Ze is wel leuk, alleen kan niet raden hoeveel ze weegt.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij wilt horen "hij wilt je"
Geen dank.
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe hij het bloed in een beker opving en tegen de politie verklaarde "Ja ik had net nieuw tapijt liggen. Had ik het dan moeten laten lekken?"
Ik heb nog geen foto's van jou mogen ontvangenquote:
Jij denkt srs dat Elan jou wil?! Hahahahahahahahahahaquote:Op woensdag 18 december 2013 20:09 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik hoef geen dingen verteld te worden die ik al weet.
Tevens is het ''wil'' in dat zinsverband.
Niks spannends.quote:
Ik moet van Crack_ een nieuwe profielfoto nemen op Facebook en daar ben ik het mee eens dus morgenquote:Op woensdag 18 december 2013 20:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb nog geen foto's van jou mogen ontvangen
Oh het ging niet over Elanquote:Op woensdag 18 december 2013 20:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij denkt srs dat Elan jou wil?! Hahahahahahahahahaha
Ik zet het in mijn agenda, kan niet wachten.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:11 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik moet van Crack_ een nieuwe profielfoto nemen op Facebook en daar ben ik het mee eens dus morgen
+/- 80 kgquote:Op woensdag 18 december 2013 20:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze is wel leuk, alleen kan niet raden hoeveel ze weegt.
Zijn ze toch ergens goed voor.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze SC is geniaal voor mij. Ik leer in de praktijk hoe kleuters en pubers elkaar het leven zuur kunnen maken en hoe ik er op zou inspelen voor de klas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |