Weet je waar wij allemaal behoefte aan hebben? Dat jij je one minute of fame hier weer hebt gehad en weer lekker optieftquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb daar geen behoefte aan. En aangezien men steeds op me blijft reageren, hebben zij daar ook geen behoefte aan.
nicequote:Op dinsdag 17 december 2013 19:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dit is ook een bazen nummer
net ontdekt
Link eensquote:
wats loos?quote:
Oh, ja ik zie het. Hij is verplaatst naar klbquote:
Denk het welquote:
R&P / Instorten maar het niet kunnen veroorlovenquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:06 schreef Toto69 het volgende:
ik zoek het begintopic met die fake dus.
baasquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
R&P / Instorten maar het niet kunnen veroorloven
Ik vind het wel grappig hoe jij telkens doet alsof je voor de groep spreekt, terwijl jij de enige bent die dat vindt. Iedereen behalve jij vindt het leuk dat ik hier ben. Alleen lullige reacties als de jouwe ga ik niet blijven negeren. Jij mag best geconfronteerd worden met je lullige en sfeerverpestende gedrag.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet je waar wij allemaal behoefte aan hebben? Dat jij je one minute of fame hier weer hebt gehad en weer lekker optieft
Hou. Op.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig hoe jij telkens doet alsof je voor de groep spreekt, terwijl jij de enige bent die dat vindt. Iedereen behalve jij vindt het leuk dat ik hier ben. Alleen lullige reacties als de jouwe ga ik niet blijven negeren. Jij mag best geconfronteerd worden met je lullige en sfeerverpestende gedrag.
Uitspraken als de jouwe zijn onwenselijk in dit topic. Als je niks aardigs kunt zeggen, blijf dan gewoon weg.
Dag voor kerst gaat mijn broer koken, en dat kan hij erg goed, dus ik ben blij.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja ik zie het. Hij is verplaatst naar klbdus het is die van Etsu
.
[..]
Denk het wel. Ene dag gourmet en de andere dag werd er gekookt dacht ik..
. Jij dan?
ik vind het ook niet bepaald leuk hoor.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig hoe jij telkens doet alsof je voor de groep spreekt, terwijl jij de enige bent die dat vindt. Iedereen behalve jij vindt het leuk dat ik hier ben. Alleen lullige reacties als de jouwe ga ik niet blijven negeren. Jij mag best geconfronteerd worden met je lullige en sfeerverpestende gedrag.
Uitspraken als de jouwe zijn onwenselijk in dit topic. Als je niks aardigs kunt zeggen, blijf dan gewoon weg.
Pff, wel druk he. Kerst enzo.. Ben echt wel blij als december weer voorbi jisquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dag voor kerst gaat mijn broer koken, en dat kan hij erg goed, dus ik ben blij.Eerste kerstdag gourmet en tweede kerstdag uit eten met familie.
Dus ik heb er zin in.
Blijf het stiekem wel mooi vinden dat mensen zo medelevend reageren en bereid zijn tot hulp.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
R&P / Instorten maar het niet kunnen veroorloven
Ja, ik ook..quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Blijf het stiekem wel mooi vinden dat mensen zo medelevend reageren en bereid zijn tot hulp.
Hater. Ik sleep mijzelf richting vakantie. Ik pak dit soort teksten zeer persoonlijk op.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pff, wel druk he. Kerst enzo.. Ben echt wel blij als december weer voorbi jis.
Misschien zou je daar eens mee moeten stoppen? Juist doordat zijn gedrag tegenover mij niet veroordeeld wordt, blijft 'ie het doen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:08 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind het ook niet bepaald leuk hoor.
ik ben neutraal.
Tja, broer moet de kerstdagen werken, dus moet wel zo. Maar ik vind het niet erg, hoef toch niks te doen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pff, wel druk he. Kerst enzo.. Ben echt wel blij als december weer voorbi jis.
Ga maar weer. Of ga ergens anders heen als je het hier niet leuk vindt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Misschien zou je daar eens mee moeten stoppen? Juist doordat zijn gedrag tegenover mij niet veroordeeld wordt, blijft 'ie het doen.
Hoe denk je dat ik me voel als ik voor van alles en nogwat word uitgemaakt? Denk je dat ik het gezellig vind als iemand suggereert dat niemand mij hier wil hebben?
Daar ben jij net zo goed schuldig aan.
heb alleen je eerste zin gelezen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Misschien zou je daar eens mee moeten stoppen? Juist doordat zijn gedrag tegenover mij niet veroordeeld wordt, blijft 'ie het doen.
Hoe denk je dat ik me voel als ik voor van alles en nogwat word uitgemaakt? Denk je dat ik het gezellig vind als iemand suggereert dat niemand mij hier wil hebben?
Ja, als je niks hoeft te doen is het wel chilliequote:Op dinsdag 17 december 2013 20:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tja, broer moet de kerstdagen werken, dus moet wel zo. Maar ik vind het niet erg, hoef toch niks te doen.
En tijdens oud & nieuw doe ik ook niks, geef ik niet om, dus lekker rustige vakantie voor de rest.
Ik heb het na een klein uur door. Ik mag je niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, ik blijf hier lekker. Dat jij er niet tegen kunt dat ik jou xkachel noem is toch niet mijn probleem?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ga maar weer. Of ga ergens anders heen als je het hier niet leuk vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |