Gelukkig maar, anders trok je onzekere karakter het niet deze mening vol te houden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik vind jou een slechte mod.
Gelukkig sta ik daat niet alleen in
ik heb rené hoger staan als mod dan jou als userquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik denk dat als mensen moesten kiezen ze jou liever zien optyfen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Is Elan nou Stokstaart?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand zit op quotes te wachten, mongool die je er bent. Tief gewoon op naar een ander forum ofzo.
Heb jij al een verweer voor wanneer jij je eigen ongelijk aantoont en finaal afgaat?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Ok.
De quotes volgen later wel.
Heb je de kans gegeven om aan je eigen verweer te werken, helaas.
Nja ligt er meer aan dat we ver uit elkaar wonenquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Komt wel weer goed oude baasBeetje investeren
dat wordt veel sushi danquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nog niet maar dat is wel m'n tegenbod
Hahaha huilen dan!!!quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand zit op quotes te wachten, mongool die je er bent. Tief gewoon op naar een ander forum ofzo.
Wel. Enkel nog net iets linkser.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen. Stokstaart was niet zó'n debiel.
Jouw mening doet mij niks. Met je opscheppen dat je hoolie bent terwijl je een nerd van 17 bent.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik denk dat als mensen moesten kiezen ze jou liever zien optyfen.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Jouw mening doet mij niks. Met je opscheppen dat je hoolie bent terwijl je een nerd van 17 bent.
Gastquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Jouw mening doet mij niks. Met je opscheppen dat je hoolie bent terwijl je een nerd van 17 bent.
Hier heb je wel een punt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:47 schreef Elan het volgende:
[..]
In jouw gesticht weten ze wel beter inderdaadquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij doet er wel vaak stoer over hoorquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Onzin. Rens post er weleens wat over, nooit geclaimd zelf hoolie te zijn.___!
Klopt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Rustig. Over 5 minuten claimt Elan het tegenovergestelde en was juist jij degene die dit zei.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En we weten allemaal wie Rens is, dus zo stoer is het niet en dat weet hij zelf volgens mij ook nog wel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij doet er wel vaak stoer over hoor. Maar ik vind dat meestal wel grappig
.
Nee joh, Rens vindt het gewoon enorm interessant allemaal en daar pakken we hem graag op.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij doet er wel vaak stoer over hoor. Maar ik vind dat meestal wel grappig
.
Leidenquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Waar heb je gesolliciteerd?
Zelfs -6 seconden eerder.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig. Over 5 minuten claimt Elan het tegenovergestelde en was juist jij degene die dit zei.
Eerst maar je middelbare school afmaken joh.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In jouw gesticht weten ze wel beter inderdaad
Omdat je er altijd behoorlijk opgewonden over bent ja.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Omdat ik het nieuws eromheen wel volg?
Juist ja, nu is het wel leuk geweest met je geflame.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt.
Hij staat er alleen altijd wel bij maar doet zelf niks.
Vechtersbaasje die Rens.
Mooi man, de volgende stap in het opvoedingsproces.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Leiden
Binnenkort na het werk lekker sos klappen met stinho
Wat heeft de maatschappij jou dan gebracht? Jij kan het weten.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Eerst maar je middelbare school afmaken joh.
Gaat nog een hele kluif worden met zo'n instelling Stijn.
Ik mag hopen van wel jaquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En we weten allemaal wie Rens is, dus zo stoer is het niet en dat weet hij zelf volgens mij ook nog wel.
Ach iedereen heeft iets waar ze hem op kunnen pakken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee joh, Rens vindt het gewoon enorm interessant allemaal en daar pakken we hem graag op.
Dus je 15 minuten reistijd ben je wel kwijt helaas.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Leiden
Binnenkort na het werk lekker sos klappen met stinho
Liever van mening veranderen als je ongelijk blijkt te hebben dan verzuurd raken van je eigen narcistische leugens.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig. Over 5 minuten claimt Elan het tegenovergestelde en was juist jij degene die dit zei.
Steven stinho en ik. Helemaal los.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mooi man, de volgende stap in het opvoedingsproces.
Heb je die ipv de Volvo?quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gelukkig is dat bij mij heel lastig
Een hele dikke WWquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat heeft de maatschappij jou dan gebracht? Jij kan het weten.
Waar hangt Steven nou weer uit? Is ie gewurgd door Bulgaren?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Steven stinho en ik. Helemaal los.
Mwa mij kan je mogen of niet. Nog altijd beter dan niet serieus genomen kunnen worden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Liever van mening veranderen als je ongelijk blijkt te hebben dan verzuurd raken van je eigen narcistische leugens.
't is al heel wat dat jij een baan hebt gevonden met je bipolaire stoornis.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Een hele dikke WW
Maar dan moet je eerst werken.
Oke GGMM!quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:55 schreef GGMM het volgende:
Kunnen we nu ophouden met het geflame? Thnx.
''MAAR HIJ BEGON''quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:55 schreef GGMM het volgende:
Kunnen we nu ophouden met het geflame? Thnx.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |