Nee want ze komen niet uit VBL, net als die potten.. Zo rolt noord holland..quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oh god daar komt het hele debiele zooitje uit GRTD.
Overvallen andere sc. Hier gaan lange bans vallen
Dan heb ik toestemming nodig van Happel en Kapiteintje.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Goed zo. Nu dreigen met fysiek geweld en je kunt mod worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm. Dat wordt lastig...quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan heb ik toestemming nodig van Happel en Kapiteintje.
Doe nou niet. Ik ga al.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vind dit niet teveel gevraagd, eerlijk gezegd.
Jas aantrekken gaat nog wel lukken denk je?quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:52 schreef Typisch het volgende:
ik heb morgen spierpijn jongens
einde bericht
Eet nu veel eiwitten of ga snel even uitlopen..quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:52 schreef Typisch het volgende:
ik heb morgen spierpijn jongens
einde bericht
Nou nou...quote:
Dat is niet zo moeilijk hoor. Dat kan ik welquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:52 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Als je lekkere mexicanos bakt geen probleem.
Oke lekkerding.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk hoor. Dat kan ik wel.
doe maar gewoon niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het was een vraag hoor, geen bedreiging.
Snap niet waarom dit weg wordt gehaald.
Die tweede date was zondag al. En dat was bijzonder aangenaamquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je chick? Komt er nog een tweede date?
Dat heb ik niet nodig.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vaak kan je uit zoiets een bevestiging halen.
Deze had ik nog niet gelezenquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je matras neuken en hele dag debiele tekeningetjes maken is ook apart.
Bedankt voor de aandacht, precies wat ik nodig hadquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:54 schreef Typisch het volgende:
ik vind adorabelle maar een aandachtshoer
Bakkes, neger.quote:
graag gedaanquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Bedankt voor de aandacht, precies wat ik nodig had.
Al geneukt?quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die tweede date was zondag al. En dat was bijzonder aangenaam
jank nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Weer lekker met 2 maten meten hier
Wel meer dan 2.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Weer lekker met 2 maten meten hier
quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoho eerst was de ontgroening aan de beurt hè
Ik ben jaren jonger dan jou en toch minder verstandelijk beperkt volgens de awards.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij blijft ook hangen in je ontwikkeling.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoho eerst was de ontgroening aan de beurt hè
Ze zingen en dansen nog niet en kijk toch al langer dan 5 minuten, dus ik denk het niet.quote:
Ik heb een award gemist merk ik alweerquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:58 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik ben jaren jonger dan jou en toch minder verstandelijk beperkt volgens de awards.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |