Mensen die 2e zijn geworden moeten hun bakkes houwe.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:41 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Behalve donker ook nog dom
Spijkerman.
Hier? Gewoon wegmeppen, jij bent toch hulpmod.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:43 schreef Doublepain het volgende:
Ben blij dat de Don er weer is, vanmiddag waren er allemaal rare mensen in het topic
pics van je tieten.quote:
Ja, heb hem op zijn plek gezet, dat ie onderaan de ladder stond. Had ie niks op terug.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hier? Gewoon wegmeppen, jij bent toch hulpmod.
Dat kan je nu ook wel hoor.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kon ik je in een bepaalde type persoon scharen.
Metsjfiksing,quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mensen die 2e zijn geworden moeten hun bakkes houwe.
HAHAAHAHHAquote:
wil je niet.quote:
Vaak kan je uit zoiets een bevestiging halen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan je nu ook wel hoor.
Sowieso moet je niet alles in hokjes stoppen
ijsberen zijn schattigquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pics van je tetten of opkanjeren.
Hoe gaat het met je chick? Komt er nog een tweede date?quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan je nu ook wel hoor.
Sowieso moet je niet alles in hokjes stoppen
Wat doe je kut tegen mij?quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oh god daar komt het hele debiele zooitje uit GRTD.
Overvallen andere sc. Hier gaan lange bans vallen
Je noemt me een kanjerquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pics van je tetten of opkanjeren.
Goed zo. Nu dreigen met fysiek geweld en je kunt mod worden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, heb hem op zijn plek gezet, dat ie onderaan de ladder stond. Had ie niks op terug.
heb je hem al uitgeprint?quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oh god daar komt het hele debiele zooitje uit GRTD.
Overvallen andere sc. Hier gaan lange bans vallen
jij ook niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |