Maakt toch niets uit? Gewoon doenquote:
Je zwangerschaps grapje was wel van een dusdanig laag niveau...quote:Op woensdag 18 december 2013 20:00 schreef Jhali het volgende:
[..]
Kan dit wel waarderen van je, heb liever dat je het zo zegt dan achter mijn rug om
ok.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:00 schreef Jhali het volgende:
[..]
Kan dit wel waarderen van je, heb liever dat je het zo zegt dan achter mijn rug om
Ook dat.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je zwangerschaps grapje was wel van een dusdanig laag niveau...
dat probeer ik dan ook te voorkomenquote:Op woensdag 18 december 2013 20:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom zo agressief, ik heb niets tegen je gedaan.
Is goed. We nodigen haar uit voor de HP marathon. En anders kunnen we altijd nog wat in de badkuip brouwen.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maakt toch niets uit? Gewoon doen
En Jhali is 17 nu toch? Sowieso legaal, gewoon doen, mijn zegen heb je![]()
![]()
Forceer je liefde op haar, uiteindelijk zal ze het waarderen.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is goed. We nodigen haar uit voor de HP marathon. En anders kunnen we altijd nog wat in de badkuip brouwen.
Jep. En nu heeft hij het verpest bij mij.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Zei Tjacka dat hij iets met haar had of zo?
leuk. dan kom ik ook.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is goed. We nodigen haar uit voor de HP marathon. En anders kunnen we altijd nog wat in de badkuip brouwen.
Pluk een roosquote:
bazen adviesquote:Op woensdag 18 december 2013 20:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Forceer je liefde op haar, uiteindelijk zal ze het waarderen.
Mooie term is dat wel. De liefde forceren.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Forceer je liefde op haar, uiteindelijk zal ze het waarderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |