jhali of etsuquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat zijn jullie toch aardig tegen elkaar. Nu kan het niet lang meer duren voordat een Toto of wie dan ook de overtreffende trap zal opvoeren.
Oh, je verwachtte dat ik serieus inging op jouw reactie?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wow. Wat een reactie vol inhoud, hier kan ik wat mee, bedankt.
Met wat?quote:
Jhali is meer het mikpunt. Haar opmerking zal worden uitvergroot zodat er voor een avond materiaal is.quote:
De waarheid.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, je verwachtte dat ik serieus inging op jouw reactie?
Dat vind ik wel een beetje raar na zo'n opmerking.
quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:40 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn grote helden als omslagfoto
Uh, wie zijn dat?quote:
Bowie, en die ander zal wel van Placebo zijn Crack een beetje inschattendequote:
Te laatquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
David Bowie en de zanger van Placebo.
Ik, geef maar aan mij.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie wil helpen met stoppen van geld uitgeven?
Als je aan Jhali komt knip ik je staart er af konijn.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jhali is meer het mikpunt. Haar opmerking zal worden uitvergroot zodat er voor een avond materiaal is.
Ik noteer alles. Als undercover mod.
Dat is wel boeiend.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:41 schreef Elan het volgende:
[..]
He jammer nou.
Post anders gewoon hier, boeiend.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je aan Jhali komt knip ik je staart er af konijn.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bowie, en die ander zal wel van Placebo zijn Crack een beetje inschattende
[..]
Te laat
Oh ja, nu herken ik David Bowie wel jaquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
David Bowie en de zanger van Placebo.
Pinpas breken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie wil helpen met stoppen van geld uitgeven?
Oké, sorry. Je hebt gelijk. Ik kwam hier alleen posten omdat ik stiekem een crush op jou (xcachet) heb.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |