moet wel grote deur zijn danquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Van LR.
Rene coacht ons nu zodat we weer door 1 deur kunnen.

DO I LOOK LIKE I HAVE A CUNT DOWN THERE?quote:

oke dan kom jij nietquote:

Prima gelukt hoor, al moet ik wel zeggen dat ik een kenner ben en een oor heb voor zulk soort dingen. Desondanks doe je het helemaal niet verkeerd voor een rookie.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, bedankt hiervoor. Ik ben hier niet voor getraind dus zat er erg over in of ik de les wel goed zou kunnen overbrengen.

gadverdammequote:Op dinsdag 17 december 2013 22:42 schreef Stuart het volgende:
Ik voel me toch een beetje de FOK!father van deze reeks

Wil je een geruststellend of een eerlijk antwoordquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
DO I LOOK LIKE I HAVE A CUNT DOWN THERE?

Werden weggehaald beste collega. De strijd met een ongeletterde uit De Bijlmer durf ik nog wel aan.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb je enkel de oorlog laten verklaren en je geeft zo weinig reactie terug

You can shove it were the sun don't shine?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
DO I LOOK LIKE I HAVE A CUNT DOWN THERE?

Tijd om weg te gaan.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:42 schreef Rodawa het volgende:
Een fijn nummer voor rond 22:42. Verrek, dat is nu.

Kerstmeet is HP meet.quote:

jij komt alleen met mooi weerquote:
 is nu slecht weer
 is nu slecht weer

Alleen antwoord van cachie of sof. Die hebben me gemeetquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:43 schreef Jhali het volgende:
[..]
Wil je een geruststellend of een eerlijk antwoord

Oké, ik zal het erbij zetten in mijn dingen-die-ik-kan-zeggen-tijdens-een-meet-met-VA-als-er-een-awkward-silence-valt boekje.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alleen antwoord van cachie of sof. Die hebben me gemeet

niet manquote:
maar is handigerquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:43 schreef supersof het volgende:
[..]
jij komt alleen met mooi weeris nu slecht weer

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |