nouja, als t wel op je gf sloeg, dan wilde ik iets zeggen van dat ze yvje weer voor domme heeft gehouden met d'r zogenaamde verbeterd gedrag.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
tuurlijk niet man, what the fuck boeit mij het wat een stuk stront zegt
daar sloeg het ook op man.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
nouja, als t wel op je gf sloeg, dan wilde ik iets zeggen van dat ze yvje weer voor domme heeft gehouden met d'r zogenaamde verbeterd gedrag.
Dat wel. Ik weet niet waar ik die panty vandaan kan regelen maar ik wil best wel een stift aan jou doneren.quote:
Nee jou hoef ik nooit van mijn leven te zienquote:Op woensdag 18 december 2013 20:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
maar ik wil ze ook best irl maken hoor, kom maar langs
Ik had het niet per se over jou.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee jou hoef ik nooit van mijn leven te zien
Joh, zij verandert toch nooit.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh.
ik denk dat ik maar een mailtje ga sturen
JIPPIE, EEN STIFT!quote:Op woensdag 18 december 2013 20:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat wel. Ik weet niet waar ik die panty vandaan kan regelen maar ik wil best wel een stift aan jou doneren.
Okokquote:Op woensdag 18 december 2013 20:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik had het niet per se over jou.
Tegen iedereen wel.
helpt niks, verloren zaak jatogquote:Op woensdag 18 december 2013 20:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
naja, ik bedoel meer dr op attenteren.
Dat lijkt mij best gezellig.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
maar ik wil ze ook best irl maken hoor, kom maar langs
Wanneer is je verjaardag lieve schat?quote:
staat op dr profielquote:Op woensdag 18 december 2013 20:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wanneer is je verjaardag lieve schat?
Staat niet zo heel veel om eerlijk te zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |