Alsof jij 200 kamelen en een waterbuffel bij elkaar kan krijgen om die formulieren aan te vragen.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee, ik heb de scheiding al aangevraagd
Ik kan ze soms aardig vinden. Grotendeels gaat bovenstaande op voor die kutkoters.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:57 schreef Channie83 het volgende:
soms kan ik kinderen echt haten gewoon!! brutale wezens hahaha
Hoiiiii
Op woensdag 18 december 2013 18:37 schreef Snowbells het volgende:
Drm strakke opvoedingquote:Op woensdag 18 december 2013 18:57 schreef Channie83 het volgende:
soms kan ik kinderen echt haten gewoon!! brutale wezens hahaha
Hoiiiii
soms wel ja......mijn neefjes en nichtjes hebben wel fatsoen......russische opvoedingquote:Op woensdag 18 december 2013 19:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik kan ze soms aardig vinden. Grotendeels gaat bovenstaande op voor die kutkoters.
Aha martelen en dronken voeren zodat ze hersendood zijn voor ze gaan puberen?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:02 schreef Channie83 het volgende:
[..]
soms wel ja......mijn neefjes en nichtjes hebben wel fatsoen......russische opvoeding
Beetje jammer welquote:
Vraag me soms wel af wat die adhd energydrink jeugd van nu gaat produceren over een aantal jaren. Volgens mij krijgen we echt een reeks tussensoorten die niet geschikt zijn voor deze wereld voordat we als mens verder evolueren.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:02 schreef Channie83 het volgende:
[..]
soms wel ja......mijn neefjes en nichtjes hebben wel fatsoen......russische opvoeding
Dat zou baas zijn.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Vraag me soms wel af wat die adhd energydrink jeugd van nu gaat produceren over een aantal jaren. Volgens mij krijgen we echt een reeks tussensoorten die niet geschikt zijn voor deze wereld voordat we als mens verder evolueren.
Mij neefjes en nichtjes zijn echt kapot stil als ik er ben en als ze vervelend worden sla ik hard op tafel en het is overquote:
Goeie tip....zal het doorgeven hahahaaquote:Op woensdag 18 december 2013 19:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Aha martelen en dronken voeren zodat ze hersendood zijn voor ze gaan puberen?
was sarcastisch hahaa ik zit hier regelmatig hoor in de avondenquote:Op woensdag 18 december 2013 19:05 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Beetje jammer wel
Jij rookt ook wel eens een jointje?
Altijd bereid om te helpenquote:Op woensdag 18 december 2013 19:10 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Goeie tip....zal het doorgeven hahahaa
Evolution sponsored by red bull, golden shower en al die andere knakenenergydrink.quote:
Huh? Heb jou nog noooooit gezien hier.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:11 schreef Channie83 het volgende:
[..]
was sarcastisch hahaa ik zit hier regelmatig hoor in de avonden
onder het genot van een jointje
Ik hou het liever gewoon bij die 30-35cent energiedrankjes.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Evolution sponsored by red bull, golden shower en al die andere knakenenergydrink.
ik heb het ook niet over mijn eigen neefjes en nichtjes....maar over de kinderen in de straatquote:Op woensdag 18 december 2013 19:08 schreef klawie het volgende:
[..]
Mij neefjes en nichtjes zijn echt kapot stil als ik er ben en als ze vervelend worden sla ik hard op tafel en het is over
Ah, maar ik ben er bijna nooit, dat zal het wel zijn. x)quote:Op woensdag 18 december 2013 19:11 schreef Channie83 het volgende:
[..]
was sarcastisch hahaa ik zit hier regelmatig hoor in de avonden
onder het genot van een jointje
echt niet? ja ben nog niet zolang hier horquote:Op woensdag 18 december 2013 19:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
Huh? Heb jou nog noooooit gezien hier.![]()
Hoi, wie ben je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |