Hallo, wie ben jij eigenlijk?quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Zoveel eigengeilerij. Ik verstop mij even
[ afbeelding ]
Ben aan het lachenquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik word soms zo moe van Fok! dat ik achterover rol en wil slapen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Verdikkeme, wat vind ik konijnen toch leuk
Je probeert je wel een beetje in een konijnenfeestje te mengen zonder de juiste kwalificatiesquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
ik vooral kleine.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Echt hequote:Op dinsdag 17 december 2013 18:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik word soms zo moe van Fok! dat ik achterover rol en wil slapen.
[ afbeelding ]
Leuk. Je hebt veel posts, maar heb je nooit gezien hier op fok.quote:
Zit die M&M nog in je reet?quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Echt he.
Dat wil ik ook zo graag doen.
Ik heb een konijn gehad.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je probeert je wel een beetje in een konijnenfeestje te mengen zonder de juiste kwalificaties
[ afbeelding ]
Heb 3 keer een nestje gehad. Zo'n bende minikonijnen op je schoot die in je mouwen kruipenquote:
Ja. Hij was met korter haar cooler.quote:
ONZ / Het grote LittleRabbit adoratie-topic.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een konijn gehad.
[..]
Heb 3 keer een nestje gehad. Zo'n bende minikonijnen op je schoot die in je mouwen kruipen
hvjquote:
Zijn vriendin is wel cool.quote:
Vreemdquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:54 schreef Muto het volgende:
[..]
Leuk. Je hebt veel posts, maar heb je nooit gezien hier op fok.
Ja. Maar ik ken jou van volgende week vrijdag?quote:
Niet alleen kapen maar ook nog je naam erbij zettenquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Zoveel eigengeilerij. Ik verstop mij even
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet alleen kapen maar ook nog je naam erbij zetten
omg deze is leukquote:
ik luister zo, moet nu oppassenquote:
Tjackaquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:12 schreef Rodawa het volgende:
Ik ga raden wie dit topic heeft gemaakt.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nope helaas, ik heb gelijk. Ik win mijn eigen 10 euro hoera!!!
quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je gaat geen xkachel / xkankerkachel grapjes maken he?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je gaat geen xkachel / xkankerkachel grapjes maken he?
Altijd.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jawel hoor
Wil je wat grappigs horen?
Hallo Muto.quote:
altijdquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jawel hoor
Wil je wat grappigs horen?
jawel, wil ik welquote:
He Cachiequote:
Man bijt hond is voor mensen die de Telegraaf lezen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moest net hardop lachen bij Man Bijt Hond om die Harry Merry of zo
Einde bericht
Oh hoezo? Daarom zit je op FOK! zekerquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jawel, ben een beetje vervelend vandaag
Met jou?
alleen vandaag?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jawel, ben een beetje vervelend vandaag
Met jou?
Weet niet. Ja denk het welquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh hoezo? Daarom zit je op FOK! zeker![]()
Ja ook wel hoor, net even flink wat geld uitgegeven
Het enige programma wat voldoet aan de publieke omroep eisen. Anders, vernieuwend en voor iedereen iets biedend zonder zich echt druk om kijkcijfers te maken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Man bijt hond is voor mensen die de Telegraaf lezen.
Einde bericht.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weet niet. Ja denk het wel
Waaraan?
Jij houdt van Giel Beelen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het enige programma wat voldoet aan de publieke omroep eisen. Anders, vernieuwend en voor iedereen iets biedend zonder zich echt druk om kijkcijfers te maken.
Maar ik ga een trouwe De Lama's fan niet eens proberen te overtuigen.
Nou nou poeh poeh.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ik zie nog geen rebels gedrag hoor
![]()
Ipad oplader, nieuwe muis en een scheerapparaat/tondeuse/trim ding. Ik begin weer Sinterklaas-allures te krijgen.
quote:
Triest dat je je beste vriend Giel zo laat vallen in een poging je waardigheid te behouden. Giel zal wel teleurgesteld zijn in je.quote:
Was meer dan 100 euro hoorquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou nou poeh poeh.
haha, nou ik stuurde een selfie naar knut_! Met een briefje gr gr Typisch
_!
wauwiequote:Op dinsdag 17 december 2013 19:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was meer dan 100 euro hoor![]()
Oeh, stout hoor. Dat zal Knut vast gewaardeerd hebben.
Wat heb je hem nou eigenlijk misdaan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
wauwie
Ik geef ook veel geld uit. Maar niet meer dan dat ik verdien.
Ja hij was toch al boos
Ze tracht haar vijanden te paaien in plaats van haar vrienden te verblijden. Na verloop van tijd sta je dan met lege handen. GGMM kan hier over meepraten.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was meer dan 100 euro hoor![]()
Oeh, stout hoor. Dat zal Knut vast gewaardeerd hebben.
Niks. Ik mis niveau. En ben dik. En lelijk.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat heb je hem nou eigenlijk misdaan?
Bello eigenlijk he, Bella of Belle is vrouwelijk.quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bello eigenlijk he, Bella of Belle is vrouwelijk.
okequote:Op dinsdag 17 december 2013 19:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niks. Ik mis niveau. En ben dik. En lelijk.
Klopt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze is een echte aanwinst.quote:
Oh GGMM is hier ook. Wat een aangename verrassingquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze tracht haar vijanden te paaien in plaats van haar vrienden te verblijden. Na verloop van tijd sta je dan met lege handen. GGMM kan hier over meepraten.
Nonsens, je niveau is prima.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waar besteld?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:32 schreef GGMM het volgende:
De telefoon die ik heb besteld die vandaag bezorgd zou worden heeft een dag vertraging opgelopen.
Ik ben boos en teleurgesteld.
Heb je gelijk in, al vind ik Bello weer zo'n typische naam voor een opstandige poedel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bello eigenlijk he, Bella of Belle is vrouwelijk.
Hij heeft zijn goede kanten. Al moest hij mij alsnog promoveren tot mod. Ik kan met wat misbruik van mijn knopjes deze SC tot grote hoogte stuwen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh GGMM is hier ook. Wat een aangename verrassing
Niet gemeen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, je bent inderdaad gemeen vandaag.
Tjacka krijgt op dit moment nog het voordeel van de twijfel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft zijn goede kanten. Al moest hij mij alsnog promoveren tot mod. Ik kan met wat misbruik van mijn knopjes deze SC tot grote hoogte stuwen.
ik welquote:
Wat doe je eigenlijk hier?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt. Ik maak één opmerking en jij begint emo te doen.
IJskoningin.
Nou hier heb je nog een EMOquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt. Ik maak één opmerking en jij begint emo te doen.
IJskoningin.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk hier?
Ik bedoel; niet dat iemand op je terugkomst zat te wachten
Nou nou nou.quote:
Wow. Wat een reactie vol inhoud, hier kan ik wat mee, bedankt.quote:
Ik denk dat je weleer wel om kan lachen haha.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Altijd.
Kan wel even een lach gebruiken na die harde sneer van GGMM net.
jhali of etsuquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat zijn jullie toch aardig tegen elkaar. Nu kan het niet lang meer duren voordat een Toto of wie dan ook de overtreffende trap zal opvoeren.
Oh, je verwachtte dat ik serieus inging op jouw reactie?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wow. Wat een reactie vol inhoud, hier kan ik wat mee, bedankt.
Met wat?quote:
Jhali is meer het mikpunt. Haar opmerking zal worden uitvergroot zodat er voor een avond materiaal is.quote:
De waarheid.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, je verwachtte dat ik serieus inging op jouw reactie?
Dat vind ik wel een beetje raar na zo'n opmerking.
quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:40 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn grote helden als omslagfoto
Uh, wie zijn dat?quote:
Bowie, en die ander zal wel van Placebo zijn Crack een beetje inschattendequote:
Te laatquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
David Bowie en de zanger van Placebo.
Ik, geef maar aan mij.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie wil helpen met stoppen van geld uitgeven?
Als je aan Jhali komt knip ik je staart er af konijn.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jhali is meer het mikpunt. Haar opmerking zal worden uitvergroot zodat er voor een avond materiaal is.
Ik noteer alles. Als undercover mod.
Dat is wel boeiend.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:41 schreef Elan het volgende:
[..]
He jammer nou.
Post anders gewoon hier, boeiend.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je aan Jhali komt knip ik je staart er af konijn.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bowie, en die ander zal wel van Placebo zijn Crack een beetje inschattende
[..]
Te laat
Oh ja, nu herken ik David Bowie wel jaquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
David Bowie en de zanger van Placebo.
Pinpas breken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie wil helpen met stoppen van geld uitgeven?
Oké, sorry. Je hebt gelijk. Ik kwam hier alleen posten omdat ik stiekem een crush op jou (xcachet) heb.quote:
quote:
Stelletje hebberts zijn julliequote:Op dinsdag 17 december 2013 19:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Pinpas breken.
Of aan mij geven ter beheer.
Van Jhali hoor ik wat andersquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Tjacks heeft een kleintje en is onzeker (aldus hemzelf)
Help je een medemens is het weer niet goed.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Stelletje hebberts zijn jullie
Ik doe het enkel om jou te helpen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Stelletje hebberts zijn jullie
quote doet hetquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:45 schreef Crack_ het volgende:
Quote doet het even niet.. maar luister maar een keertje Fok-it. Placebo is heeel erg tof.. al moet ik zeggen dat mijn mening misschien niet helemaal realistisch is omdat ik er al sinds dat ik muziek luister fan van ben.
En LR, bowie.
Ga ik doen. Nog speciale nummers?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:45 schreef Crack_ het volgende:
Quote doet het even niet.. maar luister maar een keertje Fok-it. Placebo is heeel erg tof.. al moet ik zeggen dat mijn mening misschien niet helemaal realistisch is omdat ik er al sinds dat ik muziek luister fan van ben.
En LR, bowie.
volgens mij welquote:
Nee, hij vond Jhali leuker zei diequote:Op dinsdag 17 december 2013 19:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij date toch met Tjack of watskeburt?
Niemand. Helaasquote:
Tjacka is stoned???quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, hij vond Jhali leuker zei die![]()
Zou ik ook graag eens zien.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:45 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil Bowie nog zó graag live zien he.. Maar denk niet dat dat er óóit nog in zit.
Hmm.. B3, every you every me en als je dat niet leuk vind dan is het niks voor jequote:
Ik vind Placebo iets te weinig pit hebben en zijn stem begint op den duur ook wel iets te vervelen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:45 schreef Crack_ het volgende:
En LR, bowie.
Oh, dat zou voor mij ook wel handig zijn danquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Pinpas breken.
Of aan mij geven ter beheer.
Nouja zeg wat een rotstreek.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, hij vond Jhali leuker zei die![]()
Ik zou 300 euro betalen dus ik zit wel goed denk ik.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou ik ook graag eens zien.
Ben alleen bang dat de prijs me te boven gaat
Duidelijkquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm.. B3, every you every me en als je dat niet leuk vind dan is het niks voor je.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat zijn jullie toch aardig tegen elkaar. Nu kan het niet lang meer duren voordat een Toto of wie dan ook de overtreffende trap zal opvoeren.
Mensenkennis zelf op Fok!quote:
nog niemand maar er broeit wel iets geloof ikquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou 300 euro betalen dus ik zit wel goed denk ik.
Kun je geen snoep meer kopen ookquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat zou voor mij ook wel handig zijn dan.
Ik kom alleen lurken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Mensenkennis zelf op Fok!
Bwhehe, ja.. Bij mij is placebo ook gewoon dé band van mn leven zowat. Die ene band die je altijd al hebt geluisterd. En daarbij vind ik placebo echt heel erg goed (en knap ghighigquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind Placebo iets te weinig pit hebben en zijn stem begint op den duur ook wel iets te vervelen.
Bowie is zeker goed, al is het maar omdat mijn moeder het vroeger ophad wat ook wel kan meehelpen
Gezellig. Tussen wie broeit het zoal?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog niemand maar er broeit wel iets geloof ik
Ik heb écht geen idee. Ik kan me niet voorstellen dat ze kaartjes duurder dan 100 euro gaan verkopen. Tweedehands zeker welquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Ik zou niet verder dan 100 gaan, mja, denk niet dat ik het daarmee red.
Tussen Crack en ik. Ze neemt mijn kritiek jegens Placebo niet goed op en zullen het op Den Haag HS uitvechtenquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gezellig. Tussen wie broeit het zoal?
Maar tussen jou en Crack is niet leuk.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tussen Crack en ik. Ze neemt mijn kritiek jegens Placebo niet goed op en zullen het op Den Haag HS uitvechten
ach ik volg het ook allemaal niet meer welke vblér welke wel of niet aardig vind en welke vrouwen beste vrienden zijn en welke elkaars bloed drinkenquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gezellig. Tussen wie broeit het zoal?
Affreus gewoonquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb écht geen idee. Ik kan me niet voorstellen dat ze kaartjes duurder dan 100 euro gaan verkopen. Tweedehands zeker wel.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ik volg het ook allemaal niet meer welke vblér welke wel of niet aardig vind en welke vrouwen beste vrienden zijn en welke elkaars bloed drinken
ik bemoei me er ook niet mee
Ik heb er nog maar 1 geluisterdquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:50 schreef Crack_ het volgende:
Als je die nummers wel leuk vind zou ik een albumpje downloaden Fokkie. Maakt niet uit welke als het maar niet loud like love is want dat is de minste
.
Haan33 komt ook.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang de politie zich niet in het gevecht mengt op HS moet het goedkomen.
Ik heb voor alles een lijstje.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ik volg het ook allemaal niet meer welke vblér welke wel of niet aardig vind en welke vrouwen beste vrienden zijn en welke elkaars bloed drinken
ik bemoei me er ook niet mee
Heeft hij ook iemand die hij mag zoenen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:50 schreef Crack_ het volgende:
Omg Fokkie, gaan we samen op Brian Molko geilen?! Ik mag met 'm zoenen van Tchokkie
Mag je mij ook zoenen van Tchock?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:50 schreef Crack_ het volgende:
Omg Fokkie, gaan we samen op Brian Molko geilen?! Ik mag met 'm zoenen van Tchokkie
Ja tuurlijk, Miranda Brie mag hij wel zoenen van mij.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft hij ook iemand die hij mag zoenen?
excel bestand in dm graagquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, daar moet ik dan nog toestemming voor vragen hoor.
Erg mannelijk ziet hij er dan ook niet uit natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:50 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet niet wie Rens is.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Rens ook?
Dan wordt het opassen namelijk.
Krijg op google echt 50 verschillende vrouwen. Wie is het?quote:
Ik word er ook niet warm van nee.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Erg mannelijk ziet hij er dan ook niet uit natuurlijk.
VBL-hooliganquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Erg mannelijk ziet hij er dan ook niet uit natuurlijk.
quote:
Heb je ook foto's van leuke meisjes?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:52 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb vandaag hele zieke foto's van sara ontvangen
Kut, hoe kom ik no uweer bij Miranda!quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Krijg op google echt 50 verschillende vrouwen. Wie is het?
Neenquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je ook foto's van leuke meisjes?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Volgens mij is iemand jaloers...
Niks mis met jezelf lekker noemen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"gnegnegne lekker meisjes zoenen hmm"
zo dan, jij geeft haar er wel van langsquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Je bent nog steeds teringautistisch
quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks mis met jezelf lekker noemen.
Geef toe je valt op mequote:Op dinsdag 17 december 2013 19:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Ja njaquote:
ja zo'n lelijk mokkel met 'ne brilquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb je de pics van blondje gezien?![]()
Mocht ze willen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
zo dan, jij geeft haar er wel van langs
Hmm, hij had een slechtere keuze kunnen maken.quote:
Spijtig dit.quote:
Heb het over picante picsquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja zo'n lelijk mokkel met 'ne bril
quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, hij had een slechtere keuze kunnen maken.
[..]
Spijtig dit.
Maar ook wel een betere, dus dit is primaquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, hij had een slechtere keuze kunnen maken.
[..]
Spijtig dit.
Goeie keus welquote:
Nee hoor lieverd. Jij bent helaas de enige. Maar als jij dat denken wilt... wie ben ik dan om dat van je af te pakken?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee hoor lieverd. Jij bent helaas de enige. Maar als jij dat denken wilt... wie ben ik dan om dat van je af te pakken?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Crack en ik vinden jullie erg kinderachtig bezig. En wij zijn lekker.
Whehehehe.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar ook wel een betere, dus dit is prima![]()
.
Da`s het kutte van zoiets op een forum. Iedereen kan zomaar iets neerpleuren. Je gaat er altijd in eerste instantie wel vanuit dat het waar is, maar als je na een tijdje niks meer van diegene hoort. Beetje dubbel wel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:55 schreef Toto69 het volgende:
Ik vraag me nog steeds af of er nog wat van CandyApplez gehoord wordt.
4-evahhquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:57 schreef Etsu het volgende:
Crack is een lekkerding en mijn beste mattie for everrrrr.
Ze zit als het waar is midden in d'r tweede chemokuur, en volgens Yvonne is er inmiddels wel contact.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Da`s het kutte van zoiets op een forum. Iedereen kan zomaar iets neerpleuren. Je gaat er altijd in eerste instantie wel vanuit dat het waar is, maar als je na een tijdje niks meer van diegene hoort. Beetje dubbel wel.
Ja ik bedoelde ook niet dat ik haar niet geloofde. Maar vaak genoeg zoiets meegemaakt, en dat is echt cru.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ze zit als het waar is midden in d'r tweede chemokuur, en volgens Yvonne is er inmiddels wel contact.
Oh, ik reageer normaal hoor. Maar als mensen het nodig vinden om kinderachtig te doen, yourself included, dan gaan jullie je gang maar hoor.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga je nu echt weer ruzie lopen zoeken terwijl het rustig was de afgelopen tijd?
Ja liet jij maar aan de wereld zien dat jij er ook 1 bent.quote:
Die heeft leukemie en toen wilden FOK!kers d'r cadeautjes sturen enzo, sluiten de FA's de topics omdat ze bang zijn dat het fake is enzo en nu hebben ze contact met elkaar en wordt t vervolgd.quote:
Die had een topic in LIF geopend (vorige maand al) dat ze leukemie heeft en in 't ziekenhuis ligt. Deel 2 ging dicht, er was een actie opgezet in FHF en ook die ging dicht, omdat FA's bewijs wilden.quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die heeft leukemie en toen wilden FOK!kers d'r cadeautjes sturen enzo, sluiten de FA's de topics omdat ze bang zijn dat het fake is enzo en nu hebben ze contact met elkaar en wordt t vervolgd.
Wtf.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die had een topic in LIF geopend (vorige maand al) dat ze leukemie heeft en in 't ziekenhuis ligt. Deel 2 ging dicht, er was een actie opgezet in FHF en ook die ging dicht, omdat FA's bewijs wilden.
Zie je Crack, dit bedoel ik.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, ik reageer normaal hoor. Maar als mensen het nodig vinden om kinderachtig te doen, yourself included, dan gaan jullie je gang maar hoor.
Ik geloof 't wel, en ik wacht af.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde ook niet dat ik haar niet geloofde. Maar vaak genoeg zoiets meegemaakt, en dat is echt cru.
Dit trouwens ook. Hopelijk zijn haar ouders wat toleranter dat ze die cadeautjes accepteren.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die heeft leukemie en toen wilden FOK!kers d'r cadeautjes sturen enzo, sluiten de FA's de topics omdat ze bang zijn dat het fake is enzo en nu hebben ze contact met elkaar en wordt t vervolgd.
Ohh, nouja opzich wel terecht. Was ooit zo'n gast die zo'n heel verhaal verzon en toen werden er ook cadeautjes gestuurd en daarna kwam die gast pas met ja sorry het is nep blabla spijt me zo erg blabla.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die had een topic in LIF geopend (vorige maand al) dat ze leukemie heeft en in 't ziekenhuis ligt. Deel 2 ging dicht, er was een actie opgezet in FHF en ook die ging dicht, omdat FA's bewijs wilden.
LInK!quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ohh, nouja opzich wel terecht. Was ooit zo'n gast die zo'n heel verhaal verzon en toen werden er ook cadeautjes gestuurd en daarna kwam die gast pas met ja sorry het is nep blabla spijt me zo erg blabla.
Wel toffe actie van je.quote:
Ja, snap ik ook wel hoor. Maar je vroeg om uitleg, en die geven wequote:Op dinsdag 17 december 2013 20:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ohh, nouja opzich wel terecht. Was ooit zo'n gast die zo'n heel verhaal verzon en toen werden er ook cadeautjes gestuurd en daarna kwam die gast pas met ja sorry het is nep blabla spijt me zo erg blabla.
Ik weet niet meer hoe die gast heet.. maar die verzon dat zn vriendin zwanger was en dat kindje verloor ofzoietsquote:
Oke, okequote:Op dinsdag 17 december 2013 20:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, snap ik ook wel hoor. Maar je vroeg om uitleg, en die geven we
Ik wil er geen credit voor. Als daar echt een meisje van 16 ligt te strijden tegen die kutziekte verdient ze alle hulp.quote:
Ken het wel qua omschrijving maar verhaal nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe die gast heet.. maar die verzon dat zn vriendin zwanger was en dat kindje verloor ofzoiets
Quote dan meteen even al jouw reacties waarin je kinderachtig doet tegen mij a.u.b. En vertel even waarom je keer na keer geband geweest bent?quote:
Excelsiorquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelf of Excelsior in de beker?
Ja heb het ook weleens meegemaakt met een vrouw die kanker claimde te hebben. En ook een Jongen die een heel topic maanden lang bezig hield dat hij een zusje had die in het ziekenhuis lag en bijna dood ging. Bleek ook allemaal verzonnen. echt ziek hoor.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe die gast heet.. maar die verzon dat zn vriendin zwanger was en dat kindje verloor ofzoiets
Hou eens op.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Quote dan meteen even al jouw reacties waarin je kinderachtig doet tegen mij a.u.b. En vertel even waarom je keer na keer geband geweest bent?
Ja, heeel ziek. Wtf he.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja heb het ook weleens meegemaakt met een vrouw die kanker claimde te hebben. En ook een Jongen die een heel topic maanden lang bezig hield dat hij een zusje had die in het ziekenhuis lag en bijna dood ging. Bleek ook allemaal verzonnen. echt ziek hoor.
Die mensen zijn ziek.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja heb het ook weleens meegemaakt met een vrouw die kanker claimde te hebben. En ook een Jongen die een heel topic maanden lang bezig hield dat hij een zusje had die in het ziekenhuis lag en bijna dood ging. Bleek ook allemaal verzonnen. echt ziek hoor.
Sneu.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, absoluut. Maar mag ook wel gezegd wordenquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik wil er geen credit voor. Als daar echt een meisje van 16 ligt te strijden tegen die kutziekte verdient ze alle hulp.
Er staat me wel iets van bij, maar ik weet geen namen meer.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:01 schreef Crack_ het volgende:
Kaneel, weet jij hoe die gast heet die dat verhaal verzon van zn vriendin die dat kindje verloor? Toen had iemand bloemen gestuurd oid
leukquote:
Waarom? Ik heb daar geen behoefte aan. En aangezien men steeds op me blijft reageren, hebben zij daar ook geen behoefte aan.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hou eens op.
Laat het lekker rusten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |