quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:19 schreef Stuart het volgende:
Respect voor die mensen straks in het glazen huis
quote:
tjackaquote:
Ik vind Gerard Ekdom een act van zichzelf daar waar ik hemzelf al niet leuk vindquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zonder Gerard Ekdom weet ik niet meer of ik het leuk vind
vind ze allemaal troepquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zonder Gerard Ekdom weet ik niet meer of ik het leuk vind
In alle eerlijkheid boeit hij mij ook geen moer johquote:
ik kan dat ook. is niet zo moeilijk. ze willen gewoon aandachtquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid boeit hij mij ook geen moer joh
Vreselijk.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoi. Cachet heeft weer gekaapt. Ernstige zaak he?
Nietszeggende TT's zijn het, pure egoboosters. Hoewel het geen egoboost is als je jezelf in de TT zet, natuurlijk. Zoiets zou ik nooit doen. Nou ja, misschien één keer, om het eens te proberen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En de laatste 2 dat ik weet supersof
Ik heb er geen problemen mee
Of de mensen die in de kou bij het glazen huis gaan kijken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:19 schreef Stuart het volgende:
Respect voor die mensen straks in het glazen huis
Respect of medelijden?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:21 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nietszeggende TT's zijn het, pure egoboosters. Hoewel het geen egoboost is als je jezelf in de TT zet, natuurlijk. Zoiets zou ik nooit doen. Nou ja, misschien één keer, om het eens te proberen.
[..]
Of de mensen die in de kou bij het glazen huis gaan kijken.
Ik had een ei gekregen van de moeder van Tchock. Een namaak-ei van de Fabergé eitjes. Daarin zat een briefje met een verhaaltje en gedroogde plantjes/bloemen geen idee. Die heb ik vorige week gepland en nu zijn ze uitgekomen en nu ben ik benieuwd naar wat het isquote:
Aan de juiste intentie zal het niet liggen inderdaadquote:
Niks mis met een egoboost op zijn tijd.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:21 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nietszeggende TT's zijn het, pure egoboosters. Hoewel het geen egoboost is als je jezelf in de TT zet, natuurlijk. Zoiets zou ik nooit doen. Nou ja, misschien één keer, om het eens te proberen.
[..]
Of de mensen die in de kou bij het glazen huis gaan kijken.
wie zegt dat ik lief ben? niemandquote:
I guessquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aan de juiste intentie zal het niet liggen inderdaad
Dat willen ze ook voor hun doelen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:20 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kan dat ook. is niet zo moeilijk. ze willen gewoon aandacht
Oh. 99% dat ik dat ooit heb gezegd.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:22 schreef supersof het volgende:
[..]
wie zegt dat ik lief ben? niemand
Ik ben persoonlijk sowieso van mening dat we dichter bij huis (lees eigen land) genoeg goeds kunnen doenquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat willen ze ook voor hun doelen.
Maar ik vind het ook niks. Kost ook klauwen met geld voor steden om ze uberhaupt binnen te halen door het eisenpakket. Hopelijk gaan ze hard op hun bek dik jaar aangezien veel mensen al voor de Filepijnen hebben gedoneerd
oké alleen jij danquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh. 99% dat ik dat ooit heb gezegd.
Maarja
Crackverhalenquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik had een ei gekregen van de moeder van Tchock. Een namaak-ei van de Fabergé eitjes. Daarin zat een briefje met een verhaaltje en gedroogde plantjes/bloemen geen idee. Die heb ik vorige week gepland en nu zijn ze uitgekomen en nu ben ik benieuwd naar wat het is![]()
.
Wat is het doel dit jaar dan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat willen ze ook voor hun doelen.
Maar ik vind het ook niks. Kost ook klauwen met geld voor steden om ze uberhaupt binnen te halen door het eisenpakket. Hopelijk gaan ze hard op hun bek dik jaar aangezien veel mensen al voor de Filepijnen hebben gedoneerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |