Ik doe het meestal als achtergrond geluidje aan als ik alleen thuis benquote:Op woensdag 18 december 2013 21:04 schreef klawie het volgende:
[..]
Fan van het foute uur toevallig??
Alleen daarom luister ik q in de garage eerst altijd decibel na een week ken je elk nummer en elke reclame uit je hoofd
Me collega wou ook in het begin steeds zappe daar werd ik echt gek vanquote:Op woensdag 18 december 2013 21:00 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
ik zap in de (vracht)auto altijd de hele tijd tot ik weer een goed nummer hoor, dus van radio 2 tot fresh fm zeg maar
deze is fakking chill gek!!quote:Op woensdag 18 december 2013 21:06 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lust normaal geen vlaai enz maar dit zag er wel verdomd lekker uit
Dan ben je niet alleenquote:Op woensdag 18 december 2013 21:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik doe het meestal als achtergrond geluidje aan als ik alleen thuis ben
haha snap ik, maar ik heb vaak van die jonge gasten mee, dus die hebben niks te zeggenquote:Op woensdag 18 december 2013 21:06 schreef klawie het volgende:
[..]
Me collega wou ook in het begin steeds zappe daar werd ik echt gek van
ja geniet er van!quote:Op woensdag 18 december 2013 21:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kom er zo wel achter, eerst nog even een sigaretje roken
Ik wou ook niks maar ik moest voor een derde keer naar de winkel, voor iemand anders maar die wou vlaai dus ik zie allemaal lekkere dingen op die afdelingquote:Op woensdag 18 december 2013 21:09 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
ja geniet er van!ik ben bezig met gezonder eten en dus geen snaai meer te halen
Ik ben ook maar 19 maar sommige dingen moet je gewoon opeissenquote:Op woensdag 18 december 2013 21:07 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
haha snap ik, maar ik heb vaak van die jonge gasten mee, dus die hebben niks te zeggen
Ze heeft wel een beetje een kut kopquote:
haha ja ik ken het, als ik stoned een winkel binnenga kom ik sowieso met m&ms of autodrop naar buiten, of neem zo een taart mee als wat jij hebtquote:Op woensdag 18 december 2013 21:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wou ook niks maar ik moest voor een derde keer naar de winkel, voor iemand anders maar die wou vlaai dus ik zie allemaal lekkere dingen op die afdelingVeel te verleidelijk als ik stoned ben
ja groot gelijk heb jequote:Op woensdag 18 december 2013 21:11 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik ben ook maar 19 maar sommige dingen moet je gewoon opeissen
Lijkt of ze last heeft van sepasmequote:
Ik vind haar zeker geen beauty. Apart persoontje is het ook. Heeft commentaar op zowat elke artiest (including Lana del Reyquote:Op woensdag 18 december 2013 21:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze heeft wel een beetje een kut kop
Ik zeg uitgebreid keuren en je verhaal hier delenquote:Op woensdag 18 december 2013 21:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kom er zo wel achter, eerst nog even een sigaretje roken
Hahaquote:Op woensdag 18 december 2013 21:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik vind haar zeker geen beauty. Apart persoontje is het ook. Heeft commentaar op zowat elke artiest (including Lana del Rey![]()
) en heeft een erg uitgesproken mening. Girl je bent net 17.
[ afbeelding ]
Door heel twitter lelijk genoemd worden is naarquote:Op woensdag 18 december 2013 21:16 schreef klawie het volgende:
Ik zou wel graag in zijn schoenen staan al is het alleen voor het geld
Dat kan mij dan geen reet roestenquote:Op woensdag 18 december 2013 21:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Door heel twitter lelijk genoemd worden is naar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |