SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
Let op, de streams zijn nog niet allemaal online
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Brievenbus
› Callcenter / Buiten
› DJ
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken bijgehouden! || FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Oh vandaar dat er staat who gives a shit..?quote:
Ja nu heet het Q geloof ik. Nooit geweest hoor. Maar er is een paar jaar geleden iemand doodgeslagen dus toen was het op het nieuws.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Club Quatre Bras heette het of zo? Het was in december '96. 7 Jaar geleden dus.
Zoiets?quote:
heeft niks met sr te maken, maar ik moest lachen om jouw ondeschriftquote:Op woensdag 18 december 2013 19:54 schreef alors het volgende:
[..]
Ja nu heet het Q geloof ik. Nooit geweest hoor. Maar er is een paar jaar geleden iemand doodgeslagen dus toen was het op het nieuws.
quote:
Meh maakt niet uit, is Dan Karaty ook.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
alleen jammer dat hij maar 150cm lang is
Post door slotje!quote:
Dat nummer van Armin met Trevor Guthrie?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:55 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Hoe hete die nummers die 5 min geleden langskwamen in dat spotje van vorige jaren?
Niets mis met klein zijnquote:Op woensdag 18 december 2013 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Meh maakt niet uit, is Dan Karaty ook.
Milf alertquote:Op woensdag 18 december 2013 19:57 schreef Pandaplint het volgende:
Sophie gaat er trouwens ook wel op vooruit
Dat is dan langer dan 5 min, ik kijk pas 10 minquote:Op woensdag 18 december 2013 19:55 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Hoe hete die nummers die 5 min geleden langskwamen in dat spotje van vorige jaren?
Gelijk boos.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:47 schreef Pino112 het volgende:
Haten op Friesland en zijn/haar inwonersKlap in je nek kan je krijgen.
Have you ever been mellowwwww.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:55 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Dat is ook niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:57 schreef Pandaplint het volgende:
Niet qua presenterenquote:Op woensdag 18 december 2013 19:57 schreef Pandaplint het volgende:
Nouquote:Op woensdag 18 december 2013 19:57 schreef Pandaplint het volgende:
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:57 schreef D. het volgende:
[..]
Kleine vrouwen zijn schattig, kleine mannen beetje zielig
Ligt er een beetje aan hoe ze verder zijn.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:57 schreef D. het volgende:
[..]
Kleine vrouwen zijn schattig, kleine mannen beetje zielig
haar wenkbrauwen worden steeds puntigerquote:Op woensdag 18 december 2013 19:57 schreef Pandaplint het volgende:
Het blijft een beetje zieligquote:Op woensdag 18 december 2013 19:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan hoe ze verder zijn.
nog 2 minuten xdquote:Op woensdag 18 december 2013 19:58 schreef Evertjan het volgende:
a oke een count down klok in beeld dat is wel makkelijk
Waar dan? geen klok op ned 3quote:Op woensdag 18 december 2013 19:58 schreef Evertjan het volgende:
Ja maar kerels van 2mtr kunnen ook heel zielig zijn...geloof me, ik weet er alles vanquote:
Jij bent aan het luisteren?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:59 schreef alors het volgende:
Schitterende clichétekstIk had hem kunnen verzinnen.
Toch fijn dat hij het themanummer niet heeft gemaakt.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:59 schreef alors het volgende:
Schitterende clichétekstIk had hem kunnen verzinnen.
Ik heb geen idee, schiet maar niet op!quote:Op woensdag 18 december 2013 19:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Begint dit nu eens eindelijk? Jullie hadden beloofd dat het vandaag zou zijn.
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:59 schreef noodgang het volgende:
tjibbe is de verstopte krentenbollen aan het zoeken
Ik nu naar ned 3.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:59 schreef Uiltje90 het volgende:
kijken jullie allemaal naar nl3 of naar het eventkanaal?
ouwe dibbes!quote:Op woensdag 18 december 2013 19:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja, tuurlijkquote:Op woensdag 18 december 2013 19:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja maar kerels van 2mtr kunnen ook heel zielig zijn...geloof me, ik weet er alles van
Johannes is erquote:Op woensdag 18 december 2013 19:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is het ookquote:Op woensdag 18 december 2013 19:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Niks op het 101tv kanaal?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:58 schreef Evertjan het volgende:
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:00 schreef 3rdRock het volgende:
navond mensen. ik kom ook even meekijken en -luisteren
wake me upquote:
jouw moeder ookquote:Op woensdag 18 december 2013 20:00 schreef Stickertje het volgende:
eric corton wordt steeds lelijker
3rdRockquote:Op woensdag 18 december 2013 20:00 schreef 3rdRock het volgende:
Heb nog wel een deadlinetje voor vrijdag, dus aan de ene kant kan ik wel wat afleiding gebruiken maar ook niet te veel.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:00 schreef alors het volgende:
[..]
Johannes is er*O* Nu kan het beginnen !
Doe ns niet.quote:
en 3maal raden wat ik gegeten heb...quote:
2000quote:Op woensdag 18 december 2013 20:01 schreef Travel. het volgende:
200 kinderen is 70 klassen? Zei die dat?
Schrok jequote:
Het is nog geen vrijdagquote:Op woensdag 18 december 2013 20:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en 3maal raden wat ik gegeten heb...
Nee sorryquote:Op woensdag 18 december 2013 19:56 schreef alors het volgende:
[..]
Dat nummer van Armin met Trevor Guthrie?
Sorryquote:Op woensdag 18 december 2013 19:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja maar kerels van 2mtr kunnen ook heel zielig zijn...geloof me, ik weet er alles van
Pizza!quote:Op woensdag 18 december 2013 20:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Ik wilde m van mn scherm afquote:
Ergens tussen 20.30 en 21.00quote:Op woensdag 18 december 2013 20:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
hugo!
[..]
en wanneer, middernacht zeker?
maar wel 35%korting!quote:
IK ben heul niet zieligquote:Op woensdag 18 december 2013 19:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kapsalon?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Ik aardappelen met sperziebonen en gehaktbal!quote:Op woensdag 18 december 2013 20:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ook een verse pizza met salami van appie heijn
ik sie se piemol niequote:
quote:
discriminatiequote:Op woensdag 18 december 2013 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is trouwens het radiotopic, mensen die TV kijken moeten maar weg.
OK ik moet wegquote:Op woensdag 18 december 2013 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sssshtquote:Op woensdag 18 december 2013 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
pizza!quote:
ja, anders zijn die luxepizza's me echt te duur...quote:
Ineens stil hier.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ook 2m zijnquote:Op woensdag 18 december 2013 20:02 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
IK ben heul niet zielig
nee ik vind hem nogsteeds niks anquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You only live once, but if you do it well, once will be enough
quote:
Tsssquote:Op woensdag 18 december 2013 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Steenoven?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, anders zijn die luxepizza's me echt te duur...
Heb je digitale televisie?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook
Heb geen eventkanaal hier geloof ik
Een plaat waar nog iets uit kan groeien dus?quote:
Nee, jij niet...jij bent gezelligquote:
Radioquote:Op woensdag 18 december 2013 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet naar de radio luisterenFalers.
BEPquote:Op woensdag 18 december 2013 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb je geen digitale tv?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:02 schreef 3rdRock het volgende:
ik kijk btw via 3fm.nl/socialradio, de webcamstream. heb geen 101, geen eventkanaal, maar wel ned3.
Je hebt een nieuwe UI, ik herkende je nietquote:
Ja ik ook. Had nog 4 andere topics openstaan. Kan dus niet meer de komende weekquote:Op woensdag 18 december 2013 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik was wel vergeten hoe kanjertjedruk dit altijd was. Kan echt bijna niets bijlezen
Niet weggaanquote:Op woensdag 18 december 2013 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik was wel vergeten hoe kanjertjedruk dit altijd was. Kan echt bijna niets bijlezen
in zo'n zwarte doos, uit de koeling....belachelijk duur en eigenlijk viel de smaak me ook nog tegen. er zat ook zo'n los zakje rucola bij...dat ligt nu in 't jiskefet!quote:
TV is radio met beeld als bonusquote:Op woensdag 18 december 2013 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier kunnen we tenminste wat mee.quote:
Hij woont in Friesland he. Daar hebben ze net zwart-wit tv.quote:
Nee dat jullie allemaal dezelfde UI hebben is lekker handigquote:Op woensdag 18 december 2013 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hebt een nieuwe UI, ik herkende je niet
off topic: ik ga eens even kijken of de livestream van JVC Cuijk het doetquote:Op woensdag 18 december 2013 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doe ik ook niet.quote:
Moeilijk hé veranderingen, autistquote:Op woensdag 18 december 2013 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hebt een nieuwe UI, ik herkende je niet
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:05 schreef Travel. het volgende:
[..]
Een seconde later had je moeten zijn
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op woensdag 18 december 2013 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee dat jullie allemaal dezelfde UI hebben is lekker handig
ik heb het allerallergoedkoopste pakket van upc.quote:
bijna iedere vrijdag, en soms doordeweeks als de dure pizza's 35% korting hebben en ze op moetenquote:
Of babyblauwquote:Op woensdag 18 december 2013 20:05 schreef Pino112 het volgende:
Daarom zijn felgroene quotes handig.
Hansiegodquote:Op woensdag 18 december 2013 20:05 schreef Karina het volgende:
[..]
off topic: ik ga eens even kijken of de livestream van JVC Cuijk het doet
pff, ik denk dat ik een grotere kleuren-heb dan jij!quote:Op woensdag 18 december 2013 20:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hij woont in Friesland he. Daar hebben ze net zwart-wit tv.
www.101.tv/livequote:Op woensdag 18 december 2013 20:05 schreef Stickertje het volgende:
ik moet een apart abonnement hebben voor 101 tv dinges.. kut kpn
Frieslandquote:Op woensdag 18 december 2013 20:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Uh, okéquote:Op woensdag 18 december 2013 20:05 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Moeilijk hé veranderingen, autist![]()
Oké, ik moet er zelf nog aan wennen....
Ah, die ken ik niet. Ik neem het liefst Dokter Oetker Tradizionale Steenoven Salame.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in zo'n zwarte doos, uit de koeling....belachelijk duur en eigenlijk viel de smaak me ook nog tegen. er zat ook zo'n los zakje rucola bij...dat ligt nu in 't jiskefet!
Nou ik gun het Piet Struikquote:Op woensdag 18 december 2013 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hansiegod
Maar ik gun het MVV
En Joepiezie.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Uhm, okequote:Op woensdag 18 december 2013 20:05 schreef 3rdRock het volgende:
bijna iedere vrijdag, en soms doordeweeks als de dure pizza's 35% korting hebben en ze op moeten
Okee.quote:
de mijne groen, net als mijn eigen postsquote:
Mijn interactieve tv (net 4 dagen in huis) laat het afweten omdat de stream ook aanstaat...quote:Op woensdag 18 december 2013 20:05 schreef Stickertje het volgende:
ik moet een apart abonnement hebben voor 101 tv dinges.. kut kpn
Het gaat niet om de grootte, het gaat om wat je er mee doetquote:Op woensdag 18 december 2013 20:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pff, ik denk dat ik een grotere kleuren-heb dan jij!
En zijn beenspieren zijn ook mwah mwahquote:Op woensdag 18 december 2013 20:05 schreef Kroelo het volgende:
[..]
jammer alleen dat ie totaal geen kont heeft
XD XDquote:Op woensdag 18 december 2013 20:06 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Tomaten zijn ook rood.
dan zit je bij mij goed *wink wink*quote:Op woensdag 18 december 2013 20:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het gaat niet om de grootte, het gaat om wat je er mee doet
Ik had het niet over heren van Fok!...ik ventileerde alleen mijn trauma opgelopen door mijn exquote:Op woensdag 18 december 2013 20:02 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
IK ben heul niet zielig
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan zit je bij mij goed *wink wink*
quote:
Klopt.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:06 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Tomaten zijn ook rood.
*zucht* neuken?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had het niet over heren van Fok!...ik ventileerde alleen mijn trauma opgelopen door mijn ex
Jullie zijn allemaal lief
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had het niet over heren van Fok!...ik ventileerde alleen mijn trauma opgelopen door mijn ex
Kan je je eigen posts ook bijv. blauw maken en als andere je quoten dat dat rood is?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de mijne groen, net als mijn eigen posts
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan zit je bij mij goed *wink wink*
ach, jij met je bamboe!quote:
Dankje.. neuken..?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je weet heus wel dat er nu geen doorkomen aan is rockjenquote:Op woensdag 18 december 2013 20:07 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, eigenlijk had ik op dat plein moeten staan natuurlijk. is maar 10min lopen...
Neem vuurwerk mee, zodat we je kunnen herkennen.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:07 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, eigenlijk had ik op dat plein moeten staan natuurlijk. is maar 10min lopen...
Bij mij beetje licht oranje achtig. Posts van vrienden blauw.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:07 schreef Nattekat het volgende:
Eigen posts met quote blauw
Overig grijs
volgens mij wel, moet je ff in de instellingen zoeken...quote:Op woensdag 18 december 2013 20:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Kan je je eigen posts ook bijv. blauw maken en als andere je quoten dat dat rood is?
Ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Kan je je eigen posts ook bijv. blauw maken en als andere je quoten dat dat rood is?
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt.
Jouw bloedneus ook.
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:07 schreef Pino112 het volgende:
Voor jullie requests:
http://fok.3fmfan.nl/requests/?
Nee, ik kijk tv...oh wacht dan moet ik weg hèquote:
Bij mijn instellingen is dat altijd gelijk.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij wel, moet je ff in de instellingen zoeken...
Ik wil graag Koekoek van Bart van Merwijk, kan dat?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:07 schreef Pino112 het volgende:
Voor jullie requests:
http://fok.3fmfan.nl/requests/?
Vind ik ook.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Joepie, Gramulanion is hier ook.
Gezellig
doe ik ook. misschien dat ik 1 dezer dagen nog wel ff langsloopquote:Op woensdag 18 december 2013 20:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je weet heus wel dat er nu geen doorkomen aan is rockjen
En het geluid bij dat huis staat superzacht
lekker thuis kijken
ik zwaai wel ff met mijn piemel. dat kan niet missenquote:Op woensdag 18 december 2013 20:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Neem vuurwerk mee, zodat we je kunnen herkennen.
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij wel, moet je ff in de instellingen zoeken...
Hmm, ik zie alleen dit:quote:
Hoe vaak ga je de OP in Humberto pogen te wijzigen dit jaar?quote:
Ach joh, ik heb het ook niet, nergens voor nodig.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Hmm, ik zie alleen dit:
Postkleur eigen post
Stel de achtergrondkleur in van jouw eigen posts (sluit colorpicker om op te slaan)
En daarna dat je "Ook quotes"kan aanvinken, maar zie niet dat je dat een andere kleur kan maken...
Oja, kan je alleen aanvinken idd.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Hmm, ik zie alleen dit:
Postkleur eigen post
Stel de achtergrondkleur in van jouw eigen posts (sluit colorpicker om op te slaan)
En daarna dat je "Ook quotes"kan aanvinken, maar zie niet dat je dat een andere kleur kan maken...
Net zo vaak als jij sinaasappels in andere OPs zet.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je de OP in Humberto pogen te wijzigen dit jaar?
quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik kijk tv...oh wacht dan moet ik weg hè
quote:You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
ah, dan kan het nietquote:Op woensdag 18 december 2013 20:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Hmm, ik zie alleen dit:
Postkleur eigen post
Bedankt voor de input Johannesquote:Op woensdag 18 december 2013 20:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Net zo vaak als jij sinaasappels in andere OPs zet.
2/10 Would Not Bang.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Net zo vaak als jij sinaasappels in andere OPs zet.
vet andersquote:Op woensdag 18 december 2013 20:10 schreef Uccie het volgende:
Ik was vergeten hoe Eric er 10jr geleden uitzag
xdquote:Op woensdag 18 december 2013 20:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou je weet waar de brievenbus staat.
Kijk maar uit waar ik een sinaasappel in put xDquote:Op woensdag 18 december 2013 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt voor de input Johannes
in 10 jaar tijd 30 jaar ouder gewordenquote:Op woensdag 18 december 2013 20:10 schreef Uccie het volgende:
Jij doet het ook ouwe pikquote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:10 schreef Uccie het volgende:
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij doet het ook ouwe pik
waar is de foto te zien?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:11 schreef Mascleta het volgende:
zo! Eric Corton is niet te herkennen op die foto van 10 jaar geleden!
Met z'n drieen. OP.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze avond is er geen solouitzending van Giel toch?
Giel![]()
![]()
haten iop gielquote:Op woensdag 18 december 2013 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze avond is er geen solouitzending van Giel toch?
Giel![]()
![]()
Nee hoor, ik blijf jongquote:Op woensdag 18 december 2013 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee D. geen idee. We worden oud
Thanks.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maaike Ouboter is van de beste singer/songwriter, zo'n talentenjachtje
Giel is een randdebielquote:
die waren gaaf doen ze 2jr geleden op het plein stonden. staat nog wel op yt denk ikquote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die waren gaaf doen ze 2jr geleden op het plein stonden. staat nog wel op yt denk ik
Geestelijkquote:Op woensdag 18 december 2013 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hahaha geestelijk of lichamelijk
twitter:JudithS twitterde op woensdag 18-12-2013 om 13:46:34@EricCorton Voor hoeveel gaat je baard er af? De vrijwilligers van Rode Kruis voor 3FM Leeuwarden willen deze uitdaging wel met je aangaan! reageer retweet
twitter:EricCorton twitterde op woensdag 18-12-2013 om 14:11:47@JudithS Helaas helaas... Dat gaat echt niet gebeuren lieve vrijwilligers ;-) reageer retweet
en ze zitten allemaal op de trekker in friesland, dat weet je toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |