Ik zal je pointers geven zodat je fantasie de rest kan invullen.quote:
hahahahaha helemaal wausssie ben je,,,,ga stuk hier..en ben niet eens stonedquote:Op woensdag 18 december 2013 20:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik zal je pointers geven zodat je fantasie de rest kan invullen.
-Een mechanische stier met waterbuffel uiterlijk
-Opspattend water zoals water opspat wanneer je het op een snaredrum hebt liggen en eens goed mept met je stokje
- Princess Leia
- De teletijdmachine
- Iets met de verhoudingen van een trechter.
-
Succes.
Wtf lees ikquote:Op woensdag 18 december 2013 20:19 schreef Channie83 het volgende:
Ik had trouwens ooit een filmpie op mijn telefoon met een wijffie die op de rug lag en een trechter via haar neus slurpte ze alle sperma op....
Ja dat krijg ik met 5 broers en 1000000 neven....die vinden dat altijd grappig om door testuren naar mij....gelukkig heb ik whatsapp eraf gedonderd hahahaquote:
haha ja ik open dan ook nooit filmpjes op whatsaapquote:Op woensdag 18 december 2013 20:22 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ja dat krijg ik met 5 broers en 1000000 neven....die vinden dat altijd grappig om door testuren naar mij....gelukkig heb ik whatsapp eraf gedonderd hahaha
Nog 'n uurtje en dan mag ik ook stoned worden.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:18 schreef Channie83 het volgende:
[..]
hahahahaha helemaal wausssie ben je,,,,ga stuk hier..en ben niet eens stoned
Ga er nu wel gelijk 1 draaien...TJOEPIEEEEE TIMEEEE
Bummer, had je net om je nummer willen vragen zodat we konden appen.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:22 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ja dat krijg ik met 5 broers en 1000000 neven....die vinden dat altijd grappig om door testuren naar mij....gelukkig heb ik whatsapp eraf gedonderd hahaha
Ja ik ben erg nieuwsgierig aangelegdquote:Op woensdag 18 december 2013 20:23 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
haha ja ik open dan ook nooit filmpjes op whatsaap
oeeeh lekker fijn vooruitzicht...quote:Op woensdag 18 december 2013 20:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nog 'n uurtje en dan mag ik ook stoned worden.
[..]
Bummer, had je net om je nummer willen vragen zodat we konden appen.
Klopt, Albert Heijn is ongeveer net zo ver (maar dan de andere kant op). Twee supermarkten zo dichtbijquote:Op woensdag 18 december 2013 18:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die jumbo is echt ziek dichtbij.![]()
Zou daar 's ochtends nog heen kruipen voor mijn wakker word koffie.
Ik had inmiddels al een joint kunnen roken als ik niet zo verrekte traag was.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:30 schreef Channie83 het volgende:
[..]
oeeeh lekker fijn vooruitzicht...
Aahhh helaashh pindakaashhh...heb wel Skype
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:30 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ja ik ben erg nieuwsgierig aangelegd
nou sinds ik gummiberen uit iemands reet heb zien schieten en kastanjes met een katapult in een dame der billen heb zien eindigen, ben ik niet meer zo nieuwsgierigquote:Op woensdag 18 december 2013 20:30 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ja ik ben erg nieuwsgierig aangelegd
Dan waarom doe je dan verrekte traag danquote:Op woensdag 18 december 2013 20:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik had inmiddels al een joint kunnen roken als ik niet zo verrekte traag was.![]()
Ik heb geen Skype. Ik heb wel Steam, kan je daar iets mee?
You aint seen nothing yet.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:33 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
[..]
nou sinds ik gummiberen uit iemands reet heb zien schieten en kastanjes met een katapult in een dame der billen heb zien eindigen, ben ik niet meer zo nieuwsgierig
Rooksingaalquote:Op woensdag 18 december 2013 20:34 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Dan waarom doe je dan verrekte traag dan
Wat is steam nou weer?? kan ik dat downloaden op mijn lappie? want wil dat soort dingen niet op mijn mobiel
Database voor games.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:34 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Dan waarom doe je dan verrekte traag dan
Wat is steam nou weer?? kan ik dat downloaden op mijn lappie? want wil dat soort dingen niet op mijn mobiel
haha noo gast, ik kan daar echt niet tegen! ik vraag me echt af dan wat er mis is met die mensen die dat doenquote:Op woensdag 18 december 2013 20:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
You aint seen nothing yet.![]()
Zolang je nog geen olifant een vrouw hebt zien verkrachten kan je nog best op die filmpjes klikken.
prima zangeresje, royals vind ik ook wel een dope nummer. wordt helaas TE vaak op de radio gedraaid!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |