Het tij kan snel keren...quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:59 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben nu echt weg hier. Vorig jaar nog bijna de leukste nieuwkomer en nu dit.
Kattenquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:09 schreef Dven het volgende:
Mijn kat is een mongool. Hij is nu al een half uur met een stukje worst aan het spelen. Soms gooit hij hem zo hoog de lucht in dat hij er zelf van schrikt en hard achter de kast wegholt.
Dikkequote:
M'n hond heeft huskybloed dus ik hoop dat ooit het jagersinstinct naar boven komt. Ik schaam me dood voor die katquote:
..quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind het best grappig dat al mijn OP wijzigingen nog altijd staan
Het interesseert mij simpelweg niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind het best grappig dat al mijn OP wijzigingen nog altijd staan
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:09 schreef Dven het volgende:
Mijn kat is een mongool. Hij is nu al een half uur met een stukje worst aan het spelen. Soms gooit hij hem zo hoog de lucht in dat hij er zelf van schrikt en hard achter de kast wegholt.
Vorig jaar at mijn kat oliebollen tijdens de jaarwisseling. Ik vond het niet leuk want toen had ik er geen meer.quote:
Dit boeit echt niemandquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het interesseert mij simpelweg niet.
- GGMM
Heb jij mijn kat wel eens gezien dven?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:11 schreef Dven het volgende:
[..]
M'n hond heeft huskybloed dus ik hoop dat ooit het jagersinstinct naar boven komt. Ik schaam me dood voor die kat
Dit is een fraaie zin voor op de inburgeringscursus. Of een boek van nijntjequote:Op dinsdag 17 december 2013 20:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Vorig jaar at mijn kat oliebollen tijdens de jaarwisseling. Ik vond het niet leuk want toen had ik er geen meer.
Dat terwijl ik nooit huil op FOK!quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:01 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Jij stond anders ook behoorlijk hoog.
Neen, laat zienquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb jij mijn kat wel eens gezien dven?
Ik wist niet eens dat ze nu speeldenquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:15 schreef GGMM het volgende:
Ik heb beide doelpunten van Zwolle gemist.
Voornamelijk omdat de wedstrijd me niks boeit.
Twee kutgoals.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:15 schreef GGMM het volgende:
Jawel laatst ging je emo doen en rondzwerven op de depressies topic.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat terwijl ik nooit huil op FOK!.
Ik zag Pino juichen (posten dat hij juichde eigenlijk).quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:15 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:17 schreef Dven het volgende:
Ik ben op datingsites nog nooit zo succesvol geweest als door te liegen dat ik een bovenmodaal inkomen heb. Vaker doen
Ok dit is mijn kat:quote:
Als je gaat slapen, doe je dan ook de deur dicht omdat je bang bent dat ze je 's nachts besluipen en aanvallen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok dit is mijn kat:
[ afbeelding ]
We hebben er nog 1 maar die is nogal autistisch en staat eigenlijk nooit goed op de foto. Toch een poging:
[ afbeelding ]
Dat rare grijze ding achter mijn kat.
Als je het daar van moet hebbenquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:17 schreef Dven het volgende:
Ik ben op datingsites nog nooit zo succesvol geweest als door te liegen dat ik een bovenmodaal inkomen heb. Vaker doen
Duh. Een hoog inkomen is voor de meeste vrouwen het belangrijkstequote:Op dinsdag 17 december 2013 20:17 schreef Dven het volgende:
Pijnlijk maar waarquote:
Ah, ik wist niet dat Pino bij jou in huis woont.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag Pino juichen (posten dat hij juichde eigenlijk).
Wat een mooie katten Knutquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok dit is mijn kat:
[ afbeelding ]
We hebben er nog 1 maar die is nogal autistisch en staat eigenlijk nooit goed op de foto. Toch een poging:
[ afbeelding ]
Dat rare grijze ding achter mijn kat.
spannondquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vet, met wat geluk kan ik zometeen Mansfield Town - Oldham Athletic kijken
Je snapt wel wat ik bedoelquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, ik wist niet dat Pino bij jou in huis woont.
Daarom ben ik ook blij met m'n platinum card. Hoef dat ding maar op tafel te leggen enquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:20 schreef eight het volgende:
[..]
Duh. Een hoog inkomen is voor de meeste vrouwen het belangrijkste
/insert opmerking ajacied 422quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vet, met wat geluk kan ik zometeen Mansfield Town - Oldham Athletic kijken
Golddiggersquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:17 schreef Dven het volgende:
Dat is wat anders dan bedoeld wordtquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:16 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Jawel laatst ging je emo doen en rondzwerven op de depressies topic.
sesam open uquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook blij met m'n platinum card. Hoef dat ding maar op tafel te leggen en
Nee, maar wel omdat ik geen kattenhaar in bed wilquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je gaat slapen, doe je dan ook de deur dicht omdat je bang bent dat ze je 's nachts besluipen en aanvallen?
Niets mis mee. Gewoon meenemen naar je bachelor pad, sufneuken tot ze schuw zijn voor licht en geluid en dan weer buiten zettenquote:
Weetzellufquote:
Je ging toen jankend weg.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan bedoeld wordt.
Lekker warm in deze kille dagen manquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, maar wel omdat ik geen kattenhaar in bed wil
Geef ze maar een knuffel van mequote:Op dinsdag 17 december 2013 20:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zal het aan ze doorgeven
Ze zien eruit alsof ze de opmerking arrogant in ontvangst nemen met een air van 'alsof we dat niet wisten' voor ze beginnen met het wassen van hun potenquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zal het aan ze doorgeven
Net als auto's. Eerst helemaal oprijden en dan inruilen voor iets nieuwers.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Niets mis mee. Gewoon meenemen naar je bachelor pad, sufneuken tot ze schuw zijn voor licht en geluid en dan weer buiten zetten
Okquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:26 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik zal nieuw elan door mn hersenen stromen.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Ok
Want flamen mag hier niet.
Behalve als je een zekere status hebt.
Just saying.
Ik heb hier een zilveren bokaal gewonnen Eland.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Ok
Want flamen mag hier niet.
Behalve als je een zekere status hebt.
Just saying.
Welke prijs?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:30 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik heb hier een zilveren bokaal gewonnen Eland.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Deze sc avond krijgt van mij tot nu toe een 5.5/10
Ik ben niet heel actief helaas.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Deze sc avond krijgt van mij tot nu toe een 5.5/10
Als een man verkleed als een vrouw?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:33 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zien de meisjes er hier uit wanneer ze naar een eindejaarsfeestje op school gaan
Als een als zuurstok verkleedde mannelijke aidsstoephoerquote:
EIanquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor lelijkste UI, wie is eerste geworden dan?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:37 schreef Dven het volgende:
Vriendschapsverzoek gekregen op facebook. Stereotype meisje wel. Welk van de twee het ook mag zijn. Ik pas
[ afbeelding ]
Stuur maar door dan.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:37 schreef Dven het volgende:
Vriendschapsverzoek gekregen op facebook. Stereotype meisje wel. Welk van de twee het ook mag zijn. Ik pas
[ afbeelding ]
Drizztquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Ikquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn ex was gek op die serie. Ik drong dan ook altijd aan om vooral mijn zaad te slikken omdat het vol essentiele minerals vitamins and proteins zitquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De Ultimate survival is weer top
Wat moet je nu met zo'n Bulgaarse stoephoer die er alleen maar op uit is om je geldbuideltje leeg te trekken?quote:
Bij mij is weinig leeg te halen, dus ze komt maar.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat moet je nu met zo'n Bulgaarse stoephoer die er alleen maar op uit is om je geldbuideltje leeg te trekken?Of zit je daar niet mee zolang ze ook je zak maar leeg achterlaten?
Backroom Sluts 69quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:42 schreef Dven het volgende:
Ik ga even een film kijken. Iemand aanraders?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bij mij is weinig leeg te halen, dus ze komt maar.
Klinkt als een klassieker. Schaam me dat ik die nog niet gezien hebquote:
The Lion Kingquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:42 schreef Dven het volgende:
The Thingquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:42 schreef Dven het volgende:
Ja, ik heb hem opgeschreven. Elke keer als ik nu iemand die vraag hoor stellen is het lachen geblazen voortaan.quote:
Die gaat het goed doen op kantoor, gegarandeerd gierenquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem opgeschreven. Elke keer als ik nu iemand die vraag hoor stellen is het lachen geblazen voortaan.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:53 schreef GGMM het volgende:
Gisteren had ik opeens geen Nederlandse ondertiteling meer bij Netflix. Nu gelukkig weer wel.
Jeetje, was dat eventjes schrikken!quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:53 schreef GGMM het volgende:
Gisteren had ik opeens geen Nederlandse ondertiteling meer bij Netflix. Nu gelukkig weer wel.
Ik vind jou de laatste tijd echt grappig Sjaak.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jeetje, was dat eventjes schrikken!
Baak Sjauer.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jeetje, was dat eventjes schrikken!
Dankje, ik jou ook GGMM.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind jou de laatste tijd echt grappig Sjaak.
Het is even puzzelen maar als je goed kijkt zie je dat hij de eerste letter van je voor- en achternaam heeft omgewisseld.quote:
Ah, ik zie het. Wat een grappige knul zeg!quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is even puzzelen maar als je goed kijkt zie je dat hij de eerste letter van je voor- en achternaam heeft omgewisseld.
Mansfield Town FC uit de Engelse nPower League 2quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt voor deze zeer leuke toevoeging.
Ahquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mansfield Town FC uit de Engelse nPower League 2
Dit inderdaad. Je bent de enige kenner hier LR.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aad Mansveld staat nota bene in de OP genoemd
Naar de OP kijkenquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aad Mansveld staat nota bene in de OP genoemd
Hoe kom je erbij dat ik Aad Mansveld niet ken?quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aad Mansveld niet kennen. Stukje algemene Nederlandse voetbalgeschiedenis.
Ik hoop op de dag dat de hele wielrensport ermee kaptquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:09 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik mis de dagen dat Wilfried elke dag een grap maakte over Boogies dopingschandaal.
Ik luister nu voor het eerst sinds jaren weer Chris Cornell.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heeft er iemand een leuk muziekje voor mij?
Helaas. ik kijk From Dusk Till Dawn. Zowaar de subtitles aangezet, tering Rednecksquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop op de dag dat de hele wielrensport ermee kapt
Kun je er misschien wat meer over vertellen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Speler van Oldham eraf met een oog dicht en waarsch. een gebroken kaakHij en eentje van Mansfield (Hutchinson) klapten hard met de koppen tegen mekaar. Daarom durfde ik nooit te koppen
Hopen dat een sport blijft omdat de livetopics op een forum daarbij leuk zijn waarbij toch meestal niet-rullevante posts worden geplaatstquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:11 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]![]()
Nee de livetopics blijven king.
Ik heb een keer een bal vol in mijn gezicht gehad waarna ik met mijn achterhoofd best wel hard tegen een muur klapte.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Speler van Oldham eraf met een oog dicht en waarsch. een gebroken kaakHij en eentje van Mansfield (Hutchinson) klapten hard met de koppen tegen mekaar. Daarom durfde ik nooit te koppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Je matras neuken en hele dag debiele tekeningetjes maken is ook apart.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopen dat een sport blijft omdat de livetopics op een forum daarbij leuk zijn waarbij toch meestal niet-rullevante posts worden geplaatst.
Aparte blik op de wereld.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je matras neuken en hele dag debiele tekeningetjes maken is ook apart.
Gregory Porterquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ohhhhhhhquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat is er precies debiel aan mijn tekeningen dan ?quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja dat is mijn doel in t leven.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopen dat een sport blijft omdat de livetopics op een forum daarbij leuk zijn waarbij toch meestal niet-rullevante posts worden geplaatst.
Aparte blik op de wereld.
Ooh.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:22 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ja dat is mijn doel in t leven.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:23 schreef Doublepain het volgende:
Jrstyle, wat voor auto heb je eigenlijk?
Nigger.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh.
Schot voor open doel. Maar als er een Schot in staat is het geen open doel meer xd.
Nee ik leen die van mijn ouders soms. En ik ben nog niet van plan om een auto te kopen. Zoveel rij ik toch niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je er een had, al een op het oog dan?
Als je daar 4 dagen lang achter elkaar in zit ben je wel gebroken hoorquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:27 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
"Opgepast voor de start"
Botsautotjes, goede oude tijd.
oh okquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik leen die van mijn ouders soms. En ik ben nog niet van plan om een auto te kopen. Zoveel rij ik toch niet.
Kanwel kloppen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan heb ik zelfs nog betere humor
Mensen die 2e zijn geworden moeten hun bakkes houwe.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:41 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Behalve donker ook nog dom
Spijkerman.
Hier? Gewoon wegmeppen, jij bent toch hulpmod.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:43 schreef Doublepain het volgende:
Ben blij dat de Don er weer is, vanmiddag waren er allemaal rare mensen in het topic
Ja, heb hem op zijn plek gezet, dat ie onderaan de ladder stond. Had ie niks op terug.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hier? Gewoon wegmeppen, jij bent toch hulpmod.
Dat kan je nu ook wel hoor.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kon ik je in een bepaalde type persoon scharen.
Metsjfiksing,quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mensen die 2e zijn geworden moeten hun bakkes houwe.
HAHAAHAHHAquote:
wil je niet.quote:
Vaak kan je uit zoiets een bevestiging halen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan je nu ook wel hoor.
Sowieso moet je niet alles in hokjes stoppen
ijsberen zijn schattigquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pics van je tetten of opkanjeren.
Hoe gaat het met je chick? Komt er nog een tweede date?quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan je nu ook wel hoor.
Sowieso moet je niet alles in hokjes stoppen
Wat doe je kut tegen mij?quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oh god daar komt het hele debiele zooitje uit GRTD.
Overvallen andere sc. Hier gaan lange bans vallen
Je noemt me een kanjerquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pics van je tetten of opkanjeren.
Goed zo. Nu dreigen met fysiek geweld en je kunt mod worden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, heb hem op zijn plek gezet, dat ie onderaan de ladder stond. Had ie niks op terug.
heb je hem al uitgeprint?quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nee want ze komen niet uit VBL, net als die potten.. Zo rolt noord holland..quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dan heb ik toestemming nodig van Happel en Kapiteintje.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Goed zo. Nu dreigen met fysiek geweld en je kunt mod worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm. Dat wordt lastig...quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan heb ik toestemming nodig van Happel en Kapiteintje.
Doe nou niet. Ik ga al.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vind dit niet teveel gevraagd, eerlijk gezegd.
Jas aantrekken gaat nog wel lukken denk je?quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:52 schreef Typisch het volgende:
ik heb morgen spierpijn jongens
einde bericht
Eet nu veel eiwitten of ga snel even uitlopen..quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:52 schreef Typisch het volgende:
ik heb morgen spierpijn jongens
einde bericht
Nou nou...quote:
Dat is niet zo moeilijk hoor. Dat kan ik welquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:52 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Als je lekkere mexicanos bakt geen probleem.
Oke lekkerding.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk hoor. Dat kan ik wel.
doe maar gewoon niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het was een vraag hoor, geen bedreiging.
Snap niet waarom dit weg wordt gehaald.
Die tweede date was zondag al. En dat was bijzonder aangenaamquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je chick? Komt er nog een tweede date?
Dat heb ik niet nodig.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vaak kan je uit zoiets een bevestiging halen.
Deze had ik nog niet gelezenquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bedankt voor de aandacht, precies wat ik nodig hadquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:54 schreef Typisch het volgende:
ik vind adorabelle maar een aandachtshoer
Bakkes, neger.quote:
graag gedaanquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Bedankt voor de aandacht, precies wat ik nodig had.
Al geneukt?quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die tweede date was zondag al. En dat was bijzonder aangenaam
jank nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Weer lekker met 2 maten meten hier
Wel meer dan 2.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Weer lekker met 2 maten meten hier
quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoho eerst was de ontgroening aan de beurt hè
Ik ben jaren jonger dan jou en toch minder verstandelijk beperkt volgens de awards.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij blijft ook hangen in je ontwikkeling.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoho eerst was de ontgroening aan de beurt hè
Ze zingen en dansen nog niet en kijk toch al langer dan 5 minuten, dus ik denk het niet.quote:
Ik heb een award gemist merk ik alweerquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:58 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik ben jaren jonger dan jou en toch minder verstandelijk beperkt volgens de awards.
Jij mist wel meer.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb een award gemist merk ik alweer.
Je klasgenoot is wel een ontiegelijke klootzak om zijn zusje aan jou te koppelen zegquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zusje van een klasgenote. Beetje praten via whatsapp en toen daten enzo
Die klasgenote is een meisjequote:Op dinsdag 17 december 2013 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je klasgenoot is wel een ontiegelijke klootzak om zijn zusje aan jou te koppelen zeg
Irritant ja.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:02 schreef Buitendam het volgende:
Waarom zijn er allemaal vrouwen hier?
Komt goed.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat gaat wat worden hoor dat eten
meisjesquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:02 schreef Buitendam het volgende:
om pics van hun tieten te posten.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:02 schreef Buitendam het volgende:
Ok.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
meisjes
Ik ben op dit moment de enige.vrouw
Allemaal vrouwen? Alleen C_A en die nieuwe toch?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:02 schreef Buitendam het volgende:
Als een klasgenoot met mijn zusje zou daten dan heeft ie een groot probleem. Juridisch en fysiek.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zusje van een klasgenote. Beetje praten via whatsapp en toen daten enzo
Oké. Nee hoor, die bewaar ik voor een speciale FOK!ster.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zit hier al een jaar
Heb je al pics van je tieten gepost?
Misschien.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit jaar de Kerstmis ja.
je weet dat je hier dan niet mag posten?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké. Nee hoor, die bewaar ik voor een speciale FOK!ster.
Nou waarom?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als een klasgenoot met mijn zusje zou daten dan heeft ie een groot probleem. Juridisch en fysiek.
Een potquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké. Nee hoor, die bewaar ik voor een speciale FOK!ster.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
meisjes
Ik ben op dit moment de enige.vrouw
Juridisch...?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als een klasgenoot met mijn zusje zou daten dan heeft ie een groot probleem. Juridisch en fysiek.
Ik kan ze wel posten, maar dan word ik weer een aandachtshoer genoemd.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je weet dat je hier dan niet mag posten?
Doe eens liev... ik wil gewoon vrienden maken hiero...quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een potDie moeten helemaal wegwezen.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Doe eens liev... ik wil gewoon vrienden maken hiero...
quote:En lesbau's, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
Ok.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik kan ze wel posten, maar dan word ik weer een aandachtshoer genoemd.
Dan dit maar.
een pot natquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Doe eens liev... ik wil gewoon vrienden maken hiero...
gewoon doenquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik kan ze wel posten, maar dan word ik weer een aandachtshoer genoemd.
Dan dit maar.
VBL is niet NSB.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Geen posts in VBL, stiekem kletsen in GRTD SC, dit lijkt me een inkoppertje voor de modjes hier.
Overvallen andere sc. 11 dagen ban.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |