quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat zijn jullie toch aardig tegen elkaar. Nu kan het niet lang meer duren voordat een Toto of wie dan ook de overtreffende trap zal opvoeren.
Mensenkennis zelf op Fok!quote:
nog niemand maar er broeit wel iets geloof ikquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou 300 euro betalen dus ik zit wel goed denk ik.
Kun je geen snoep meer kopen ookquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat zou voor mij ook wel handig zijn dan.
Ik kom alleen lurken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Mensenkennis zelf op Fok!
Bwhehe, ja.. Bij mij is placebo ook gewoon dé band van mn leven zowat. Die ene band die je altijd al hebt geluisterd. En daarbij vind ik placebo echt heel erg goed (en knap ghighigquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind Placebo iets te weinig pit hebben en zijn stem begint op den duur ook wel iets te vervelen.
Bowie is zeker goed, al is het maar omdat mijn moeder het vroeger ophad wat ook wel kan meehelpen
Gezellig. Tussen wie broeit het zoal?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog niemand maar er broeit wel iets geloof ik
Ik heb écht geen idee. Ik kan me niet voorstellen dat ze kaartjes duurder dan 100 euro gaan verkopen. Tweedehands zeker welquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Ik zou niet verder dan 100 gaan, mja, denk niet dat ik het daarmee red.
Tussen Crack en ik. Ze neemt mijn kritiek jegens Placebo niet goed op en zullen het op Den Haag HS uitvechtenquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gezellig. Tussen wie broeit het zoal?
Maar tussen jou en Crack is niet leuk.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tussen Crack en ik. Ze neemt mijn kritiek jegens Placebo niet goed op en zullen het op Den Haag HS uitvechten
ach ik volg het ook allemaal niet meer welke vblér welke wel of niet aardig vind en welke vrouwen beste vrienden zijn en welke elkaars bloed drinkenquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gezellig. Tussen wie broeit het zoal?
Affreus gewoonquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb écht geen idee. Ik kan me niet voorstellen dat ze kaartjes duurder dan 100 euro gaan verkopen. Tweedehands zeker wel.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ik volg het ook allemaal niet meer welke vblér welke wel of niet aardig vind en welke vrouwen beste vrienden zijn en welke elkaars bloed drinken
ik bemoei me er ook niet mee
Ik heb er nog maar 1 geluisterdquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:50 schreef Crack_ het volgende:
Als je die nummers wel leuk vind zou ik een albumpje downloaden Fokkie. Maakt niet uit welke als het maar niet loud like love is want dat is de minste
.
Haan33 komt ook.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang de politie zich niet in het gevecht mengt op HS moet het goedkomen.
Ik heb voor alles een lijstje.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ik volg het ook allemaal niet meer welke vblér welke wel of niet aardig vind en welke vrouwen beste vrienden zijn en welke elkaars bloed drinken
ik bemoei me er ook niet mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |