HOiquote:
Krakersquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vind hippies ok en krakers ook.
Dan graag jouw versie van dat verhaal.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je slaat de plank volledig mis.
Dat valt niet te ontkennen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Elan kreeg te weinig zuurstof door een verstikkinde navelstreng
Hoi Niels, gaat alles oké?quote:
Mwah. Heb mijn tentamen van gisteren wel gehaald en heb nu 1.5 maand vakantie. Ben alleen ziekquote:
Wat zit jij allemaal te lullen joh? Ga vooral door met je fantastische verhalen uit je eigen bijbel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan graag jouw versie van dat verhaal.
Wat was de reden dat je weigerde te luisteren naar zelfs de meest simpele verzoeken?
Hmm ik ben ook altijd ziek in de vakantiequote:Op dinsdag 17 december 2013 17:40 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Mwah. Heb mijn tentamen van gisteren wel gehaald en heb nu 1.5 maand vakantie. Ben alleen ziek![]()
Met jou? Hoe gaat het met je date?
Ok.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zit jij allemaal te lullen joh? Ga vooral door met je fantastische verhalen uit je eigen bijbel.![]()
![]()
![]()
![]()
Goed hoor. Daar?quote:
40-45k netto per jaar?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nu al een aanbod![]()
Ik zet solliciteren op mijn lijstje met topkwaliteiten
Niemand zit op quotes te wachten, mongool die je er bent. Tief gewoon op naar een ander forum ofzo.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Ok.
De quotes volgen later wel.
Heb je de kans gegeven om aan je eigen verweer te werken, helaas.
Lekker manquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nu al een aanbod![]()
Komt wel weer goed oude baasquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm ik ben ook altijd ziek in de vakantie.
En mijn date niet meer gezien sinds zondag
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nu al een aanbod![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |