quote:
Stelletje hebberts zijn julliequote:Op dinsdag 17 december 2013 19:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Pinpas breken.
Of aan mij geven ter beheer.
Van Jhali hoor ik wat andersquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Tjacks heeft een kleintje en is onzeker (aldus hemzelf)
Help je een medemens is het weer niet goed.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Stelletje hebberts zijn jullie
Ik doe het enkel om jou te helpen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Stelletje hebberts zijn jullie
quote doet hetquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:45 schreef Crack_ het volgende:
Quote doet het even niet.. maar luister maar een keertje Fok-it. Placebo is heeel erg tof.. al moet ik zeggen dat mijn mening misschien niet helemaal realistisch is omdat ik er al sinds dat ik muziek luister fan van ben.
En LR, bowie.
Ga ik doen. Nog speciale nummers?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:45 schreef Crack_ het volgende:
Quote doet het even niet.. maar luister maar een keertje Fok-it. Placebo is heeel erg tof.. al moet ik zeggen dat mijn mening misschien niet helemaal realistisch is omdat ik er al sinds dat ik muziek luister fan van ben.
En LR, bowie.
volgens mij welquote:
Nee, hij vond Jhali leuker zei diequote:Op dinsdag 17 december 2013 19:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij date toch met Tjack of watskeburt?
Niemand. Helaasquote:
Tjacka is stoned???quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, hij vond Jhali leuker zei die![]()
Zou ik ook graag eens zien.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:45 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil Bowie nog zó graag live zien he.. Maar denk niet dat dat er óóit nog in zit.
Hmm.. B3, every you every me en als je dat niet leuk vind dan is het niks voor jequote:
Ik vind Placebo iets te weinig pit hebben en zijn stem begint op den duur ook wel iets te vervelen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:45 schreef Crack_ het volgende:
En LR, bowie.
Oh, dat zou voor mij ook wel handig zijn danquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Pinpas breken.
Of aan mij geven ter beheer.
Nouja zeg wat een rotstreek.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, hij vond Jhali leuker zei die![]()
Ik zou 300 euro betalen dus ik zit wel goed denk ik.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou ik ook graag eens zien.
Ben alleen bang dat de prijs me te boven gaat
Duidelijkquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm.. B3, every you every me en als je dat niet leuk vind dan is het niks voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |