Misschien.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit jaar de Kerstmis ja.
je weet dat je hier dan niet mag posten?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké. Nee hoor, die bewaar ik voor een speciale FOK!ster.
Nou waarom?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als een klasgenoot met mijn zusje zou daten dan heeft ie een groot probleem. Juridisch en fysiek.
Een potquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké. Nee hoor, die bewaar ik voor een speciale FOK!ster.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
meisjes
Ik ben op dit moment de enige.vrouw
Juridisch...?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als een klasgenoot met mijn zusje zou daten dan heeft ie een groot probleem. Juridisch en fysiek.
Ik kan ze wel posten, maar dan word ik weer een aandachtshoer genoemd.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je weet dat je hier dan niet mag posten?
Doe eens liev... ik wil gewoon vrienden maken hiero...quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een potDie moeten helemaal wegwezen.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Doe eens liev... ik wil gewoon vrienden maken hiero...
quote:En lesbau's, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
Ok.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik kan ze wel posten, maar dan word ik weer een aandachtshoer genoemd.
Dan dit maar.
een pot natquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Doe eens liev... ik wil gewoon vrienden maken hiero...
gewoon doenquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik kan ze wel posten, maar dan word ik weer een aandachtshoer genoemd.
Dan dit maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |