Jij over gedragsproblemen is best ironisch.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:32 schreef Elan het volgende:
Rens zijn moeder was ook een hippie.
Daarom heeft hij nu gedragsproblemen.
Neuken die handel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:33 schreef Typisch het volgende:
ik weet niet hoe ik hier mee om moet gaan jongens
[ afbeelding ]
Schoppenquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:33 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo Stijn?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij over gedragsproblemen is best ironisch.
Gefeliciteerd, ik neem aan dat je je vrienden van de SC ook uitnodigt op de bruiloft.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:33 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Je slaat de plank volledig mis.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo Stijn?
Ik word niet de les uitgezet bij maatschappijleer omdat ik nie kan omgaan met de seksuele frusteaties jegens mijn vrouwelijke docente.
Haha, wat?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo Stijn?
Ik word niet de les uitgezet bij maatschappijleer omdat ik nie kan omgaan met de seksuele frusteaties jegens mijn vrouwelijke docente.
Wat is er gebeurd?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo Stijn?
Watte?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo Stijn?
HOiquote:
Krakersquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vind hippies ok en krakers ook.
Dan graag jouw versie van dat verhaal.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je slaat de plank volledig mis.
Dat valt niet te ontkennen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Elan kreeg te weinig zuurstof door een verstikkinde navelstreng
Hoi Niels, gaat alles oké?quote:
Mwah. Heb mijn tentamen van gisteren wel gehaald en heb nu 1.5 maand vakantie. Ben alleen ziekquote:
Wat zit jij allemaal te lullen joh? Ga vooral door met je fantastische verhalen uit je eigen bijbel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan graag jouw versie van dat verhaal.
Wat was de reden dat je weigerde te luisteren naar zelfs de meest simpele verzoeken?
Hmm ik ben ook altijd ziek in de vakantiequote:Op dinsdag 17 december 2013 17:40 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Mwah. Heb mijn tentamen van gisteren wel gehaald en heb nu 1.5 maand vakantie. Ben alleen ziek![]()
Met jou? Hoe gaat het met je date?
Ok.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zit jij allemaal te lullen joh? Ga vooral door met je fantastische verhalen uit je eigen bijbel.![]()
![]()
![]()
![]()
Goed hoor. Daar?quote:
40-45k netto per jaar?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nu al een aanbod![]()
Ik zet solliciteren op mijn lijstje met topkwaliteiten
Niemand zit op quotes te wachten, mongool die je er bent. Tief gewoon op naar een ander forum ofzo.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Ok.
De quotes volgen later wel.
Heb je de kans gegeven om aan je eigen verweer te werken, helaas.
Lekker manquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nu al een aanbod![]()
Komt wel weer goed oude baasquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm ik ben ook altijd ziek in de vakantie.
En mijn date niet meer gezien sinds zondag
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nu al een aanbod![]()
Gelukkig maar, anders trok je onzekere karakter het niet deze mening vol te houden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik vind jou een slechte mod.
Gelukkig sta ik daat niet alleen in
ik heb rené hoger staan als mod dan jou als userquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik denk dat als mensen moesten kiezen ze jou liever zien optyfen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Is Elan nou Stokstaart?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand zit op quotes te wachten, mongool die je er bent. Tief gewoon op naar een ander forum ofzo.
Heb jij al een verweer voor wanneer jij je eigen ongelijk aantoont en finaal afgaat?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Ok.
De quotes volgen later wel.
Heb je de kans gegeven om aan je eigen verweer te werken, helaas.
Nja ligt er meer aan dat we ver uit elkaar wonenquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Komt wel weer goed oude baasBeetje investeren
dat wordt veel sushi danquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nog niet maar dat is wel m'n tegenbod
Hahaha huilen dan!!!quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand zit op quotes te wachten, mongool die je er bent. Tief gewoon op naar een ander forum ofzo.
Wel. Enkel nog net iets linkser.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen. Stokstaart was niet zó'n debiel.
Jouw mening doet mij niks. Met je opscheppen dat je hoolie bent terwijl je een nerd van 17 bent.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik denk dat als mensen moesten kiezen ze jou liever zien optyfen.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Jouw mening doet mij niks. Met je opscheppen dat je hoolie bent terwijl je een nerd van 17 bent.
Gastquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Jouw mening doet mij niks. Met je opscheppen dat je hoolie bent terwijl je een nerd van 17 bent.
Hier heb je wel een punt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:47 schreef Elan het volgende:
[..]
In jouw gesticht weten ze wel beter inderdaadquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij doet er wel vaak stoer over hoorquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Onzin. Rens post er weleens wat over, nooit geclaimd zelf hoolie te zijn.___!
Klopt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Rustig. Over 5 minuten claimt Elan het tegenovergestelde en was juist jij degene die dit zei.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En we weten allemaal wie Rens is, dus zo stoer is het niet en dat weet hij zelf volgens mij ook nog wel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij doet er wel vaak stoer over hoor. Maar ik vind dat meestal wel grappig
.
Nee joh, Rens vindt het gewoon enorm interessant allemaal en daar pakken we hem graag op.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij doet er wel vaak stoer over hoor. Maar ik vind dat meestal wel grappig
.
Leidenquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Waar heb je gesolliciteerd?
Zelfs -6 seconden eerder.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig. Over 5 minuten claimt Elan het tegenovergestelde en was juist jij degene die dit zei.
Eerst maar je middelbare school afmaken joh.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In jouw gesticht weten ze wel beter inderdaad
Omdat je er altijd behoorlijk opgewonden over bent ja.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Omdat ik het nieuws eromheen wel volg?
Juist ja, nu is het wel leuk geweest met je geflame.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt.
Hij staat er alleen altijd wel bij maar doet zelf niks.
Vechtersbaasje die Rens.
Mooi man, de volgende stap in het opvoedingsproces.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Leiden
Binnenkort na het werk lekker sos klappen met stinho
Wat heeft de maatschappij jou dan gebracht? Jij kan het weten.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Eerst maar je middelbare school afmaken joh.
Gaat nog een hele kluif worden met zo'n instelling Stijn.
Ik mag hopen van wel jaquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En we weten allemaal wie Rens is, dus zo stoer is het niet en dat weet hij zelf volgens mij ook nog wel.
Ach iedereen heeft iets waar ze hem op kunnen pakken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee joh, Rens vindt het gewoon enorm interessant allemaal en daar pakken we hem graag op.
Dus je 15 minuten reistijd ben je wel kwijt helaas.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Leiden
Binnenkort na het werk lekker sos klappen met stinho
Liever van mening veranderen als je ongelijk blijkt te hebben dan verzuurd raken van je eigen narcistische leugens.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig. Over 5 minuten claimt Elan het tegenovergestelde en was juist jij degene die dit zei.
Steven stinho en ik. Helemaal los.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mooi man, de volgende stap in het opvoedingsproces.
Heb je die ipv de Volvo?quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gelukkig is dat bij mij heel lastig
Een hele dikke WWquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat heeft de maatschappij jou dan gebracht? Jij kan het weten.
Waar hangt Steven nou weer uit? Is ie gewurgd door Bulgaren?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Steven stinho en ik. Helemaal los.
Mwa mij kan je mogen of niet. Nog altijd beter dan niet serieus genomen kunnen worden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Liever van mening veranderen als je ongelijk blijkt te hebben dan verzuurd raken van je eigen narcistische leugens.
't is al heel wat dat jij een baan hebt gevonden met je bipolaire stoornis.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Een hele dikke WW
Maar dan moet je eerst werken.
Oke GGMM!quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:55 schreef GGMM het volgende:
Kunnen we nu ophouden met het geflame? Thnx.
''MAAR HIJ BEGON''quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:55 schreef GGMM het volgende:
goed ideequote:Op dinsdag 17 december 2013 17:55 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:55 schreef GGMM het volgende:
Neequote:Op dinsdag 17 december 2013 17:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga van Elan mijn eerste Fok! vijand maken
Accepteer je mijn oorlogsverklaring Elan?
Zuipen in Amsterdam.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:56 schreef Typisch het volgende:
wat zijn jullie plannen met kerst en oud&nieuw jongens?
wachten tot het voorbij isquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:56 schreef Typisch het volgende:
Tokyoquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:56 schreef Typisch het volgende:
Niks.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:56 schreef Typisch het volgende:
Eerst 3/4 dagen naar Berlijn dan 2e kerstdag met familie vieren en oud&nieuw naar de tyfusquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:56 schreef Typisch het volgende:
Ik zou 26 december gaan dineren met familie, maar het restaurant is deze week failliet gegaan. 25 december bij mijn oma eten.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:56 schreef Typisch het volgende:
Is goed hoor.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:55 schreef GGMM het volgende:
Idd.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:58 schreef SjaakBauer het volgende:
Eindelijk een onderwerp van niveau in de SC.
graag gedaanquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:58 schreef SjaakBauer het volgende:
Eindelijk een onderwerp van niveau in de SC.
die hebben de kerst dus net niet gehaaldquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou 26 december gaan dineren met familie, maar het restaurant is deze week failliet gegaan. 25 december bij mijn oma eten.
Doodsbedreiging naar Lr.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga hopelijk konijn eten met Kerst.
Bekeuringen volgens dus nog?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Huurauto van de ANWB om thuis te komen uit Denemarken, moet morgen terug
Ik voorspel dat iemand zijn deuren thuis flink dichttimmert voor jij langskomt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nee want ik ga dan een groot konijn etenquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Doodsbedreiging naar Lr.
Tr gemacht
Een klein konijn moet je niet slachtenquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik voorspel dat iemand zijn deuren thuis flink dichttimmert voor jij langskomt.
Konijnquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sta ik wel met wat wortels voor zijn deur. Moet jij eens weten hoe snel die planken weer weg zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik voorspel dat iemand zijn deuren thuis flink dichttimmert voor jij langskomt.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gadverdamme ik krijg goatses in mijn dm
Hoe noem je dat dan? Doden?quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een klein konijn moet je niet slachten
ik moest hardoplachen netquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben helemaal misselijk nu jo
GGMM houdt niet van lusie.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Pas nou op zo is GGMM weer in tranen als je zulke kwetsende teksten post.
quote:Op 7 januari begint De Rijdende Rechter weer. Hij is dan terug met een reeks van maar liefst 16 afleveringen.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:07 schreef kapiteintje het volgende:
Is Typisch de vakantiefoto's van z'n moeder weer aan 't DM-en?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:07 schreef kapiteintje het volgende:
zoiets jaquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:07 schreef kapiteintje het volgende:
vergeef mijquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:09 schreef xcachet het volgende:
Dit noem ik geen respect hoor Typisch.
BJ erbij? Of is ze broodjes PINDAKAAS aan 't smeren?quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:10 schreef Dven het volgende:
Wijffie is niet thuis. Voetjes op de tafel, acda en de munnik, duvel. Life's good.
dat hebben wel meer mensen, niks om je druk over te makenquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat ik van jou moet vinden.
Succes kapi.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:15 schreef kapiteintje het volgende:
Ik mag zo met m'n Jimbo look m'n tentamen gaan maken tussen de tweedejaars studenten met vlassnorretje.
Ik snap pindakaasgrappen niet. Wel is het zo dat ik bij de LIDL wat fijne pastijtjes heb gehaald waarvan er eentje gevuld is met eend en vijgjes.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
BJ erbij? Of is ze broodjes PINDAKAAS aan 't smeren?
Mijn vriendin had ooit een vlasnorretje. Op een vreemde manier vond ik het aantrekkelijk en wilde ik m'n fallus als een hete kaars op haar lippen doven.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:15 schreef kapiteintje het volgende:
Ik mag zo met m'n Jimbo look m'n tentamen gaan maken tussen de tweedejaars studenten met vlassnorretje.
Kalfsragout en verder geen gezeik.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik snap pindakaasgrappen niet. Wel is het zo dat ik bij de LIDL wat fijne pastijtjes heb gehaald waarvan er eentje gevuld is met eend en vijgjes.
Ik vind vlassnorretjes in de regel maar vies.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Mijn vriendin had ooit een vlasnorretje. Op een vreemde manier vond ik het aantrekkelijk en wilde ik m'n fallus als een hete kaars op haar lippen doven.
Niks mis met pasteitje kipragout, ben ik op grootgebrachtquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kalfsragout en verder geen gezeik.
Die met hert en champagnesaus is ook niet goed?quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kalfsragout en verder geen gezeik.
oquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af en toe ook wel eens af.
Ook lekker idd.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Niks mis met pasteitje kipragout, ben ik op grootgebracht
Vroeger altijd favoriete eten
Natuurlijk wel. De wildsmaak van hert geeft een heerlijke twist aan het wrange en droge van een champagne en de room geeft dan een zachte, ronde en brede smaak over de hele tong. Ik zou er zelf wel altijd iets bij eten wat het nog een schop geeft, zoals beetgare haricot vers en krieltjes met een citroen knoflook dressing. De haricots vers voor het knappertje en de citroen voor het frisse om de volle roomsmaak uit te balanceren.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Die met hert en champagnesaus is ook niet goed?
Ik wil morgen romantisch dineren met een date. Mag ik je overvliegen als chef?quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. De wildsmaak van hert geeft een heerlijke twist aan het wrange en droge van een champagne en de room geeft dan een zachte, ronde en brede smaak over de hele tong. Ik zou er zelf wel altijd iets bij eten wat het nog een schop geeft, zoals beetgare haricot vers en krieltjes met een citroen knoflook dressing.
nu doe je het er omquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. De wildsmaak van hert geeft een heerlijke twist aan het wrange en droge van een champagne en de room geeft dan een zachte, ronde en brede smaak over de hele tong. Ik zou er zelf wel altijd iets bij eten wat het nog een schop geeft, zoals beetgare haricot vers en krieltjes met een citroen knoflook dressing. De haricots vers voor het knappertje en de citroen voor het frisse om de volle roomsmaak uit te balanceren.
Dat mag.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik wil morgen romantisch dineren met een date. Mag ik je overvliegen als chef?
Dat valt wel mee. Gewoon logisch nadenken.quote:
Wil je dan blijven voor het weekend zodat we samen voetbal kunnen kijken terwijl mijn vrouw ons Belgisch bier danwel whisky schenkt?quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat mag.
[..]
Dat valt wel mee. Gewoon logisch nadenken.
elke fucking kerstavond hetzelfdequote:Op dinsdag 17 december 2013 18:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Niks mis met pasteitje kipragout, ben ik op grootgebracht
Vroeger altijd favoriete eten
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Wil je dan blijven voor het weekend zodat we samen voetbal kunnen kijken terwijl mijn vrouw ons Belgisch bier danwel whisky schenkt?
Bij ons was dat altijd op oud en nieuw. Overigens meestal gemaakt van het kalkoenkarkas van kerst.quote:
zo daar heb je hem even te pakken zegquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:28 schreef Adames het volgende:
champagne is trouwens zoet, niet wrang.
Dat is te kort door de bocht gesteld imo. Het zure icm het droge kan toch voor een zekere wrangheid zorgen. Maar misschien hou ik er wel een verkeerde definitie van wrang op na dan. Ik vind het vooral bij de goedkopere aanwezig.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:28 schreef Adames het volgende:
Is het ook mogelijk om lange tijd een niet succesvol restaurant te hebben?quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:29 schreef Dven het volgende:
Ik spendeer kerstavond bij een Schotse pensionado die lange tijd een succesvol restaurant had in London. Ben benieuwd
Hoe kom je erbij dat champagne per definitie zoet is. Niets zoets aan een brut of extra-brutquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:28 schreef Adames het volgende:
jaquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is het ook mogelijk om lange tijd een niet succesvol restaurant te hebben?
Ja hoor, mijn vaste pub houdt het al tien jaar vol zonder dat er ook maar een jaar quitte gespeeld is.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is het ook mogelijk om lange tijd een niet succesvol restaurant te hebben?
Dat vind ik verdacht.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja hoor, mijn vaste pub houdt het al tien jaar vol zonder dat er ook maar een jaar quitte gespeeld is.
Ik zeg niet dat hij het nog tien jaar vol zal houden want al z'n privévermogen gaat er aanquote:
mecciequote:Op dinsdag 17 december 2013 18:35 schreef Saind het volgende:
Ik kan niets verzinnen voor 't eten voor 4 man
Nasi.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:35 schreef Saind het volgende:
Succes gapquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:36 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ben richting m'n tentamen. gr gr
succes kapiquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:36 schreef kapiteintje het volgende:
tortilla's met kip uiteraardquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:35 schreef Saind het volgende:
Zie ik doorgaans niet, maar kan aan mij liggen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat champagne per definitie zoet is. Niets zoets aan een brut of extra-brut
uienstamppot.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:35 schreef Saind het volgende:
Wat een rare tijd. Maar succesquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:36 schreef kapiteintje het volgende:
Daar zit dan ook een stuk meer suiker in dan in de eerder genoemde varianten. Sec en Demi-Sec zijn voorbehouden als dessertwijn en voor mensen die champagne niet echt waarderenquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:37 schreef Adames het volgende:
[..]
Zie ik doorgaans niet, maar kan aan mij liggen.
Als iemand een flesje meeneemt, dan is het vrijwel altijd sec of demi-sec en dat vind ik nogal zoet.
Op je hoofdquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet er nog eendje:
kwak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:49 schreef Typisch het volgende:
SER / [MEET] Serious Request FOK!meet
laten we er heen gaanin leeuwardenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zeg datquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eindhoven-Leeuwarden, dat is een eindje.
laten we er heen gaanWe vaardigen Rens maar af, die woont in de buurt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Hadden ze maar een brug of tunnel van west-friesland naar friesland voor de trein, dan zou ik binnen no time daar zijnquote:
laten we er heen gaanMij te ver weg. En al die drukte hoeft voor mij niet zo nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is ook echt iets waar je vaak naartoe gaatquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hadden ze maar een brug of tunnel van west-friesland naar friesland voor de trein, dan zou ik binnen no time daar zijn.
Nee, maar het is toch onzin dat als je met de trein naar leeuwarden wilt je heel nederland moet omreizenquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is ook echt iets waar je vaak naartoe gaat
Als it oan giet wil je er natuurlijk snel bij zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is ook echt iets waar je vaak naartoe gaat
Om nou voor die paar reizigers een spoorbaan over het IJsselmeerquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, maar het is toch onzin dat als je met de trein naar leeuwarden wilt je heel nederland moet omreizen?
Dat wel natuurlijkquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als it oan giet wil je er natuurlijk snel bij zijn.
Tuurlijkquote:
Even CP'en van badooquote:
Magnetic rail van Amsterdam naar Kopenhagenquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Om nou voor die paar reizigers een spoorbaan over het IJsselmeer
aan te leggen gaat ook wat ver.
[..]
Dat wel natuurlijk
Ik zou als afgevaardigde uit Groningen er ook heen kunnen gaan, maar dan loop ik de kans Giel Beelen (quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Om nou voor die paar reizigers een spoorbaan over het IJsselmeer
aan te leggen gaat ook wat ver.
[..]
Dat wel natuurlijk
Ik wist niet eens dat het daar was, het is nu dus ee No Go area geworden. Gielquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou als afgevaardigde uit Groningen er ook heen kunnen gaan, maar dan loop ik de kans Giel Beelen () in levende lijve tegen te komen en dat wil ik niet meemaken.
Je kunt hem dan wel in zijn gezicht zeggen wat je van hem vindtquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou als afgevaardigde uit Groningen er ook heen kunnen gaan, maar dan loop ik de kans Giel Beelen () in levende lijve tegen te komen en dat wil ik niet meemaken.
Ik ben al bezig met een flinke anti Giel campagne in het SER subforum en ik moet zeggen dat die bijzonder aanslaat. Klaarblijkelijk zijn er toch nog een redelijk aantal verstandige mensen op FOK!quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat het daar was, het is nu dus ee No Go area geworden. Giel![]()
![]()
Ik zal hem wel de volgende gif opsturen die ik van hem gemaakt heb, daar spreekt mijn afkeer al uit (ook al heb ik me deze keer ingehouden)quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kunt hem dan wel in zijn gezicht zeggen wat je van hem vindt
Print hem uit en gooi dat ding naar hem toe.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal hem wel de volgende gif opsturen die ik van hem gemaakt heb, daar spreekt mijn afkeer al uit (ook al heb ik me deze keer ingehouden)
[ afbeelding ]
Nee want dan beweegt de sneeuw niet meer.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Print hem uit en gooi dat ding naar hem toe.
Oh wacht dat gaat natuurlijk niet.
Matig gezicht maar het lichaam ben ik wel fan vanquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ze lekker is, ja.
Als ze aids heeft. Nee.
Dan maar echte sneeuwballen naar hem gooien.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee want dan beweegt de sneeuw niet meer.
Echte gele sneeuwballenquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan maar echte sneeuwballen naar hem gooien.
Schitterend. En dat fraaie Bulgaarse pinakel op de achtergrond is ook bijzonder fraai.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Matig gezicht maar het lichaam ben ik wel fan van
[ afbeelding ]
Ben de authenticiteit nog aan het onderzoeken om te zien of ik niet door een troll genomen word.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Schitterend. En dat fraaie Bulgaarse pinakel op de achtergrond is ook bijzonder fraai.
Nee moet nog boodschappen doenquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:18 schreef Iwanius het volgende:
Avond allemaal. Avondeten al achter de kiezen?
Jazeker.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:18 schreef Iwanius het volgende:
Net wat kip op Schiphol. Was niks mis mee.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:18 schreef Iwanius het volgende:
Kom eens naar CUL manquote:
Bruno verslagen door Dvenquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:22 schreef DonRaja het volgende:
VBL / ***VBL Awards 2013 Uitslag 1e ronde***
Met zonnebril is het iig goed.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Matig gezicht maar het lichaam ben ik wel fan van
[ afbeelding ]
Dankjewel, heel fijnquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:26 schreef Smoofie het volgende:
https://www.facebook.com/(...)98899&type=2&theater
De Johan Derksen van Fok!quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:27 schreef eight het volgende:
[..]
8. Luinge Award
Voor de beste mod
• DonRaja (69)
• GGMM (35)
• Karina (28)
9. Higler Award (of Makkelie)
Voor de allerslechtste mod
• GGMM (45)
• Drizzt_DoUrden (39)
• Karina (9)
Erg tegenstrijdig
Die mensen die denken dat GGMM een goede mod is hebben er natuurlijk geen verstand van xDquote:
Sorry, ik heb veel kloonaccounts op mij laten stemmen. Maar Bruno was een geduchte tegenstander. Ongetwijfeld dat hij volgend jaar een prijs in de wacht sleeptquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bruno verslagen door Dven![]()
Feli Dven
Ik had Bruno in een andere categorie voorgedragen geloof ik, voortaan moet ik misschien strategischer stemmen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bruno verslagen door Dven![]()
Feli Dven
Veel Ajacieden waarschijnlijk, die hebben het minste last van hem.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die mensen die denken dat GGMM een goede mod is hebben er natuurlijk geen verstand van xD
Dus dat kan best.
Je mag je handtekening updatenquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:22 schreef DonRaja het volgende:
Gezien zijn beleid komt GGMM de Higler award echt toe. Die tweede plek bij de Luinge award is inderdaad zeer twijfelachtig.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:31 schreef eight het volgende:
[..]
Veel Ajacieden waarschijnlijk, die hebben het minste last van hem.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:22 schreef DonRaja het volgende:
Slechte grappen awardquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:22 schreef DonRaja het volgende:
Door man bijt hond ben ik fan van het bedrijven van de liefde met fietsenquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben door Man bijt Hond fan van Harry Merry
Nu zijn baas nog.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mooi. Van dat betwetertje Robin ben ik af
Geil.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heleen van Royen moet weer haar tetten op internet zetten. Vermoeiend.
Ok.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je into lege hangtietjes bent wel ja.
Sommigr videokaarten kunnen wel tot 130 graden toch?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:48 schreef Adames het volgende:
[ afbeelding ]
tijd voor een nieuwe videokaart
Volledig terecht hoorquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:59 schreef RensAjacied het volgende:
1. Toine van Peperstraten Award
User die al snel gaat huilen
• Ajacied422 (38)
• tompsv18 (35)
• RensAjacied (20)
5. Jeffrey Bruma Award
Voor de user zonder zelfbeheersing in discussies
• RensAjacied (46)
• Elan (22)
• Ajacied422 (21)
Ik ben nu echt weg hier. Vorig jaar nog bijna de leukste nieuwkomer en nu dit.
Het volk heeft gesproken Rens. Je zult het er mee moeten doenquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:59 schreef RensAjacied het volgende:
1. Toine van Peperstraten Award
User die al snel gaat huilen
• Ajacied422 (38)
• tompsv18 (35)
• RensAjacied (20)
5. Jeffrey Bruma Award
Voor de user zonder zelfbeheersing in discussies
• RensAjacied (46)
• Elan (22)
• Ajacied422 (21)
Ik ben nu echt weg hier. Vorig jaar nog bijna de leukste nieuwkomer en nu dit.
Elkaar napraten bedoel je.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Het volk heeft gesproken Rens. Je zult het er mee moeten doen
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het idee dat Rens hier snel gaat huilen om wat negatieve awardjes.
Hopelijk verliest hij zo niet zijn zelfbeheersing
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het idee dat Rens hier snel gaat huilen om wat negatieve awardjes.
Hopelijk verliest hij zo niet zijn zelfbeheersing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |