Op zich redelijk, zit er niet helemaal optimaal maar vraag mij af of er een haalbare plek is waar dat wel zo zou zijn. Bovenverdieping moet nog wel helemaal gedaan worden qua schilderwerk en vloerbedekking en ik heb nog wat spul van IKEA nodig, maar dat komt wel stap voor stap.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hoe gaat ie met je nieuwe huis?
Wat is dat? Je eigen monitor-studio ofzo?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Commandcentre moet ook nog opgebouwd worden en daar begin ik het nieuwe jaar mee.
Ik heb nog een slaapbank in de aanbieding, probeer hem wanhopig te verkopen. Interesse?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Op zich redelijk, zit er niet helemaal optimaal maar vraag mij af of er een haalbare plek is waar dat wel zo zou zijn. Bovenverdieping moet nog wel helemaal gedaan worden qua schilderwerk en vloerbedekking en ik heb nog wat spul van IKEA nodig, maar dat komt wel stap voor stap.
Commandcentre moet ook nog opgebouwd worden en daar begin ik het nieuwe jaar mee.
Ik zag Dionne op tv in een zwarte jurk.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Waar slaan de TT en dat plaatje in de OP op?
Zo'n gothicjurk?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag Dionne op tv in een zwarte jurk.
6 schermen, 4 desktops (tot nu toe) en nog wat spul wat bij elkaar zorgt dat ik er op kan werken/internetten/gamen/scannen/virtuele radars, etc. 3 bureau's vol met computerspul dus.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is dat? Je eigen monitor-studio ofzo?
Ik kan je helaas niet helpen, heb er geen ruimte voor.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb nog een slaapbank in de aanbieding, probeer hem wanhopig te verkopen. Interesse?
Heb je die schermen dan ook zo aan elkaar vast?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
6 schermen, 4 desktops (tot nu toe) en nog wat spul wat bij elkaar zorgt dat ik er op kan werken/internetten/gamen/scannen/virtuele radars, etc. 3 bureau's vol met computerspul dus.
En dat noem ik "commandcentre" naar die scene uit Die Hard 4.0 bij "the Warlock" in zijn kelder
Vind je het prettig om vanuit huis te werken?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
6 schermen, 4 desktops (tot nu toe) en nog wat spul wat bij elkaar zorgt dat ik er op kan werken/internetten/gamen/scannen/virtuele radars, etc. 3 bureau's vol met computerspul dus.
En dat noem ik "commandcentre" naar die scene uit Die Hard 4.0 bij "the Warlock" in zijn kelder
Wat een pleurisgala is het ook.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:00 schreef Jian het volgende:
Teun de Nooijer dus, goh ..... waar zit ik naar te kijken
Nope, ik heb er geen frame voor.. maar misschien dat ik nog wel eens naar zo'n setup ga.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je die schermen dan ook zo aan elkaar vast?
Ja. Ik heb wel rust om mij heen nodig. Bij mijn laatste werkgever zat ik ook op een rustige kamer met maar 1 collega. De andere werkruimtes waren mij te druk, en ik was alleen op kantoor als dat moest of om af en toe mijn gezicht te laten zien. De rest deed ik thuis.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vind je het prettig om vanuit huis te werken?
Is wel tof, hadden we op sommige afdelingen op het werk. Wel nogal prijzig.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nope, ik heb er geen frame voor.. maar misschien dat ik nog wel eens naar zo'n setup ga.
[..]
Ja. Ik heb wel rust om mij heen nodig. Bij mijn laatste werkgever zat ik ook op een rustige kamer met maar 1 collega. De andere werkruimtes waren mij te druk, en ik was alleen op kantoor als dat moest of om af en toe mijn gezicht te laten zien. De rest deed ik thuis.
Dit was mijn werkplek daar op kantoor
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nope, ik heb er geen frame voor.. maar misschien dat ik nog wel eens naar zo'n setup ga.
[..]
Ja. Ik heb wel rust om mij heen nodig. Bij mijn laatste werkgever zat ik ook op een rustige kamer met maar 1 collega. De andere werkruimtes waren mij te druk, en ik was alleen op kantoor als dat moest of om af en toe mijn gezicht te laten zien. De rest deed ik thuis.
Dit was mijn werkplek daar op kantoor
[ afbeelding ]
En een beetje aftrekken natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:24 schreef OProg het volgende:
Bij ons zijn het veel open ruimtes met Flexplekken.
Ik ga vaak in een stiltehok zitten om niet de hele dag allemaal van dat onzinnige geleuter om me heen te horen.
Gran Torino, goeie rol van Clintquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:27 schreef arjan1112 het volgende:
Ongelovelijk hij gaat bij de chinezen eten
Als je er lang genoeg zit is het op ten duur matglas.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Die hokjes zijn meestal helemaal van glas dus lijkt me geen goed idee.
Dat is ook wel weer waar, kun je er ook nog leuke dingen opschrijven.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:30 schreef OProg het volgende:
[..]
Als je er lang genoeg zit is het op ten duur matglas.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:30 schreef OProg het volgende:
[..]
Als je er lang genoeg zit is het op ten duur matglas.
Peners tekenen enzo... met je pener.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer waar, kun je er ook nog leuke dingen opschrijven.
Bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:31 schreef Latert het volgende:
[..]
Peners tekenen enzo... met je pener.
Zonder geluid.quote:
Ik kijk ook gewoon hoor.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Het alternatief is bierdrinkend pijltjesgooien, nahhh
Is dat niet bijna met alles?quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kijk ook gewoon hoor.
Vraag me alleen af waarom.
Ik zit vol dus kan even geen eten meer zien.quote:
Maar Matthijs zit niet in de zaal dus dan lacht er niemand.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:01 schreef Karina het volgende:
Pietertje mist. Dan was het een topshow geweest.
Wie bedoel je precies...?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:01 schreef Peunage het volgende:
Hoe zou Christina Hendricks er uit zien in die jurk?
Misschien zit Claudia er of Sylvana.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:01 schreef Latert het volgende:
[..]
Maar Matthijs zit niet in de zaal dus dan lacht er niemand.
Claudia, het nieuwe paard van Ankie.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien zit Claudia er of Sylvana.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:01 schreef Peunage het volgende:
Hoe zou Christina Hendricks er uit zien in die jurk?
Inderdaad... Laten we on-topic blijven.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:09 schreef Karina het volgende:
Sjezus is dat de enige foto van die griet?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:09 schreef Karina het volgende:
Sjezus is dat de enige foto van die griet?
Ik las linkerkant .. zat al heel aandachtig die borst te bestuderenquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:13 schreef Peunage het volgende:
Is dat een.... ring aan haar linkerhand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets over een vrouwonvriendelike vleeskeuringquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik las linkerkant .. zat al heel aandachtig die borst te bestuderen
Mjah nog steeds die rare borsten.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:16 schreef Njosnavelin het volgende:
In een meer natuurlijke setting;
[ afbeelding ]
Gekregen van deze gast.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:13 schreef Peunage het volgende:
Is dat een.... ring aan haar linkerhand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is ie weer hoor op zijn paard.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:16 schreef Peunage het volgende:
[..]
Iets over een vrouwonvriendelike vleeskeuring
Weinig vlees in zo'n borst, vooral veel vet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:16 schreef Peunage het volgende:
[..]
Iets over een vrouwonvriendelike vleeskeuring
Lijkt me echt niet comfortabel, hoewel ik me er weinig bij kan voorstellen.quote:
Hoezo dan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lijkt me echt niet comfortabel, hoewel ik me er weinig bij kan voorstellen.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:15 schreef Specularium het volgende:
Hendricks zonder boezem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Dat gesjouw met die dingen de hele tijd, nee lijkt mij ook niks.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lijkt me echt niet comfortabel, hoewel ik me er weinig bij kan voorstellen.
Nee heel ander iemandquote:
Even zwaar als 2 melkpakken waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat gesjouw met die dingen de hele tijd, nee lijkt mij ook niks.
Ik weet het, was een poging tot een grap.quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik weet het, was een poging tot een grap.
De hele aids zit daar.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:20 schreef Latert het volgende:
P&W wordt trouwens echt![]()
Serieus riekwest met onder andere Giel Beelen
Ik heb wel hier gepost.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:21 schreef Latert het volgende:
Eric Crouton ook natuurlijk, met zijn zielige filmpjes.
Ow die is wel leukquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:21 schreef Latert het volgende:
Eric Crouton ook natuurlijk, met zijn zielige filmpjes.
Ik ga dat ook gewoon doen nu. #YOLOquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb wel hier gepost.
SER / Het anti-Serious Request topic
Goed topic!quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb wel hier gepost.
SER / Het anti-Serious Request topic
Mwah ik denk dat ik die vanavond maar aan laat dan.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:23 schreef Latert het volgende:
[..]
Hij gaat praten over diarree, je kan je broekje vast uitdoen dus.
Gewoon jammer weer.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kaal vind ik haar niet zo mooi staan:
[ afbeelding ]
Dat is bij The Taste weer jammer.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:26 schreef Latert het volgende:
Gelukkig zit er geen geur bij die filmpjes.
Njovelin is weer jaloers.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, kaal zou mij nog veel slechter staan. Als mijn haar nat is ziet het er al niet uit.quote:
Boven of onder?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:29 schreef Karina het volgende:
Kaal staat maar heel weinig vrouwen mooi.
Ik vind het juist beter staan.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:29 schreef Karina het volgende:
Ja, en bij mannen vind ik het vaak ook niet leuk. Het moet echt bij het hoofd passen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:29 schreef Karina het volgende:
Daar hebben we het toch helemaal niet over...quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, en bij mannen vind ik het vaak ook niet leuk. Het moet echt bij het hoofd passen.
Ja lekker voorspelbaar joh.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:30 schreef Specularium het volgende:
Je wist dat ie er aan zat te komen.
Mmm bij mannen vind ik het eerder staan dan bij vrouwen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, en bij mannen vind ik het vaak ook niet leuk. Het moet echt bij het hoofd passen.
Wij welquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:31 schreef Latert het volgende:
[..]
Daar hebben we het toch helemaal niet over...
Stoerdoenerij dit.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:32 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kijk gewoon Sound of Music hoor, met jullie gala.
Jaa dat wel hoor. En als het een man staat vind ik het ook sexyquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:31 schreef Karina het volgende:
Mmm bij mannen vind ik het eerder staan dan bij vrouwen.
RTL8 zeker?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:32 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kijk gewoon Sound of Music hoor, met jullie gala.
quote:
Nou ja in ieder geval stukken beter dan met sliertjes proberen je kaalheid te verbergen, dat ziet er altijd zo sneu uit.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jaa dat wel hoor. En als het een man staat vind ik het ook sexy
Maar sommige mannen hebben een te dun of te langwerpig hoofd en dan vind ik het niet mooi.
Bij vrouwen vind ik het eigenlijk bijna nooit mooi.
Vaak ook omdat de vrouw in kwestie op zo'n moment in een psychotische staat verkeerd, want anders scheer je het niet af.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jaa dat wel hoor. En als het een man staat vind ik het ook sexy
Maar sommige mannen hebben een te dun of te langwerpig hoofd en dan vind ik het niet mooi.
Bij vrouwen vind ik het eigenlijk bijna nooit mooi.
Bij mannen of vrouwen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kaal op andere plaatsen vind ik bovendien maar niks.
Dus jij hebt een flinke bos daaronder als ik het goed begrijp?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kaal op andere plaatsen vind ik bovendien maar niks.
Altijd even de heggenschaar erbij pakken als we de koffer induiken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:35 schreef Latert het volgende:
[..]
Dus jij hebt een flinke bos daaronder als ik het goed begrijp?
Goed uitkijken waar je kniptquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Altijd even de heggenschaar erbij pakken als we de koffer induiken.
Anders krijg je zo'n Expeditie Robinson gevoel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Altijd even de heggenschaar erbij pakken als we de koffer induiken.
Wtf is dit voor nodig dan.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van die behaarde benen en buik en dan kom je ineens zoiets tegen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nee mag ook best. Geen problemen mee.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:51 schreef Modus het volgende:
[..]
Van die behaarde benen en buik en dan kom je ineens zoiets tegen.Dat is gewoon eng joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tell me more...quote:
3-voud komt binnen en jij begint meteen weer vieze dingen te zeggen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien kun je het niveau wat opkrikken.
Wat nou weer? Ik zeg helemaal niks vies gek.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:02 schreef Latert het volgende:
[..]
3-voud komt binnen en jij begint meteen weer vieze dingen te zeggen.
En terecht.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:02 schreef Latert het volgende:
[..]
3-voud komt binnen en jij begint meteen weer vieze dingen te zeggen.
Kom hier en buig je voorover...quote:
#YOLO #Leefdieleventje #Wittemanpistinluierquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:02 schreef Latert het volgende:
Ik ga trouwens gewoon uit frustratie P&W kijken, fuck it.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
#YOLO #Leefdieleventje #Wittemanpistinluier
Watquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
#YOLO #Leefdieleventje #Wittemanpistinluier
Watjequote:
Heb je de tijd om wat uit te pakken he?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:13 schreef 3-voud het volgende:
Wat is dat voor een onhandige jurk in de OP?
Nee. Je blijft er maar eens een keer van afquote:
Maak ik zelf wel uit.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nee. Je blijft er maar eens een keer van af
Ga jij nog stemmen dit jaar?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:28 schreef Kentoet het volgende:
Knolselderijtaart, zou dat lekker zijn?
Denk het niet. Ben te weinig op Fok! en in NWS.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga jij nog stemmen dit jaar?
NWS / Verkiezingen NWS awards 2013
Ik vind hem moeilijk dit jaar maar was er wel mee bezig.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:31 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Denk het niet. Ben te weinig op Fok! en in NWS.
Ga jij geen lijstje invullen?
Is nu live in het P&W topic.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:39 schreef Kentoet het volgende:
Is elflettering alweer terug?
Dan ga ik op hem stemmen.
Leuk.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:14 schreef Drugshond het volgende:
Warsaw gezien en overleefd (was gisteren al terug, best knap om in 3 dagen zo vermoeid thuis te komen). En nu gaan we de volgende weer in de steigers zetten.
Polen is ook het enigste land ter wereld waar je een boete krijgt voor te langzaam drinken.
[ afbeelding ]
Nee ik zat al aan de Barcardi bij mijn eerste bestelling. Er viel niet zo veel te promoten bij mij.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:32 schreef Specularium het volgende:
Ziet er cool uit voor de rest DH.
Werd jij daar zelf nou gearresteerd?
Oh, ik zou makkelijk een uur in dat cadeautje kunnen staan. Lichtjes.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:26 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
Mjah, vooral de eerste dag was dik lachen.
Aan de voorbereiding lag het niet. Maar ik maakte er zelf een puinhoop van.
In die klub hadden ze net een Barcardi promotie avond. Elke barcardi drankje die je bestelde was de 2e gratis. Ik ben gek op Cubra Libres (is gewoon een Barcardi-Cola met een schijfje citroen). Maar na 4 glazen vroeg ik of ik in plaats van 2 flinke glazen er 1 mocht krijgen met een wat hogere dosering (geen enkel probleem).
Weet niet echt veel van die avond wel dat ik de volgende morgen wakker ben gemaakt door roomservice. Met de vraag of ik nog handdoeken nodig had. Keek op het klokje.... 12:30 s'middags.
Later die dag naar Arkadia gegaan daar zit een bierhalle waar ze ook zelf bier maken. Ben ik mijn buskaartje ook kwijt geraakt. Heb 7 km moeten lopen (Van Noord naar Centrum) voordat ik weer bij mijn hotel uitkwam (zonder echt te verdwalen).
Dag 3 een beetje rustiger aan gedaan.
Nopequote:Op woensdag 18 december 2013 01:30 schreef El_Matador het volgende:
Mooi, Drugshond. Goed dus dat je er even tussenuit was.
Je gaat toch niet met kerst en oud en nieuw werken, wel?
Mjah, geen wonder ik had zowat de halve stadskaart in mijn hoofd zitten.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh, ik zou makkelijk een uur in dat cadeautje kunnen staan. Lichtjes.
Ondanks dat je je schema verkloot hebt toch een paar prima dagen gehad dus, zie je wel dat je het wel kan.
Een plein vol sneeuw, witte katten, bolletjes aan touwtjes en blacklight.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:37 schreef liesje1979 het volgende:
Ooooooooooh! Ik zie nu pas de rest van de foto's. Wat tof. Echt! Al die dingen met lichtjes. Jammer dat er geen sneeuw ligt dan zou ik het denk ik nog mooier vinden.
De meeste staan nog op mijn camara en die moet ik nog verwerken. Dit is alleen geschoten met mijn smartphone.quote:
Polen is zwaar katholiek, dus die pakken dat iets groter aan. Maar dat wist ik al bij vertrek.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:44 schreef liesje1979 het volgende:
Ja nee, jullie zouden er ook niet met open mond naar kijken natuurlijk. Mannen.Dat je dan zegt, zag je die hoge kerstoom met de cadeautjes en al die lichtjes?
-Waar?
Met jullie hoofden.
Wat kut he? Om weer terug te zijn? En je bent er nog vol van, snap ik wel. Even geduld en je bent weer weg.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:49 schreef Drugshond het volgende:
Ook leuk feitje, er zijn 2 barretjes waar je 24 uur per dag terecht kunt voor eten en drinken. Die sluiten nooit.
3 dagen was precies genoeg (zelfs achteraf mijn goedkoopste short/trip vakantie) . Om de leukste dingen te zien. Maar krakau en Zakopane heeft op mij veel meer indruk gemaakt. Maar daar zit ik deze zomer weer (zelfs in hetzelfde hostel en dezelfde kamer).quote:Op woensdag 18 december 2013 01:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat kut he? Om weer terug te zijn? En je bent er nog vol van, snap ik wel. Even geduld en je bent weer weg.
Mijn lichtjesfetisj is in binnen- en buitenland bekend, Liesje.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:44 schreef liesje1979 het volgende:
Ja nee, jullie zouden er ook niet met open mond naar kijken natuurlijk. Mannen.Dat je dan zegt, zag je die hoge kerstoom met de cadeautjes en al die lichtjes?
-Waar?
Met jullie hoofden.
Beetje toffe lui ontmoet?quote:Op woensdag 18 december 2013 01:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]
3 dagen was precies genoeg (zelfs achteraf mijn goedkoopste short/trip vakantie) . Om de leukste dingen te zien. Maar krakau en Zakopane heeft op mij veel meer indruk gemaakt. Maar daar zit ik deze zomer weer (zelfs in hetzelfde hostel en dezelfde kamer).
Dies voor knuffelmeisje.quote:
Ja, in Nowy Swiatquote:
Ja dan ben je vol. En ja jij bent binnen no time weer weg natuurlijk. Maar dat bedoelde ik niet precies.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]
3 dagen was precies genoeg (zelfs achteraf mijn goedkoopste short/trip vakantie) . Om de leukste dingen te zien. Maar krakau en Zakopane heeft op mij veel meer indruk gemaakt. Maar daar zit ik deze zomer weer (zelfs in hetzelfde hostel en dezelfde kamer).
Hoi.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn lichtjesfetisj is in binnen- en buitenland bekend, Liesje.
En ja, een echte man.
Voor mij is het gewoon resetten. Soort urban survival if you like. Je zult mij nooit met een stadskaart zien rondlopen. Vanaf dat het vliegtuig vertrekt zit ik in een heel andere modus. Qua voorbereiding is het serieus top-notch.... ik loop door een vreemde stad terwijl ik deze al vanuit google maps (voorbereiding) goed ken.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dan ben je vol. En ja jij bent binnen no time weer weg natuurlijk. Maar dat bedoelde ik niet precies.
maar misschien herken je het ook wel helemaal niet. Zo'n stad doen is een soort powerplay, knallen continue het beste pakken. Misschien klopt het niet hoor maar ik kan me best voorstellen dat dat iets met je hersens doet, zoals xtc of verliefdheid. Knallen. Ik vond de kater toen ik terug was echt heel erg kut. Misschien teveel blije stofjes opgemaakt of weet ik wat het was. En ik heb er nog steeds af en toe last van en wil ook zo snel mogelijk weer weg omdat het wel een heel erg leuke en lekkere kick is.
Wat doe jij om 2:07 nog alleen op?quote:
Ja maar dat was wederom mijn vraag niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:13 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Voor mij is het gewoon resetten. Soort urban survival if you like. Je zult mij nooit met een stadskaart zien rondlopen. Vanaf dat het vliegtuig vertrekt zit ik in een heel andere modus. Qua voorbereiding is het serieus top-notch.... ik loop door een vreemde stad terwijl ik deze al vanuit google maps (voorbereiding) goed ken.
Daar kan ik echt van genieten, act as lokals do. Ze spreken me ook veelal eerst aan in hun eigen taal. Spaans gaat nog een beetje... Pools vergeet het maar.
Reistip voor leuke avonturen; neem in de stad waar je bent een willekeurige metro-/tram-lijn en stap bij de laatste halte uit en ga daar een uurtje of 2 rondlopen. Overdag, zou ik doen.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:13 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Voor mij is het gewoon resetten. Soort urban survival if you like. Je zult mij nooit met een stadskaart zien rondlopen. Vanaf dat het vliegtuig vertrekt zit ik in een heel andere modus. Qua voorbereiding is het serieus top-notch.... ik loop door een vreemde stad terwijl ik deze al vanuit google maps (voorbereiding) goed ken.
Daar kan ik echt van genieten, act as lokals do. Ze spreken me ook veelal eerst aan in hun eigen taal. Spaans gaat nog een beetje... Pools vergeet het maar.
Beetje hosselen jwtz.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat doe jij om 2:07 nog alleen op?
Hangen doet je mooie zwarte jurk geen goed.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Beetje hosselen jwtz.
Nee ik hang gewoon met mijn medenerdjes te FOK!ken net als jij.
Pyjama FTW,quote:Op woensdag 18 december 2013 02:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hangen doet je mooie zwarte jurk geen goed.
Truequote:Op woensdag 18 december 2013 02:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Reistip voor leuke avonturen; neem in de stad waar je bent een willekeurige metro-/tram-lijn en stap bij de laatste halte uit en ga daar een uurtje of 2 rondlopen. Overdag, zou ik doen.
Met een maat samen en mensen volgen en alles in het Oekraiens, de mensen die je ziet, de tassen van de Boni (!) te koop aangeboden en gekocht werden die we op een markt in Tbilisi zagen...
Dan leer je een stad echter kennen dan als je zoals 90% reist. Je hoort bij de 10%.
Mjah, als ik reizen vervelend zou vinden zou ik het natuurlijk niet doen. Het is eerder een act of freedom, met niemand niks te maken en lekker doen waar je zelf op dat moment zelf zin in hebt.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar dat was wederom mijn vraag niet.
Precies, en dan is thuiskomen best kut? Want dat vroeg ik.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
True
[..]
Mjah, als ik reizen vervelend zou vinden zou ik het natuurlijk niet doen. Het is eerder een act of freedom, met niemand niks te maken en lekker doen waar je zelf op dat moment zelf zin in hebt.
Ja en nee, zelfs na 3 dagen ben ik blij dat ik mijn fysieke-batterijen weer kan opladen. Liep nu al bijna tegen blaren aan.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Precies, en dan is thuiskomen best kut? Want dat vroeg ik.
Die NWS-SC TT's worden steeds misleidender.quote:
Hangt er helemaal vanaf of het lang genoeg was.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Precies, en dan is thuiskomen best kut? Want dat vroeg ik.
Ok ik hoor je. Ik had ook geen dag langer getrokken dan toen maar ik voelde me toen ik uitgerust was en de blaren weg rusteloos.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ja en nee, zelfs na 3 dagen ben ik blij dat ik mijn fysieke-batterijen weer kan opladen. Liep nu al bijna tegen blaren aan.
Langer dan een week op vakantie gaat echt serieus pijnlijk inwerken op mij.
Sommige mensen gaan voor de rust.... ik niet, zelfs verre van dat.
De eerste nacht in je eigen bed is natuurlijk de beste. En ik heb niet veel eiservaring hoor, bijna geen.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hangt er helemaal vanaf of het lang genoeg was.
Cuba is ook maar 10-14 dagen uit te houden. Dan ben je blij met weer echt voedsel en niet blut.
Neuhquote:Op woensdag 18 december 2013 02:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De eerste nacht in je eigen bed is natuurlijk de beste. En ik heb niet veel eiservaring hoor, bijna geen.
Maar hoe meer je uitgerust bent hoe meer je het weer wil, dat idee. Ik ga echt aan mezelf twijfelen, schrijf ik het nou zo ingewikkeld allemaal?
Op die manier..... mjah dan ben ik al aan het inlezen voor de volgende trip. Er staan er voor volgend jaar al 2 geplanned. Dit jaar waren het er 5 trips waaronder meerdere steden per trip. Leuk om te doen maar vrij kostbare hobby.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok ik hoor je. Ik had ook geen dag langer getrokken dan toen maar ik voelde me toen ik uitgerust was en de blaren weg rusteloos.
Damn.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:32 schreef Drugshond het volgende:
Hangt er vanaf.... eerste trip is altijd een verkenning. Als het echt tof is komt er wel een 2e, 3e of een 4e rejoin.
Barcelona en Praag hebben die status inmiddels wel bereikt. En die beschouw ik ook een beetje als easy trip-hopping. Daar kan verdomd weinig aan fout gaan.
Ik heb daar niet zoveel last van....serieus niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Damn.
Ik ga gewoon even tegen je schreeuwen.
IK HEB HET NIET OVER HET DAAR ZIJN MAAR OVER HOE JE JE DE DAGEN ERNA VOELT. MET JE HOOFD.
Dus.
[ afbeelding ].gif
quote:Op woensdag 18 december 2013 02:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik heb daar niet zoveel last van....serieus niet.Nou, was dat nou zo moeilijk? Tsjongejonge.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoef ik je dus geen sterkte te wensen met het weer thuis zijn. Hoera.![]()
Hoeft ook niet, omdat de (reis)focus nu weer ergens anders ligt.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou, was dat nou zo moeilijk? Tsjongejonge.
Hoef ik je dus geen sterkte te wensen met het weer thuis zijn. Hoera.
Whooot... goed bezig. Maar dat is wel voor een deel werkgerelateerd.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:52 schreef El_Matador het volgende:
Even kijken, 2013:
1 Jan - Cuba
Feb - Mexico 1
Maa/apr - Bolivia
Apr - Medellin
Apr - Lima
Mei - Bucaramanga
Jun -Bucaramanga
Jul - Curacao 1
Jul -Aruba (1 nachtje, niks gezien, maar te druk en VSAmerikaans)
Jul - Paramaribo (de vriendelijkste mensen op Aarde)
Jul - Trinidad + precarnaval
Jul - Rio 1
Aug - vakantie Caribische kust van Colombia + duiken
Sep - Rio 2
Okt - lang weekend tropisch eiland + Cartagena
Nov - Mexico 2 - 1 nachtje, avontuurlijk als altijd
Nov - Cuba 2 + duiken (advanced)
Dec - Caribisch Nederland - kerst met 30 graden, witte stranden, wuivende palmbomen en frikandellen.
Mag niet klagen en dat doe ik dan ook niet.
Ik kan het zelf soms bijna niet geloven.quote:
Besef dat je geluk hebt. Het is je gegund.quote:Op woensdag 18 december 2013 02:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik kan het zelf soms bijna niet geloven.
En dan nog in Bogotá alle feestjes, avondjes, filmpjes, FOK!postsen de 3 miljoen winst die ik gehaald heb in een algemeen lastig maar voor mij succesvol jaar.
De klant die de software kocht, kreeg poffertjes met mijn beruchte sangría na de cursus. Bij mij thuis, geserveerd door een als altijd elegante en stralende Miss Escobar.
![]()
![]()
Ik combineer het graag. Mijn naar tijdens de reis bleek Venezolaanse helaas trouw getrouwde soulmate vroeg me vooraf in een email, rond het congres waar ik als 1 van de 3, de andere twee oude mannetjes en autoriteiten die elkaar voortdurend publiekelijk aflikten: "ik weet niet of je hiervan houdt, maar na het congres is er Jouvert, een precarnavalsparty, is dat iets voor je?"quote:Op woensdag 18 december 2013 02:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Whooot... goed bezig. Maar dat is wel voor een deel werkgerelateerd.
quote:Issie de ochtend ook nog met zijn halfdronken kop naar het politiebureau geweest om zijn auto terug te halen. "kom vanmiddag maar terug"...
Zo reageerde ik dus ook.quote:
Dank je!quote:Op woensdag 18 december 2013 03:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Besef dat je geluk hebt. Het is je gegund.
Vroege vogel, moet je krabben?quote:
Nee jong, je hebt ook het oude stadsdeelquote:Op woensdag 18 december 2013 01:41 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
Van het oude warsaw is niet veel over gebleven. Slechts enkele gebouwen.
Krabbenquote:Op woensdag 18 december 2013 05:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vroege vogel, moet je krabben?
Duffe hoofd zal je bedoelen, ik had een klantje tegen wie ik gisteren had gezegd bel me morgen maar even een uur of 2 voor je komt dan zorg ik dat ik klaar ben. Belt die gek om half zeven dat ie er om 9 uur is, half zeven ....quote:Op woensdag 18 december 2013 08:11 schreef hugecooll het volgende:
Ah, hebben we Jian
met z'n te blije hoofd
Kutvolk is dat, jaquote:Op woensdag 18 december 2013 08:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Duffe hoofd zal je bedoelen, ik had een klantje tegen wie ik gisteren had gezegd bel me morgen maar even een uur of 2 voor je komt dan zorg ik dat ik klaar ben. Belt die gek om half zeven dat ie er om 9 uur is, half zeven ....
Ik ben altijd voorstander van korte rokjes, maar gezien het weer zal het wel 8 lagen wol zijn.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:06 schreef Karina het volgende:
Hoi Appel.
Wat zal ik vandaag eens gaan doen
Het is helemaal niet koud joh.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ben altijd voorstander van korte rokjes, maar gezien het weer zal het wel 8 lagen wol zijn.
Ik vind het ook niet koud, maar mensen zijn het vaak niet zo met mij eens over het weer.quote:
Van die extra large sokken?quote:En nooit van panties gehoord?
Hadieyokiquote:Op woensdag 18 december 2013 10:46 schreef YokiKater het volgende:
Mogguh.
Bah, slecht geslapen en een drukke dag
Doorzichtig ja?quote:
Ja ik neem wel een paar bakkies maar ik kan en mag niet teveel.. want dan ga ik echt stuiteren en wordt ik nog drukker dan ik al ben. Dan krijg je 1 grote ADHD show.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Hadieyoki![]()
Gewoon veel koffie drinken word je vanzelf wakker.
Bij mannen is het over het algemeen wat minder.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Doorzichtige kleding is bij vrouwen meestal wel goed. Niet altijd.
Als je heel druk bent, ben je wel sneller klaarquote:Op woensdag 18 december 2013 10:50 schreef YokiKater het volgende:
Ja ik neem wel een paar bakkies maar ik kan en mag niet teveel.. want dan ga ik echt stuiteren en wordt ik nog drukker dan ik al ben. Dan krijg je 1 grote ADHD show.
Nee ik krijg bijvoorbeeld ook visite vandaag, ff babbelen. En de overige dingen moeten gewoon stap voor stap en volgens schema, een soort tic is dat.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je heel druk bent, ben je wel sneller klaar
Eens.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij mannen is het over het algemeen wat minder.
Niks mis met schema's,kun je niets vergeten.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee ik krijg bijvoorbeeld ook visite vandaag, ff babbelen. En de overige dingen moeten gewoon stap voor stap en volgens schema, een soort tic is dat.
Precies, alleen staat mijn kop er even helemaal niet naar. #baaldag #dagboek.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Niks mis met schema's,kun je niets vergeten.
That's the spirit Yokiquote:Op woensdag 18 december 2013 10:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Precies, alleen staat mijn kop er even helemaal niet naar. #baaldag #dagboek.
Maar het komt wel goed, gewoon even doorzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |