Het is een jongenquote:Wat een bevalling. Donders.
We zullen hem bewaren in een Tupperware bakje!quote:Op woensdag 18 december 2013 18:24 schreef OllieWilliams het volgende:
Gefeliciteerd moira en mono!!hoe heet de kleine? en belangrijker, is hij erbij met de meet?
Aangezien tubgirl ook banwaardig was, denk ik wel.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb wel pics
[..]
Is dat banwaardig als ik die post?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als dit niet mag, haal het maar weg dan modjes
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2013 18:30:07 ]
quote:Op woensdag 18 december 2013 18:29 schreef Monopoly het volgende:
U vraagt, wij draaien (letterlijk en figuurlijk)Mooie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
U vraagt, wij draaien (letterlijk en figuurlijk)Ah, wat lief. Lijkt sprekend op zijn vader!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als dit niet mag, haal het maar weg dan modjes
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
U vraagt, wij draaien (letterlijk en figuurlijk)Ik was 'm al op aan het zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als dit niet mag, haal het maar weg dan modjes
Fuck the EBU.
quote:Op woensdag 18 december 2013 18:31 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ah, wat lief. Lijkt sprekend op zijn vader!
U vraagt, wij draaien (letterlijk en figuurlijk)Goh een stuk knapper dan ik had verwacht met jou als vaderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als dit niet mag, haal het maar weg dan modjes
:')
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |