Oh je gaat weer in de rol van de verhevene die het grote plaatje bewaakt? Wat een nare trekjes zijn dat toch man.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze SC is geniaal voor mij. Ik leer in de praktijk hoe kleuters en pubers elkaar het leven zuur kunnen maken en hoe ik er op zou inspelen voor de klas
Aldus de werkloze volwassen man die 17 jarige meisjes online pest.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh je gaat weer in de rol van de verhevene die het grote plaatje bewaakt? Wat een nare trekjes zijn dat toch man.
dat zei jequote:
snorryquote:Op woensdag 18 december 2013 20:13 schreef Jhali het volgende:
[..]
MUUTHET MAG WEL EVEN WAT MINDER JA. gr
Dus wp heeft jou inderdaad gedaan?quote:
Ik zou jou als leermeester en vader willen hebben.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze SC is geniaal voor mij. Ik leer in de praktijk hoe kleuters en pubers elkaar het leven zuur kunnen maken en hoe ik er op zou inspelen voor de klas
Ik zie het verband niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:15 schreef Jhali het volgende:
[..]
nee?
en wat dan nog, jij zei ook wel tegen toto dat je mij gemeet had
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dus wp heeft jou inderdaad gedaan?
als je het zo wil noemenquote:Op woensdag 18 december 2013 20:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dus wp heeft jou inderdaad gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |