Misschien de rest eens lezen dan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:10 schreef supersof het volgende:
[..]
heb alleen je eerste zin gelezen.
waarmee moet ik in hemelsnaam stoppen? ik zeg dat ik neutraal ben.
Bedankt voor deze aardige reactie. Volgens mij ken jij me amper. Maar leuk dat je al meteen een oordeel hebt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:10 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik heb het na een klein uur door. Ik mag je niet.
Ik heb het morgenochtend, moet eigenlijk nog wat dingen doornemen, maar totaal geen zin in.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, als je niks hoeft te doen is het wel chillie.
Hoe is je tentamen gegaan? Of heb je die nog![]()
Weet 't niet meer
Je gaat ook niet naar je ouders of zo? (Lekker goedkoop.quote:En ik doe ook niks met oud en nieuw![]()
. Kijk ons hetzelfde zijn
.
Neequote:Op dinsdag 17 december 2013 20:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Misschien de rest eens lezen dan?
volgens mij zat er tussen x en kachel nog iets tussen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, ik blijf hier lekker. Dat jij er niet tegen kunt dat ik jou xkachel noem is toch niet mijn probleem?
Tuurlijk kan ik daar wel tegen. Waar haal je die info nou weer vandaan dan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, ik blijf hier lekker. Dat jij er niet tegen kunt dat ik jou xkachel noem is toch niet mijn probleem?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:11 schreef Etsu het volgende:
Ik heb al TR gemaakt mensjes, negeer d'r maar lekker verder en komt vanzelf wel een modje kijken.
Welluk?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:12 schreef Fok-it het volgende:
Echt bizar dat topic ook weer hoor, mensen begonnen zelfs met geld inzamelen.
kankerkachel? Ja, en weet je ook waar dat op sloeg? Op die foto van Kees Kankerkachel die ik citeerde.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:12 schreef Muto het volgende:
[..]
volgens mij zat er tussen x en kachel nog iets tussen.
Oh, succes alvast!quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb het morgenochtend, moet eigenlijk nog wat dingen doornemen, maar totaal geen zin in.Dus nu doe ik niks meer ervoor.
[..]
Je gaat ook niet naar je ouders of zo? (Lekker goedkoop.)
ik lees nogquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:12 schreef Fok-it het volgende:
Echt bizar dat topic ook weer hoor, mensen begonnen zelfs met geld inzamelen.
Ja over zo`n gast. die wat verzonnen had hierquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:12 schreef Etsu het volgende:
Dankjewel Muto, voor je DM. Vind jou ook lief.
Oh, waarom reageerde je dan zo zielig?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ik daar wel tegen. Waar haal je die info nou weer vandaan dan?
Het is meer dat bijna niemand je hier moet. Je hebt nu alweer ruzie..
Goedkoop mee-eten en meedrinken, duh. Lekker oliebollen en dure champagne snaaien.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, succes alvast!![]()
Nee, ik weet ook niet wat ik daar zou moeten doen. Dusja
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |