ne ik luister naar jouquote:
jij wel tochquote:
Spelfout bitchquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:45 schreef Stuart het volgende:
Een variatie op Bend it like Bechham is een TT optie
wat dan? :Squote:
Ben je toch al.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:45 schreef Crack_ het volgende:
Als je met een grotere groep meet is mooi weer echt veeeeeeeeeel leuker en handiger alles. Tevens heb ik dan nog de tijd om mijzelf mooi te maken.
Gewoon om zes uur 's ochtends opstaan om te tutten, jatogquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:45 schreef Crack_ het volgende:
Als je met een grotere groep meet is mooi weer echt veeeeeeeeeel leuker en handiger alles. Tevens heb ik dan nog de tijd om mijzelf mooi te maken.
ja jammer van die eerste secondequote:Op dinsdag 17 december 2013 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Woest opwindend wel.
[..]
Voor mij een weet.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:46 schreef Stuart het volgende:
Ik schijn in het echt aardiger te zijn
gewoon je burka aanhouden meisquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:46 schreef Jhali het volgende:
Maar niet TE mooi weer want dan moet ik een korte broek aan of een jurkje en dan schaam ik me.
Tutten doe je wanneer je een babytje bent.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gewoon om zes uur 's ochtends opstaan om te tutten, jatog
Wat bedoel je dan met 'mooi maken'?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tutten doe je wanneer je een babytje bent.
Dat zouden meer mensen moeten doenquote:
Ik wil een andere stijl, daar heb je tijd voor nodig.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan met 'mooi maken'?
heb geen pics van je lichaamquote:
andere stijl wat?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil een andere stijl, daar heb je tijd voor nodig.
welke stijl?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil een andere stijl, daar heb je tijd voor nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |