Ja, snap ik ook wel hoor. Maar je vroeg om uitleg, en die geven wequote:Op dinsdag 17 december 2013 20:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ohh, nouja opzich wel terecht. Was ooit zo'n gast die zo'n heel verhaal verzon en toen werden er ook cadeautjes gestuurd en daarna kwam die gast pas met ja sorry het is nep blabla spijt me zo erg blabla.
Ik weet niet meer hoe die gast heet.. maar die verzon dat zn vriendin zwanger was en dat kindje verloor ofzoietsquote:
Oke, okequote:Op dinsdag 17 december 2013 20:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, snap ik ook wel hoor. Maar je vroeg om uitleg, en die geven we
Ik wil er geen credit voor. Als daar echt een meisje van 16 ligt te strijden tegen die kutziekte verdient ze alle hulp.quote:
Ken het wel qua omschrijving maar verhaal nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe die gast heet.. maar die verzon dat zn vriendin zwanger was en dat kindje verloor ofzoiets
Quote dan meteen even al jouw reacties waarin je kinderachtig doet tegen mij a.u.b. En vertel even waarom je keer na keer geband geweest bent?quote:
Excelsiorquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelf of Excelsior in de beker?
Ja heb het ook weleens meegemaakt met een vrouw die kanker claimde te hebben. En ook een Jongen die een heel topic maanden lang bezig hield dat hij een zusje had die in het ziekenhuis lag en bijna dood ging. Bleek ook allemaal verzonnen. echt ziek hoor.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe die gast heet.. maar die verzon dat zn vriendin zwanger was en dat kindje verloor ofzoiets
Hou eens op.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Quote dan meteen even al jouw reacties waarin je kinderachtig doet tegen mij a.u.b. En vertel even waarom je keer na keer geband geweest bent?
Ja, heeel ziek. Wtf he.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja heb het ook weleens meegemaakt met een vrouw die kanker claimde te hebben. En ook een Jongen die een heel topic maanden lang bezig hield dat hij een zusje had die in het ziekenhuis lag en bijna dood ging. Bleek ook allemaal verzonnen. echt ziek hoor.
Die mensen zijn ziek.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja heb het ook weleens meegemaakt met een vrouw die kanker claimde te hebben. En ook een Jongen die een heel topic maanden lang bezig hield dat hij een zusje had die in het ziekenhuis lag en bijna dood ging. Bleek ook allemaal verzonnen. echt ziek hoor.
Sneu.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, absoluut. Maar mag ook wel gezegd wordenquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik wil er geen credit voor. Als daar echt een meisje van 16 ligt te strijden tegen die kutziekte verdient ze alle hulp.
Er staat me wel iets van bij, maar ik weet geen namen meer.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:01 schreef Crack_ het volgende:
Kaneel, weet jij hoe die gast heet die dat verhaal verzon van zn vriendin die dat kindje verloor? Toen had iemand bloemen gestuurd oid
leukquote:
Waarom? Ik heb daar geen behoefte aan. En aangezien men steeds op me blijft reageren, hebben zij daar ook geen behoefte aan.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hou eens op.
Laat het lekker rusten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |