How the fuck...quote:Op woensdag 18 december 2013 23:42 schreef Amarantha het volgende:
Vrouw vliegt door muur tijdens seks met topzware maagd
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)s-met-topzware-maagd
Bij mijn moeder heb ik dat elke vrijdag & ook een kut kerk om de hoek.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:58 schreef Amarantha het volgende:
De markt op Vrijdag verhuisd tijdelijk i.v.m werkzaamheden op de plek waar het normaal is. Zie ik nu waar het is tijdelijk.. o.a in mijn straat. Fack en dat een jaar lang
Ach als het dan weer mooi weer is (dan loop ik alleen over de markt) dan is de markt wel heel dichtbijquote:Op donderdag 19 december 2013 00:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Bij mijn moeder heb ik dat elke vrijdag & ook een kut kerk om de hoek.
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:26 schreef Ro-ald het volgende:
Ik heb maar eens op vind ik leuk geklikt op de Leukste vrijgezellen van Flevoland Facebook
haha
Of FOK!quote:Op donderdag 19 december 2013 00:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kun je niet in de kroeg/discotheek een chick scoren?
Praatje maken lukt wel maar voor de rest niet echt.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kun je niet in de kroeg/discotheek een chick scoren?
Drink een paar biertjes (tot je een beetje aangeschoten raakt) en praat dan met een meidquote:Op donderdag 19 december 2013 00:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Praatje maken lukt wel maar voor de rest niet echt.
Ja dat doe ik ook wel.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Drink een paar biertjes (tot je een beetje aangeschoten raakt) en praat dan met een meid
Ze heeft al een vriend geloof ik.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:37 schreef Viro het volgende:
Hossel ama, die is altijd in voor een potje seks
Alleen met A.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:37 schreef Viro het volgende:
Hossel ama, die is altijd in voor een potje seks
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ze heeft al een soort van vriend geloof ik.
niet naar haar luisteren! Alcohol ia gevaarlijk! Ik ken zo" man die ene man kent diebkent zn zus haar broer had een keer een slokje alcohol gedronken en toen is hij neergeschotequote:
Ik ga jouw adviezen zeker niet aannemen.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:39 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
niet naar haar luisteren! Alcohol ia gevaarlijk! Ik ken zo" man die ene man kent diebkent zn zus haar broer had een keer een slokje alcohol gedronken en toen is hij neergeschote
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ze heeft al een vriend geloof ik.
Maak er een trio van, win-win voor iedereen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |