Omg dan kom ik 's ochtends bij jou, dan gaan we kleren en make-up voor elkaar uitkiezen. Yeeeeeequote:Op dinsdag 17 december 2013 22:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil een andere stijl, daar heb je tijd voor nodig.
Ik heb geen idee hoe ik in het echt ben.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:46 schreef Stuart het volgende:
Ik schijn in het echt aardiger te zijn
Lolwhutquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:48 schreef Jhali het volgende:
[..]
Omg dan kom ik 's ochtends bij jou, dan gaan we kleren en make-up voor elkaar uitkiezen. Yeeeeee
quote:
jij ging bier pakkenquote:
zou iets korter doen aan de voorkantquote:
Nee, ik zei dat het tijd is voor Strongbow. Dat staat allang naast mequote:
welke?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stiekem sta je ook in de andere SC
ooooooohquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat het tijd is voor Strongbow. Dat staat allang naast me
DAT MAAK IK ZELF WEL UIT!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:50 schreef supersof het volgende:
[..]
zou iets korter doen aan de voorkant
Ja, ik heb nu toch nog een pony die lang ana het groeien isquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
hoelang duurt een bezoek aan de kapper nou
Ik heb zeg maar precies die kleur en lengte, misschien iets langer, behalve dat ik dan een pony heb.quote:
Eh, ik denk beide.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Ziet er onverzorgd uit beetje?
Of is dat speels
maar met pony vinden we jou ookquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb nu toch nog een pony die lang ana het groeien is.
Ja, een pony verpest heel het kapsel toch.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:50 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik heb zeg maar precies die kleur en lengte, misschien iets langer, behalve dat ik dan een pony heb.
Oh well, ze doen toch geen moer aan topic kapen dus het maakt niet uitquote:
ook met een groeiende ponyquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen pony meer, ik heb een pony die groeit.
Moest lachen om de ironie. Puur om de ironie.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee dankje, ik blijf liever mezelf dan dat ik me anders voordoe.
pak jij de volgende tochquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oh well, ze doen toch geen moer aan topic kapen dus het maakt niet uit
Ja, maar ik moet een pony.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, een pony verpest heel het kapsel toch.
Dudequote:Op dinsdag 17 december 2013 22:51 schreef Rodawa het volgende:
Ik zag net deze post in de andere SC.
[..]
Moest lachen om de ironie. Puur om de ironie.
denken we altijd toch alquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:51 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil gewoon een echte beauty zijn dat wanneer mensen me zien denken van "ohh, leuk meisje!" maar dan zonder te veel gedoe.
In plaats van: "goh, wat een raar meisje" tot ze je beter leren kennen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:51 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil gewoon een echte beauty zijn dat wanneer mensen me zien denken van "ohh, leuk meisje!" maar dan zonder te veel gedoe.
Ik ook. Ik laat mijn haar niet voor niks groeien.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:51 schreef Crack_ het volgende:
Ja!quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:52 schreef Rodawa het volgende:
[..]
In plaats van: "goh, wat een raar meisje" tot ze je beter leren kennen?
Dat is bij mij serieus zoquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:52 schreef Rodawa het volgende:
[..]
In plaats van: "goh, wat een raar meisje" tot ze je beter leren kennen?
Altijd al geweestquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:53 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Niet meer, VA.
Ze is nu een vrouw, weet je nog.
Dus T is vrij?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:52 schreef Crack_ het volgende:
Oke, ik ben écht verliefd op Brian Molko. Ik kan niet stoppen met foto's opzoeken van hem en filmpjes op YouTube en shit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |