Dat jij SBS6 Probleemwijken niet kent is toch niet mijn probleem? Dat was Kees Kankerkachel over die braziliaanse. Maar blijkbaar kun jij die link niet leggen, dus dan noem je mij maar sneu of een "achterlijke tering debiel". Nee, volwassen bezig hoor.quote:
Oke, alleen omdat jullie van die lekkere eierkoeken met rozijnen erin hebben.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kom volgende keer ook even langs de broodafdeling, ja?
Jij dan wel met die naamquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat jij SBS6 Probleemwijken niet kent is toch niet mijn probleem? Dat was Kees Kankerkachel over die braziliaanse. Maar blijkbaar kun jij die link niet leggen, dus dan noem je mij maar sneu of een "achterlijke tering debiel". Nee, volwassen bezig hoor.
Hou op zegquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat jij SBS6 Probleemwijken niet kent is toch niet mijn probleem? Dat was Kees Kankerkachel over die braziliaanse. Maar blijkbaar kun jij die link niet leggen, dus dan noem je mij maar sneu of een "achterlijke tering debiel". Nee, volwassen bezig hoor.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
JA, BANAAN JA! Je kan toch lezen?
Hahah fucking bazigquote:
1. Ja dat ken ik wel hoorquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:19 schreef Rezania het volgende:
Je hebt toch ook van die bananenballen bij de Chinees, die zijn toch ook lekker?
Nee, want je moet ook geen gewone banaan gebruiken.quote:
Keesquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
-optyfen-quote:
Zijn dat van die uit de olie of zijn die gebakken?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:19 schreef Rezania het volgende:
Je hebt toch ook van die bananenballen bij de Chinees, die zijn toch ook lekker?
Niet op een pizza dudequote:Op dinsdag 17 december 2013 20:19 schreef Rezania het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:19 schreef Rezania het volgende:
Bakbanaan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, want je moet ook geen gewone banaan gebruiken.
Jongen, als ik een banaan op een pizza wil pleuren doe ik dat. Dat is het mooie aan pizza, alles kan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |