Omdat het mij niet gaat om het vreemdgaan maar vooral dat hij op een openbare site staat met pikante foto's.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Want?
[..]
Ik vind dat iemand prima Burgemeester kan zijn terwijl zijn privéleven wellicht iets anders ingericht is dan jij of de buurvrouw misschien zou doen. En daarom vind IK het terecht als bij Burgemeester zou blijvenWat jij vindt mag je uiteraard zelf weten.
Albert Verlinde wel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, want Onno is altijd zo'n enorme roddelnicht op tv geweest.
Welke pikante foto's? Een fotootje van zijn bovenlichaam. Nou, nou, tut, tut...quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Omdat het mij niet gaat om het vreemdgaan maar vooral dat hij op een openbare site staat met pikante foto's.
Dat vind ik niet normaal voor een burgemeester ja.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Welke pikante foto's? Een fotootje van zijn bovenlichaam. Nou, nou, tut, tut...
Oh jee! Een ontbloot torso!quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:57 schreef Gramulanion het volgende:
Omdat het mij niet gaat om het vreemdgaan maar vooral dat hij op een openbare site staat met pikante foto's.
Amenquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:56 schreef matthijst het volgende:
[..]
dat boeit toch geen fuck. Albert vraagt ook nooit aan de familie van zijn "slachtoffers" of ze het erg vinden dat hij hun partner wekenlang afzeikt op TV. Schitterend dat die vieze vuile ranzige pisnicht via deze weg een keer zelf voor lul staat. Nu nog een bezemsteel in zijn reet en in de gracht dumpen en kloar. Opgelost.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
Gelukkig zijn er geen kinderen in het spel.
Dat vind ik dus ook. Hier wordt allemaal maar gedaan dat het maar moet kunnen, maar het gaat niet over Jantje Smit of zo, maar een burgemeester. Snap sowieso niet dat hij in zo'n functie tijd heeft om elke dag uren te fitnessen, allerlei relaties er op na te houden en wat al niet meer.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:58 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat vind ik niet normaal voor een burgemeester ja.
Gaat meer om de app dan de foto lijkt mij. Sowieso heel naïef dat je denkt dat dit niet uitkomt als je erop staat anno 2013quote:
En niet echt objectief, het programma van zijn man, waarvan bekend is dat Albert Verlinde een flinke vinger in de pap heeft en bepaalt wat wel en wat niet uitgezonden wordt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat waardeloos trouwens dat hij bij Boulevard gaat zitten. Dat vind ik echt beneden het niveau van een burgemeester.
Dat is zijn privé-levenquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:02 schreef matthijst het volgende:
koning Willem op grindr in zn onderbroek, moet dat ook kunnen?
Onno stond niet in zijn onderbroek. Hij had gewoon een trainingsbroek aan.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:02 schreef matthijst het volgende:
koning Willem op grindr in zn onderbroek, moet dat ook kunnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |