Op zich redelijk, zit er niet helemaal optimaal maar vraag mij af of er een haalbare plek is waar dat wel zo zou zijn. Bovenverdieping moet nog wel helemaal gedaan worden qua schilderwerk en vloerbedekking en ik heb nog wat spul van IKEA nodig, maar dat komt wel stap voor stap.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hoe gaat ie met je nieuwe huis?
Wat is dat? Je eigen monitor-studio ofzo?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Commandcentre moet ook nog opgebouwd worden en daar begin ik het nieuwe jaar mee.
Ik heb nog een slaapbank in de aanbieding, probeer hem wanhopig te verkopen. Interesse?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Op zich redelijk, zit er niet helemaal optimaal maar vraag mij af of er een haalbare plek is waar dat wel zo zou zijn. Bovenverdieping moet nog wel helemaal gedaan worden qua schilderwerk en vloerbedekking en ik heb nog wat spul van IKEA nodig, maar dat komt wel stap voor stap.
Commandcentre moet ook nog opgebouwd worden en daar begin ik het nieuwe jaar mee.
Ik zag Dionne op tv in een zwarte jurk.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Waar slaan de TT en dat plaatje in de OP op?
Zo'n gothicjurk?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag Dionne op tv in een zwarte jurk.
6 schermen, 4 desktops (tot nu toe) en nog wat spul wat bij elkaar zorgt dat ik er op kan werken/internetten/gamen/scannen/virtuele radars, etc. 3 bureau's vol met computerspul dus.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is dat? Je eigen monitor-studio ofzo?
Ik kan je helaas niet helpen, heb er geen ruimte voor.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb nog een slaapbank in de aanbieding, probeer hem wanhopig te verkopen. Interesse?
Heb je die schermen dan ook zo aan elkaar vast?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
6 schermen, 4 desktops (tot nu toe) en nog wat spul wat bij elkaar zorgt dat ik er op kan werken/internetten/gamen/scannen/virtuele radars, etc. 3 bureau's vol met computerspul dus.
En dat noem ik "commandcentre" naar die scene uit Die Hard 4.0 bij "the Warlock" in zijn kelder
Vind je het prettig om vanuit huis te werken?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
6 schermen, 4 desktops (tot nu toe) en nog wat spul wat bij elkaar zorgt dat ik er op kan werken/internetten/gamen/scannen/virtuele radars, etc. 3 bureau's vol met computerspul dus.
En dat noem ik "commandcentre" naar die scene uit Die Hard 4.0 bij "the Warlock" in zijn kelder
Wat een pleurisgala is het ook.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:00 schreef Jian het volgende:
Teun de Nooijer dus, goh ..... waar zit ik naar te kijken
Nope, ik heb er geen frame voor.. maar misschien dat ik nog wel eens naar zo'n setup ga.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je die schermen dan ook zo aan elkaar vast?
Ja. Ik heb wel rust om mij heen nodig. Bij mijn laatste werkgever zat ik ook op een rustige kamer met maar 1 collega. De andere werkruimtes waren mij te druk, en ik was alleen op kantoor als dat moest of om af en toe mijn gezicht te laten zien. De rest deed ik thuis.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vind je het prettig om vanuit huis te werken?
Is wel tof, hadden we op sommige afdelingen op het werk. Wel nogal prijzig.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nope, ik heb er geen frame voor.. maar misschien dat ik nog wel eens naar zo'n setup ga.
[..]
Ja. Ik heb wel rust om mij heen nodig. Bij mijn laatste werkgever zat ik ook op een rustige kamer met maar 1 collega. De andere werkruimtes waren mij te druk, en ik was alleen op kantoor als dat moest of om af en toe mijn gezicht te laten zien. De rest deed ik thuis.
Dit was mijn werkplek daar op kantoor
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nope, ik heb er geen frame voor.. maar misschien dat ik nog wel eens naar zo'n setup ga.
[..]
Ja. Ik heb wel rust om mij heen nodig. Bij mijn laatste werkgever zat ik ook op een rustige kamer met maar 1 collega. De andere werkruimtes waren mij te druk, en ik was alleen op kantoor als dat moest of om af en toe mijn gezicht te laten zien. De rest deed ik thuis.
Dit was mijn werkplek daar op kantoor
[ afbeelding ]
En een beetje aftrekken natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:24 schreef OProg het volgende:
Bij ons zijn het veel open ruimtes met Flexplekken.
Ik ga vaak in een stiltehok zitten om niet de hele dag allemaal van dat onzinnige geleuter om me heen te horen.
Gran Torino, goeie rol van Clintquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:27 schreef arjan1112 het volgende:
Ongelovelijk hij gaat bij de chinezen eten
Als je er lang genoeg zit is het op ten duur matglas.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Die hokjes zijn meestal helemaal van glas dus lijkt me geen goed idee.
Dat is ook wel weer waar, kun je er ook nog leuke dingen opschrijven.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:30 schreef OProg het volgende:
[..]
Als je er lang genoeg zit is het op ten duur matglas.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:30 schreef OProg het volgende:
[..]
Als je er lang genoeg zit is het op ten duur matglas.
Peners tekenen enzo... met je pener.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer waar, kun je er ook nog leuke dingen opschrijven.
Bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:31 schreef Latert het volgende:
[..]
Peners tekenen enzo... met je pener.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |