Royals, royalsquote:Op woensdag 18 december 2013 20:41 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
prima zangeresje, royals vind ik ook wel een dope nummer. wordt helaas TE vaak op de radio gedraaid!
Ja klopt paar dagen geleden zoiets.....kiekte maar hee wanneer je mij toevoegd.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:35 schreef Amarantha het volgende:
Oh Channie ik kreeg laatst je berichtje wel over skype maar ik zit daar nooit echt op dus heb je nog niet toegevoegd
ojaaaa klopt ja...paar dagen geleden zoiets....je kijkt maar wanneer jij mij toevoegd wijffie...quote:Op woensdag 18 december 2013 20:35 schreef Amarantha het volgende:
Oh Channie ik kreeg laatst je berichtje wel over skype maar ik zit daar nooit echt op dus heb je nog niet toegevoegd
Op woensdag 18 december 2013 20:47 schreef Channie83 het volgende:
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:41 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
prima zangeresje, royals vind ik ook wel een dope nummer. wordt helaas TE vaak op de radio gedraaid!
Royals wordt veel te veel gedraaid ja.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:58 schreef Snowbells het volgende:
Maar ik luister eigenlijk alleen eigen afspeellijsten
ik zap in de (vracht)auto altijd de hele tijd tot ik weer een goed nummer hoor, dus van radio 2 tot fresh fm zeg maarquote:
af en toe moet je zo'n ding ook gewoon een paar flinke klappen geven!quote:Op woensdag 18 december 2013 21:02 schreef Channie83 het volgende:
laptop word keiwarm(door jullie) en valt dan uit...en dan weet ik het allemaal niet meer
Fan van het foute uur toevallig??quote:Op woensdag 18 december 2013 20:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Q musicmaar ik luister eigenlijk alleen eigen afspeellijsten
Reparatie kosten voor FOK!quote:Op woensdag 18 december 2013 21:02 schreef Channie83 het volgende:
laptop word keiwarm(door jullie) en valt dan uit...en dan weet ik het allemaal niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |