quote:Op woensdag 18 december 2013 16:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zal het wel even melden.
Ohja. Dit jurkje was het.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1RV%200215334%20002%2044%201409.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=2&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
quote:Op woensdag 18 december 2013 16:57 schreef klawie het volgende:
[..]
Mooi jurkje toch en voor dat geld kan je niet gaan tobbe
quote:
quote:
Zit er goed uit en croky is baasquote:Op woensdag 18 december 2013 18:20 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Mama's kerstpakket gekregen
GAUW NAAR DE SHOP VOORDAT HET TE LAAT IS!!!einnz!quote:Op woensdag 18 december 2013 18:17 schreef Amarantha het volgende:
Hmm wat zal ik gaan doen vanavond? Vampire Diaries avondje?
Het minste wat ik kan doen voor mijn verloofde.quote:
Ik ben wel blij met de trolleyquote:
Ik ga zo naar de shop ja maar ik blijf daar nietquote:Op woensdag 18 december 2013 18:21 schreef Sardu het volgende:
GAUW NAAR DE SHOP VOORDAT HET TE LAAT IS!!!einnz!
Vanavond de kroeg in en stoned worden. Morgen nieuwe schoenen kijken/kopen.
Ik heb mij kerstpakket ook gehad heb alles verdeeld hahahaquote:Op woensdag 18 december 2013 18:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met de trolleyIn het pakket zelf zitten maar een paar dingen die ik lust
!
In je eentje shop hangen is ook maar saai. Hier zit altijd zo'n hoek met bontkraagjes die kijken alsof je bij ze thuis bent binnen gelopen met je schoenen nog aan.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga zo naar de shop ja maar ik blijf daar nietMoet meteen terug haha
Weet je verloofde het alquote:Op woensdag 18 december 2013 18:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
In je eentje shop hangen is ook maar saai. Hier zit altijd zo'n hoek met bontkraagjes die kijken alsof je bij ze thuis bent binnen gelopen met je schoenen nog aan.![]()
Wel leuk nieuw meisje komen werken daar dus binnenkort maar eens een date proberen te scoren.
Open relatie ej.quote:
Indo gvdquote:Op woensdag 18 december 2013 18:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Open relatie ej.![]()
Zij loopt ook wel met die sjinees te smakken.
Baas!!quote:Op woensdag 18 december 2013 18:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Open relatie ej.![]()
Zij loopt ook wel met die sjinees te smakken.
Die jumbo is echt ziek dichtbij.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:27 schreef Amarantha het volgende:
Hop hop naar de shop (en weer naar de winkel verdomme, 3de keer vandaag maar nu ga ik niet voor mezelf)
Hij zal mee gaan shoppe hahahaquote:Op woensdag 18 december 2013 18:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee, ik heb de scheiding al aangevraagd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |