http://glamora.ma/2013/12/wat_heeft_onno_hoes_te_verberg.htmlquote:Burgemeester van Maastricht Onno Hoes zoent onbekende jongeman
'Man Albert Verlinde betrapt met 'toyboy'' van onze redactie
AMSTERDAM - Onno Hoes, de burgemeester van Maastricht én de man van Albert Verlinde, is zoenend met een veel jongere man op de gevoelige plaat vastgelegd.
Show Laat kreeg de foto's aangeboden en die liegen er niet om, vertelt Patty Brard. Op de foto's is te zien dat Onno en een 24-jarige jongeman innig in de lobby van een hotel in Maastricht zitten, op een andere foto lijken ze te zoenen. Ook kon de persoon die de foto's maakte, het gesprek tussen de jongen en Onno woord voor woord verstaan. De bron schreef alles op en daaruit zou volgens de bron zijn gebleken dat Onno en de jongeman zeer intieme zaken bespraken zoals zelfs een scheiding van Albert...
Patty nam contact op met Onno, die in eerste instantie niet wilde reageren. "Hij zei mij dat hij en Albert absoluut niet uit elkaar zijn en heel gelukkig met elkaar zijn."
Maar, vervolgt Patty, hij gaf al snel toe dat hij wel heeft gezoend met de 'vriend'. Door de dood van Onno's vader onlangs en iets teveel drankjes "zocht hij aandacht bij een vriend", met deze gevolgen.
Onno noemde het een "uiterst onhandige zet", maar hoopt dat zijn indiscretie in het kader van "verdriet en teveel gedronken" wordt geplaatst. Onno onderstreept géén relatie met de jongeman te hebben. De 24-jarige in kwestie is niet alleen een goede vriend van Onno, maar ook van Albert...
Albert Verlinde was nog niet bereikbaar voor commentaar.
Toyboy Ruudquote:Het was een roerig weekje voor tortels Albert Verlinde en Onno Hoes.
Gekke burgervader Onno had de stad Maastricht in zijn geheel en zijn mannie in het bijzonder ernstig in verlegenheid gebracht. Maar goed, na een gezamenlijk verklarinkje van de twee, zo 'dapper' voorgedragen door Albert in RTL Boulie, leek het allemaal met een sisser af te lopen.
Maar zoals de bijtertjes bij SBS Show Laat onder aanvoering van Patty Brard al strijdbaar riepen, hier is nog niet alles mee boven tafel. Want nu blijkt Onno aangifte te hebben gedaan tegen 'een inwoner' van Maastricht. Die probeerde, zo staat in een persbericht dat Onno'tje uit laat gaan, na de RTL Boulie verklaring verhaal te halen over een maatregel die de burgemeester nam in 2012.
Welke maatregel is onbekend, maar zoek Onno's greatest hits van het jaar 2012 hier. Volgens het hartje van Albert was dit 'een duidelijk geval van misbruik maken van de situatie'.
Maar wat moeten wij ons hier nou bij voorstellen?
Werd Onno gechanteerd? Wil Ruudje, de vermaledijde toyboy van Onno, in ruil voor zijn vermeende zwijgplicht wietpasjes voor buitenlandse vrienden?
Is er een ander vriendje gepikeerd?
Onno klinkt nog strijdbaar in zijn persverklaring.
'Ik wijk niet voor dit soort praktijken. Nu niet en in de toekomst niet!
Als burgemeester doe ik altijd aangifte van dit soort zaken.'
Het is maar de vraag of dit ieder kwaadwillend persoon af heeft geschrokken natuurlijk.
Wat een bende hè?
Hier het interviewquote:´ZOEN MET ONNO HOES WAS NIET EENMALIG´ – VANAVOND EXCLUSIEF INTERVIEW MET RUUD SCHEPERS IN SHOW LAAT
CELEBS, TELEVISIE VANDAAG 07:12
DELEN
0
Wat is er nou besproken in de Maastrichtse hotellobby? Het exclusieve verhaal achter de zoenfoto van Onno Hoes met 24-jarige Ruud Schepers.
Nadat Show Laat vorige week dinsdag als eerste berichtte over de vermeende affaire van de burgemeester van Maastricht, Onno Hoes, met de 28-jaar jongere Ruud Schepers, zijn de speculaties in de media niet van de lucht.
In een daaropvolgende verklaring lieten Onno Hoes en zijn man Albert Verlinde weten dat het buitengewoon onhandig en gezien de functie van Onno ongepast is, dat hij zich in het openbaar zo heeft gedragen.
Daar houdt hun verklaring op. Bij Show Laat gaat het verhaal vanavond exclusief verder…
Entertainmentdeskundige Patty Brard heeft een exclusief interview met de jongen om wie het allemaal draait, de 24-jarige Ruud Schepers. Speciaal voor dit interview reisde Patty af naar Maastricht om een kant van de zaak te belichten, die tot nu toe nog niet aan de orde is geweest: het verhaal van Ruud.
In het interview vertelt Ruud onder andere over zijn relatie met Onno Hoes en dat dat zeker geen eenmalige kus was.
Ruud is boos, verdrietig en teleurgesteld in Onno en Albert nadat het nieuws van de kus in de hotellobby en aansluitend hun statement naar buiten werd gebracht. Ruud kwam daarin niet ter sprake.
Ruud: “Ineens was ik geen partij meer. Daardoor leek het alsof het een vluggertje was in een hotel, wat het zeker niet was op dat moment. Dat is me zo ontzettend tegengevallen…”
In de uitzending van woensdag blikten Bridget Maasland en Renate Gerschtanowitz alvast vooruit op enkele uitspraken die Ruud Schepers heeft gedaan.
Vandaag is het complete interview met Ruud te zien in Show Laat om 22.55 uur bij SBS6.
Hoe bedoel je precies "triest" ?quote:0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 13:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Tot zover Onno Hoes: burgmeester van Maastricht.
Wat ongelooflijk triest dit.
Ik heb nog steeds hoop dat hij niet aftreedt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Tot zover Onno Hoes: burgmeester van Maastricht.
Wat ongelooflijk triest dit.
Natuurlijk ik ook. Maar hij moet nu ongelooflijk sterk in je schoenen staan om dit te overleven.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds hoop dat hij niet aftreedt.
Allebei. Gevolg van. Dat een stel roddeljournalisten in staat kunnen zijn om een leven zo te verzieken. Ongelooflijk.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:49 schreef maily het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies "triest" ?
Dat het zo uitgemolken wordt of dat hij geen burgemeester meer kan zijn?
En ik geloof dat het er nu ook een tikkeltje zuurder aan toe gaat omdat 1 van de " slachtoffer" zelf een roddeljournalist is.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Allebei. Gevolg van. Dat een stel roddeljournalisten in staat kunnen zijn om een leven zo te verzieken. Ongelooflijk.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
....Dat een stel roddeljournalisten in staat kunnen zijn om een leven zo te verzieken. Ongelooflijk.
http://www.volkskrant.nl/(...)zoen-Onno-Hoes.dhtmlquote:Fractievoorzitter Kitty Nuyts van de Liberale Partij Maastricht zegt zich grote zorgen te maken over de positie van de burgemeester. „De rust moet weerkeren, het belang van de stad staat voorop”, zei ze. „We moeten met elkaar praten over de positie van Hoes.”
Hoe is dit backfire?quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]En dat is nou precies waar Kwalbert zijn geld mee verdient
![]()
Typisch gevalletje van Backfire![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:07 schreef Greys het volgende:
Stel jouw partner loopt als hij uitgaat in een bar elke keer bezoekers op te hitsen en te treiteren. Zou jij het terecht vinden als diegenen daarna jou een keer keihard voor je waffel slaan en niet hem, omdat het nou eenmaal jouw partner is? Nee toch?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]En dat is nou precies waar Kwalbert zijn geld mee verdient
![]()
Typisch gevalletje van Backfire
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)zoen-Onno-Hoes.dhtml
![]()
Onno en Kwalbert
En nog steeds een erg raar vergelijk.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe is dit backfire?
Voor jou dan dezelfde vraag:
[..]
Want?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:01 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
En nog steeds een erg raar vergelijk.
Dat wel ja.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:00 schreef utrecht1970 het volgende:
onnozel vond ik ook wel dat Albert dacht dat met 1 verklaring de rust zou terugkeren en alle riool journalisten hen met rust zouden laten.
Met bewoordingen als 'blijf van mijn kind af' ja, alsof het een enge pedo isquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:01 schreef hexje het volgende:
De aandacht richt zich toch op de burgemeester van Maastricht?
En beide partners zijn publieke figuren...... Dus dan wordt er bij allebei gevraagd naar de situatie.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Want?
Het is in beide gevallen iemand straffen voor de daden van de partner.
Ik lees daar boven: Moeder van weer ander vriendje: "Burgemeester Hoes, blijf van mijn kind af!"quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Met bewoordingen als 'blijf van mijn kind af' ja, alsof het een enge pedo is![]()
Die jongen was daar gewoon zelf vrijwillig bij en dik volwassen.
En Nederland is blijkbaar niet zo liberaal als het op open huwelijken aankomt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vroeg of laat zou dit heus wel uitkomen hoor. Dat ze het een handje hebben geholpen door te zoenen in een lobby, is misschien wel een beetje dom. Maar anders was het wel op een andere plek/tijd gebeurd.
Nederland? Heel het land is in rep en roer? Of de mensen die er een al dan niet politiek slaatje uit willen slaan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:08 schreef utrecht1970 het volgende:
En Nederland is blijkbaar niet zo liberaal als het op open huwelijken aankomt.
Meer dat laatste inderdaad.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nederland? Heel het land is in rep en roer? Of de mensen die er een al dan niet politiek slaatje uit willen slaan?
niet gezien, wat zei ze?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:15 schreef Rens_Wilders het volgende:
Die reactie van Georgina gisteren bij P&W
Ff terugkijkenquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:15 schreef Rens_Wilders het volgende:
Die reactie van Georgina gisteren bij P&W
Dat de hele ophef wat overtrokken is. Als je zelf zo hard genaaid bent door Verlinde vind ik dat van klasse getuigen, ze had ook smakelijk kunnen lachen om de affaire.quote:
Klasse.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:19 schreef Rens_Wilders het volgende:
Dat de hele ophef wat overtrokken is. Als je zelf zo hard genaaid bent door Verlinde vind ik dat van klasse getuigen, ze had ook smakelijk kunnen lachen om de affaire.
Haar uitsmijter was: niet naakt op de foto tenzij je er extreem goed voor betaald wordt
quote:Albert Verlinde is boos over vele aandacht voor relatieproblemen
Albert Verlinde noemt het vervelend dat zijn relatieperikelen zo veel media-aandacht krijgen.
Foto: Edwin Smulders
Vooral de berichtgeving van Show Laat, de concurrent van RTL Boulevard, is Verlinde een doorn in het oog. "Daar ben ik heel boos over", vertelde de showbizzdeskundige dinsdag in de ochtendshow van Q-Music.
"Dag in, dag uit in De Telegraaf vind ik prima. Als ze denken dat de lezers daarop zitten te wachten", vertelde Verlinde. De man van de showbizzdeskundige, de Maastrichtse burgemeester Onno Hoes, werd vorige week zoenend met een andere man gespot.
SBS wist de 24-jarige man te strikken voor een interview. De Telegraaf publiceerde deze week een foto van een half blote Onno.
Weekeindje Knokke
"Maar dan zit ik Show Laat te kijken, want je zit er toch elke dag in als Evert Santegoeds daar staat te vertellen, en komt ons weekeindje Knokke voorbij. Dat wordt weer gebracht als: kijk ze zitten, je ziet dat er spanningen zijn", legde Verlinde zijn ergernissen uit.
De showbizzdeskundige had naar eigen zeggen een fantastisch weekeinde met zijn echtgenoot in België. "We wilden er even uit, even de tijd hebben om veel met elkaar te praten. Het was leuk, gezellig en we hebben lekker gegeten."
Tijdens het weekeindje weg kwamen Verlinde en Hoes nogmaals tot de conclusie samen verder te willen. "Maar het lijkt alsof Evert Santegoeds niet wil dat het goed komt tussen ons. Daar word ik zo verschrikkelijk moe van."
Volgens Verlinde wordt niet alleen hij moe van de vele aandacht voor het avontuurtje van Hoes. "Als ik in Boulevard dag in, dag uit hetzelfde onderwerp zou behandelen zou mijn hoofdredacteur of zenderbaas echt ingrijpen. Je moet, los wat je van mij vindt, wel weten wat je kijker op een gegeven moment nog interessant vindt."
'Klaar mee'
Verlinde wil de hele kwestie achter zich laten.
"Ik ben er klaar mee. Ik hoop dat het duidelijk is. Wij zijn samen een stel. We hebben heel veel meegemaakt en een verklaring gegeven over wat er de afgelopen maanden gebeurd is in onze relatie. Daar hebben we het steeds bij gehouden en dat is het dan ook."
Woensdag komt de gemeenteraad van Maastricht bij een om nogmaals over de kwestie te spreken, zo meldt regionale omroep L1 dinsdag.
Hoes beloofde vorige week al dat er geen details meer zouden bijkomen over de affaire en dat de zaak was afgehandeld, maar toch zien de fractievoorzitters van de hoofdstad van Limburg reden om de kwestie weer te bespreken.
Redden
Nadat de eerste foto's van Hoes met zijn 24-jarige vlam opdoken, verklaarde Verlinde in Boulevard zijn huwelijk te willen redden.
Op het interview van de man, die onder meer beweerde dat het huwelijk van Verlinde en Hoes enkel schijn is, hebben de showbizzdeskundige en burgemeester nooit gereageerd.
Ik denk dat Jan Smit en Yolanthe na de eerste camerabeelden met van Yo met Wes het daar ook graag bij hadden willen laten. Kom op Albert. Ik had je hoger ingeschat.quote:
Het willoze mannetje van 23.quote:Danny was depressief door het verbreken van een eerdere relatie en was volgens zijn moeder een makkelijk slachtoffer voor andere mannen.
Dat is echt stomquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:38 schreef bloempje-moi het volgende:
Ach, Albert is boos
[quote]Albert Verlinde is boos over vele aandacht voor relatieproblemen
Albert Verlinde noemt het vervelend dat zijn relatieperikelen zo veel media-aandacht krijgen.
Foto: Edwin Smulders
Vooral de berichtgeving van Show Laat, de concurrent van RTL Boulevard, is Verlinde een doorn in het oog. "Daar ben ik heel boos over", vertelde de showbizzdeskundige dinsdag in de ochtendshow van Q-Music.
"Dag in, dag uit in De Telegraaf vind ik prima. Als ze denken dat de lezers daarop zitten te wachten", vertelde Verlinde. De man van de showbizzdeskundige, de Maastrichtse burgemeester Onno Hoes, werd vorige week zoenend met een andere man gespot.
Als iemand open kaart heeft gespeeld over zijn huwelijk, je niets heeft beloofd voor de toekomst, je die persoon dankbaar bent voor mooie jaren, de koek op was en ieder zonder wrok zijn eigen kant op ging, waarom dan in vredesnaam de pers op zoeken? En wat heeft in godshemelnaam die moeder er mee te maken met wie haar 23e jarige zoon het doet?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:42 schreef hunter2011 het volgende:
http://www.show.nl/rubrie(...)m_source=twitterfeed
Danny: ´Ik had twee jaar lang een affaire met Onno Hoes´
Ruud Schepers lijkt niet de enige te zijn die een affaire heeft gehad met Onno Hoes. In weekblad Privé, dat dinsdag uitkwam, doet Danny A (nu 25 jaar oud). zijn verhaal over zijn affaire die twee jaar zou hebben geduurd.
Onno zou Danny in de zomer van 2011 hebben leren kennen via de gay-applicatie Grindr. Danny was depressief door het verbreken van een eerdere relatie en was volgens zijn moeder een makkelijk slachtoffer voor andere mannen. “Mijn Danny is een heel gevoelige jongen, die makkelijk in te palmen is. Dan denk ik: Burgemeester, doe dit niet en neem iemand van je eigen leeftijd.”
Na een tijd te hebben gechat, zou Onno Danny hebben laten weten wie hij werkelijk is en wat zijn achternaam is. Toen pas viel het kwartje bij Danny en realiseerde hij dat het de burgemeester van Maastricht en de echtgenoot van Albert Verlinde betrof. Voor Danny veranderde hierdoor de zaak echter niet, want hij had het idee dat er sprake was van een open relatie: “Onno had me al een paar keer verteld dat hij een open relatie had met zijn vriend. Dus wat was het verschil nu ik wist dat hij getrouwd was met die Albert?”
“Al bij de eerste keer dat ik bij hem thuis op bezoek was, belandden we na verloop van tijd in de slaapkamer, waar we seks met elkaar hadden.” Onno zou tijdens deze tijd een dubbelleven hebben geleid en Danny en Onno zouden ontelbare keren het bed hebben gedeeld. “We waren bevriend en hadden seks op de doordeweekse dagen. De weekenden waren voor Albert. We zijn echt los gegaan in dat jaar!”
De relatie tussen Onno en Danny kwam tot het einde door het contact dat Onno kreeg met Ruud Schepers. In die periode kreeg Danny ook een relatie met een andere man en was voor hem daarmee de kous af. “Ik ben Onno nog steeds dankbaar voor de twee mooie jaren die we samen hebben gehad. Maar de koek tussen ons was op, we gingen verder.”
Aanstaande woensdag is er een crisisoverleg in Maastricht met de fractievoorzitters van de stad en de burgemeester. Of dit zal gaan over de affaire is nog niet met zekerheid te zeggen.
Je zult als 23-jarige maar een moeder hebben die het in de krant voor je op moet nemen.quote:
Dit.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:50 schreef bloempje-moi het volgende:
Als iemand open kaart heeft gespeeld over zijn huwelijk, je niets heeft beloofd voor de toekomst, je die persoon dankbaar bent voor mooie jaren, de koek op was en ieder zonder wrok zijn eigen kant op ging, waarom dan in vredesnaam de pers op zoeken? En wat heeft in godshemelnaam die moeder er mee te maken met wie haar 23e jarige zoon het doet?
En die ook nog zegt dat je makkelijk in te palmen bent.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:51 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Je zult als 23-jarige maar een moeder hebben die het in de krant voor je op moet nemen.
Dat is zeker van jaquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat is echt stomeerlijk is eerlijk als Onno geen relatie had gehad met Albert, maar gewoon
burgemeester en broer van .... (Isa Hoes) dus sowieso al een publiek figuur, dan had Albert de
vloer met hem aangeveegd en geprobeerd de onderste steen boven te krijgen.
Die jongen kan zijn Grind'r-profiel wel aan de wilgen aan het Vrijthof hangen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:51 schreef Rens_Wilders het volgende:
Je zult als 23-jarige maar een moeder hebben die het in de krant voor je op moet nemen.
Discretie is wel een belangrijk onderdeel van seksdaten jaquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die jongen kan zijn Grind'r-profiel wel aan de wilgen aan het Vrijthof hangen.
Mijn Grind'rende vrienden bleven angstvallig stil toen ik ze vroeg of ze Onno ook op Grind'r hadden ...quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:54 schreef Rens_Wilders het volgende:
Discretie is wel een belangrijk onderdeel van seksdaten ja
Nee dus... daarom is het ook zo stom dat hij nu ineens boos isquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:43 schreef utrecht1970 het volgende:
Zou albert hier in een soortgelijk geval genoegen mee genomen hebben, denk ik dan.
"Stop nou met bellen, ik heb toch op tv een verklaring voorgelezen, wat wil je nog meer?"
Niemand had daar mee we gekomen bij Albertquote:"Ik ben er klaar mee. Ik hoop dat het duidelijk is. Wij zijn samen een stel. We hebben heel veel meegemaakt en een verklaring gegeven over wat er de afgelopen maanden gebeurd is in onze relatie. Daar hebben we het steeds bij gehouden en dat is het dan ook."
Ik had voor Onno nog nooit van grindr gehoordquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn Grind'rende vrienden bleven angstvallig stil toen ik ze vroeg of ze Onno ook op Grind'r hadden ...
Ik vond het excuus van Ruud wel raar om in het hotel af te spreken, omdat hij zich niet meer op zijn gemak voelde, zowel bij Onno als bij zichzelf. Bij Onno oké, maar in je eigen huis?quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:57 schreef Greys het volgende:
Is er eigenlijk bekend gemaakt hoe en door wie de zoenfoto is gemaakt?
Is hij er ingeluisd door die Ruud die iemand ingeseind heeft met 'als we in de lobby zitten geef ik hem wel even publiekelijk een kus en dan maak jij een foto'? Of was het echt puur toeval dat iemand dat moment zag en kon fotograferen, in de 2 seconden die de kus misschien duurde? (Of lagen ze vijf minuten te tongen daar in die lobby? Kan het me niet voorstellen).
Jij zit meer in de regio Limburg héquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn Grind'rende vrienden bleven angstvallig stil toen ik ze vroeg of ze Onno ook op Grind'r hadden ...
Brabant ... zij zitten in A'dam. En O. zou niet de eerste getrouwde BN-er zijn die ze samen doen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:02 schreef Rens_Wilders het volgende:
Jij zit meer in de regio Limburg héHier in Amsterdam staan zo veel bekende Nederlanders op Grindr en er zal flink wat afgesekst worden maar op de een of andere manier houden mensen daar wel hun mond over. Ik vermoed dat die twee jongens van Onno een mooi zakcentje is toegeschoven door SBS/Telegraaf in ruil voor hun verhaal.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik had voor Onno nog nooit van grindr gehoord
Bekende Nederlander zijn zit toch wat anders in elkaar dan als je burgemeester bent.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:02 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Jij zit meer in de regio Limburg héHier in Amsterdam staan zo veel bekende Nederlanders op Grindr en er zal flink wat afgesekst worden maar op de een of andere manier houden mensen daar wel hun mond over. Ik vermoed dat die twee jongens van Onno een mooi zakcentje is toegeschoven door SBS/Telegraaf in ruil voor hun verhaal.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb een nieuwe gemaakt voor in de OP, deze sluit misschien beter aan.
Is het wat?![]()
[ afbeelding ]
Natuurlijk, maar ik bedoel: er zijn genoeg mensen die via Grindr naaktfoto's van min of meer bekende Nederlanders zullen hebben verkregen en er is niemand die de behoefte heeft die naar buiten te brengen. In de jacht naar nieuws over Onno/Albert zal het me niet verbazen als er nu geld voor wordt geboden. Daar op in gaan vind ik ordinairder dan het bed induiken met een vreemde.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:08 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Bekende Nederlander zijn zit toch wat anders in elkaar dan als je burgemeester bent.
Ja, maar dan moeten het niet Gordon, Gerard Joling ,Carlo en hans Klok zijn maar iets in de trend van Hans Breukhoven , Mark Rutte of zo.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:12 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ik bedoel: er zijn genoeg mensen die via Grindr naaktfoto's van min of meer bekende Nederlanders zullen hebben verkregen en er is niemand die de behoefte heeft die naar buiten te brengen. In de jacht naar nieuws over Onno/Albert zal het me niet verbazen als er nu geld voor wordt geboden. Daar op in gaan vind ik ordinairder dan het bed induiken met een vreemde.
Rutte op grindrquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:18 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ja, maar dan moeten het niet Gordon, Gerard Joling ,Carlo en hans Klok zijn maar iets in de trend van Hans Breukhoven , Mark Rutte of zo.
Mag niet van zijn moederquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Rutte op grindrDat zou pas een mop zijn.
Die zijn zo slim om zonder hun hoofd op Grindr te gaan maar met alleen hun torso. Net als Onno.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:18 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ja, maar dan moeten het niet Gordon, Gerard Joling ,Carlo en hans Klok zijn maar iets in de trend van Hans Breukhoven , Mark Rutte of zo.
Er zouden wel een aantal voetballers op kunnen staan, zou me niets verbazen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Rutte op grindrDat zou pas een mop zijn.
Mogelijk wordt er een hele beerput opengetrokken. Allemaal gates op FOK! Ik hoop dat ik het allemaal bij kan houdenquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:24 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Er zouden wel een aantal voetballers op kunnen staan, zou me niets verbazen.
Het was even zoeken, maar ik wist dat ik het ergens gelezen had.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:57 schreef Greys het volgende:
Is er eigenlijk bekend gemaakt hoe en door wie de zoenfoto is gemaakt?
Is hij er ingeluisd door die Ruud die iemand ingeseind heeft met 'als we in de lobby zitten geef ik hem wel even publiekelijk een kus en dan maak jij een foto'? Of was het echt puur toeval dat iemand dat moment zag en kon fotograferen, in de 2 seconden die de kus misschien duurde? (Of lagen ze vijf minuten te tongen daar in die lobby? Kan het me niet voorstellen).
quote:MAASTRICHT - De jongen die vorige week zoende met burgemeester Onno Hoes van Maastricht is de 24-jarige Ruud Schepers. Volgens De Telegraaf is deze Schepers een huisvriend van Hoes en zijn man Albert Verlinde uit Cromvoirt.
De foto van de jongen lekte uit via de lijsttrekker van de politieke partij Realistische Partij Nederland in Heerlen. Deze Christian Petermann is naast lijsttrekker ook fotograaf.
Volgens Patty Brard wil Schepers geen commentaar leveren op de zoen. Brard suggereerde woensdag in Shownieuws dat de jongen 'zwijgplicht' is opgelegd.
Emotionele periode
Het zoenen van Hoes in een Maastrichtse hotellobby kwam vorige week dinsdag naar buiten via het SBS-programma Show Laat.
Hoes verklaarde na het uitlekken van de foto dat hij een emotionele periode in zijn leven achter de rug heeft. "In de week dat mijn vader overleden was had ik de behoefte even door te zakken en dat heb ik daar op dat moment gedaan."
'Onhandig en ongepast'
Volgens Show Laat zou de 52-jarige Hoes met Schepers hebben gesproken over relatieproblemen met echtgenoot Albert Verlinde. De twee zouden volgens SBS een scheiding overwegen.
In RTL Boulevard las Verlinde donderdag een verklaring voor van hem en Hoes. Dat de Maastrichtse burgemeester werd gesignaleerd met een andere man, is volgens de entertainmentdeskundige 'onhandig en gezien zijn functie ongepast'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |