Fuck jij was al op Jojoortje neger. Ga je een harem beginnen?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben al verliefd op je, je bent dus te laat.
omdat ze gruwelijk lief en begripvol is.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom heb je nog uberuapt met dr als je niet eens 1x positief over dr kan zijn in de sc?
Heb er wel van gehoord maar nooit eerder naar geluisterd om eerlijk te zijnquote:Op woensdag 18 december 2013 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Wel een mooie band INQUISITION, een 2 mans band met het geluid van een volwaardige.
picsquote:Op woensdag 18 december 2013 20:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
omdat ze gruwelijk lief en begripvol is.
alleen ietwat domme dingen op fb.
okquote:Op woensdag 18 december 2013 20:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar zeg dan wat vaker iets positiefs. We krijgen een heel andere indruk en dat is niet wat je wil over je vriendin lijkt mequote:Op woensdag 18 december 2013 20:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
We winnen ook wel.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh![]()
Nee, jullie kunnen best winnen thuisvoordeel dit dat.
10/10 tietenquote:Op woensdag 18 december 2013 20:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar zeg dan wat vaker iets positiefs. We krijgen een heel andere indruk en dat is niet wat je wil over je vriendin lijkt me
dmquote:
QUOTED!quote:Op woensdag 18 december 2013 20:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee.
Mocht dat echt gebeuren neem ik een volle week een Heracles UI.
verloren zaak, jatogquote:Op woensdag 18 december 2013 20:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hossel zelf een chick en maak daar pics van
Dat is niet leuk.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee.
Mocht dat echt gebeuren neem ik een volle week een Heracles UI.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |