Dan bekijk je het maar, ik zit lekker te fokken als jij 9mm massief staal in je schedel hebt zittenquote:Op donderdag 19 december 2013 00:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ga jouw adviezen zeker niet aannemen.
Ligt eraan waar je naartoe gaat.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:42 schreef Ro-ald het volgende:
Maar vrijdagnacht zijn bijna al die dames zeker aan de pillen.
okquote:Op donderdag 19 december 2013 00:43 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Dan bekijk je het maar, ik zit lekker te fokken als jij 9mm massief staal in je schedel hebt zitten
Uhm?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:42 schreef Ro-ald het volgende:
Maar vrijdagnacht zijn bijna al die dames zeker aan de pillen.
Oh ja dan is die kans wel groter jaquote:
?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:45 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Wat doe je daar als je zelf niet tikt
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:45 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Wat doe je daar als je zelf niet tikt
Dan zijn ze het de volgende dag vergeten zeker.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ja dan is die kans wel groter jaMaar meiden met xtc op vinden alles en iedereen leuk/lief dus grijp je kans haha!
Vergeten? Heb ik nooit last van. Weet altijd alles nog als ik drugs heb gehadquote:Op donderdag 19 december 2013 00:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dan zijn ze het de volgende dag vergeten zeker.
Maar ga wel wat proberen.
Ligt er ook aan hoeveel je genomen hebt denk ik.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vergeten? Heb ik nooit last van. Weet altijd alles nog als ik drugs heb gehad
Ik neem gewoon een normale hoeveelheid ofzo.. niet teveel niet te weinig.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:48 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ligt er ook aan hoeveel je genomen hebt denk ik.
Ik ga vrijdag aan het bier dan vermaak ik mij ook wel.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik neem gewoon een normale hoeveelheid ofzo.. niet teveel niet te weinig.
Nooit een pilletje gehad?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag aan het bier dan vermaak ik mij ook wel.
Dat zal ik niet volhouden haha.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:58 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga liever naar een hardcore feest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |