Succes gapquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:36 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ben richting m'n tentamen. gr gr
succes kapiquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:36 schreef kapiteintje het volgende:
tortilla's met kip uiteraardquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:35 schreef Saind het volgende:
Ik kan niets verzinnen voor 't eten voor 4 man
Zie ik doorgaans niet, maar kan aan mij liggen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat champagne per definitie zoet is. Niets zoets aan een brut of extra-brut
uienstamppot.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:35 schreef Saind het volgende:
Ik kan niets verzinnen voor 't eten voor 4 man
Wat een rare tijd. Maar succesquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:36 schreef kapiteintje het volgende:
Daar zit dan ook een stuk meer suiker in dan in de eerder genoemde varianten. Sec en Demi-Sec zijn voorbehouden als dessertwijn en voor mensen die champagne niet echt waarderenquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:37 schreef Adames het volgende:
[..]
Zie ik doorgaans niet, maar kan aan mij liggen.
Als iemand een flesje meeneemt, dan is het vrijwel altijd sec of demi-sec en dat vind ik nogal zoet.
Op je hoofdquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet er nog eendje:
kwak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:49 schreef Typisch het volgende:
SER / [MEET] Serious Request FOK!meet
laten we er heen gaanin leeuwardenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zeg datquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eindhoven-Leeuwarden, dat is een eindje.
laten we er heen gaanWe vaardigen Rens maar af, die woont in de buurt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Hadden ze maar een brug of tunnel van west-friesland naar friesland voor de trein, dan zou ik binnen no time daar zijnquote:
laten we er heen gaanMij te ver weg. En al die drukte hoeft voor mij niet zo nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is ook echt iets waar je vaak naartoe gaatquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hadden ze maar een brug of tunnel van west-friesland naar friesland voor de trein, dan zou ik binnen no time daar zijn.
Nee, maar het is toch onzin dat als je met de trein naar leeuwarden wilt je heel nederland moet omreizenquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is ook echt iets waar je vaak naartoe gaat
Als it oan giet wil je er natuurlijk snel bij zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is ook echt iets waar je vaak naartoe gaat
Om nou voor die paar reizigers een spoorbaan over het IJsselmeerquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, maar het is toch onzin dat als je met de trein naar leeuwarden wilt je heel nederland moet omreizen?
Dat wel natuurlijkquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als it oan giet wil je er natuurlijk snel bij zijn.
Tuurlijkquote:
Even CP'en van badooquote:
Magnetic rail van Amsterdam naar Kopenhagenquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Om nou voor die paar reizigers een spoorbaan over het IJsselmeer
aan te leggen gaat ook wat ver.
[..]
Dat wel natuurlijk
Ik zou als afgevaardigde uit Groningen er ook heen kunnen gaan, maar dan loop ik de kans Giel Beelen (quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Om nou voor die paar reizigers een spoorbaan over het IJsselmeer
aan te leggen gaat ook wat ver.
[..]
Dat wel natuurlijk
Ik wist niet eens dat het daar was, het is nu dus ee No Go area geworden. Gielquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou als afgevaardigde uit Groningen er ook heen kunnen gaan, maar dan loop ik de kans Giel Beelen () in levende lijve tegen te komen en dat wil ik niet meemaken.
Je kunt hem dan wel in zijn gezicht zeggen wat je van hem vindtquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou als afgevaardigde uit Groningen er ook heen kunnen gaan, maar dan loop ik de kans Giel Beelen () in levende lijve tegen te komen en dat wil ik niet meemaken.
Ik ben al bezig met een flinke anti Giel campagne in het SER subforum en ik moet zeggen dat die bijzonder aanslaat. Klaarblijkelijk zijn er toch nog een redelijk aantal verstandige mensen op FOK!quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat het daar was, het is nu dus ee No Go area geworden. Giel![]()
![]()
Ik zal hem wel de volgende gif opsturen die ik van hem gemaakt heb, daar spreekt mijn afkeer al uit (ook al heb ik me deze keer ingehouden)quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kunt hem dan wel in zijn gezicht zeggen wat je van hem vindt
Print hem uit en gooi dat ding naar hem toe.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal hem wel de volgende gif opsturen die ik van hem gemaakt heb, daar spreekt mijn afkeer al uit (ook al heb ik me deze keer ingehouden)
[ afbeelding ]
Nee want dan beweegt de sneeuw niet meer.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Print hem uit en gooi dat ding naar hem toe.
Oh wacht dat gaat natuurlijk niet.
Matig gezicht maar het lichaam ben ik wel fan vanquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ze lekker is, ja.
Als ze aids heeft. Nee.
Dan maar echte sneeuwballen naar hem gooien.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee want dan beweegt de sneeuw niet meer.
Echte gele sneeuwballenquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan maar echte sneeuwballen naar hem gooien.
Schitterend. En dat fraaie Bulgaarse pinakel op de achtergrond is ook bijzonder fraai.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Matig gezicht maar het lichaam ben ik wel fan van
[ afbeelding ]
Ben de authenticiteit nog aan het onderzoeken om te zien of ik niet door een troll genomen word.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Schitterend. En dat fraaie Bulgaarse pinakel op de achtergrond is ook bijzonder fraai.
Nee moet nog boodschappen doenquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:18 schreef Iwanius het volgende:
Avond allemaal. Avondeten al achter de kiezen?
Jazeker.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:18 schreef Iwanius het volgende:
Net wat kip op Schiphol. Was niks mis mee.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:18 schreef Iwanius het volgende:
Kom eens naar CUL manquote:
Bruno verslagen door Dvenquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:22 schreef DonRaja het volgende:
VBL / ***VBL Awards 2013 Uitslag 1e ronde***
Met zonnebril is het iig goed.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Matig gezicht maar het lichaam ben ik wel fan van
[ afbeelding ]
Dankjewel, heel fijnquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:26 schreef Smoofie het volgende:
https://www.facebook.com/(...)98899&type=2&theater
De Johan Derksen van Fok!quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:27 schreef eight het volgende:
[..]
8. Luinge Award
Voor de beste mod
• DonRaja (69)
• GGMM (35)
• Karina (28)
9. Higler Award (of Makkelie)
Voor de allerslechtste mod
• GGMM (45)
• Drizzt_DoUrden (39)
• Karina (9)
Erg tegenstrijdig
Die mensen die denken dat GGMM een goede mod is hebben er natuurlijk geen verstand van xDquote:
Sorry, ik heb veel kloonaccounts op mij laten stemmen. Maar Bruno was een geduchte tegenstander. Ongetwijfeld dat hij volgend jaar een prijs in de wacht sleeptquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bruno verslagen door Dven![]()
Feli Dven
Ik had Bruno in een andere categorie voorgedragen geloof ik, voortaan moet ik misschien strategischer stemmen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bruno verslagen door Dven![]()
Feli Dven
Veel Ajacieden waarschijnlijk, die hebben het minste last van hem.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die mensen die denken dat GGMM een goede mod is hebben er natuurlijk geen verstand van xD
Dus dat kan best.
Je mag je handtekening updatenquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:22 schreef DonRaja het volgende:
Gezien zijn beleid komt GGMM de Higler award echt toe. Die tweede plek bij de Luinge award is inderdaad zeer twijfelachtig.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:31 schreef eight het volgende:
[..]
Veel Ajacieden waarschijnlijk, die hebben het minste last van hem.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:22 schreef DonRaja het volgende:
Slechte grappen awardquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:22 schreef DonRaja het volgende:
Door man bijt hond ben ik fan van het bedrijven van de liefde met fietsenquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben door Man bijt Hond fan van Harry Merry
Nu zijn baas nog.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mooi. Van dat betwetertje Robin ben ik af
Geil.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heleen van Royen moet weer haar tetten op internet zetten. Vermoeiend.
Ok.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je into lege hangtietjes bent wel ja.
Sommigr videokaarten kunnen wel tot 130 graden toch?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:48 schreef Adames het volgende:
[ afbeelding ]
tijd voor een nieuwe videokaart
Volledig terecht hoorquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:59 schreef RensAjacied het volgende:
1. Toine van Peperstraten Award
User die al snel gaat huilen
• Ajacied422 (38)
• tompsv18 (35)
• RensAjacied (20)
5. Jeffrey Bruma Award
Voor de user zonder zelfbeheersing in discussies
• RensAjacied (46)
• Elan (22)
• Ajacied422 (21)
Ik ben nu echt weg hier. Vorig jaar nog bijna de leukste nieuwkomer en nu dit.
Het volk heeft gesproken Rens. Je zult het er mee moeten doenquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:59 schreef RensAjacied het volgende:
1. Toine van Peperstraten Award
User die al snel gaat huilen
• Ajacied422 (38)
• tompsv18 (35)
• RensAjacied (20)
5. Jeffrey Bruma Award
Voor de user zonder zelfbeheersing in discussies
• RensAjacied (46)
• Elan (22)
• Ajacied422 (21)
Ik ben nu echt weg hier. Vorig jaar nog bijna de leukste nieuwkomer en nu dit.
Elkaar napraten bedoel je.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Het volk heeft gesproken Rens. Je zult het er mee moeten doen
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het idee dat Rens hier snel gaat huilen om wat negatieve awardjes.
Hopelijk verliest hij zo niet zijn zelfbeheersing
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het idee dat Rens hier snel gaat huilen om wat negatieve awardjes.
Hopelijk verliest hij zo niet zijn zelfbeheersing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |