Reageer er nou niet op. Als ik het kan afleren, kan jij 't ook.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Omdat je die foto van toto ineens aan xkankerkachel gaat zitten linken. Aan mij dus. Gaat nergens overJe daagt het uit.
Zelfgemaakte pizza.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar die vind ik dan wer niet zo lekker. Ik ga zelf een kaasfonduetje kopen denk ik.. Of lekker pizza maken.
Jij houdt wel van puberjongens toch?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, als een stelletje pubers, zoals gewoonlijk.
Kleuters*quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, als een stelletje pubers, zoals gewoonlijk.
je bent zelf abnquote:
Weet ik niet, kan niet meer tegen de ruzies hierquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel warmer dan de zanger van Windir kleden he. Het blijft zonde dat hij zichzelf kapot heeft laten vriezen op zijn 25ste
Sorry hoor, maar jij bent gewoon xkachel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Omdat je die foto van toto ineens aan xkankerkachel gaat zitten linken. Aan mij dus. Gaat nergens overJe daagt het uit.
Twinks zijn geen pubers.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij houdt wel van puberjongens toch?
-LiEf DoEn DuSHi-quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar jij bent gewoon xkachel.
xkachel > Kees Kankerkachel > xkankerkachel. 1+1+2. Dit is basischoolwerk hoor, dat kan iedereen.
banaan?!quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zelfgemaakte pizza.Goed plan.
Met rode ui, ham, kaas, champignons, tomaat, en eh, banaan?
Oke puberogende jongens danquote:
Zij ging aan die kassa zitten, ik nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Had ik nou begrepen dat jij LB hebt gestalkt op d'r werk?
uhh okequote:Op dinsdag 17 december 2013 20:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
xkachel > Kees Kankerkachel > xkankerkachel. 1+1+2. Dit is basischoolwerk hoor, dat kan iedereen.
Geen reden om je zo aangevallen te voelen.
-LIEF DOEN-quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Kom volgende keer ook even langs de broodafdeling, ja?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:17 schreef Fopje het volgende:
[..]
Zij ging aan die kassa zitten, ik niet
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die hele foto ging niet over een fucking kachel. Dat jij het nodig vind om dat daaraan te linken en mijn naam is gewoon sneuAchterlijke tering debiel
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Reageer er nou niet op. Als ik het kan afleren, kan jij 't ook.
Neem een goed voorbeeld aan mij.
Ja joh, gewoon alles erop gooien wat je lekker vindt.quote:
Wtf, dude. BANAAN?!quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja joh, gewoon alles erop gooien wat je lekker vindt.Pizza Hawaï met banaan vind ik lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |