http://glamora.ma/2013/12/wat_heeft_onno_hoes_te_verberg.htmlquote:Burgemeester van Maastricht Onno Hoes zoent onbekende jongeman
'Man Albert Verlinde betrapt met 'toyboy'' van onze redactie
AMSTERDAM - Onno Hoes, de burgemeester van Maastricht én de man van Albert Verlinde, is zoenend met een veel jongere man op de gevoelige plaat vastgelegd.
Show Laat kreeg de foto's aangeboden en die liegen er niet om, vertelt Patty Brard. Op de foto's is te zien dat Onno en een 24-jarige jongeman innig in de lobby van een hotel in Maastricht zitten, op een andere foto lijken ze te zoenen. Ook kon de persoon die de foto's maakte, het gesprek tussen de jongen en Onno woord voor woord verstaan. De bron schreef alles op en daaruit zou volgens de bron zijn gebleken dat Onno en de jongeman zeer intieme zaken bespraken zoals zelfs een scheiding van Albert...
Patty nam contact op met Onno, die in eerste instantie niet wilde reageren. "Hij zei mij dat hij en Albert absoluut niet uit elkaar zijn en heel gelukkig met elkaar zijn."
Maar, vervolgt Patty, hij gaf al snel toe dat hij wel heeft gezoend met de 'vriend'. Door de dood van Onno's vader onlangs en iets teveel drankjes "zocht hij aandacht bij een vriend", met deze gevolgen.
Onno noemde het een "uiterst onhandige zet", maar hoopt dat zijn indiscretie in het kader van "verdriet en teveel gedronken" wordt geplaatst. Onno onderstreept géén relatie met de jongeman te hebben. De 24-jarige in kwestie is niet alleen een goede vriend van Onno, maar ook van Albert...
Albert Verlinde was nog niet bereikbaar voor commentaar.
Toyboy Ruudquote:Het was een roerig weekje voor tortels Albert Verlinde en Onno Hoes.
Gekke burgervader Onno had de stad Maastricht in zijn geheel en zijn mannie in het bijzonder ernstig in verlegenheid gebracht. Maar goed, na een gezamenlijk verklarinkje van de twee, zo 'dapper' voorgedragen door Albert in RTL Boulie, leek het allemaal met een sisser af te lopen.
Maar zoals de bijtertjes bij SBS Show Laat onder aanvoering van Patty Brard al strijdbaar riepen, hier is nog niet alles mee boven tafel. Want nu blijkt Onno aangifte te hebben gedaan tegen 'een inwoner' van Maastricht. Die probeerde, zo staat in een persbericht dat Onno'tje uit laat gaan, na de RTL Boulie verklaring verhaal te halen over een maatregel die de burgemeester nam in 2012.
Welke maatregel is onbekend, maar zoek Onno's greatest hits van het jaar 2012 hier. Volgens het hartje van Albert was dit 'een duidelijk geval van misbruik maken van de situatie'.
Maar wat moeten wij ons hier nou bij voorstellen?
Werd Onno gechanteerd? Wil Ruudje, de vermaledijde toyboy van Onno, in ruil voor zijn vermeende zwijgplicht wietpasjes voor buitenlandse vrienden?
Is er een ander vriendje gepikeerd?
Onno klinkt nog strijdbaar in zijn persverklaring.
'Ik wijk niet voor dit soort praktijken. Nu niet en in de toekomst niet!
Als burgemeester doe ik altijd aangifte van dit soort zaken.'
Het is maar de vraag of dit ieder kwaadwillend persoon af heeft geschrokken natuurlijk.
Wat een bende hè?
Hier het interviewquote:´ZOEN MET ONNO HOES WAS NIET EENMALIG´ – VANAVOND EXCLUSIEF INTERVIEW MET RUUD SCHEPERS IN SHOW LAAT
CELEBS, TELEVISIE VANDAAG 07:12
DELEN
0
Wat is er nou besproken in de Maastrichtse hotellobby? Het exclusieve verhaal achter de zoenfoto van Onno Hoes met 24-jarige Ruud Schepers.
Nadat Show Laat vorige week dinsdag als eerste berichtte over de vermeende affaire van de burgemeester van Maastricht, Onno Hoes, met de 28-jaar jongere Ruud Schepers, zijn de speculaties in de media niet van de lucht.
In een daaropvolgende verklaring lieten Onno Hoes en zijn man Albert Verlinde weten dat het buitengewoon onhandig en gezien de functie van Onno ongepast is, dat hij zich in het openbaar zo heeft gedragen.
Daar houdt hun verklaring op. Bij Show Laat gaat het verhaal vanavond exclusief verder…
Entertainmentdeskundige Patty Brard heeft een exclusief interview met de jongen om wie het allemaal draait, de 24-jarige Ruud Schepers. Speciaal voor dit interview reisde Patty af naar Maastricht om een kant van de zaak te belichten, die tot nu toe nog niet aan de orde is geweest: het verhaal van Ruud.
In het interview vertelt Ruud onder andere over zijn relatie met Onno Hoes en dat dat zeker geen eenmalige kus was.
Ruud is boos, verdrietig en teleurgesteld in Onno en Albert nadat het nieuws van de kus in de hotellobby en aansluitend hun statement naar buiten werd gebracht. Ruud kwam daarin niet ter sprake.
Ruud: “Ineens was ik geen partij meer. Daardoor leek het alsof het een vluggertje was in een hotel, wat het zeker niet was op dat moment. Dat is me zo ontzettend tegengevallen…”
In de uitzending van woensdag blikten Bridget Maasland en Renate Gerschtanowitz alvast vooruit op enkele uitspraken die Ruud Schepers heeft gedaan.
Vandaag is het complete interview met Ruud te zien in Show Laat om 22.55 uur bij SBS6.
Hoe bedoel je precies "triest" ?quote:0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 13:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Tot zover Onno Hoes: burgmeester van Maastricht.
Wat ongelooflijk triest dit.
Ik heb nog steeds hoop dat hij niet aftreedt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Tot zover Onno Hoes: burgmeester van Maastricht.
Wat ongelooflijk triest dit.
Natuurlijk ik ook. Maar hij moet nu ongelooflijk sterk in je schoenen staan om dit te overleven.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds hoop dat hij niet aftreedt.
Allebei. Gevolg van. Dat een stel roddeljournalisten in staat kunnen zijn om een leven zo te verzieken. Ongelooflijk.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:49 schreef maily het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies "triest" ?
Dat het zo uitgemolken wordt of dat hij geen burgemeester meer kan zijn?
En ik geloof dat het er nu ook een tikkeltje zuurder aan toe gaat omdat 1 van de " slachtoffer" zelf een roddeljournalist is.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Allebei. Gevolg van. Dat een stel roddeljournalisten in staat kunnen zijn om een leven zo te verzieken. Ongelooflijk.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
....Dat een stel roddeljournalisten in staat kunnen zijn om een leven zo te verzieken. Ongelooflijk.
http://www.volkskrant.nl/(...)zoen-Onno-Hoes.dhtmlquote:Fractievoorzitter Kitty Nuyts van de Liberale Partij Maastricht zegt zich grote zorgen te maken over de positie van de burgemeester. „De rust moet weerkeren, het belang van de stad staat voorop”, zei ze. „We moeten met elkaar praten over de positie van Hoes.”
Hoe is dit backfire?quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]En dat is nou precies waar Kwalbert zijn geld mee verdient
![]()
Typisch gevalletje van Backfire![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:07 schreef Greys het volgende:
Stel jouw partner loopt als hij uitgaat in een bar elke keer bezoekers op te hitsen en te treiteren. Zou jij het terecht vinden als diegenen daarna jou een keer keihard voor je waffel slaan en niet hem, omdat het nou eenmaal jouw partner is? Nee toch?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
![]()
Typisch gevalletje van Backfire
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)zoen-Onno-Hoes.dhtml
![]()
Onno en Kwalbert
En nog steeds een erg raar vergelijk.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe is dit backfire?
Voor jou dan dezelfde vraag:
[..]
Want?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:01 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
En nog steeds een erg raar vergelijk.
Dat wel ja.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:00 schreef utrecht1970 het volgende:
onnozel vond ik ook wel dat Albert dacht dat met 1 verklaring de rust zou terugkeren en alle riool journalisten hen met rust zouden laten.
Met bewoordingen als 'blijf van mijn kind af' ja, alsof het een enge pedo isquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:01 schreef hexje het volgende:
De aandacht richt zich toch op de burgemeester van Maastricht?
En beide partners zijn publieke figuren...... Dus dan wordt er bij allebei gevraagd naar de situatie.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Want?
Het is in beide gevallen iemand straffen voor de daden van de partner.
Ik lees daar boven: Moeder van weer ander vriendje: "Burgemeester Hoes, blijf van mijn kind af!"quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Met bewoordingen als 'blijf van mijn kind af' ja, alsof het een enge pedo is![]()
Die jongen was daar gewoon zelf vrijwillig bij en dik volwassen.
En Nederland is blijkbaar niet zo liberaal als het op open huwelijken aankomt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vroeg of laat zou dit heus wel uitkomen hoor. Dat ze het een handje hebben geholpen door te zoenen in een lobby, is misschien wel een beetje dom. Maar anders was het wel op een andere plek/tijd gebeurd.
Nederland? Heel het land is in rep en roer? Of de mensen die er een al dan niet politiek slaatje uit willen slaan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:08 schreef utrecht1970 het volgende:
En Nederland is blijkbaar niet zo liberaal als het op open huwelijken aankomt.
Meer dat laatste inderdaad.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nederland? Heel het land is in rep en roer? Of de mensen die er een al dan niet politiek slaatje uit willen slaan?
niet gezien, wat zei ze?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:15 schreef Rens_Wilders het volgende:
Die reactie van Georgina gisteren bij P&W
Ff terugkijkenquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:15 schreef Rens_Wilders het volgende:
Die reactie van Georgina gisteren bij P&W
Dat de hele ophef wat overtrokken is. Als je zelf zo hard genaaid bent door Verlinde vind ik dat van klasse getuigen, ze had ook smakelijk kunnen lachen om de affaire.quote:
Klasse.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:19 schreef Rens_Wilders het volgende:
Dat de hele ophef wat overtrokken is. Als je zelf zo hard genaaid bent door Verlinde vind ik dat van klasse getuigen, ze had ook smakelijk kunnen lachen om de affaire.
Haar uitsmijter was: niet naakt op de foto tenzij je er extreem goed voor betaald wordt
quote:Albert Verlinde is boos over vele aandacht voor relatieproblemen
Albert Verlinde noemt het vervelend dat zijn relatieperikelen zo veel media-aandacht krijgen.
Foto: Edwin Smulders
Vooral de berichtgeving van Show Laat, de concurrent van RTL Boulevard, is Verlinde een doorn in het oog. "Daar ben ik heel boos over", vertelde de showbizzdeskundige dinsdag in de ochtendshow van Q-Music.
"Dag in, dag uit in De Telegraaf vind ik prima. Als ze denken dat de lezers daarop zitten te wachten", vertelde Verlinde. De man van de showbizzdeskundige, de Maastrichtse burgemeester Onno Hoes, werd vorige week zoenend met een andere man gespot.
SBS wist de 24-jarige man te strikken voor een interview. De Telegraaf publiceerde deze week een foto van een half blote Onno.
Weekeindje Knokke
"Maar dan zit ik Show Laat te kijken, want je zit er toch elke dag in als Evert Santegoeds daar staat te vertellen, en komt ons weekeindje Knokke voorbij. Dat wordt weer gebracht als: kijk ze zitten, je ziet dat er spanningen zijn", legde Verlinde zijn ergernissen uit.
De showbizzdeskundige had naar eigen zeggen een fantastisch weekeinde met zijn echtgenoot in België. "We wilden er even uit, even de tijd hebben om veel met elkaar te praten. Het was leuk, gezellig en we hebben lekker gegeten."
Tijdens het weekeindje weg kwamen Verlinde en Hoes nogmaals tot de conclusie samen verder te willen. "Maar het lijkt alsof Evert Santegoeds niet wil dat het goed komt tussen ons. Daar word ik zo verschrikkelijk moe van."
Volgens Verlinde wordt niet alleen hij moe van de vele aandacht voor het avontuurtje van Hoes. "Als ik in Boulevard dag in, dag uit hetzelfde onderwerp zou behandelen zou mijn hoofdredacteur of zenderbaas echt ingrijpen. Je moet, los wat je van mij vindt, wel weten wat je kijker op een gegeven moment nog interessant vindt."
'Klaar mee'
Verlinde wil de hele kwestie achter zich laten.
"Ik ben er klaar mee. Ik hoop dat het duidelijk is. Wij zijn samen een stel. We hebben heel veel meegemaakt en een verklaring gegeven over wat er de afgelopen maanden gebeurd is in onze relatie. Daar hebben we het steeds bij gehouden en dat is het dan ook."
Woensdag komt de gemeenteraad van Maastricht bij een om nogmaals over de kwestie te spreken, zo meldt regionale omroep L1 dinsdag.
Hoes beloofde vorige week al dat er geen details meer zouden bijkomen over de affaire en dat de zaak was afgehandeld, maar toch zien de fractievoorzitters van de hoofdstad van Limburg reden om de kwestie weer te bespreken.
Redden
Nadat de eerste foto's van Hoes met zijn 24-jarige vlam opdoken, verklaarde Verlinde in Boulevard zijn huwelijk te willen redden.
Op het interview van de man, die onder meer beweerde dat het huwelijk van Verlinde en Hoes enkel schijn is, hebben de showbizzdeskundige en burgemeester nooit gereageerd.
Ik denk dat Jan Smit en Yolanthe na de eerste camerabeelden met van Yo met Wes het daar ook graag bij hadden willen laten. Kom op Albert. Ik had je hoger ingeschat.quote:
Het willoze mannetje van 23.quote:Danny was depressief door het verbreken van een eerdere relatie en was volgens zijn moeder een makkelijk slachtoffer voor andere mannen.
Dat is echt stomquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:38 schreef bloempje-moi het volgende:
Ach, Albert is boos
[quote]Albert Verlinde is boos over vele aandacht voor relatieproblemen
Albert Verlinde noemt het vervelend dat zijn relatieperikelen zo veel media-aandacht krijgen.
Foto: Edwin Smulders
Vooral de berichtgeving van Show Laat, de concurrent van RTL Boulevard, is Verlinde een doorn in het oog. "Daar ben ik heel boos over", vertelde de showbizzdeskundige dinsdag in de ochtendshow van Q-Music.
"Dag in, dag uit in De Telegraaf vind ik prima. Als ze denken dat de lezers daarop zitten te wachten", vertelde Verlinde. De man van de showbizzdeskundige, de Maastrichtse burgemeester Onno Hoes, werd vorige week zoenend met een andere man gespot.
Als iemand open kaart heeft gespeeld over zijn huwelijk, je niets heeft beloofd voor de toekomst, je die persoon dankbaar bent voor mooie jaren, de koek op was en ieder zonder wrok zijn eigen kant op ging, waarom dan in vredesnaam de pers op zoeken? En wat heeft in godshemelnaam die moeder er mee te maken met wie haar 23e jarige zoon het doet?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:42 schreef hunter2011 het volgende:
http://www.show.nl/rubrie(...)m_source=twitterfeed
Danny: ´Ik had twee jaar lang een affaire met Onno Hoes´
Ruud Schepers lijkt niet de enige te zijn die een affaire heeft gehad met Onno Hoes. In weekblad Privé, dat dinsdag uitkwam, doet Danny A (nu 25 jaar oud). zijn verhaal over zijn affaire die twee jaar zou hebben geduurd.
Onno zou Danny in de zomer van 2011 hebben leren kennen via de gay-applicatie Grindr. Danny was depressief door het verbreken van een eerdere relatie en was volgens zijn moeder een makkelijk slachtoffer voor andere mannen. “Mijn Danny is een heel gevoelige jongen, die makkelijk in te palmen is. Dan denk ik: Burgemeester, doe dit niet en neem iemand van je eigen leeftijd.”
Na een tijd te hebben gechat, zou Onno Danny hebben laten weten wie hij werkelijk is en wat zijn achternaam is. Toen pas viel het kwartje bij Danny en realiseerde hij dat het de burgemeester van Maastricht en de echtgenoot van Albert Verlinde betrof. Voor Danny veranderde hierdoor de zaak echter niet, want hij had het idee dat er sprake was van een open relatie: “Onno had me al een paar keer verteld dat hij een open relatie had met zijn vriend. Dus wat was het verschil nu ik wist dat hij getrouwd was met die Albert?”
“Al bij de eerste keer dat ik bij hem thuis op bezoek was, belandden we na verloop van tijd in de slaapkamer, waar we seks met elkaar hadden.” Onno zou tijdens deze tijd een dubbelleven hebben geleid en Danny en Onno zouden ontelbare keren het bed hebben gedeeld. “We waren bevriend en hadden seks op de doordeweekse dagen. De weekenden waren voor Albert. We zijn echt los gegaan in dat jaar!”
De relatie tussen Onno en Danny kwam tot het einde door het contact dat Onno kreeg met Ruud Schepers. In die periode kreeg Danny ook een relatie met een andere man en was voor hem daarmee de kous af. “Ik ben Onno nog steeds dankbaar voor de twee mooie jaren die we samen hebben gehad. Maar de koek tussen ons was op, we gingen verder.”
Aanstaande woensdag is er een crisisoverleg in Maastricht met de fractievoorzitters van de stad en de burgemeester. Of dit zal gaan over de affaire is nog niet met zekerheid te zeggen.
Je zult als 23-jarige maar een moeder hebben die het in de krant voor je op moet nemen.quote:
Dit.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:50 schreef bloempje-moi het volgende:
Als iemand open kaart heeft gespeeld over zijn huwelijk, je niets heeft beloofd voor de toekomst, je die persoon dankbaar bent voor mooie jaren, de koek op was en ieder zonder wrok zijn eigen kant op ging, waarom dan in vredesnaam de pers op zoeken? En wat heeft in godshemelnaam die moeder er mee te maken met wie haar 23e jarige zoon het doet?
En die ook nog zegt dat je makkelijk in te palmen bent.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:51 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Je zult als 23-jarige maar een moeder hebben die het in de krant voor je op moet nemen.
Dat is zeker van jaquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat is echt stomeerlijk is eerlijk als Onno geen relatie had gehad met Albert, maar gewoon
burgemeester en broer van .... (Isa Hoes) dus sowieso al een publiek figuur, dan had Albert de
vloer met hem aangeveegd en geprobeerd de onderste steen boven te krijgen.
Die jongen kan zijn Grind'r-profiel wel aan de wilgen aan het Vrijthof hangen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:51 schreef Rens_Wilders het volgende:
Je zult als 23-jarige maar een moeder hebben die het in de krant voor je op moet nemen.
Discretie is wel een belangrijk onderdeel van seksdaten jaquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die jongen kan zijn Grind'r-profiel wel aan de wilgen aan het Vrijthof hangen.
Mijn Grind'rende vrienden bleven angstvallig stil toen ik ze vroeg of ze Onno ook op Grind'r hadden ...quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:54 schreef Rens_Wilders het volgende:
Discretie is wel een belangrijk onderdeel van seksdaten ja
Nee dus... daarom is het ook zo stom dat hij nu ineens boos isquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:43 schreef utrecht1970 het volgende:
Zou albert hier in een soortgelijk geval genoegen mee genomen hebben, denk ik dan.
"Stop nou met bellen, ik heb toch op tv een verklaring voorgelezen, wat wil je nog meer?"
Niemand had daar mee we gekomen bij Albertquote:"Ik ben er klaar mee. Ik hoop dat het duidelijk is. Wij zijn samen een stel. We hebben heel veel meegemaakt en een verklaring gegeven over wat er de afgelopen maanden gebeurd is in onze relatie. Daar hebben we het steeds bij gehouden en dat is het dan ook."
Ik had voor Onno nog nooit van grindr gehoordquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn Grind'rende vrienden bleven angstvallig stil toen ik ze vroeg of ze Onno ook op Grind'r hadden ...
Ik vond het excuus van Ruud wel raar om in het hotel af te spreken, omdat hij zich niet meer op zijn gemak voelde, zowel bij Onno als bij zichzelf. Bij Onno oké, maar in je eigen huis?quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:57 schreef Greys het volgende:
Is er eigenlijk bekend gemaakt hoe en door wie de zoenfoto is gemaakt?
Is hij er ingeluisd door die Ruud die iemand ingeseind heeft met 'als we in de lobby zitten geef ik hem wel even publiekelijk een kus en dan maak jij een foto'? Of was het echt puur toeval dat iemand dat moment zag en kon fotograferen, in de 2 seconden die de kus misschien duurde? (Of lagen ze vijf minuten te tongen daar in die lobby? Kan het me niet voorstellen).
Jij zit meer in de regio Limburg héquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn Grind'rende vrienden bleven angstvallig stil toen ik ze vroeg of ze Onno ook op Grind'r hadden ...
Brabant ... zij zitten in A'dam. En O. zou niet de eerste getrouwde BN-er zijn die ze samen doen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:02 schreef Rens_Wilders het volgende:
Jij zit meer in de regio Limburg héHier in Amsterdam staan zo veel bekende Nederlanders op Grindr en er zal flink wat afgesekst worden maar op de een of andere manier houden mensen daar wel hun mond over. Ik vermoed dat die twee jongens van Onno een mooi zakcentje is toegeschoven door SBS/Telegraaf in ruil voor hun verhaal.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik had voor Onno nog nooit van grindr gehoord
Bekende Nederlander zijn zit toch wat anders in elkaar dan als je burgemeester bent.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:02 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Jij zit meer in de regio Limburg héHier in Amsterdam staan zo veel bekende Nederlanders op Grindr en er zal flink wat afgesekst worden maar op de een of andere manier houden mensen daar wel hun mond over. Ik vermoed dat die twee jongens van Onno een mooi zakcentje is toegeschoven door SBS/Telegraaf in ruil voor hun verhaal.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb een nieuwe gemaakt voor in de OP, deze sluit misschien beter aan.
Is het wat?![]()
[ afbeelding ]
Natuurlijk, maar ik bedoel: er zijn genoeg mensen die via Grindr naaktfoto's van min of meer bekende Nederlanders zullen hebben verkregen en er is niemand die de behoefte heeft die naar buiten te brengen. In de jacht naar nieuws over Onno/Albert zal het me niet verbazen als er nu geld voor wordt geboden. Daar op in gaan vind ik ordinairder dan het bed induiken met een vreemde.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:08 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Bekende Nederlander zijn zit toch wat anders in elkaar dan als je burgemeester bent.
Ja, maar dan moeten het niet Gordon, Gerard Joling ,Carlo en hans Klok zijn maar iets in de trend van Hans Breukhoven , Mark Rutte of zo.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:12 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ik bedoel: er zijn genoeg mensen die via Grindr naaktfoto's van min of meer bekende Nederlanders zullen hebben verkregen en er is niemand die de behoefte heeft die naar buiten te brengen. In de jacht naar nieuws over Onno/Albert zal het me niet verbazen als er nu geld voor wordt geboden. Daar op in gaan vind ik ordinairder dan het bed induiken met een vreemde.
Rutte op grindrquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:18 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ja, maar dan moeten het niet Gordon, Gerard Joling ,Carlo en hans Klok zijn maar iets in de trend van Hans Breukhoven , Mark Rutte of zo.
Mag niet van zijn moederquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Rutte op grindrDat zou pas een mop zijn.
Die zijn zo slim om zonder hun hoofd op Grindr te gaan maar met alleen hun torso. Net als Onno.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:18 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ja, maar dan moeten het niet Gordon, Gerard Joling ,Carlo en hans Klok zijn maar iets in de trend van Hans Breukhoven , Mark Rutte of zo.
Er zouden wel een aantal voetballers op kunnen staan, zou me niets verbazen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Rutte op grindrDat zou pas een mop zijn.
Mogelijk wordt er een hele beerput opengetrokken. Allemaal gates op FOK! Ik hoop dat ik het allemaal bij kan houdenquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:24 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Er zouden wel een aantal voetballers op kunnen staan, zou me niets verbazen.
Het was even zoeken, maar ik wist dat ik het ergens gelezen had.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:57 schreef Greys het volgende:
Is er eigenlijk bekend gemaakt hoe en door wie de zoenfoto is gemaakt?
Is hij er ingeluisd door die Ruud die iemand ingeseind heeft met 'als we in de lobby zitten geef ik hem wel even publiekelijk een kus en dan maak jij een foto'? Of was het echt puur toeval dat iemand dat moment zag en kon fotograferen, in de 2 seconden die de kus misschien duurde? (Of lagen ze vijf minuten te tongen daar in die lobby? Kan het me niet voorstellen).
quote:MAASTRICHT - De jongen die vorige week zoende met burgemeester Onno Hoes van Maastricht is de 24-jarige Ruud Schepers. Volgens De Telegraaf is deze Schepers een huisvriend van Hoes en zijn man Albert Verlinde uit Cromvoirt.
De foto van de jongen lekte uit via de lijsttrekker van de politieke partij Realistische Partij Nederland in Heerlen. Deze Christian Petermann is naast lijsttrekker ook fotograaf.
Volgens Patty Brard wil Schepers geen commentaar leveren op de zoen. Brard suggereerde woensdag in Shownieuws dat de jongen 'zwijgplicht' is opgelegd.
Emotionele periode
Het zoenen van Hoes in een Maastrichtse hotellobby kwam vorige week dinsdag naar buiten via het SBS-programma Show Laat.
Hoes verklaarde na het uitlekken van de foto dat hij een emotionele periode in zijn leven achter de rug heeft. "In de week dat mijn vader overleden was had ik de behoefte even door te zakken en dat heb ik daar op dat moment gedaan."
'Onhandig en ongepast'
Volgens Show Laat zou de 52-jarige Hoes met Schepers hebben gesproken over relatieproblemen met echtgenoot Albert Verlinde. De twee zouden volgens SBS een scheiding overwegen.
In RTL Boulevard las Verlinde donderdag een verklaring voor van hem en Hoes. Dat de Maastrichtse burgemeester werd gesignaleerd met een andere man, is volgens de entertainmentdeskundige 'onhandig en gezien zijn functie ongepast'.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:24 schreef Mylene het volgende:
Filmpje: http://www.telegraaf.nl/p(...)boy_Onno_Hoes__.html
Zijn gewoon voice-overs lijkt me.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:29 schreef chufi het volgende:
Ik weet niet of dat de echte stem van zn moeder is. Ik speur een erg westelijk accent , terwijl Danny wel gewoon limburgs lijkt te praten...
Het lijkt er wel op... Misschien eens de bankrekeningen van de lijsttrekker en die gladjakker controleren?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:07 schreef Greys het volgende:
Ah, dus héél toevallig wilde die Ruud ineens na al die tijd niet meer bij hem of Onno thuis afspreken maar in een hotel 'omdat hij zich daar meer op zijn gemak voelde' en héél toevallig zoent Ruud hem midden in de lobby en héél toevallig was daar exact op dat moment net een fotograaf die ook lijsttrekker in Heerlen is. Dat had ik nog helemaal niet meegekregen.
Hij is er gewoon vierkant ingeluisd en wordt kapot gemaakt.
Dat is ingesproken door derden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:29 schreef chufi het volgende:
Ik weet niet of dat de echte stem van zn moeder is. Ik speur een erg westelijk accent , terwijl Danny wel gewoon limburgs lijkt te praten...
En zulke situaties krijg je dan, er wordt op locale sites al gesproken over een flinke horde jongens.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
Laat ze maar eerst dat sms je zien van Onno. Maar die zal ze wel per ongeluk gewist hebben...
Daar lijkt het wel op ja.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dus eigenlijk is deze hele heksenjacht op Onno alleen maar bedoeld om Albert een keer flink
terug te pakken. Dat is klote voor Onno dan.
Aftreden aankondigen in een showbizzprogramma? Dat lijkt me niet. Maar ik ga wel kijkenquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:43 schreef hunter2011 het volgende:
Onno Hoes vanavond live in RTL Boulevard, net gemeld.
Gaat hij zijn aftreden aankondigen?
Triest voor Onnoquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op ja.
Ik heb Albert totaal niet hoog staan, maar dit is gewoon in en in triest.
Ge-nie-ten dit!quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
![]()
Typisch gevalletje van Backfire.
Vraag me af wat Isa Hoes hier nou van vindt?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat héél veel BNérs er zo over denken...
Kan ook wel dat hij live vanuit Maastricht een mededeling doet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ben benieuwd waarom hij zal komen. Maar om nou te zeggen dat ik hiervan geniet.. nee.
Ben wel benieuwd of Albert ook aan de desk zit.
Wat moet ze er van vinden dan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:54 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Vraag me af wat Isa Hoes hier nou van vindt?
Ja ik denk dat ook. Ik zie m daar nou niet aan die desk staan bij nader inzien.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:55 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Kan ook wel dat hij live vanuit Maastricht een mededeling doet.
Ik denk dat hij opstapt.
Dat zou wel héél raar zijnquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:01 schreef Rens_Wilders het volgende:
Jullie denken serieus dat de burgemeester van Maastricht zijn aftreden bekend maakt via RTL Boulevard?
Politiek naar het volk brengen, jeweetsquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:01 schreef Rens_Wilders het volgende:
Jullie denken serieus dat de burgemeester van Maastricht zijn aftreden bekend maakt via RTL Boulevard?
Niet alleen via RTL Boulevard....heb eigenlijk geen idee.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:01 schreef Rens_Wilders het volgende:
Met of zonder Albert?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:43 schreef hunter2011 het volgende:
Onno Hoes vanavond live in RTL Boulevard, net gemeld.
Gaat hij zijn aftreden aankondigen?
Tuurlijk wel johquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:01 schreef Rens_Wilders het volgende:
En dan hebben ze het maar gehad ook ....quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel joh
Na al die jaren gunt Onno Kwalbert vast wel een primeurtje
Dit dus. Hoop dat Patty en Evert er nog weken lang over gaan praten.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:43 schreef utrecht1970 het volgende:
Zou albert hier in een soortgelijk geval genoegen mee genomen hebben, denk ik dan.
"Stop nou met bellen, ik heb toch op tv een verklaring voorgelezen, wat wil je nog meer?"
Een kleine troost: een gevallen VVD-er duikt doorgaans een jaar later ergens op alsof er niks aan het handje is geweest.quote:
Ach, dat deden Evert en Patty ook, dus wat dat betreft...quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:04 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Niet alleen via RTL Boulevard....heb eigenlijk geen idee.
Maar als het om een interview gaat zal het wel een super-objectief item worden, gescript van A t/m Z
quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Een kleine troost: een gevallen VVD-er duikt doorgaans een jaar later ergens op alsof er niks aan het handje is geweest.
Dus als Burgemeester moet je een seksloos bestaan leven?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik vind dat Onno toch niet echt een goed voorbeeld geeft als burgermeester zo.
Hij had kunnen weten dat dit eens uit zou komen.
Welke beerput?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Volgens mij kan hij weinig anders meer dan aftreden. Burgemeester is geen baan, burgemeester ben je 24/7. Eén foutje wil men dan nog weleens door de vingers zien, maar die hele beerput zit niemand op te wachten, dat brengt alleen maar schade toe aan het ambt.
Je mag alles, maar je zorgt ervoor dat je dat niet in het openbaar doet. Wel zo logisch toch ook?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus als Burgemeester moet je een seksloos bestaan leven?
Of mag je absoluut geen open relatie hebben als burgemeester zijnde?
Die vindt het (terecht) sneu voor haar broer, lijkt me?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:54 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Vraag me af wat Isa Hoes hier nou van vindt?
Dat weet ik wel bijna zeker, het gaat allang niet meer over Onno en zijn neukertjes, Albert die mpoet aan de schandpaal, en openlijk zeggen de meeste BNers, oh zielig etc. maar ondertussen hopen de meeste dat ie op zijn snuiter gaat....Onno is nu alleen maar bijzaak.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dus eigenlijk is deze hele heksenjacht op Onno alleen maar bedoeld om Albert een keer flink
terug te pakken. Dat is klote voor Onno dan.
Maar hij heeft toch niet in het openbaar in een leren sm-pakje aan de kroonluchters lopen slingeren?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je mag alles, maar je zorgt ervoor dat je dat niet in het openbaar doet. Wel zo logisch toch ook?
Dat zeg ik niet, maar je inschrijven op sekssites met foto's van een ontbloot bovenlijf gaat toch een beetje te ver.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus als Burgemeester moet je een seksloos bestaan leven?
Of mag je absoluut geen open relatie hebben als burgemeester zijnde?
Is dat al toegegeven en bewezen waar eigenlijk enzo?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:22 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar je inschrijven op sekssites met foto's van een ontbloot bovenlijf gaat toch een beetje te ver.
Ja, de Koningin ja, maar als hij zit te zoenen met Edith Schippers is dat ook wel nieuws hoorquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar hij heeft toch niet in het openbaar in een leren sm-pakje aan de kroonluchters lopen slingeren?
Eén kusje op de lippen in het openbaar, daar gaat het hier om he...
De Koning kust de Koningin ook gewoon op de lippen in het openbaar, toch?
Verder deed hij niets openbaar, anderen máákten halve waarheden openbaar.
Is mij een raadsel waarom je zo los gaat. Ging je ook zo los bij Bram M?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
Burgemeester Onno Hoes (VVD) van Maastricht wilde dinsdagavond niet reageren op de verhalen die over hem de ronde doen![]()
Dat heeft hij vlak voor aanvang van de gemeenteraadsvergadering in Maastricht aan het ANP laten weten.
Ook staan de affaires rond zijn persoon niet op de raadsagenda dinsdagavond. Verschillende fracties in de raad lieten vooraf weten de zaak ook niet aan de orde te zullen stellen.
Een opgeruimd ogende Hoes opende de raadsvergadering met enkele afmeldingen, om vervolgens over te gaan tot de behandeling van de agenda.
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)niet-op-aantijgingen
Nu weten we nog niet hoe vaak hij nou anaal genomen is![]()
Ik vind dat ook een Burgemeester een open relatie zou mogen hebben.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, de Koningin ja, maar als hij zit te zoenen met Edith Schippers is dat ook wel nieuws hoor
Inderdaad en dat het nou toevallig de man van is.. moet er in feite niet toe doen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dat ook een Burgemeester een open relatie zou mogen hebben.
Zolang hij niet midden op de markt gaat liggen krikken. En dat heeft hij ook niet gedaan, het 'ergste' dat hij in het openbaar heeft gedaan is 1 kusje op de lippen.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:26 schreef hexje het volgende:
Is mij een raadsel waarom je zo los gaat. Ging je ook zo los bij Bram M?
Dat wil en hoef ik ook niet te weten. Zeker niet als bepaalde media alleen maar op zoek zijn naar een stukje vergelding jegens Albert.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
Burgemeester Onno Hoes (VVD) van Maastricht wilde dinsdagavond niet reageren op de verhalen die over hem de ronde doen![]()
Nu weten we nog niet hoe vaak hij nou anaal genomen is![]()
Maar dan kun je er beter eerlijk over zijn en niet zeggen 'nee hoor, fractievoorzitters, een kusje en dat was het, écht'. Meer in het algemeen denk ik dat burgemeester geen functie is die zich leent om een dergelijke seksuele moraal erop na te houden. Net zo min als dat een koning of minister-president dat kan... Het maakt je té kwetsbaar en het schaadt je aanzien.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dat ook een Burgemeester een open relatie zou mogen hebben.
Zolang hij niet midden op de markt gaat liggen krikken. En dat heeft hij ook niet gedaan, het 'ergste' dat hij in het openbaar heeft gedaan is 1 kusje op de lippen.
Helemaal eens. Ik snap niet waarom sommige hier zijn homo-zijn erbij halen. Heeft er niks mee te maken. Als hij hetero was en zijn vrouw bedonderde met jonge meiden was het óók fout. Of er een open huwelijk mee had zeg maar.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dan kun je er beter eerlijk over zijn en niet zeggen 'nee hoor, fractievoorzitters, een kusje en dat was het, écht'. Meer in het algemeen denk ik dat burgemeester geen functie is die zich leent om een dergelijke seksuele moraal erop na te houden. Net zo min als dat een koning of minister-president dat kan... Het maakt je té kwetsbaar en het schaadt je aanzien.
En we hebben al een antwoord gevondenquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:28 schreef regiliopeace het volgende:
Dat wil en hoef ik ook niet te weten. Zeker niet als bepaalde media alleen maar op zoek zijn naar een stukje vergelding jegens Albert.
http://www.show.nl/rubrie(...)faire-met-onno-hoes/quote:“Al bij de eerste keer dat ik bij hem thuis op bezoek was, belandden we na verloop van tijd in de slaapkamer, waar we seks met elkaar hadden.” Onno zou tijdens deze tijd een dubbelleven hebben geleid en Danny en Onno zouden ontelbare keren het bed hebben gedeeld. “We waren bevriend en hadden seks op de doordeweekse dagen. De weekenden waren voor Albert.![]()
![]()
We zijn echt los gegaan in dat jaar!”
quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En we hebben al een antwoord gevonden
[..]
http://www.show.nl/rubrie(...)faire-met-onno-hoes/
Twee jaar alleen op werkdagen is 260 dagen per jaar![]()
En Kwalbert mocht maar 104 dagen per jaar
Dat zégt die lover ja, die ook nog even een (rancuneus) graantje mee wil pikken. Erg betrouwbaar vind ik het niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En we hebben al een antwoord gevonden
[..]
http://www.show.nl/rubrie(...)faire-met-onno-hoes/
Twee jaar alleen op werkdagen is 260 dagen per jaar![]()
En Kwalbert mocht maar 104 dagen per jaar
Er zijn hetero-burgemeesters die met kleinere schandalen de laan uit zijn gestuurd.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Helemaal eens. Ik snap niet waarom sommige hier zijn homo-zijn erbij halen. Heeft er niks mee te maken. Als hij hetero was en zijn vrouw bedonderde met jonge meiden was het óók fout. Of er een open huwelijk mee had zeg maar.
Misschien kom hij daarom straks, misschien gaat hij vertellen dat hij dat helemaal niet is. of het waarquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:37 schreef matthijst het volgende:
Hoe hebben ze die Onno op grindr kunnen vinden aan die pens van hem? En waarom niet dat hele profiel?
quote:Burgemeester Onno Hoes van Maastricht is mogelijk chantabel door het zoen-incident in het openbaar met een 24-jarige man. Dat zegt Bernt Schneiders, voorzitter van het Genootschap van Burgemeesters, maandagavond bij Pauw en Witteman. Schneiders gelooft niet dat Hoes zijn politieke carrière hiermee op het spel staat. Tafelgast en CDA fractievoorzitter in de Tweede Kamer Sybrand van Haersma Buma zei in hetzelfde programma dat het 'onhandig is als de aandacht van je politieke functie verschuift naar je privé-situatie'. Frans Bastiaens, fractievoorzitter van de PvdA Maastricht, noemt het incident 'bijzonder onhandig'. Volgens hem heeft de situatie invloed op het gezag van de burgemeester. Maar het is een privékwestie en er zijn belangrijkere zaken die de aandacht verdienen, volgens Bastiaens. Vorige week verscheen het nieuws dat burgemeester Hoes een 24-jarige heeft gekust in een hotel in Maastricht. Lees hier eerdere berichtgeving over de kus van Onno Hoes>>
Sinds wanneer werkt Onno bij Boulevard?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Omdat ze beiden talloze mensen in de zeik genomen en beschadigd hebben ten koste van hun eigen ikke
Hoe ben je chantabel dan door die kus als het toch al allemaal openbaar is?quote:
Die kus is ook niet chantabel, maar volgens mij is dat echt het tipje van de ijsberg, op locale Limburgse sites hebben ze het echt gehad over talloze jongens die al contact met hen hadden opgenomen en beweerden sex te hebben gehad met Onno Hoes.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe ben je chantabel dan door die kus als het toch al allemaal openbaar is?
Niet naar jou toe hoor, jij quote het ook maar ergens vandaan, maar ik vraag het me af?
Ja, het duurt even voor we bij het niveau van Albert zijn beland.quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, het duurt even voor we bij het niveau van Albert zijn beland.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:50 schreef Arcee het volgende:
Ja, het duurt even voor we bij het niveau van Albert zijn beland.
tipje van de sluier of topje van de ijsberg?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:50 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Die kus is ook niet chantabel, maar volgens mij is dat echt het tipje van de ijsberg, op locale Limburgse sites hebben ze het echt gehad over talloze jongens die al contact met hen hadden opgenomen en beweerden sex te hebben gehad met Onno Hoes.
Er hoven maar 1 of 2 bad guys die bv foto's of een filmpje hebben gemaakt.
Ja maar, ja maar ... het niveau bij Albert is óók niet erg hoogquote:
Correct ja, haha!quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
tipje van de sluier of topje van de ijsberg?
Nou, laten we dan maar met zijn allen hopen dat we snel uitsluitsel krijgen over het aantal keren anale seks.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ja maar, ja maar ... het niveau bij Albert is óók niet erg hooghet was wel te verwachten
dat dit een keer zou gebeuren, maar lullig dat Onno geslachtofferd wordt, dat wel...
Nah... hoef ik niet te weten...quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou, laten we dan maar met zijn allen hopen dat we snel uitsluitsel krijgen over het aantal keren anale seks.
![]()
![]()
juist ja details willen we, van alle 260 keren!quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou, laten we dan maar met zijn allen hopen dat we snel uitsluitsel krijgen over het aantal keren anale seks.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:06 schreef JaneDoe het volgende:
juist ja details willen we, van alle 260 keren!
nee joh, die is niet minderjarig!quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Ook verhalen van de seks in het weekeinde met Kwalbert willen we details van
![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:49 schreef JaneDoe het volgende:
oh dus t valt niet mij alleen op? door t fanatisme en t aantal onbenullige posts zou je bijna denken dat zouzou dr inburgeringscursus heeft afgerond en naar een andere gate is overgestapt...
Ik vraag me af of die überhaupt nog wel sex hebbenquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Ook verhalen van de seks in het weekeinde met Kwalbert willen we details van
![]()
Ik moest keihard lachen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:49 schreef JaneDoe het volgende:
oh dus t valt niet mij alleen op? door t fanatisme en t aantal onbenullige posts zou je bijna denken dat zouzou dr inburgeringscursus heeft afgerond en naar een andere gate is overgestapt...
Als je de foto's nog een keer goed bekijkt, dan zie je dat hij gekust wordt door die Ruud. En inderdaad daarbij ook nog eens in een hotel af gaan spreken maakt het allemaal heel verdacht...quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:10 schreef Greys het volgende:
Trouwens heel bijzonder, die Albert-haat hier.
Als hij iets over Yo of Sylvie te melden heeft wordt hij op handen gedragen en zit men voor de buis om vervolgens hier te quoten over wat hij allemaal zei. Albert zorgt voor het bestaansrecht van zo'n beetje de helft van alle gates hier als het niet meer is.
Maar nu kust zijn ega een jongere man in het openbaar en de intense haat borrelt op vanuit de tenen en ineens moet Albert aan de galg en zijn man er bij WANT HIJ IS NOU EENMAAL MET DIE GALBAK GETROUWD EINZ!(?&($!!
Ja, het is logisch dat er aandacht aan besteed wordt. Dat is het risico van het vak.
Maar sommigen hier slaan wel héél erg door in de haat hoor
Ik weet idd bijna wel zeker dat hij er ingeluisd is.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:16 schreef snetje het volgende:
[..]
Als je de foto's nog een keer goed bekijkt, dan zie je dat hij gekust wordt door die Ruud. En inderdaad daarbij ook nog eens in een hotel af gaan spreken maakt het allemaal heel verdacht...
Het gaat ook wel supersnel nuquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:18 schreef Flow3r het volgende:
Albert is straks niet in Boulevard, Froukje vertelt waarom en Onno doet zijn woordje
spuit elf![]()
Ik gok dat de ironie aan velen voorbijgaat.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:10 schreef Greys het volgende:
Als hij iets over Yo of Sylvie te melden heeft wordt hij op handen gedragen en zit men voor de buis om vervolgens hier te quoten over wat hij allemaal zei. Albert zorgt voor het bestaansrecht van zo'n beetje de helft van alle gates hier als het niet meer is.
Maar nu kust zijn ega een jongere man in het openbaar en de intense haat borrelt op vanuit de tenen en ineens moet Albert aan de galg en zijn man er bij WANT HIJ IS NOU EENMAAL MET DIE GALBAK GETROUWD EINZ!(?&($!!
Kan me dat ook niet voorstellen, hoor. Wil met dat ook niet voorstellen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:20 schreef mootie het volgende:
Het is wel erg jaren 50 als de kranten morgen koppen:
Burgemeester treedt af om kus.
Ik had deze er even uit moeten knippen ja, voor meer duidelijkheidquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom quote je mij daarbij?![]()
Want ik weet idd bijna wel zeker dat hij er ingeluisd is, maar dat heeft niets met die post te maken, toch?
Het is duidelijk te zien dat Onno door Ruud gekust wordt. En niet andersom.quote:Maar nu kust zijn ega een jongere man in het openbaar
Ja sorry, ik las mijn post nog eens door en had hem al in de gaten wat je bedoeldequote:Op dinsdag 17 december 2013 18:24 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik had deze er even uit moeten knippen ja, voor meer duidelijkheid
[..]
Het is duidelijk te zien dat Onno door Ruud gekust wordt.
En het begon al vrij laag.quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:49 schreef JaneDoe het volgende:
Kenjenagaan.quote:
Dit verbaast mij al vanaf het begin van deze "gate"quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:10 schreef Greys het volgende:
Ja, het is logisch dat er aandacht aan besteed wordt. Dat is het risico van het vak.
Maar sommigen hier slaan wel héél erg door in de haat hoor
Mij ook.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit verbaast mij al vanaf het egin van deze "gate"
Ja, heel schijnheilig dat ze eerlijk toegeven dat ze er zelf ook dieper in waren gedoken als het een ander betrof HA HAHA HAHAHAHAHAHA!quote:
Dan kunnen ze het behandelen zoals ze ieder ander zaak behandelen zeiden Fraukje en dinges net.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:39 schreef Cynix ® het volgende:
Nou weet ik nog niet waarom Albert er zelf niet bij is.
Hij is geen hoofdredacteur.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:40 schreef utrecht1970 het volgende:
Marc is van de weekend, pakt weekend ook flink uit deze week?
#exitonnoquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:42 schreef Greys het volgende:
Ik krijg steeds meer hoop en geloof dat hij gewoon Burgemeester gaat blijven.
En terecht.
Ik hoop het niet. Hij had sowieso al weg moeten gaan na dat gedrocht van een wietpasquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:42 schreef Greys het volgende:
En terecht.
Die gaat echt niet aftreden om deze waterstorm.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:42 schreef Greys het volgende:
En terecht.
Ze zeggen toch net dat je aan het eind van het programma hun complete interview met Onno te zien krijgt. Ga dan in de tussentijd gewoon iets anders doenquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:42 schreef matthijst het volgende:
Komt die Onno nog langs? Of zit ik voor jan lul naar die pratende jabba the hutt the kijken?
Het zou mij tegenvallen als hij af zou treden, ik denk niet dat hij zich hierdoor klein laat krijgen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:42 schreef Greys het volgende:
En terecht.
ah, zette m net pas aanquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zeggen toch net dat je aan het eind van het programma hun complete interview met Onno te zien krijgt. Ga dan in de tussentijd gewoon iets anders doen
quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die gaat echt niet aftreden om deze waterstorm.
Hoop het echt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zou mij tegenvallen als hij af zou treden, ik denk niet dat hij zich hierdoor klein laat krijgen.
Dat is iets anders.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Hoop het echt.
Daar toont hij zich alleen maar een sterk man mee![]()
Terecht ook dat ze in Boulevard die andere burgemeester even aanhaalden die al jaren Burgemeester is met in het openbaar een minnares/vriendin terwijl hij getrouwd is.
Hoezo terecht? Verder ben je toch niet geloofwaardig. Het begon bij alleen een kus en nu dit.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:42 schreef Greys het volgende:
En terecht.
Die vallen Abert niet af!quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:47 schreef Stiggie het volgende:
Ze zijn nog veel te begripvol voor de situatie. Afslachten, kwalbert style hoor je te doen
Lijkt me vrij sterk als alles uit de duim gezogen is. En dan zijn er toch andere jongetjes die zich aanmelden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het zal me niks verbazen dat Evert heel dat verhaal uit zijn duim heeft gezogen en dat Danny en moeder zijn buurjongen en buurvrouw is.
Ja, ik denk dat dat een enorme eyeopener voor hem is.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zou Albert gaan stoppen met Boulevard nu hij weet wat de roddeljournalistiek allemaal met je kan doen?
Ze zijn allebei 52 jaarquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:12 schreef snetje het volgende:
Ik vraag me af of die überhaupt nog wel sex hebbenAlbert is denk te oud voor Onno.. Albert is er meer voor de weekendjes uit gaan, lekker eten, filmpje pakken etc. kortom een weekendmaatje
Dies altijd flink ....quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:40 schreef utrecht1970 het volgende:
Marc is van de weekend, pakt weekend ook flink uit deze week?
Want?quote:
Ik vind dat iemand prima Burgemeester kan zijn terwijl zijn privéleven wellicht iets anders ingericht is dan jij of de buurvrouw misschien zou doen. En daarom vind IK het terecht als bij Burgemeester zou blijvenquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:47 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Hoezo terecht? Verder ben je toch niet geloofwaardig. Het begon bij alleen een kus en nu dit.
Ja duhuh, die gaan weer een staaltje afslachten laten zien. Iedereen bij SBS haat Albert volgens mij.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:48 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Lijkt me vrij sterk als alles uit de duim gezogen is. En dan zijn er toch andere jongetjes die zich aanmelden.
Mij maak je niet wijs dat Onno Hoes met zijn Grindr NOOIT een scharrel heeft gehad.
Denk dat je bij Show Laat een heel ander verhaal gaat horen.
Precies! Laten we nu niet ineens gaan doen alsof het zo'n goede burgemeester is.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:43 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Hij had sowieso al weg moeten gaan na dat gedrocht van een wietpas
Daarom is hij er vanavond ook nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat dat een enorme eyeopener voor hem is.
Het zal niet allemaal verzonnen zijn, maar vind je het niet op zijn minst dubieus dat 'de moeder van depressieve Danny' meerdere keren met Onno contact had destijds, dat ze dat prima vond dat hij zich zorgen om die jongen maakte en dat nu, jaren later, ze ineens roept dat hij van haar kind af moet blijven?quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:48 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Lijkt me vrij sterk als alles uit de duim gezogen is. En dan zijn er toch andere jongetjes die zich aanmelden.
Mij maak je niet wijs dat Onno Hoes met zijn Grindr NOOIT een scharrel heeft gehad.
Denk dat je bij Show Laat een heel ander verhaal gaat horen.
is er al een poll?quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die gaat echt niet aftreden om deze waterstorm.
Die is zijn afscheidsspeech aan het schrijven. Huilend.quote:
Hij gaat niet alles ontkennen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:49 schreef stoeltafel het volgende:
Verder, natuurlijk gaat die NOG niet aftreden. Er komt zo een interview waarin hij alles ontkent en alles gaat bagatelliseren wat niet zo gek is.
gedeeltes die niet te bewijzen zijn bedoel jequote:Op dinsdag 17 december 2013 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij gaat niet alles ontkennen.
Hij gaat de gedeeltes die niet waar zijn ontkennen.
Je zou hem eerder bij nova verwachten iddquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat waardeloos trouwens dat hij bij Boulevard gaat zitten. Dat vind ik echt beneden het niveau van een burgemeester.
dat boeit toch geen fuck. Albert vraagt ook nooit aan de familie van zijn "slachtoffers" of ze het erg vinden dat hij hun partner wekenlang afzeikt op TV. Schitterend dat die vieze vuile ranzige pisnicht via deze weg een keer zelf voor lul staat. Nu nog een bezemsteel in zijn reet en in de gracht dumpen en kloar. Opgelost.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, want Onno is altijd zo'n enorme roddelnicht op tv geweest.
Omdat het mij niet gaat om het vreemdgaan maar vooral dat hij op een openbare site staat met pikante foto's.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Want?
[..]
Ik vind dat iemand prima Burgemeester kan zijn terwijl zijn privéleven wellicht iets anders ingericht is dan jij of de buurvrouw misschien zou doen. En daarom vind IK het terecht als bij Burgemeester zou blijvenWat jij vindt mag je uiteraard zelf weten.
Albert Verlinde wel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, want Onno is altijd zo'n enorme roddelnicht op tv geweest.
Welke pikante foto's? Een fotootje van zijn bovenlichaam. Nou, nou, tut, tut...quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Omdat het mij niet gaat om het vreemdgaan maar vooral dat hij op een openbare site staat met pikante foto's.
Dat vind ik niet normaal voor een burgemeester ja.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Welke pikante foto's? Een fotootje van zijn bovenlichaam. Nou, nou, tut, tut...
Oh jee! Een ontbloot torso!quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:57 schreef Gramulanion het volgende:
Omdat het mij niet gaat om het vreemdgaan maar vooral dat hij op een openbare site staat met pikante foto's.
Amenquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:56 schreef matthijst het volgende:
[..]
dat boeit toch geen fuck. Albert vraagt ook nooit aan de familie van zijn "slachtoffers" of ze het erg vinden dat hij hun partner wekenlang afzeikt op TV. Schitterend dat die vieze vuile ranzige pisnicht via deze weg een keer zelf voor lul staat. Nu nog een bezemsteel in zijn reet en in de gracht dumpen en kloar. Opgelost.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
Gelukkig zijn er geen kinderen in het spel.
Dat vind ik dus ook. Hier wordt allemaal maar gedaan dat het maar moet kunnen, maar het gaat niet over Jantje Smit of zo, maar een burgemeester. Snap sowieso niet dat hij in zo'n functie tijd heeft om elke dag uren te fitnessen, allerlei relaties er op na te houden en wat al niet meer.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:58 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat vind ik niet normaal voor een burgemeester ja.
Gaat meer om de app dan de foto lijkt mij. Sowieso heel naïef dat je denkt dat dit niet uitkomt als je erop staat anno 2013quote:
En niet echt objectief, het programma van zijn man, waarvan bekend is dat Albert Verlinde een flinke vinger in de pap heeft en bepaalt wat wel en wat niet uitgezonden wordt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat waardeloos trouwens dat hij bij Boulevard gaat zitten. Dat vind ik echt beneden het niveau van een burgemeester.
Dat is zijn privé-levenquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:02 schreef matthijst het volgende:
koning Willem op grindr in zn onderbroek, moet dat ook kunnen?
Onno stond niet in zijn onderbroek. Hij had gewoon een trainingsbroek aan.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:02 schreef matthijst het volgende:
koning Willem op grindr in zn onderbroek, moet dat ook kunnen?
Ja en sinds wanneer ben je meteen één en dezelfde persoon als je partner?quote:
Willem welquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Onno stond niet in zijn onderbroek. Hij had gewoon een trainingsbroek aan.
Hij staat niet met zijn lul in zijn hand ofzo hoor.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Sinds nooit. Hij doelt toch op de karma van Albert?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en sinds wanneer ben je meteen één en dezelfde persoon als je partner?
Wellicht had hij niet verwacht dat het zo enorm erg zou zijn als het 'uit zou komen'?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:00 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Gaat meer om de app dan de foto lijkt mij. Sowieso heel naïef dat je denkt dat dit niet uitkomt als je erop staat anno 2013
Ok. Dan snap ik het niet, want Onno wordt hier vele malen harder 'gepakt' dan Albert.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:04 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Sinds nooit. Hij doelt toch op de karma van Albert?
Albert laat familieleden van BN'ers ook niet met rustquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok. Dan snap ik het niet, want Onno wordt hier vele malen harder 'gepakt' dan Albert.
Maar homoseksualiteit is verder geen issue voor je?quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:56 schreef matthijst het volgende:
[..]
dat boeit toch geen fuck. Albert vraagt ook nooit aan de familie van zijn "slachtoffers" of ze het erg vinden dat hij hun partner wekenlang afzeikt op TV. Schitterend dat die vieze vuile ranzige pisnicht via deze weg een keer zelf voor lul staat. Nu nog een bezemsteel in zijn reet en in de gracht dumpen en kloar. Opgelost.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar homoseksualiteit is verder geen issue voor je?
Albert is er wel blij mee zeker.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok. Dan snap ik het niet, want Onno wordt hier vele malen harder 'gepakt' dan Albert.
Dan heeft hij nooit naar het programma van zijn man gekeken denk ik, die zou dit uitgemolken hebbenquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Wellicht had hij niet verwacht dat het zo enorm erg zou zijn als het 'uit zou komen'?
Het gaat niet eens om de foto, het gaat erom wat voor site het is en wat het doel is van het plaatsen van de foto.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij staat niet met zijn lul in zijn hand ofzo hoor.
Op een gemiddelde strandfoto zie je meer.
En zelfs WA en Maxima lopen in bikini/zwembroek over een strand.
Foei!
neu, geen probleem mee, maar Albert wekt dit soort reacties opquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar homoseksualiteit is verder geen issue voor je?
Nog even geduld... het laatste itemquote:
Dus zolang niemand het weet mag je doen wat je wil, maar als het uitkomt gaat iedereen hypocriet moord en brand schreeuwen. Apart.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:07 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Het gaat niet eens om de foto, het gaat erom wat voor site het is en wat het doel is van het plaatsen van de foto.
Het is echt geen site om alleen te drinken. De meeste mannen liggen in no time te seksen bij een contact, als het klikt natuurlijk.
Tuurlijk wordt er in de politiek veel gescharreld, maar het gebeurd over het algemeen wat discreter. Had hij gewoon ook moeten doen.
Dan weet ik wanneer ik naar RTL4 moet zappenquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:08 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Nog even geduld... het laatste item
Alles voor de kijkcijfers!
Bij jou. Dat zegt toch iets over je.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:08 schreef matthijst het volgende:
[..]
neu, geen probleem mee, maar Albert wekt dit soort reacties op
Als niemand het weet valt er niet veel te schreeuwen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus zolang niemand het weet mag je doen wat je wil, maar als het uitkomt gaat iedereen hypocriet moord en brand schreeuwen. Apart.
mwah, bij meer mensend enk ik.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Bij jou. Dat zegt toch iets over je.
Tja,...hypocriet misschien maar zo is het nu eenmaal.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus zolang niemand het weet mag je doen wat je wil, maar als het uitkomt gaat iedereen hypocriet moord en brand schreeuwen. Apart.
Daar ben ik ook mee eens, maar toch denk ik dat Albert het had uitgemolken als het niet zijn eigen partner betrof.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:10 schreef Greys het volgende:
[quote]Mijn punt is meer dat Hoes het zélf wellicht oprecht (!) niet zo'n probleem vond dat hij op zo'n site stond en het dus ook als niet zo dramatisch had ingeschat als het zou uitkomen. Naïef misschien. Oke. Maar wie weet vindt hij gewoon oprecht dat wat hij in zijn privéleven doet een ander geen ene reet aan gaat, zolang hij zijn werk goed doet en het niets illegaals is.
Ja, als Albert dan zegt dat dat niet zo is, dan is dat gewoon zo. Daarmee is de kous dan af en hoeft er niet nog dagen, weken, maanden of jaren over doorgegaan te worden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:39 schreef Greys het volgende:
Ah, depressieve Danny en zijn moeder verzonnen het dus zelf, dat ze Albert kennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |