Weet je waar wij allemaal behoefte aan hebben? Dat jij je one minute of fame hier weer hebt gehad en weer lekker optieftquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb daar geen behoefte aan. En aangezien men steeds op me blijft reageren, hebben zij daar ook geen behoefte aan.
nicequote:Op dinsdag 17 december 2013 19:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dit is ook een bazen nummer
net ontdekt
Link eensquote:
wats loos?quote:
Oh, ja ik zie het. Hij is verplaatst naar klbquote:
Denk het welquote:
R&P / Instorten maar het niet kunnen veroorlovenquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:06 schreef Toto69 het volgende:
ik zoek het begintopic met die fake dus.
baasquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
R&P / Instorten maar het niet kunnen veroorloven
Ik vind het wel grappig hoe jij telkens doet alsof je voor de groep spreekt, terwijl jij de enige bent die dat vindt. Iedereen behalve jij vindt het leuk dat ik hier ben. Alleen lullige reacties als de jouwe ga ik niet blijven negeren. Jij mag best geconfronteerd worden met je lullige en sfeerverpestende gedrag.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet je waar wij allemaal behoefte aan hebben? Dat jij je one minute of fame hier weer hebt gehad en weer lekker optieft
Hou. Op.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig hoe jij telkens doet alsof je voor de groep spreekt, terwijl jij de enige bent die dat vindt. Iedereen behalve jij vindt het leuk dat ik hier ben. Alleen lullige reacties als de jouwe ga ik niet blijven negeren. Jij mag best geconfronteerd worden met je lullige en sfeerverpestende gedrag.
Uitspraken als de jouwe zijn onwenselijk in dit topic. Als je niks aardigs kunt zeggen, blijf dan gewoon weg.
Dag voor kerst gaat mijn broer koken, en dat kan hij erg goed, dus ik ben blij.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja ik zie het. Hij is verplaatst naar klbdus het is die van Etsu
.
[..]
Denk het wel. Ene dag gourmet en de andere dag werd er gekookt dacht ik..
. Jij dan?
ik vind het ook niet bepaald leuk hoor.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig hoe jij telkens doet alsof je voor de groep spreekt, terwijl jij de enige bent die dat vindt. Iedereen behalve jij vindt het leuk dat ik hier ben. Alleen lullige reacties als de jouwe ga ik niet blijven negeren. Jij mag best geconfronteerd worden met je lullige en sfeerverpestende gedrag.
Uitspraken als de jouwe zijn onwenselijk in dit topic. Als je niks aardigs kunt zeggen, blijf dan gewoon weg.
Pff, wel druk he. Kerst enzo.. Ben echt wel blij als december weer voorbi jisquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dag voor kerst gaat mijn broer koken, en dat kan hij erg goed, dus ik ben blij.Eerste kerstdag gourmet en tweede kerstdag uit eten met familie.
Dus ik heb er zin in.
Blijf het stiekem wel mooi vinden dat mensen zo medelevend reageren en bereid zijn tot hulp.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
R&P / Instorten maar het niet kunnen veroorloven
Ja, ik ook..quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Blijf het stiekem wel mooi vinden dat mensen zo medelevend reageren en bereid zijn tot hulp.
Hater. Ik sleep mijzelf richting vakantie. Ik pak dit soort teksten zeer persoonlijk op.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pff, wel druk he. Kerst enzo.. Ben echt wel blij als december weer voorbi jis.
Misschien zou je daar eens mee moeten stoppen? Juist doordat zijn gedrag tegenover mij niet veroordeeld wordt, blijft 'ie het doen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:08 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind het ook niet bepaald leuk hoor.
ik ben neutraal.
Tja, broer moet de kerstdagen werken, dus moet wel zo. Maar ik vind het niet erg, hoef toch niks te doen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pff, wel druk he. Kerst enzo.. Ben echt wel blij als december weer voorbi jis.
Ga maar weer. Of ga ergens anders heen als je het hier niet leuk vindt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Misschien zou je daar eens mee moeten stoppen? Juist doordat zijn gedrag tegenover mij niet veroordeeld wordt, blijft 'ie het doen.
Hoe denk je dat ik me voel als ik voor van alles en nogwat word uitgemaakt? Denk je dat ik het gezellig vind als iemand suggereert dat niemand mij hier wil hebben?
Daar ben jij net zo goed schuldig aan.
heb alleen je eerste zin gelezen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Misschien zou je daar eens mee moeten stoppen? Juist doordat zijn gedrag tegenover mij niet veroordeeld wordt, blijft 'ie het doen.
Hoe denk je dat ik me voel als ik voor van alles en nogwat word uitgemaakt? Denk je dat ik het gezellig vind als iemand suggereert dat niemand mij hier wil hebben?
Ja, als je niks hoeft te doen is het wel chilliequote:Op dinsdag 17 december 2013 20:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tja, broer moet de kerstdagen werken, dus moet wel zo. Maar ik vind het niet erg, hoef toch niks te doen.
En tijdens oud & nieuw doe ik ook niks, geef ik niet om, dus lekker rustige vakantie voor de rest.
Ik heb het na een klein uur door. Ik mag je niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, ik blijf hier lekker. Dat jij er niet tegen kunt dat ik jou xkachel noem is toch niet mijn probleem?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ga maar weer. Of ga ergens anders heen als je het hier niet leuk vindt.
Misschien de rest eens lezen dan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:10 schreef supersof het volgende:
[..]
heb alleen je eerste zin gelezen.
waarmee moet ik in hemelsnaam stoppen? ik zeg dat ik neutraal ben.
Bedankt voor deze aardige reactie. Volgens mij ken jij me amper. Maar leuk dat je al meteen een oordeel hebt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:10 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik heb het na een klein uur door. Ik mag je niet.
Ik heb het morgenochtend, moet eigenlijk nog wat dingen doornemen, maar totaal geen zin in.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, als je niks hoeft te doen is het wel chillie.
Hoe is je tentamen gegaan? Of heb je die nog![]()
Weet 't niet meer
Je gaat ook niet naar je ouders of zo? (Lekker goedkoop.quote:En ik doe ook niks met oud en nieuw![]()
. Kijk ons hetzelfde zijn
.
Neequote:Op dinsdag 17 december 2013 20:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Misschien de rest eens lezen dan?
volgens mij zat er tussen x en kachel nog iets tussen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, ik blijf hier lekker. Dat jij er niet tegen kunt dat ik jou xkachel noem is toch niet mijn probleem?
Tuurlijk kan ik daar wel tegen. Waar haal je die info nou weer vandaan dan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, ik blijf hier lekker. Dat jij er niet tegen kunt dat ik jou xkachel noem is toch niet mijn probleem?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:11 schreef Etsu het volgende:
Ik heb al TR gemaakt mensjes, negeer d'r maar lekker verder en komt vanzelf wel een modje kijken.
Welluk?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:12 schreef Fok-it het volgende:
Echt bizar dat topic ook weer hoor, mensen begonnen zelfs met geld inzamelen.
kankerkachel? Ja, en weet je ook waar dat op sloeg? Op die foto van Kees Kankerkachel die ik citeerde.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:12 schreef Muto het volgende:
[..]
volgens mij zat er tussen x en kachel nog iets tussen.
Oh, succes alvast!quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb het morgenochtend, moet eigenlijk nog wat dingen doornemen, maar totaal geen zin in.Dus nu doe ik niks meer ervoor.
[..]
Je gaat ook niet naar je ouders of zo? (Lekker goedkoop.)
ik lees nogquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:12 schreef Fok-it het volgende:
Echt bizar dat topic ook weer hoor, mensen begonnen zelfs met geld inzamelen.
Ja over zo`n gast. die wat verzonnen had hierquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:12 schreef Etsu het volgende:
Dankjewel Muto, voor je DM. Vind jou ook lief.
Oh, waarom reageerde je dan zo zielig?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ik daar wel tegen. Waar haal je die info nou weer vandaan dan?
Het is meer dat bijna niemand je hier moet. Je hebt nu alweer ruzie..
Goedkoop mee-eten en meedrinken, duh. Lekker oliebollen en dure champagne snaaien.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, succes alvast!![]()
Nee, ik weet ook niet wat ik daar zou moeten doen. Dusja
.
HOIquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:11 schreef Etsu het volgende:
Ik heb al TR gemaakt mensjes, negeer d'r maar lekker verder en komt vanzelf wel een modje kijken.
Mijn ouders drinken geen dure champagne. Die drinken zoete spatlese ofzoquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Goedkoop mee-eten en meedrinken, duh. Lekker oliebollen en dure champagne snaaien.
FOPJUH!!!!!!quote:
Tijd om te gaan ijsvissen terwijl ik naar BM luister.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig, denk aan je roots viking
[ afbeelding ]
Hoi hoi mooie jongenquote:
Graagquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn ouders drinken geen dure champagne. Die drinken zoete spatlese ofzo
Wat lief, ik hou van lullenquote:
Klieren?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:15 schreef Fopje het volgende:
Wat zijn jullie allemaal aan het klieren?
Lymfeklierenquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:15 schreef Fopje het volgende:
Wat zijn jullie allemaal aan het klieren?
Wel warmer dan de zanger van Windir kleden he. Het blijft zonde dat hij zichzelf kapot heeft laten vriezen op zijn 25stequote:Op dinsdag 17 december 2013 20:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Tijd om te gaan ijsvissen terwijl ik naar BM luister.
Ja, maar die vind ik dan wer niet zo lekker. Ik ga zelf een kaasfonduetje kopen denk ik.. Of lekker pizza makenquote:
Ja, als een stelletje pubers, zoals gewoonlijk.quote:
Omdat je die foto van toto ineens aan xkankerkachel gaat zitten linken. Aan mij dus. Gaat nergens overquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, waarom reageerde je dan zo zielig?
En hoezo moet niemand mij hier? Dat slaat natuurlijk nergens op.
Reageer er nou niet op. Als ik het kan afleren, kan jij 't ook.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Omdat je die foto van toto ineens aan xkankerkachel gaat zitten linken. Aan mij dus. Gaat nergens overJe daagt het uit.
Zelfgemaakte pizza.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar die vind ik dan wer niet zo lekker. Ik ga zelf een kaasfonduetje kopen denk ik.. Of lekker pizza maken.
Jij houdt wel van puberjongens toch?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, als een stelletje pubers, zoals gewoonlijk.
Kleuters*quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, als een stelletje pubers, zoals gewoonlijk.
je bent zelf abnquote:
Weet ik niet, kan niet meer tegen de ruzies hierquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel warmer dan de zanger van Windir kleden he. Het blijft zonde dat hij zichzelf kapot heeft laten vriezen op zijn 25ste
Sorry hoor, maar jij bent gewoon xkachel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Omdat je die foto van toto ineens aan xkankerkachel gaat zitten linken. Aan mij dus. Gaat nergens overJe daagt het uit.
Twinks zijn geen pubers.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij houdt wel van puberjongens toch?
-LiEf DoEn DuSHi-quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar jij bent gewoon xkachel.
xkachel > Kees Kankerkachel > xkankerkachel. 1+1+2. Dit is basischoolwerk hoor, dat kan iedereen.
banaan?!quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zelfgemaakte pizza.Goed plan.
Met rode ui, ham, kaas, champignons, tomaat, en eh, banaan?
Oke puberogende jongens danquote:
Zij ging aan die kassa zitten, ik nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Had ik nou begrepen dat jij LB hebt gestalkt op d'r werk?
uhh okequote:Op dinsdag 17 december 2013 20:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
xkachel > Kees Kankerkachel > xkankerkachel. 1+1+2. Dit is basischoolwerk hoor, dat kan iedereen.
Geen reden om je zo aangevallen te voelen.
-LIEF DOEN-quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Kom volgende keer ook even langs de broodafdeling, ja?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:17 schreef Fopje het volgende:
[..]
Zij ging aan die kassa zitten, ik niet
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die hele foto ging niet over een fucking kachel. Dat jij het nodig vind om dat daaraan te linken en mijn naam is gewoon sneuAchterlijke tering debiel
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Reageer er nou niet op. Als ik het kan afleren, kan jij 't ook.
Neem een goed voorbeeld aan mij.
Ja joh, gewoon alles erop gooien wat je lekker vindt.quote:
Wtf, dude. BANAAN?!quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja joh, gewoon alles erop gooien wat je lekker vindt.Pizza Hawaï met banaan vind ik lekker.
Dat jij SBS6 Probleemwijken niet kent is toch niet mijn probleem? Dat was Kees Kankerkachel over die braziliaanse. Maar blijkbaar kun jij die link niet leggen, dus dan noem je mij maar sneu of een "achterlijke tering debiel". Nee, volwassen bezig hoor.quote:
Oke, alleen omdat jullie van die lekkere eierkoeken met rozijnen erin hebben.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kom volgende keer ook even langs de broodafdeling, ja?
Jij dan wel met die naamquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat jij SBS6 Probleemwijken niet kent is toch niet mijn probleem? Dat was Kees Kankerkachel over die braziliaanse. Maar blijkbaar kun jij die link niet leggen, dus dan noem je mij maar sneu of een "achterlijke tering debiel". Nee, volwassen bezig hoor.
Hou op zegquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat jij SBS6 Probleemwijken niet kent is toch niet mijn probleem? Dat was Kees Kankerkachel over die braziliaanse. Maar blijkbaar kun jij die link niet leggen, dus dan noem je mij maar sneu of een "achterlijke tering debiel". Nee, volwassen bezig hoor.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
JA, BANAAN JA! Je kan toch lezen?
Hahah fucking bazigquote:
1. Ja dat ken ik wel hoorquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:19 schreef Rezania het volgende:
Je hebt toch ook van die bananenballen bij de Chinees, die zijn toch ook lekker?
Nee, want je moet ook geen gewone banaan gebruiken.quote:
Keesquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
-optyfen-quote:
Zijn dat van die uit de olie of zijn die gebakken?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:19 schreef Rezania het volgende:
Je hebt toch ook van die bananenballen bij de Chinees, die zijn toch ook lekker?
Niet op een pizza dudequote:Op dinsdag 17 december 2013 20:19 schreef Rezania het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:19 schreef Rezania het volgende:
Bakbanaan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, want je moet ook geen gewone banaan gebruiken.
Jongen, als ik een banaan op een pizza wil pleuren doe ik dat. Dat is het mooie aan pizza, alles kan.quote:
Nee, dat IS niet sneu, dat VIND jij sneu. En ik vind het erg onvolwassen overkomen dat jij het nodig vindt om meteen iets als sneu te betitelen omdat je het zelf niet snapt of niet grappig vindt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
1. Ja dat ken ik wel hoorOok die aflevering.
2. Die link kan ik wel leggen. Maar die link überhaupt leggen is echt sneu.
3. Ik ben niet volwassen.
Spermapizza?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, als ik een banaan op een pizza wil pleuren doe ik dat. Dat is het mooie aan pizza, alles kan.
Pizzapannenkoekquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, als ik een banaan op een pizza wil pleuren doe ik dat. Dat is het mooie aan pizza, alles kan.
*gooit Rez op een pizzaquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de goede geloof ik.quote:
Dat die pulp vroeger gewoon dagelijks op tv was. Dat is toch wel andere koek dan Dr. Phil. Ik kan mij nog altijd die 3 midgets herinnerenquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hahah fucking bazigIk mis die show op tv
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de goede geloof ik.
Weet je wat ook lekker is? Bananenchips.
Ik pas toch niet in de oven.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
*gooit Rez op een pizza
Eens kijken
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat die pulp vroeger gewoon dagelijks op tv was. Dat is toch wel andere koek dan Dr. Phil. Ik kan mij nog altijd die 3 midgets herinneren
Even googlen
En elke show zag je wel stoelen en complete bankstellen de lucht in gaanquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat die pulp vroeger gewoon dagelijks op tv was. Dat is toch wel andere koek dan Dr. Phil. Ik kan mij nog altijd die 3 midgets herinneren
Even googlen
Dat was in de tijd dat ze bij SBS nog goede programma's uitzondenquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Even googlen
The Stranglersquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Tussen al het gezeik in.
Ik blijf dit een leuke 80s song vinden.
ik kijk weer net op het goede momentquote:
Hoezo? Trek in warme Rez?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pas jij niet in een oven?! Och jonge, dat wordt een probleem..
80squote:Op dinsdag 17 december 2013 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Tussen al het gezeik in.
Vroeger toen ik een jaar of 6 was draaide ik deze helemaal grijsquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Tussen al het gezeik in.
Nou ja... goed, goed... Vermakelijk is wellicht passender. En dan nog zou ik het nooit meer kijken overigens.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat was in de tijd dat ze bij SBS nog goede programma's uitzonden.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
De mijne heeft een cumshot gepakt.
Alles liever dan de afvallers of die help mijn man is .. -programma's.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou ja... goed, goed... Vermakelijk is wellicht passender. En dan nog zou ik het nooit meer kijken overigens.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
De mijne heeft een cumshot gepakt.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die van mij probeert uit een cumshot te kruipen.
Oh jawel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nooit, niet bij mij tenminste.
Nee, ik ga nog eerder scharen met Angela Merkel.quote:
geilquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik ga nog eerder scharen met Angela Merkel.
Dat is een manquote:
Ook leuk. Al denk ik wel dat je na 3x dit nummer achter elkaar niks anders meer hoort dan die basslinequote:Op dinsdag 17 december 2013 20:24 schreef Fopje het volgende:
[..]
Vroeger toen ik een jaar of 6 was draaide ik deze helemaal grijs![]()
Heb je een note erbij?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat is een man
Waarom pas je onze posts aan?
Als ik jou KankerFopje noem lach je daar toch ook niet om
ja die je mij stuurdequote:
nee hoorquote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:31 schreef xcachet het volgende:
Want dat zeggen schijnt grappig te zijn.
Je ziet het.quote:
TR maken van je vrouwquote:
Filmpje van jou fappend gaarne.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Je ziet het.
Verder beginnen jullie mij weer te vervelen. Tijd voor porno.
Hoezo ben ik een manquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat is een man
Waarom pas je onze posts aan?
Als ik jou KankerFopje noem lach je daar toch ook niet om
die bravequote:Op dinsdag 17 december 2013 20:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
oh, die hahaha. Ik ken ze vaak alleen van titel niet van artiest
EIanSBquote:
Sorry LR.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Je ziet het.
Verder beginnen jullie mij weer te vervelen. Tijd voor porno.
hu?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Na Tjackie zal je blij zijn met een echte vent.
je hebt toch een piemelquote:
hoezo dat. het is zoquote:
Tjacka en ik?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Jullie hadden toch soort van iets??
Gezoend etc, dates.
Nee dat weet ik niet meer. Had het hiermee te maken dan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Maar ik weet niet of je nog weet hoe en wat het gebeurd is in JNG.
Ze vroeg het toch zelfquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:34 schreef supersof het volgende:
Ik bedoel het niet naar ofzo. Het is gewoon zo.
O.a.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee dat weet ik niet meer. Had het hiermee te maken dan?
Ik snap niet wat je bedoeltquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:33 schreef xcachet het volgende:
Ik wil niks zeggen maar je vraagt er echt om Adora..
Inderdaad. Jezelf voordoen als iemand die je niet bent is banwaardiger vind ik.quote:
Ja is goed.quote:
Ja daaromquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:35 schreef Crack_ het volgende:
Nouja, hier kun je toch geen ban voor krijgen want Adora vraagt zelf waarom ze een man zou zijn terwijl zij dit antwoord zelf ook wel weet
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:35 schreef Crack_ het volgende:
Nouja, hier kun je toch geen ban voor krijgen want Adora vraagt zelf waarom ze een man zou zijn terwijl zij dit antwoord zelf ook wel weet
Ja, snap ik. maar dat onderwerp is nogal een taboe (zelf ervaring mee).quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Jezelf voordoen als iemand die je niet bent is banwaardiger vind ik.
quote:
ga meeten met vaquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:36 schreef supersof het volgende:
Ik hoop niet dat ik een ban krijg want ik heb niks te doen in de vakantie
al gedaanquote:
leren kokenquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:36 schreef supersof het volgende:
ze wilt niet afsprekenquote:
nogmaalsquote:
Dat zei hij wel, compleet boekwerk in dm van hem over allerlei emopraat tussen jullie.quote:
En dan een bazenkerstmaal serveren.quote:
geen zin inquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:35 schreef Crack_ het volgende:
Voor zover ik weet ben ik gewoon een vrouw. Ik doe me niet als iemand anders voor.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Jezelf voordoen als iemand die je niet bent is banwaardiger vind ik.
Dit. Tot zover kan ik tosti's maken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan een bazenkerstmaal serveren.
Dan mag je mijn account lenen. Ik ben er toch niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:36 schreef supersof het volgende:
Waarmee plas jij dan.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
[..]
Voor zover ik weet ben ik gewoon een vrouw. Ik doe me niet als iemand anders voor.
Als ik zou zeggen dat ik een man ben, zou ik me juist voordoen als iemand die ik niet ben.
Begin dit nou niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
[..]
Voor zover ik weet ben ik gewoon een vrouw. Ik doe me niet als iemand anders voor.
Als ik zou zeggen dat ik een man ben, zou ik me juist voordoen als iemand die ik niet ben.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:38 schreef Muto het volgende:
[..]
Dan mag je mijn account lenen. Ik ben er toch niet.
Waarom niet? Mooie kunst, moet spoedig het huis uit, wil niet op noodles leven.quote:
Het is al over. Hij heeft Jhali.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zei hij wel, compleet boekwerk in dm van hem over allerlei emopraat tussen jullie.
Gebakken eitje lukt ook nog wel toch?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dit. Tot zover kan ik tosti's maken.
Niet de verkeerde kleedkamer inquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké oké, ik houd m'n mond wel vanaf nu.
Ik ben te sporten.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:38 schreef xcachet het volgende:
Adora, geen piemels naar mijn DM sturen
Dat ook ja, begin al een eckte chef te worden hier.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gebakken eitje lukt ook nog wel toch?
wat?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:38 schreef xcachet het volgende:
Ze beantwoordt mijn vraag in jouw dmquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:38 schreef xcachet het volgende:
Ik bak wel een ei voor jequote:Op dinsdag 17 december 2013 20:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarom niet? Mooie kunst, moet spoedig het huis uit, wil niet op noodles leven.
Nee.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ze beantwoordt mijn vraag in jouw dm
Dat stel ik op prijs. Wanneer?quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee.
Ze vroeg mij wat en stuurde er een bijpassende foto bij.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee.
Ze vroeg mij wat en stuurde er een bijpassende foto bij.
Ik heb jou helemaal niks gestuurd hoor.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:38 schreef xcachet het volgende:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:40 schreef Etsu het volgende:
[..]Is dat niet gewoon porno dan? Lijkt me dat het niet toegestaan is op FOK!.
in de vakantiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |