quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.STONER-MEETING 2.0:
Poll: Datum voor een volgende meeting
• Zaterdag 25 Januari
• Zondag 26 Januari
• Zaterdag 1 Februari
• Zondag 2 Februari
• Zaterdag 8 Februari
• Zondag 9 Februari
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Een goede shop in Utrecht is een shop die goede wiet enz verkoopt.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:26 schreef terrorsjaak het volgende:
Wat is een goede shop in Utrecht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 18 december 2013 02:31 schreef Amarantha het volgende:
Haha de TT..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I came here to smoke bubblegum and kick ass. Unfortunately I'm out of bubblegum."
Flauwquote:Op woensdag 18 december 2013 02:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Een goede shop in Utrecht is een shop die goede wiet enz verkoopt.
Haha de TT..Om dan vervolgens de vingers af te likken om de heerlijke aroma's te proeven van de rode wanden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oke sorry nasty.![]()
Haha de TT..Ik ben de kapitein die vaart op een rode zee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 december 2013 02:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ben de kapitein die vaart op een rode zee.
quote:
Morgen even kijkenquote:Op woensdag 18 december 2013 03:22 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Kennen jullie deze gast?
Uitzending Gemist: O' Hanlons Helden
Wat een baas is dit. Hij gaat op reis in het spoor van ontdekkingsreizigers. Echt heerlijk om stoned te kijken...
Cool! Ik draai me laatste en kijk nog een aflevering. Zou zo cool zijn om in die tijd te leven, een beetje als Europeaan de wereld veroveren. Op zo een boot stappen en een totaal nieuwe wereld ontdekken.quote:
Gewoon smoken in de pauze voor Nederlands.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:08 schreef AssiMar. het volgende:
Ik zit op school, dus ik kan en mag er geen opsteken. Maar vanmiddag wel!
xx terugquote:
quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 13:00 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je vriendin screenshot gegeven op Facebook van deze post.
mooiquote:
Yes.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
mooinou al met die jongen samen dannnnnn
ook goed, veel meer aan het sporten, sixpack kweken voor de zomermeet
quote:
Monoquote:Op woensdag 18 december 2013 16:06 schreef Studeur het volgende:
Wat is dit fijn, stereo is zoveel beter dan mono
Ooh dat is flink balen kijk anders bij primarkt al kwam ik daar met me ex gingen we met onderhand een vuilniszak vol kleren naar buiten en kosten het nog maar 100a150 euroquote:Op woensdag 18 december 2013 16:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Laatste tijd niet zo want niet veel geld
Ik ga zaterdag naar de Primark in Essenquote:Op woensdag 18 december 2013 16:32 schreef klawie het volgende:
[..]
Ooh dat is flink balen kijk anders bij primarkt al kwam ik daar met me ex gingen we met onderhand een vuilniszak vol kleren naar buiten en kosten het nog maar 100a150 euro
Hahaha tandjes als ik nu ergens een hekel aan heb is het primarktquote:Op woensdag 18 december 2013 16:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag naar de Primark in Essen6 verdiepingen vol kleding en accesoires
Ja ik ben ook benieuwd naar de drukte icm kerstmarktenquote:Op woensdag 18 december 2013 16:34 schreef klawie het volgende:
[..]
Hahaha tandjes als ik nu ergens een hekel aan heb is het primarkthet is daar verdomme altijd benauwd in de winkels
In rdam ook altijd voor de primarkt een groot plein zie je alle mannen enz al zitten en binnen 1grote chaos een rij van hier tot tokio ( gaat wel snel) en helemaal nokkie vol echt bizar je zou haast denken dat er geen crissis isquote:Op woensdag 18 december 2013 16:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja ik ben ook benieuwd naar de drukte icm kerstmarkten![]()
Dat wordt vechten
Het is cheap he. Toen ik in Rotterdam was viel het wel mee. Was buiten 30~ graden dus iedereen zat buiten te puffen. Binnen was er amper een rijquote:Op woensdag 18 december 2013 16:41 schreef klawie het volgende:
[..]
In rdam ook altijd voor de primarkt een groot plein zie je alle mannen enz al zitten en binnen 1grote chaos een rij van hier tot tokio ( gaat wel snel) en helemaal nokkie vol echt bizar je zou haast denken dat er geen crissis is
we horen zaterdag wel wat je hebt gekochtquote:Op woensdag 18 december 2013 16:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het is cheap he. Toen ik in Rotterdam was viel het wel mee. Was buiten 30~ graden dus iedereen zat buiten te puffen. Binnen was er amper een rijAlleen niks gekocht.
Ik zal het wel even melden.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:51 schreef klawie het volgende:
[..]
we horen zaterdag wel wat je hebt gekocht
Mooi jurkje toch en voor dat geld kan je niet gaan tobbequote:Op woensdag 18 december 2013 16:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zal het wel even melden.
Ohja. Dit jurkje was het.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1RV%200215334%20002%2044%201409.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=2&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ies mooi voor die brede heupjens.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1RV%200215334%20002%2044%201409.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=2&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:57 schreef klawie het volgende:
[..]
Mooi jurkje toch en voor dat geld kan je niet gaan tobbe
quote:
quote:
Zit er goed uit en croky is baasquote:Op woensdag 18 december 2013 18:20 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Mama's kerstpakket gekregen
GAUW NAAR DE SHOP VOORDAT HET TE LAAT IS!!!einnz!quote:Op woensdag 18 december 2013 18:17 schreef Amarantha het volgende:
Hmm wat zal ik gaan doen vanavond? Vampire Diaries avondje?
Het minste wat ik kan doen voor mijn verloofde.quote:
Ik ben wel blij met de trolleyquote:
Ik ga zo naar de shop ja maar ik blijf daar nietquote:Op woensdag 18 december 2013 18:21 schreef Sardu het volgende:
GAUW NAAR DE SHOP VOORDAT HET TE LAAT IS!!!einnz!
Vanavond de kroeg in en stoned worden. Morgen nieuwe schoenen kijken/kopen.
Ik heb mij kerstpakket ook gehad heb alles verdeeld hahahaquote:Op woensdag 18 december 2013 18:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met de trolleyIn het pakket zelf zitten maar een paar dingen die ik lust
!
In je eentje shop hangen is ook maar saai. Hier zit altijd zo'n hoek met bontkraagjes die kijken alsof je bij ze thuis bent binnen gelopen met je schoenen nog aan.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga zo naar de shop ja maar ik blijf daar nietMoet meteen terug haha
Weet je verloofde het alquote:Op woensdag 18 december 2013 18:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
In je eentje shop hangen is ook maar saai. Hier zit altijd zo'n hoek met bontkraagjes die kijken alsof je bij ze thuis bent binnen gelopen met je schoenen nog aan.![]()
Wel leuk nieuw meisje komen werken daar dus binnenkort maar eens een date proberen te scoren.
Open relatie ej.quote:
Indo gvdquote:Op woensdag 18 december 2013 18:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Open relatie ej.![]()
Zij loopt ook wel met die sjinees te smakken.
Baas!!quote:Op woensdag 18 december 2013 18:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Open relatie ej.![]()
Zij loopt ook wel met die sjinees te smakken.
Die jumbo is echt ziek dichtbij.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:27 schreef Amarantha het volgende:
Hop hop naar de shop (en weer naar de winkel verdomme, 3de keer vandaag maar nu ga ik niet voor mezelf)
Hij zal mee gaan shoppe hahahaquote:Op woensdag 18 december 2013 18:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee, ik heb de scheiding al aangevraagd
Alsof jij 200 kamelen en een waterbuffel bij elkaar kan krijgen om die formulieren aan te vragen.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee, ik heb de scheiding al aangevraagd
Ik kan ze soms aardig vinden. Grotendeels gaat bovenstaande op voor die kutkoters.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:57 schreef Channie83 het volgende:
soms kan ik kinderen echt haten gewoon!! brutale wezens hahaha
Hoiiiii
Drm strakke opvoedingquote:Op woensdag 18 december 2013 18:57 schreef Channie83 het volgende:
soms kan ik kinderen echt haten gewoon!! brutale wezens hahaha
Hoiiiii
soms wel ja......mijn neefjes en nichtjes hebben wel fatsoen......russische opvoedingquote:Op woensdag 18 december 2013 19:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik kan ze soms aardig vinden. Grotendeels gaat bovenstaande op voor die kutkoters.
Aha martelen en dronken voeren zodat ze hersendood zijn voor ze gaan puberen?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:02 schreef Channie83 het volgende:
[..]
soms wel ja......mijn neefjes en nichtjes hebben wel fatsoen......russische opvoeding
Beetje jammer welquote:
Vraag me soms wel af wat die adhd energydrink jeugd van nu gaat produceren over een aantal jaren. Volgens mij krijgen we echt een reeks tussensoorten die niet geschikt zijn voor deze wereld voordat we als mens verder evolueren.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:02 schreef Channie83 het volgende:
[..]
soms wel ja......mijn neefjes en nichtjes hebben wel fatsoen......russische opvoeding
Dat zou baas zijn.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Vraag me soms wel af wat die adhd energydrink jeugd van nu gaat produceren over een aantal jaren. Volgens mij krijgen we echt een reeks tussensoorten die niet geschikt zijn voor deze wereld voordat we als mens verder evolueren.
Mij neefjes en nichtjes zijn echt kapot stil als ik er ben en als ze vervelend worden sla ik hard op tafel en het is overquote:
Goeie tip....zal het doorgeven hahahaaquote:Op woensdag 18 december 2013 19:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Aha martelen en dronken voeren zodat ze hersendood zijn voor ze gaan puberen?
was sarcastisch hahaa ik zit hier regelmatig hoor in de avondenquote:Op woensdag 18 december 2013 19:05 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Beetje jammer wel
Jij rookt ook wel eens een jointje?
Altijd bereid om te helpenquote:Op woensdag 18 december 2013 19:10 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Goeie tip....zal het doorgeven hahahaa
Evolution sponsored by red bull, golden shower en al die andere knakenenergydrink.quote:
Huh? Heb jou nog noooooit gezien hier.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:11 schreef Channie83 het volgende:
[..]
was sarcastisch hahaa ik zit hier regelmatig hoor in de avonden
onder het genot van een jointje
Ik hou het liever gewoon bij die 30-35cent energiedrankjes.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Evolution sponsored by red bull, golden shower en al die andere knakenenergydrink.
ik heb het ook niet over mijn eigen neefjes en nichtjes....maar over de kinderen in de straatquote:Op woensdag 18 december 2013 19:08 schreef klawie het volgende:
[..]
Mij neefjes en nichtjes zijn echt kapot stil als ik er ben en als ze vervelend worden sla ik hard op tafel en het is over
Ah, maar ik ben er bijna nooit, dat zal het wel zijn. x)quote:Op woensdag 18 december 2013 19:11 schreef Channie83 het volgende:
[..]
was sarcastisch hahaa ik zit hier regelmatig hoor in de avonden
onder het genot van een jointje
echt niet? ja ben nog niet zolang hier horquote:Op woensdag 18 december 2013 19:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
Huh? Heb jou nog noooooit gezien hier.![]()
Hoi, wie ben je?
Ik drink amper van die energy, soms red bull op het werk als ik de koffie zat ben en dan is het graties.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:15 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik hou het liever gewoon bij die 30-35cent energiedrankjes.
Monster voelt vet synthetisch, die energie. Redbull vind ik veel te duur voor wat je ervoor krijgt, en verder is die andere troep veel te zoet, etc.
Scones?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:16 schreef Snowbells het volgende:
Dit morgen maken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heerlijkquote:Op woensdag 18 december 2013 19:16 schreef Snowbells het volgende:
Dit morgen maken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nope.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:17 schreef Channie83 het volgende:
[..]
echt niet? ja ben nog niet zolang hier hor
Channie,30jr ,russisch en jij?
Hoe? ja verdwaald met eeen joint in mijn handen en jaaaaa alle knapperds uit dit topic hebben mij weten te overtuigen en Sardu en Viro gingen strippen voor mij.....quote:Op woensdag 18 december 2013 19:21 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nope.![]()
![]()
Hoe ben je hier terecht gekomen, gezellige stoners of hebben al de hunks in deze sc je weten te overtuigen?
Sardu, 27jr samoan german.
Daten?
vaker komen dan....!! gezelliequote:Op woensdag 18 december 2013 19:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ah, maar ik ben er bijna nooit, dat zal het wel zijn. x)
En netjes.
Benieuwd hoe die muffins gaan smaken. Zoet deeg in de muffins?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ei met ham/kaas/salami muffins en pizzarolletjes.
Verdwalen met een joint in je handen.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:22 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Hoe? ja verdwaald met eeen joint in mijn handen en jaaaaa alle knapperds uit dit topic hebben mij weten te overtuigen en Sardu en Viro gingen strippen voor mij.....
Haha, tja, ik ben te veel bezig met mijn leven buiten daarvoor.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:27 schreef Channie83 het volgende:
[..]
vaker komen dan....!! gezellie
Er zit geen deeg in de muffinsquote:Op woensdag 18 december 2013 19:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Benieuwd hoe die muffins gaan smaken. Zoet deeg in de muffins?
Ik heb ooit pizza ijsjes gemaakt. (Nja, pizzadeeg hoorntje en "ijs" van pizzabeleg.
Lijkt me sterk. Xplain pls?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Er zit geen deeg in de muffins
nu niet ontkennen he Sarduquote:Op woensdag 18 december 2013 19:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Verdwalen met een joint in je handen.![]()
Ging ik strippen?![]()
Ik beweeg als een blanke dus dat zal wel een flinke tegenvaller zijn geweest.![]()
Tot alle kleding uit is natuurlijk en dan heerlijk met Viro worstelen in de olie.
saaie donder .....ff in de avond een uurtje en voor je het weet heb je geen sociaal buiten leven meerquote:Op woensdag 18 december 2013 19:32 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Haha, tja, ik ben te veel bezig met mijn leven buiten daarvoor.
En er is niet echt een goeie reden om dat te veranderen atm.
You've seen me naked?quote:
Nee ik heb gewoon een grote fantasieeeeeeeeeeequote:Op woensdag 18 december 2013 19:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
You've seen me naked?![]()
Volgens mij heb je weer eens lopen dromen Channie.
Ja ik was inmiddels zo ver dat het zonder deeg was. Begrijpend lezen is een verbeterpuntje voor 2014.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
http://www.misslipgloss.n(...)de-ovenmini-quiches/
Ik ook, je moest eens weten wat jij daar allemaal uitvreet.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:01 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Nee ik heb gewoon een grote fantasieeeeeeeeeee
Jawel vertel is.....quote:Op woensdag 18 december 2013 20:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ook, je moest eens weten wat jij daar allemaal uitvreet.![]()
Ik zal je pointers geven zodat je fantasie de rest kan invullen.quote:
hahahahaha helemaal wausssie ben je,,,,ga stuk hier..en ben niet eens stonedquote:Op woensdag 18 december 2013 20:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik zal je pointers geven zodat je fantasie de rest kan invullen.
-Een mechanische stier met waterbuffel uiterlijk
-Opspattend water zoals water opspat wanneer je het op een snaredrum hebt liggen en eens goed mept met je stokje
- Princess Leia
- De teletijdmachine
- Iets met de verhoudingen van een trechter.
-
Succes.
Wtf lees ikquote:Op woensdag 18 december 2013 20:19 schreef Channie83 het volgende:
Ik had trouwens ooit een filmpie op mijn telefoon met een wijffie die op de rug lag en een trechter via haar neus slurpte ze alle sperma op....
Ja dat krijg ik met 5 broers en 1000000 neven....die vinden dat altijd grappig om door testuren naar mij....gelukkig heb ik whatsapp eraf gedonderd hahahaquote:
haha ja ik open dan ook nooit filmpjes op whatsaapquote:Op woensdag 18 december 2013 20:22 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ja dat krijg ik met 5 broers en 1000000 neven....die vinden dat altijd grappig om door testuren naar mij....gelukkig heb ik whatsapp eraf gedonderd hahaha
Nog 'n uurtje en dan mag ik ook stoned worden.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:18 schreef Channie83 het volgende:
[..]
hahahahaha helemaal wausssie ben je,,,,ga stuk hier..en ben niet eens stoned
Ga er nu wel gelijk 1 draaien...TJOEPIEEEEE TIMEEEE
Bummer, had je net om je nummer willen vragen zodat we konden appen.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:22 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ja dat krijg ik met 5 broers en 1000000 neven....die vinden dat altijd grappig om door testuren naar mij....gelukkig heb ik whatsapp eraf gedonderd hahaha
Ja ik ben erg nieuwsgierig aangelegdquote:Op woensdag 18 december 2013 20:23 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
haha ja ik open dan ook nooit filmpjes op whatsaap
oeeeh lekker fijn vooruitzicht...quote:Op woensdag 18 december 2013 20:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nog 'n uurtje en dan mag ik ook stoned worden.
[..]
Bummer, had je net om je nummer willen vragen zodat we konden appen.
Klopt, Albert Heijn is ongeveer net zo ver (maar dan de andere kant op). Twee supermarkten zo dichtbijquote:Op woensdag 18 december 2013 18:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die jumbo is echt ziek dichtbij.![]()
Zou daar 's ochtends nog heen kruipen voor mijn wakker word koffie.
Ik had inmiddels al een joint kunnen roken als ik niet zo verrekte traag was.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:30 schreef Channie83 het volgende:
[..]
oeeeh lekker fijn vooruitzicht...
Aahhh helaashh pindakaashhh...heb wel Skype
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:30 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ja ik ben erg nieuwsgierig aangelegd
nou sinds ik gummiberen uit iemands reet heb zien schieten en kastanjes met een katapult in een dame der billen heb zien eindigen, ben ik niet meer zo nieuwsgierigquote:Op woensdag 18 december 2013 20:30 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ja ik ben erg nieuwsgierig aangelegd
Dan waarom doe je dan verrekte traag danquote:Op woensdag 18 december 2013 20:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik had inmiddels al een joint kunnen roken als ik niet zo verrekte traag was.![]()
Ik heb geen Skype. Ik heb wel Steam, kan je daar iets mee?
You aint seen nothing yet.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:33 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
[..]
nou sinds ik gummiberen uit iemands reet heb zien schieten en kastanjes met een katapult in een dame der billen heb zien eindigen, ben ik niet meer zo nieuwsgierig
Rooksingaalquote:Op woensdag 18 december 2013 20:34 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Dan waarom doe je dan verrekte traag dan
Wat is steam nou weer?? kan ik dat downloaden op mijn lappie? want wil dat soort dingen niet op mijn mobiel
Database voor games.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:34 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Dan waarom doe je dan verrekte traag dan
Wat is steam nou weer?? kan ik dat downloaden op mijn lappie? want wil dat soort dingen niet op mijn mobiel
haha noo gast, ik kan daar echt niet tegen! ik vraag me echt af dan wat er mis is met die mensen die dat doenquote:Op woensdag 18 december 2013 20:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
You aint seen nothing yet.![]()
Zolang je nog geen olifant een vrouw hebt zien verkrachten kan je nog best op die filmpjes klikken.
prima zangeresje, royals vind ik ook wel een dope nummer. wordt helaas TE vaak op de radio gedraaid!quote:
Royals, royalsquote:Op woensdag 18 december 2013 20:41 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
prima zangeresje, royals vind ik ook wel een dope nummer. wordt helaas TE vaak op de radio gedraaid!
Ja klopt paar dagen geleden zoiets.....kiekte maar hee wanneer je mij toevoegd.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:35 schreef Amarantha het volgende:
Oh Channie ik kreeg laatst je berichtje wel over skype maar ik zit daar nooit echt op dus heb je nog niet toegevoegd
ojaaaa klopt ja...paar dagen geleden zoiets....je kijkt maar wanneer jij mij toevoegd wijffie...quote:Op woensdag 18 december 2013 20:35 schreef Amarantha het volgende:
Oh Channie ik kreeg laatst je berichtje wel over skype maar ik zit daar nooit echt op dus heb je nog niet toegevoegd
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:41 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
prima zangeresje, royals vind ik ook wel een dope nummer. wordt helaas TE vaak op de radio gedraaid!
Royals wordt veel te veel gedraaid ja.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:58 schreef Snowbells het volgende:
Maar ik luister eigenlijk alleen eigen afspeellijsten
ik zap in de (vracht)auto altijd de hele tijd tot ik weer een goed nummer hoor, dus van radio 2 tot fresh fm zeg maarquote:
af en toe moet je zo'n ding ook gewoon een paar flinke klappen geven!quote:Op woensdag 18 december 2013 21:02 schreef Channie83 het volgende:
laptop word keiwarm(door jullie) en valt dan uit...en dan weet ik het allemaal niet meer
Fan van het foute uur toevallig??quote:Op woensdag 18 december 2013 20:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Q musicmaar ik luister eigenlijk alleen eigen afspeellijsten
Reparatie kosten voor FOK!quote:Op woensdag 18 december 2013 21:02 schreef Channie83 het volgende:
laptop word keiwarm(door jullie) en valt dan uit...en dan weet ik het allemaal niet meer
Ik doe het meestal als achtergrond geluidje aan als ik alleen thuis benquote:Op woensdag 18 december 2013 21:04 schreef klawie het volgende:
[..]
Fan van het foute uur toevallig??
Alleen daarom luister ik q in de garage eerst altijd decibel na een week ken je elk nummer en elke reclame uit je hoofd
Me collega wou ook in het begin steeds zappe daar werd ik echt gek vanquote:Op woensdag 18 december 2013 21:00 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
ik zap in de (vracht)auto altijd de hele tijd tot ik weer een goed nummer hoor, dus van radio 2 tot fresh fm zeg maar
deze is fakking chill gek!!quote:Op woensdag 18 december 2013 21:06 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lust normaal geen vlaai enz maar dit zag er wel verdomd lekker uit
Dan ben je niet alleenquote:Op woensdag 18 december 2013 21:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik doe het meestal als achtergrond geluidje aan als ik alleen thuis ben
haha snap ik, maar ik heb vaak van die jonge gasten mee, dus die hebben niks te zeggenquote:Op woensdag 18 december 2013 21:06 schreef klawie het volgende:
[..]
Me collega wou ook in het begin steeds zappe daar werd ik echt gek van
ja geniet er van!quote:Op woensdag 18 december 2013 21:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kom er zo wel achter, eerst nog even een sigaretje roken
Ik wou ook niks maar ik moest voor een derde keer naar de winkel, voor iemand anders maar die wou vlaai dus ik zie allemaal lekkere dingen op die afdelingquote:Op woensdag 18 december 2013 21:09 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
ja geniet er van!ik ben bezig met gezonder eten en dus geen snaai meer te halen
Ik ben ook maar 19 maar sommige dingen moet je gewoon opeissenquote:Op woensdag 18 december 2013 21:07 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
haha snap ik, maar ik heb vaak van die jonge gasten mee, dus die hebben niks te zeggen
Ze heeft wel een beetje een kut kopquote:
haha ja ik ken het, als ik stoned een winkel binnenga kom ik sowieso met m&ms of autodrop naar buiten, of neem zo een taart mee als wat jij hebtquote:Op woensdag 18 december 2013 21:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wou ook niks maar ik moest voor een derde keer naar de winkel, voor iemand anders maar die wou vlaai dus ik zie allemaal lekkere dingen op die afdelingVeel te verleidelijk als ik stoned ben
ja groot gelijk heb jequote:Op woensdag 18 december 2013 21:11 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik ben ook maar 19 maar sommige dingen moet je gewoon opeissen
Lijkt of ze last heeft van sepasmequote:
Ik vind haar zeker geen beauty. Apart persoontje is het ook. Heeft commentaar op zowat elke artiest (including Lana del Reyquote:Op woensdag 18 december 2013 21:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze heeft wel een beetje een kut kop
Ik zeg uitgebreid keuren en je verhaal hier delenquote:Op woensdag 18 december 2013 21:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kom er zo wel achter, eerst nog even een sigaretje roken
Hahaquote:Op woensdag 18 december 2013 21:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik vind haar zeker geen beauty. Apart persoontje is het ook. Heeft commentaar op zowat elke artiest (including Lana del Rey![]()
) en heeft een erg uitgesproken mening. Girl je bent net 17.
[ afbeelding ]
Door heel twitter lelijk genoemd worden is naarquote:Op woensdag 18 december 2013 21:16 schreef klawie het volgende:
Ik zou wel graag in zijn schoenen staan al is het alleen voor het geld
Dat kan mij dan geen reet roestenquote:Op woensdag 18 december 2013 21:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Door heel twitter lelijk genoemd worden is naar
Sexy Vampierenquote:Op woensdag 18 december 2013 21:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mono op radio 49 en bijbehorende tinychat tijd
wat nu?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mono op radio 49 en bijbehorende tinychat tijd
deze is leukerquote:Op woensdag 18 december 2013 21:36 schreef klawie het volgende:
Avond
http://m.youtube.com/watch?v=w6Q3mHyzn78 dit nummer zing ik al de hele dag wie vertelt mij waarom??
Wtf is datquote:
quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:20 schreef Moira. het volgende:
Lieve vrinden, onze held Monopoly live door je speakers op radio 49
Wees welkom
ONZ / [Radio 49] #4408 Kutmuziek... dat het kan!!!
http://yp.shoutcast.com/sbin/tunein-station.pls?id=419618
http://tinychat.com/FOKnachtbagger
Dat is zo.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:59 schreef Channie83 het volgende:
[..]
saaie donder .....ff in de avond een uurtje en voor je het weet heb je geen sociaal buiten leven meer
How the fuck...quote:Op woensdag 18 december 2013 23:42 schreef Amarantha het volgende:
Vrouw vliegt door muur tijdens seks met topzware maagd
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)s-met-topzware-maagd
Bij mijn moeder heb ik dat elke vrijdag & ook een kut kerk om de hoek.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:58 schreef Amarantha het volgende:
De markt op Vrijdag verhuisd tijdelijk i.v.m werkzaamheden op de plek waar het normaal is. Zie ik nu waar het is tijdelijk.. o.a in mijn straat. Fack en dat een jaar lang
Ach als het dan weer mooi weer is (dan loop ik alleen over de markt) dan is de markt wel heel dichtbijquote:Op donderdag 19 december 2013 00:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Bij mijn moeder heb ik dat elke vrijdag & ook een kut kerk om de hoek.
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:26 schreef Ro-ald het volgende:
Ik heb maar eens op vind ik leuk geklikt op de Leukste vrijgezellen van Flevoland Facebook
haha
Of FOK!quote:Op donderdag 19 december 2013 00:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kun je niet in de kroeg/discotheek een chick scoren?
Praatje maken lukt wel maar voor de rest niet echt.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kun je niet in de kroeg/discotheek een chick scoren?
Drink een paar biertjes (tot je een beetje aangeschoten raakt) en praat dan met een meidquote:Op donderdag 19 december 2013 00:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Praatje maken lukt wel maar voor de rest niet echt.
Ja dat doe ik ook wel.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Drink een paar biertjes (tot je een beetje aangeschoten raakt) en praat dan met een meid
Ze heeft al een vriend geloof ik.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:37 schreef Viro het volgende:
Hossel ama, die is altijd in voor een potje seks
Alleen met A.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:37 schreef Viro het volgende:
Hossel ama, die is altijd in voor een potje seks
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ze heeft al een soort van vriend geloof ik.
niet naar haar luisteren! Alcohol ia gevaarlijk! Ik ken zo" man die ene man kent diebkent zn zus haar broer had een keer een slokje alcohol gedronken en toen is hij neergeschotequote:
Ik ga jouw adviezen zeker niet aannemen.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:39 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
niet naar haar luisteren! Alcohol ia gevaarlijk! Ik ken zo" man die ene man kent diebkent zn zus haar broer had een keer een slokje alcohol gedronken en toen is hij neergeschote
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ze heeft al een vriend geloof ik.
Maak er een trio van, win-win voor iedereen.quote:
Dan bekijk je het maar, ik zit lekker te fokken als jij 9mm massief staal in je schedel hebt zittenquote:Op donderdag 19 december 2013 00:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ga jouw adviezen zeker niet aannemen.
Ligt eraan waar je naartoe gaat.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:42 schreef Ro-ald het volgende:
Maar vrijdagnacht zijn bijna al die dames zeker aan de pillen.
okquote:Op donderdag 19 december 2013 00:43 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Dan bekijk je het maar, ik zit lekker te fokken als jij 9mm massief staal in je schedel hebt zitten
Uhm?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:42 schreef Ro-ald het volgende:
Maar vrijdagnacht zijn bijna al die dames zeker aan de pillen.
Oh ja dan is die kans wel groter jaquote:
?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:45 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Wat doe je daar als je zelf niet tikt
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:45 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Wat doe je daar als je zelf niet tikt
Dan zijn ze het de volgende dag vergeten zeker.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ja dan is die kans wel groter jaMaar meiden met xtc op vinden alles en iedereen leuk/lief dus grijp je kans haha!
Vergeten? Heb ik nooit last van. Weet altijd alles nog als ik drugs heb gehadquote:Op donderdag 19 december 2013 00:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dan zijn ze het de volgende dag vergeten zeker.
Maar ga wel wat proberen.
Ligt er ook aan hoeveel je genomen hebt denk ik.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vergeten? Heb ik nooit last van. Weet altijd alles nog als ik drugs heb gehad
Ik neem gewoon een normale hoeveelheid ofzo.. niet teveel niet te weinig.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:48 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ligt er ook aan hoeveel je genomen hebt denk ik.
Ik ga vrijdag aan het bier dan vermaak ik mij ook wel.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik neem gewoon een normale hoeveelheid ofzo.. niet teveel niet te weinig.
Nooit een pilletje gehad?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag aan het bier dan vermaak ik mij ook wel.
Dat zal ik niet volhouden haha.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:58 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga liever naar een hardcore feest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |