Willem welquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Onno stond niet in zijn onderbroek. Hij had gewoon een trainingsbroek aan.
Hij staat niet met zijn lul in zijn hand ofzo hoor.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Omdat het mij niet gaat om het vreemdgaan maar vooral dat hij op een openbare site staat met pikante foto's.
Sinds nooit. Hij doelt toch op de karma van Albert?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en sinds wanneer ben je meteen één en dezelfde persoon als je partner?
Wellicht had hij niet verwacht dat het zo enorm erg zou zijn als het 'uit zou komen'?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:00 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Gaat meer om de app dan de foto lijkt mij. Sowieso heel naïef dat je denkt dat dit niet uitkomt als je erop staat anno 2013
Ok. Dan snap ik het niet, want Onno wordt hier vele malen harder 'gepakt' dan Albert.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:04 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Sinds nooit. Hij doelt toch op de karma van Albert?
Albert laat familieleden van BN'ers ook niet met rustquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok. Dan snap ik het niet, want Onno wordt hier vele malen harder 'gepakt' dan Albert.
Maar homoseksualiteit is verder geen issue voor je?quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:56 schreef matthijst het volgende:
[..]
dat boeit toch geen fuck. Albert vraagt ook nooit aan de familie van zijn "slachtoffers" of ze het erg vinden dat hij hun partner wekenlang afzeikt op TV. Schitterend dat die vieze vuile ranzige pisnicht via deze weg een keer zelf voor lul staat. Nu nog een bezemsteel in zijn reet en in de gracht dumpen en kloar. Opgelost.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar homoseksualiteit is verder geen issue voor je?
Albert is er wel blij mee zeker.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok. Dan snap ik het niet, want Onno wordt hier vele malen harder 'gepakt' dan Albert.
Dan heeft hij nooit naar het programma van zijn man gekeken denk ik, die zou dit uitgemolken hebbenquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Wellicht had hij niet verwacht dat het zo enorm erg zou zijn als het 'uit zou komen'?
Het gaat niet eens om de foto, het gaat erom wat voor site het is en wat het doel is van het plaatsen van de foto.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij staat niet met zijn lul in zijn hand ofzo hoor.
Op een gemiddelde strandfoto zie je meer.
En zelfs WA en Maxima lopen in bikini/zwembroek over een strand.
Foei!
neu, geen probleem mee, maar Albert wekt dit soort reacties opquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar homoseksualiteit is verder geen issue voor je?
Nog even geduld... het laatste itemquote:
Dus zolang niemand het weet mag je doen wat je wil, maar als het uitkomt gaat iedereen hypocriet moord en brand schreeuwen. Apart.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:07 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Het gaat niet eens om de foto, het gaat erom wat voor site het is en wat het doel is van het plaatsen van de foto.
Het is echt geen site om alleen te drinken. De meeste mannen liggen in no time te seksen bij een contact, als het klikt natuurlijk.
Tuurlijk wordt er in de politiek veel gescharreld, maar het gebeurd over het algemeen wat discreter. Had hij gewoon ook moeten doen.
Dan weet ik wanneer ik naar RTL4 moet zappenquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:08 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Nog even geduld... het laatste item
Alles voor de kijkcijfers!
Bij jou. Dat zegt toch iets over je.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:08 schreef matthijst het volgende:
[..]
neu, geen probleem mee, maar Albert wekt dit soort reacties op
Als niemand het weet valt er niet veel te schreeuwen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus zolang niemand het weet mag je doen wat je wil, maar als het uitkomt gaat iedereen hypocriet moord en brand schreeuwen. Apart.
mwah, bij meer mensend enk ik.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Bij jou. Dat zegt toch iets over je.
Tja,...hypocriet misschien maar zo is het nu eenmaal.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus zolang niemand het weet mag je doen wat je wil, maar als het uitkomt gaat iedereen hypocriet moord en brand schreeuwen. Apart.
Daar ben ik ook mee eens, maar toch denk ik dat Albert het had uitgemolken als het niet zijn eigen partner betrof.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:10 schreef Greys het volgende:
[quote]Mijn punt is meer dat Hoes het zélf wellicht oprecht (!) niet zo'n probleem vond dat hij op zo'n site stond en het dus ook als niet zo dramatisch had ingeschat als het zou uitkomen. Naïef misschien. Oke. Maar wie weet vindt hij gewoon oprecht dat wat hij in zijn privéleven doet een ander geen ene reet aan gaat, zolang hij zijn werk goed doet en het niets illegaals is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |