Oh je gaat weer in de rol van de verhevene die het grote plaatje bewaakt? Wat een nare trekjes zijn dat toch man.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze SC is geniaal voor mij. Ik leer in de praktijk hoe kleuters en pubers elkaar het leven zuur kunnen maken en hoe ik er op zou inspelen voor de klas
Aldus de werkloze volwassen man die 17 jarige meisjes online pest.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh je gaat weer in de rol van de verhevene die het grote plaatje bewaakt? Wat een nare trekjes zijn dat toch man.
dat zei jequote:
snorryquote:Op woensdag 18 december 2013 20:13 schreef Jhali het volgende:
[..]
MUUTHET MAG WEL EVEN WAT MINDER JA. gr
Dus wp heeft jou inderdaad gedaan?quote:
Ik zou jou als leermeester en vader willen hebben.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze SC is geniaal voor mij. Ik leer in de praktijk hoe kleuters en pubers elkaar het leven zuur kunnen maken en hoe ik er op zou inspelen voor de klas
Ik zie het verband niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:15 schreef Jhali het volgende:
[..]
nee?
en wat dan nog, jij zei ook wel tegen toto dat je mij gemeet had
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dus wp heeft jou inderdaad gedaan?
als je het zo wil noemenquote:Op woensdag 18 december 2013 20:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dus wp heeft jou inderdaad gedaan?
Fout, ik hossel ze.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aldus de werkloze volwassen man die 17 jarige meisjes online pest.
1 iemandquote:Op woensdag 18 december 2013 20:15 schreef Muto het volgende:
Maar Jhali heeft half fok al gehad dus?![]()
Hij werkt via het revolutionaire Google-systeem die heldquote:Op woensdag 18 december 2013 20:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zou jou als leermeester en vader willen hebben.
Ik heb geen flauw idee wie jij verder bent om eerlijk te zijn, 'ken' je nu 3-4 dagen van deze SC dus mijn kennis over jou is vrij beperkt.quote:
wie?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:16 schreef Toto69 het volgende:
Serieus... Nu weer iets van dat je een lama als profiel foto moet doen omdat je een raadsel hebt verloren?! -.-" Waar gaat de wereld toch heen...
oh kom op
Ik ben al verliefd op je, je bent dus te laat.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:04 schreef Jhali het volgende:
[..]
dat probeer ik dan ook te voorkomen
Laten we het combineren. Deze zomer naar PartySan, INQUISITION komt ook alquote:Op woensdag 18 december 2013 20:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zou jou als leermeester en vader willen hebben.
Straks Feyenoord kijken?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij werkt via het revolutionaire Google-systeem die held
Doen we, heb ik nog genoeg tijd om spieren te kweken en mijn haar en baard uit te laten groeien.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laten we het combineren. Deze zomer naar PartySan, INQUISITION komt ook al
hoe verliefd precies?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben al verliefd op je, je bent dus te laat.
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Doen we, heb ik nog genoeg tijd om spieren te kweken en mijn haar en baard uit te laten groeien.
Jij overschat. Dat is ook niet goed.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Fout, ik hossel ze.
Nu niet jaloers zijn, toen ik 23 was had ik tenminste gewoon een fatsoenlijke baan.
Jhali is prima relatiemateriaal dat jij dat onderschat zegt meer over jouw beoordelingsvermogen dan over Jhali.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |