Kan me niet voorstellen dat ze zo lekker is dat het waard is om hem als schoonbroer te krijgen..quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
JONGENS DOUBLEPAIN HEEFT EEN ZUSJE![]()
![]()
![]()
Nee, dat zijn nogal norse figuren. Daar wil ik niet mee geassociëerd worden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:06 schreef Buitendam het volgende:
Post je wel eens in het lesbo forum?
ik.probeer graag dingen uitquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:06 schreef DonRaja het volgende: [..] Mocht je het echt niet lusten, er zit van alles in de buurt.
![]()
Zou je namens de VBL SC in het lesbo SC willen posten?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, dat zijn nogal norse figuren. Daar wil ik niet mee geassociëerd worden.
iddquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat ze zo lekker is dat het waard is om hem als schoonbroer te krijgen..
Nee dankje, ik blijf liever mezelf dan dat ik me anders voordoe.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gewoon doen
Wat maakt jou dat nou uit? Ze noemen je toch wel aandachtshoer . Of pot, die zijn ook niet welkom
Kan je beter mij als schoonbroer hebben ja.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat ze zo lekker is dat het waard is om hem als schoonbroer te krijgen..
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee dankje, ik blijf liever mezelf dan dat ik me anders voordoe.
ok ga dan maar weer wegquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee dankje, ik blijf liever mezelf dan dat ik me anders voordoe.
De eerste helft is wel tof, de tweede helft erg mwa.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind From Dusk Till Dawn maar een rare film. Hoe kan dit een 7,2 zijn
Homo. Ik vond er juist geen tering aan tot Salma Hayek een dansje deedquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De eerste helft is wel tof, de tweede helft erg mwa.
Oprecht: Dat durf ik ook wel te stellen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je beter mij als schoonbroer hebben ja.
ja en? Jammer dat ze niet luisteren.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:10 schreef Buitendam het volgende:
Een vagina die een andere vagina verzoekt op te tyfen. Het moet nou niet heel veel gekker worden.
Dat dansje wasquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Homo. Ik vond er juist geen tering aan tot Salma Hayek een dansje deed
Ze luisteren nooit.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en? Jammer dat ze niet luisteren.
geweldig.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind From Dusk Till Dawn maar een rare film. Hoe kan dit een 7,2 zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |