Omg dan kom ik 's ochtends bij jou, dan gaan we kleren en make-up voor elkaar uitkiezen. Yeeeeeequote:Op dinsdag 17 december 2013 22:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil een andere stijl, daar heb je tijd voor nodig.
Ik heb geen idee hoe ik in het echt ben.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:46 schreef Stuart het volgende:
Ik schijn in het echt aardiger te zijn
Lolwhutquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:48 schreef Jhali het volgende:
[..]
Omg dan kom ik 's ochtends bij jou, dan gaan we kleren en make-up voor elkaar uitkiezen. Yeeeeee
quote:
jij ging bier pakkenquote:
zou iets korter doen aan de voorkantquote:
Nee, ik zei dat het tijd is voor Strongbow. Dat staat allang naast mequote:
welke?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stiekem sta je ook in de andere SC
ooooooohquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat het tijd is voor Strongbow. Dat staat allang naast me
DAT MAAK IK ZELF WEL UIT!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:50 schreef supersof het volgende:
[..]
zou iets korter doen aan de voorkant
Ja, ik heb nu toch nog een pony die lang ana het groeien isquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
hoelang duurt een bezoek aan de kapper nou
Ik heb zeg maar precies die kleur en lengte, misschien iets langer, behalve dat ik dan een pony heb.quote:
Eh, ik denk beide.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Ziet er onverzorgd uit beetje?
Of is dat speels
maar met pony vinden we jou ookquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb nu toch nog een pony die lang ana het groeien is.
Ja, een pony verpest heel het kapsel toch.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:50 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik heb zeg maar precies die kleur en lengte, misschien iets langer, behalve dat ik dan een pony heb.
Oh well, ze doen toch geen moer aan topic kapen dus het maakt niet uitquote:
ook met een groeiende ponyquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen pony meer, ik heb een pony die groeit.
Moest lachen om de ironie. Puur om de ironie.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee dankje, ik blijf liever mezelf dan dat ik me anders voordoe.
pak jij de volgende tochquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oh well, ze doen toch geen moer aan topic kapen dus het maakt niet uit
Ja, maar ik moet een pony.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, een pony verpest heel het kapsel toch.
Dudequote:Op dinsdag 17 december 2013 22:51 schreef Rodawa het volgende:
Ik zag net deze post in de andere SC.
[..]
Moest lachen om de ironie. Puur om de ironie.
denken we altijd toch alquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:51 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil gewoon een echte beauty zijn dat wanneer mensen me zien denken van "ohh, leuk meisje!" maar dan zonder te veel gedoe.
In plaats van: "goh, wat een raar meisje" tot ze je beter leren kennen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:51 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil gewoon een echte beauty zijn dat wanneer mensen me zien denken van "ohh, leuk meisje!" maar dan zonder te veel gedoe.
Ik ook. Ik laat mijn haar niet voor niks groeien.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:51 schreef Crack_ het volgende:
Ja!quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:52 schreef Rodawa het volgende:
[..]
In plaats van: "goh, wat een raar meisje" tot ze je beter leren kennen?
Dat is bij mij serieus zoquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:52 schreef Rodawa het volgende:
[..]
In plaats van: "goh, wat een raar meisje" tot ze je beter leren kennen?
Altijd al geweestquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:53 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Niet meer, VA.
Ze is nu een vrouw, weet je nog.
Dus T is vrij?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:52 schreef Crack_ het volgende:
Oke, ik ben écht verliefd op Brian Molko. Ik kan niet stoppen met foto's opzoeken van hem en filmpjes op YouTube en shit.
Je verwoord precies hoe ik over je denk.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:53 schreef Jhali het volgende:
[..]
Dat is bij mij serieus zoEn dan als ze me kennen is het ''ja, ze is nog steeds wel raar, maar in ieder geval wel aardig.''
Dit valt wel onderquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook. Ik laat mijn haar niet voor niks groeien.
ga morgen kopenquote:
Ja maar dat heeft dus iedereenquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je verwoord precies hoe ik over je denk.
ik snap je ttquote:
Heb je gesnoven ofzoquote:Op maandag 16 december 2013 22:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Stuart is het billenmaatje van Tjacka in feite. Stijn is het hier mee oneens.
Ik nam ze niet serieusquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:55 schreef Ezell het volgende:
crackie heeft mijn slakkeslijmposts genegeerd
zou rakenquote:
datquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik nam ze niet serieus. Of wat bedoel je
Deze vind ik tof. Maar de track er onder is van Ruskoquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa okeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Zo lastig allemaal!quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
dat![]()
maar niet zo druk doen over hoe je eruit ziet joh! je ziet er gewoon goed uit
De verloren welpquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Toen je in die zitzak ging zitten en er een M&M lag.
''Het stroom is uitgevallen''quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:57 schreef supersof het volgende:
meisje op school zei: de stroom
maar het is toch: het stroom
?
Uh, neequote:Op dinsdag 17 december 2013 22:57 schreef supersof het volgende:
?
DIE stroomquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:57 schreef supersof het volgende:
?
dequote:Op dinsdag 17 december 2013 22:57 schreef supersof het volgende:
?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa okeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Zo lastig allemaal!
Deze track heb ik ook een tijdje gedraaid ja, wel fijn.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Deze vind ik tof. Maar de track er onder is van Rusko
wat is dit voor kutsquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Deze vind ik tof. Maar de track er onder is van Rusko
hoiquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:59 schreef Crack_ het volgende:
Ik was vandaag met dat mevrouwtje met kanker naar 't ziekenhuis want ze moest een scan laten doen. Ik werd zó hard genegeerd. Ze zeiden nog geen eens hoi!
Een andere smaak dan die van jouquote:
Oh please slet. Omdat die hoer uit de trein niet aan je leuter wilde zuigenquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oh please slet. Omdat die hoer uit de trein niet aan je leuter wilde zuigen
Alsof ik daar wat aan kan doen
[..]
niet eensquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een andere smaak dan die van jou
haha wat?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:00 schreef Crack_ het volgende:
Wtf, ik heb ineens kei hard stress. Ik moet ineens dit en ik moet ineens dat maar ik snpa niet waarom want ik wil dat helemaal niet volgens mij hoor. Moet ineens zo worden en super veel vrienden maken en dit en dat doen..
MAAR ZO BEN IK TOCH NIET! Ezell, heb jij mijn lichaam overgenomen?! Geef het terug
het is tijd dat Tchock weer eventjes langs komt volgens mij.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:00 schreef Crack_ het volgende:
Wtf, ik heb ineens kei hard stress. Ik moet ineens dit en ik moet ineens dat maar ik snpa niet waarom want ik wil dat helemaal niet volgens mij hoor. Moet ineens zo worden en super veel vrienden maken en dit en dat doen..
MAAR ZO BEN IK TOCH NIET! Ezell, heb jij mijn lichaam overgenomen?! Geef het terug
huh watquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:00 schreef Crack_ het volgende:
I ksnap er niks van.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:00 schreef Crack_ het volgende:
treinmeisje. Dat werd niks en dat is de reden waarom ik een quote edit.quote:
Jouw brein maakt soms hele rare sprongen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw brein maakt soms hele rare sprongen.
Ja, dat klopt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw brein maakt soms hele rare sprongen.
Ruuuuuustig. Adem.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:00 schreef Crack_ het volgende:
Wat dan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
T kom hier, Crack is raar aan t doen
quote:
Snap jij dit?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:00 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, adem oke *pufpufpuf*quote:
wee teee efquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Tot hier kon je volgen. Echter bleef dit woord door mijn hoofd spoken toen ik de rest las.
Zie je.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar op dat gebied klopt het wel, die vergelijking met mij.
quote:
Uh, oké. Denk je wel vaker over stijve lullen als je aan mannen denkt?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:04 schreef Stuart het volgende:
Als ik aan VA denk moet ik denken aan de eerste 2 regels van dit liedje
Ja, denk 't wel.quote:
Oh, nou gelukkigquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
maar alleen het stressgedoe klopt... niet van anders doen en vrienden moeten maken![]()
beetje raarquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:04 schreef Stuart het volgende:
Als ik aan VA denk moet ik denken aan de eerste 2 regels van dit liedje
Niet snappen dat dit over treinsletje gaatquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh, oké. Denk je wel vaker over stijve lullen als je aan mannen denkt?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:03 schreef supersof het volgende:
Ik ga aan Aldo vragen of hij ook zulke verslagen wilt maken.
Dus je raakte niet opgewonden van haarquote:
Also is ook saaiquote:
Maak je niet druk babe, we accepteren je zoals je bent.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:06 schreef Stuart het volgende:
Sommige mensen hebben gewoon geen humor. Zo jammer
Omdat een white men zijn zaad een kaartje richting het westen oplevert .quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:06 schreef Jhali het volgende:
[..]
Waarom willen al die Chineze wijven op die foto's hem dan?
Dat doet mij deugdquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Maak je niet druk babe, we accepteren je zoals je bent.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan moet je hem juist niet dat soort filmpjes laten maken.
Je zei dat je aan mij moest denken bij die tekst dat is raar.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dus je raakte niet opgewonden van haar
Ik ook, maar niet verder vertellenquote:
Oooh touchyquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je zei dat je aan mij moest denken bij die tekst dat is raar.
Verder, shut yer mouth, cunt
Moiquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:08 schreef Crack_ het volgende:
Wie van jullie kent Christiane F niet?
Niet zo bij naamquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:08 schreef Crack_ het volgende:
Ikquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:08 schreef Crack_ het volgende:
Wens hem sterkte!quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:08 schreef supersof het volgende:
Mijn broertje heeft activiteitenweek en gaat donderdag naar Keulen voor een kerstmarkt en een chocolademuseum. wtf
quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:08 schreef supersof het volgende:
Mijn broertje heeft activiteitenweek en gaat donderdag naar Keulen voor een kerstmarkt en een chocolademuseum. wtf
Ik wil meequote:
Je slaapkamer is volgens mij een chocolademuseum dus stfuquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:08 schreef supersof het volgende:
ik ken het wel. maar dat vroeg je nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:09 schreef Crack_ het volgende:
Wtf man, ik dacht echt dat iedereen wel zou weten wie Christiane F is..
Klinkt crimineelquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:09 schreef Crack_ het volgende:
Gedaan. Vrouw die boeken heeft geschreven?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:09 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga zaterdag Duitse kerstmarktquote:
Nee, kloptquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:09 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ken het wel. maar dat vroeg je niet
Jaquote:
Nee, heroine verslaafde in Duitsland toen ze 13 was. Is bekend door het boek (en de film) "Wir kinder vom Bahnhoff" ofzoietsquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gedaan. Vrouw die boeken heeft geschreven?
[..]
Ik ga zaterdag Duitse kerstmarkt
cool. ik wil ookquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gedaan. Vrouw die boeken heeft geschreven?
[..]
Ik ga zaterdag Duitse kerstmarkt
Die bedoelde ik. Las o.a. dat ze twee boeken had geschreven.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, heroine verslaafde in Duitsland toen ze 13 was. Is bekend door het boek (en de film) "Wir kinder vom Bahnhoff" ofzoiets
Nooit van gehoord. Nou ja, van de vrouw, film en het boek dan.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, heroine verslaafde in Duitsland toen ze 13 was. Is bekend door het boek (en de film) "Wir kinder vom Bahnhoff" ofzoiets
Ehm okay. Thanks.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:14 schreef Ezell het volgende:
Ik ben rare dingen aan het schrijven in een groepsgesprek op WhatsApp.
Het is dat die mensen mij kennen.![]()
Ik ben wakker als dat een troost isquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik word daar nu genegeerd.
Of ze slapen nu allemaal, maar zoooo vroeg.
Nee, hangen rond hetzelfde punt of iets lagerquote:
Gaan nog verder zakken denk ik.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, hangen rond hetzelfde punt of iets lager
wat een boefjequote:Op dinsdag 17 december 2013 23:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Postcount opkrikken.
Doe ik nu ook trouwens, ongegeneerd.
nee hoorquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Postcount opkrikken.
Doe ik nu ook trouwens, ongegeneerd.
Dat denk ik ookquote:
En de laatste 2 dat ik weet supersofquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:18 schreef Rodawa het volgende:
In vier van de vijf laatste topics waarin ik heb gereageerd staat 'xcachet' in de titel.
Ga je plaatjes aanvragen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:18 schreef supersof het volgende:
ik wil echt geen enkel woord horen over dat domme gedoe van seriousrequest
rot opquote:
Je bent zelf geen enkel woord.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:18 schreef supersof het volgende:
Zonder Gerard Ekdom weet ik niet meer of ik het leuk vindquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:18 schreef supersof het volgende:
Oh sorry dan heb ik cachet gemeet vanmiddagquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoi. Cachet heeft weer gekaapt. Ernstige zaak he?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:19 schreef Stuart het volgende:
Respect voor die mensen straks in het glazen huis
quote:
tjackaquote:
Ik vind Gerard Ekdom een act van zichzelf daar waar ik hemzelf al niet leuk vindquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zonder Gerard Ekdom weet ik niet meer of ik het leuk vind
vind ze allemaal troepquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zonder Gerard Ekdom weet ik niet meer of ik het leuk vind
In alle eerlijkheid boeit hij mij ook geen moer johquote:
ik kan dat ook. is niet zo moeilijk. ze willen gewoon aandachtquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid boeit hij mij ook geen moer joh
Vreselijk.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoi. Cachet heeft weer gekaapt. Ernstige zaak he?
Nietszeggende TT's zijn het, pure egoboosters. Hoewel het geen egoboost is als je jezelf in de TT zet, natuurlijk. Zoiets zou ik nooit doen. Nou ja, misschien één keer, om het eens te proberen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En de laatste 2 dat ik weet supersof
Ik heb er geen problemen mee
Of de mensen die in de kou bij het glazen huis gaan kijken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:19 schreef Stuart het volgende:
Respect voor die mensen straks in het glazen huis
Respect of medelijden?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:21 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nietszeggende TT's zijn het, pure egoboosters. Hoewel het geen egoboost is als je jezelf in de TT zet, natuurlijk. Zoiets zou ik nooit doen. Nou ja, misschien één keer, om het eens te proberen.
[..]
Of de mensen die in de kou bij het glazen huis gaan kijken.
Ik had een ei gekregen van de moeder van Tchock. Een namaak-ei van de Fabergé eitjes. Daarin zat een briefje met een verhaaltje en gedroogde plantjes/bloemen geen idee. Die heb ik vorige week gepland en nu zijn ze uitgekomen en nu ben ik benieuwd naar wat het isquote:
Aan de juiste intentie zal het niet liggen inderdaadquote:
Niks mis met een egoboost op zijn tijd.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:21 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nietszeggende TT's zijn het, pure egoboosters. Hoewel het geen egoboost is als je jezelf in de TT zet, natuurlijk. Zoiets zou ik nooit doen. Nou ja, misschien één keer, om het eens te proberen.
[..]
Of de mensen die in de kou bij het glazen huis gaan kijken.
wie zegt dat ik lief ben? niemandquote:
I guessquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aan de juiste intentie zal het niet liggen inderdaad
Dat willen ze ook voor hun doelen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:20 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kan dat ook. is niet zo moeilijk. ze willen gewoon aandacht
Oh. 99% dat ik dat ooit heb gezegd.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:22 schreef supersof het volgende:
[..]
wie zegt dat ik lief ben? niemand
Ik ben persoonlijk sowieso van mening dat we dichter bij huis (lees eigen land) genoeg goeds kunnen doenquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat willen ze ook voor hun doelen.
Maar ik vind het ook niks. Kost ook klauwen met geld voor steden om ze uberhaupt binnen te halen door het eisenpakket. Hopelijk gaan ze hard op hun bek dik jaar aangezien veel mensen al voor de Filepijnen hebben gedoneerd
oké alleen jij danquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh. 99% dat ik dat ooit heb gezegd.
Maarja
Crackverhalenquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik had een ei gekregen van de moeder van Tchock. Een namaak-ei van de Fabergé eitjes. Daarin zat een briefje met een verhaaltje en gedroogde plantjes/bloemen geen idee. Die heb ik vorige week gepland en nu zijn ze uitgekomen en nu ben ik benieuwd naar wat het is![]()
.
Wat is het doel dit jaar dan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat willen ze ook voor hun doelen.
Maar ik vind het ook niks. Kost ook klauwen met geld voor steden om ze uberhaupt binnen te halen door het eisenpakket. Hopelijk gaan ze hard op hun bek dik jaar aangezien veel mensen al voor de Filepijnen hebben gedoneerd
Oh dat had je dus wel gelezen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na je compliment over mijn stem kan je niks meer fout doen.
Geen idee. Dat zal je vast 1000x moeten aanhoren door een willekeurige DJ welke op gratis vakantie is gegaan naar het land in kwestie.quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Dat zal je vast 1000x moeten aanhoren door een willekeurige DJ welke op gratis vakantie is gegaan naar het land in kwestie.
"Maar hij vindt het zo erg"
Ben er voor jequote:Op dinsdag 17 december 2013 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Opgeslagen in mijn geheugen. Mijn week kan niet meer stuk, Tjacka zou zoiets nooit zeggen
Goede doelen wel, maar dan wel kleinschalige doelen welke zich specialiseren op één doel en het kleinschalig aanpakken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:24 schreef Rodawa het volgende:
Als je mensen wil helpen moet je eigenlijk sowieso niet beginnen aan goede doelen, maar er écht zelf wat aan doen. Geld geven aan goede doelen is ook weer deels een ongegeneerde egoboost. "Kijk mij een goede daad verrichten". Iedereen weet dat het grootste gedeelte van het geld toch niet aankomt op het beloofde punt.
quote:
Beetje laat maar volgens Elan ben ik narcistisch dus ik accepteer het.quote:
Wat is dat verhaaltje dan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:26 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk Ezell, die shit die daarvoor ligt moest je planten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Elan haat ons samen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goede doelen wel, maar dan wel kleinschalige doelen welke zich specialiseren op één doel en het kleinschalig aanpakken.
Grote goede doelen werken met een half ambtenaren systeem waardoor het jaren duurt (Als het al lukt) voordat je geld gebruikt wordt.
[..]
[..]
Beetje laat maar volgens Elan ben ik narcistisch dus ik accepteer het.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:28 schreef Divje het volgende:
Kunnen er ff een parr mensen dood gaan aan een longemfyseem?
Teringlijende motherfockers.watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ja, alsof je mijn eerdere quote niet hebt gezienquote:
Kunnen er ff een parr mensen dood gaan aan een longemfyseem?![]()
Teringlijende motherfockers.uh okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Dat eitje kan je wel houden toch?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, iets over die Fabergé eieren.. weet niet meer
Ik ook niet. Op zijn zachtst gezegd word ik niet heel blij van de muziek, en DJ's met sidekicks welke om elke "Grap" moeten lachen word ik al helemaal verdrietig van.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:25 schreef supersof het volgende:
[..]inderdaad. Sowieso luister ik nooit 3FM eigenlijk. Vind het maar niks
Kunnen er ff een parr mensen dood gaan aan een longemfyseem?![]()
Teringlijende motherfockers.Zeg dan gewoon niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
P Faberge aka Faberyayo aka Pepijn Lanenquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, iets over die Fabergé eieren.. weet niet meer
Wut?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, alsof je mijn eerdere quote niet hebt gezien
Wat ouwehoer je over mij alsof je mij kent man? Debiel![]()
Stoer man, het woord 'kanjer' gebruikenquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Wut?
Ik praat helemaal niet over je kanjersukkel.
quote:Op maandag 16 december 2013 22:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Stuart is het billenmaatje van Tjacka in feite. Stijn is het hier mee oneens.
Ik doe niks anders dan jij. Ik verzoek je zulke dingen niet te gebruiken als binnenkomer - jij verzoekt mensen te sterven aan een longemfyseem.quote:
Elan slaat dicht van feiten, dan kan hij dingen niet meer glashard ontkennen. Moest dit nou.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:31 schreef Stuart het volgende:
Anyway, ik neem er nog maar een denk ik. Of 2
gaat goed en met jou?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:29 schreef Divje het volgende:
Ik ben boos. sorry
Tjack & Soff, hoe gaat het met jullie?
Dat ging niet eens over jou kontgezicht. Ik ken jou verder niet eens.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Stoer man, het woord 'kanjer' gebruiken
[..]
Oh dearquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Elan slaat dicht van feiten, dan kan hij dingen niet meer glashard ontkennen. Moest dit nou.
Nee, het ging over je buurvrouw. En inderdaad ken je me niet mofoquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat ging niet eens over jou kontgezicht. Ik ken jou verder niet eens.
I'm sorryquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:31 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik doe niks anders dan jij. Ik verzoek je zulke dingen niet te gebruiken als binnenkomer - jij verzoekt mensen te sterven aan een longemfyseem.
Saaie muziek vind ik persoonlijk. Soms wel wat leuks maar over het algemeenquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet. Op zijn zachtst gezegd word ik niet heel blij van de muziek, en DJ's met sidekicks welke om elke "Grap" moeten lachen word ik al helemaal verdrietig van.
Al kon ik Coen & Sanders nog wel enigszins waarderen tijdens stages en de radio opstond.
Wat een heldquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al doet hij toch zijn best. Hij kent jou niet maar toch kan hij je naam noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |