Maak je niet druk babe, we accepteren je zoals je bent.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:06 schreef Stuart het volgende:
Sommige mensen hebben gewoon geen humor. Zo jammer

Omdat een white men zijn zaad een kaartje richting het westen oplevert .quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:06 schreef Jhali het volgende:
[..]
Waarom willen al die Chineze wijven op die foto's hem dan?

Dat doet mij deugdquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Maak je niet druk babe, we accepteren je zoals je bent.

quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan moet je hem juist niet dat soort filmpjes laten maken.

Je zei dat je aan mij moest denken bij die tekst dat is raar.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dus je raakte niet opgewonden van haar

Ik ook, maar niet verder vertellenquote:

Oooh touchyquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je zei dat je aan mij moest denken bij die tekst dat is raar.
Verder, shut yer mouth, cunt

Moiquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:08 schreef Crack_ het volgende:
Wie van jullie kent Christiane F niet?

Niet zo bij naamquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:08 schreef Crack_ het volgende:

Ikquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:08 schreef Crack_ het volgende:

Wens hem sterkte!quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:08 schreef supersof het volgende:
Mijn broertje heeft activiteitenweek en gaat donderdag naar Keulen voor een kerstmarkt en een chocolademuseum. wtf

quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:08 schreef supersof het volgende:
Mijn broertje heeft activiteitenweek en gaat donderdag naar Keulen voor een kerstmarkt en een chocolademuseum. wtf

Ik wil meequote:

Je slaapkamer is volgens mij een chocolademuseum dus stfuquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:08 schreef supersof het volgende:

ik ken het wel. maar dat vroeg je nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:09 schreef Crack_ het volgende:
Wtf man, ik dacht echt dat iedereen wel zou weten wie Christiane F is..

Klinkt crimineelquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:09 schreef Crack_ het volgende:

Gedaan. Vrouw die boeken heeft geschreven?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:09 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga zaterdag Duitse kerstmarktquote:

Nee, kloptquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:09 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ken het wel. maar dat vroeg je niet

Jaquote:

Nee, heroine verslaafde in Duitsland toen ze 13 was. Is bekend door het boek (en de film) "Wir kinder vom Bahnhoff" ofzoietsquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gedaan. Vrouw die boeken heeft geschreven?
[..]
Ik ga zaterdag Duitse kerstmarkt

cool. ik wil ookquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gedaan. Vrouw die boeken heeft geschreven?
[..]
Ik ga zaterdag Duitse kerstmarkt

Die bedoelde ik. Las o.a. dat ze twee boeken had geschreven.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, heroine verslaafde in Duitsland toen ze 13 was. Is bekend door het boek (en de film) "Wir kinder vom Bahnhoff" ofzoiets

Nooit van gehoord. Nou ja, van de vrouw, film en het boek dan.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, heroine verslaafde in Duitsland toen ze 13 was. Is bekend door het boek (en de film) "Wir kinder vom Bahnhoff" ofzoiets

Ehm okay. Thanks.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:14 schreef Ezell het volgende:
Ik ben rare dingen aan het schrijven in een groepsgesprek op WhatsApp.
Het is dat die mensen mij kennen.![]()

Ik ben wakker als dat een troost isquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik word daar nu genegeerd.
Of ze slapen nu allemaal, maar zoooo vroeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |