Whehehehe.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar ook wel een betere, dus dit is prima![]()
.
Da`s het kutte van zoiets op een forum. Iedereen kan zomaar iets neerpleuren. Je gaat er altijd in eerste instantie wel vanuit dat het waar is, maar als je na een tijdje niks meer van diegene hoort. Beetje dubbel wel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:55 schreef Toto69 het volgende:
Ik vraag me nog steeds af of er nog wat van CandyApplez gehoord wordt.
4-evahhquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:57 schreef Etsu het volgende:
Crack is een lekkerding en mijn beste mattie for everrrrr.
Ze zit als het waar is midden in d'r tweede chemokuur, en volgens Yvonne is er inmiddels wel contact.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Da`s het kutte van zoiets op een forum. Iedereen kan zomaar iets neerpleuren. Je gaat er altijd in eerste instantie wel vanuit dat het waar is, maar als je na een tijdje niks meer van diegene hoort. Beetje dubbel wel.
Ja ik bedoelde ook niet dat ik haar niet geloofde. Maar vaak genoeg zoiets meegemaakt, en dat is echt cru.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ze zit als het waar is midden in d'r tweede chemokuur, en volgens Yvonne is er inmiddels wel contact.
Oh, ik reageer normaal hoor. Maar als mensen het nodig vinden om kinderachtig te doen, yourself included, dan gaan jullie je gang maar hoor.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga je nu echt weer ruzie lopen zoeken terwijl het rustig was de afgelopen tijd?
Ja liet jij maar aan de wereld zien dat jij er ook 1 bent.quote:
Die heeft leukemie en toen wilden FOK!kers d'r cadeautjes sturen enzo, sluiten de FA's de topics omdat ze bang zijn dat het fake is enzo en nu hebben ze contact met elkaar en wordt t vervolgd.quote:
Die had een topic in LIF geopend (vorige maand al) dat ze leukemie heeft en in 't ziekenhuis ligt. Deel 2 ging dicht, er was een actie opgezet in FHF en ook die ging dicht, omdat FA's bewijs wilden.quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die heeft leukemie en toen wilden FOK!kers d'r cadeautjes sturen enzo, sluiten de FA's de topics omdat ze bang zijn dat het fake is enzo en nu hebben ze contact met elkaar en wordt t vervolgd.
Wtf.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die had een topic in LIF geopend (vorige maand al) dat ze leukemie heeft en in 't ziekenhuis ligt. Deel 2 ging dicht, er was een actie opgezet in FHF en ook die ging dicht, omdat FA's bewijs wilden.
Zie je Crack, dit bedoel ik.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, ik reageer normaal hoor. Maar als mensen het nodig vinden om kinderachtig te doen, yourself included, dan gaan jullie je gang maar hoor.
Ik geloof 't wel, en ik wacht af.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde ook niet dat ik haar niet geloofde. Maar vaak genoeg zoiets meegemaakt, en dat is echt cru.
Dit trouwens ook. Hopelijk zijn haar ouders wat toleranter dat ze die cadeautjes accepteren.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die heeft leukemie en toen wilden FOK!kers d'r cadeautjes sturen enzo, sluiten de FA's de topics omdat ze bang zijn dat het fake is enzo en nu hebben ze contact met elkaar en wordt t vervolgd.
Ohh, nouja opzich wel terecht. Was ooit zo'n gast die zo'n heel verhaal verzon en toen werden er ook cadeautjes gestuurd en daarna kwam die gast pas met ja sorry het is nep blabla spijt me zo erg blabla.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die had een topic in LIF geopend (vorige maand al) dat ze leukemie heeft en in 't ziekenhuis ligt. Deel 2 ging dicht, er was een actie opgezet in FHF en ook die ging dicht, omdat FA's bewijs wilden.
LInK!quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ohh, nouja opzich wel terecht. Was ooit zo'n gast die zo'n heel verhaal verzon en toen werden er ook cadeautjes gestuurd en daarna kwam die gast pas met ja sorry het is nep blabla spijt me zo erg blabla.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |