Zag dat de Grinch was toegevoegd laatst.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:49 schreef J83 het volgende:
Er mogen wel wat meer Kerstfilms op Netflix, aanbod vind ik wat mager.
Gelukkig staan Home Alone 1 en 2 er wel op
En The Muppet Christmas Carolquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:49 schreef J83 het volgende:
Kijk je op de Nederlandse Netflix?quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:08 schreef Jeetjejom het volgende:
Waarom kan ik suits nergens vinden?
Of is die aangekondigd?
3 toch ook, Santa clouse 3 en the grinch ook,quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:49 schreef J83 het volgende:
Het is dinsdagquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:13 schreef Copycat het volgende:
Ik heb me deze zondagochtend heerlijk lui vermaakt met The Muppet Christmas Carol.
Ja, en eergisteren had ik een heerlijk luie zondagochtend ...quote:
Oke... dan maar de unlocator van router afhalen, alleen op apple tv zetten en streamen via nederlandse app danquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:19 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Hij staat op de Nederlandse Netflix.
Of gewoon unblock us gebruiken en switchen naar elke catalogus.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:21 schreef Jeetjejom het volgende:
[..]
Oke... dan maar de unlocator van router afhalen, alleen op apple tv zetten en streamen via nederlandse app dan
Jaquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:29 schreef Vinture het volgende:
Kun je ook via de xbox 360 de us versie kijken?
Kan je met dat Unlocator niet zo makkelijk switchen als met Unblock-us? Ik switch me altijd een ongeluk met Unblock.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:30 schreef PBateman1978 het volgende:
Of gewoon unblock us gebruiken en switchen naar elke catalogus.
Ik heb geen idee, gebruik Unlocator niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan je met dat Unlocator niet zo makkelijk switchen als met Unblock-us? Ik switch me altijd een ongeluk met Unblock.
Zie OPquote:
Ik heb nu dus dat ik een deel Nederlands ondertiteld heb en alles wat in Nederland niet 'verkrijgbaar' is, alleen met Engelse ondertiteling en beschrijving...quote:Of gewoon unblock us gebruiken en switchen naar elke catalogus.
Dat bedoel ik. Ik switch razendsnel via mijn iPad van het ene naar het andere land. Je zou er bijna een jetlag van krijgen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:32 schreef PBateman1978 het volgende:
En bij unblock us is het juist supermakkelijk, switch altijd de catalogus via de browser op mijn telefoon, zo gepiept.
Vreemd. Is 2 december toegevoegd aan de Nederlandse content.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:33 schreef Jeetjejom het volgende:
Dus net alsof ik al beide landen in een heb. Maar geen suits
zit je nou ergens ander dan thuis te kijken??quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:33 schreef Jeetjejom het volgende:
[..]
Ik heb nu dus dat ik een deel Nederlands ondertiteld heb en alles wat in Nederland niet 'verkrijgbaar' is, alleen met Engelse ondertiteling en beschrijving...
Dus net alsof ik al beide landen in een heb. Maar geen suits
Ah ok! En inderdaad!quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ik switch razendsnel via mijn iPad van het ene naar het andere land. Je zou er bijna een jetlag van krijgen.
Nope ben gewoon thuisquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:40 schreef kawa4 het volgende:
[..]
zit je nou ergens ander dan thuis te kijken??
ik heb dat ook namelijk,
als ik op het werk naar netflix.nl ga , dan kom ik op de amerikaanse uit, ( dus ik kan thuis inloggen op het werk, en dan via de laptop op de tv de USA netflix kijken)
thuis kom ik wel gewoon op de nederlandse uit
Ja dat heb ik dus ook , en ja ik probeer te bellen maar het nummer is niet bereikbaar , dus hoop dat ze het toch echt wel fixenquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:56 schreef kawa4 het volgende:
[ afbeelding ]
iemand meer last van????
en ik probeer heel de tijd dat nummer te bellen, maar dat werkt ook niet![]()
zal vanavond thuis nog wel eensch een keer kijken
Toevallig betaald met 'goedkope' eBay codes oid?quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:56 schreef kawa4 het volgende:
[ afbeelding ]
iemand meer last van????
en ik probeer heel de tijd dat nummer te bellen, maar dat werkt ook niet![]()
zal vanavond thuis nog wel eensch een keer kijken
nope,quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:16 schreef Luigi het volgende:
[..]
Toevallig betaald met 'goedkope' eBay codes oid?
Nee , er is ook niets van mijn rekening afgehaald qua betalingen . Moet zeggen dat ik het niet bereiken van customerservice wel een hele slechte zaak vind .quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:16 schreef Luigi het volgende:
[..]
Toevallig betaald met 'goedkope' eBay codes oid?
heb ik net ook even gekeken,quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:30 schreef formerjellybean het volgende:
er is ook niets van mijn rekening afgehaald qua betalingen
net ff gebeld ( wat vrij snel ging allemaal)quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:32 schreef formerjellybean het volgende:
aha het is de betalings waar die op vastloopt dan maar even paar daagjes wachten tot mijn geld er is en dan via ideal doen en dan hopen dat het probleem opgelost is.
Hierdoor ook zelf maar eens gaan kijken. Blijkbaar betaal ik ook niet meer voor netflix, bij mij staat ook Geen Betalingsgegevens. Maar m'n account werkt nog gewoonquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:01 schreef kawa4 het volgende:
[..]
heb ik net ook even gekeken,
de eerste maand heb ik gewoon 7.99 betaald
maar voor de rest kan ik bij mijn bank ook geen betalingen meer vinden
dit zie ik op Netflix
[ afbeelding ]
er is gisteren nix afgeschreven van mn rekeningen
Nu snel the killing kijken, the bridge was tofquote:Op woensdag 18 december 2013 10:54 schreef yvonne het volgende:
Dit is m'n slimste aanschaf sinds tijden.
Haquote:Op woensdag 18 december 2013 11:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nu snel the killing kijken, the bridge was tof
Het gaat of over ondertitels of over wat er vooral níet op Netflix te vinden is iddquote:Op woensdag 18 december 2013 12:11 schreef emokid het volgende:
Dat constante gelul over ondertitels hier.
Die ondertiteling is gewoon een vertaling van de Amerikaanse. En daar is het normaal dat als ze Spaans of Frans praten, er geen ondertiteling is. De bedoeling is dan, dat je het niet verstaat.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:08 schreef Vinture het volgende:
Ik had gisteren bij the tudors dat ondertitels steeds te lang bleven staan. En als ze Frans spraken was er geen ondertiteling.
Dat is niet waar. Bij mij werden bij The Tudors ook de Franse dialogen vertaald. En ook bij Nurse Jackie wordt er regelmatig Spaans gesproken en gewoon vertaald.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:17 schreef chansadres het volgende:
Die ondertiteling is gewoon een vertaling van de Amerikaanse. En daar is het normaal dat als ze Spaans of Frans praten, er geen ondertiteling is. De bedoeling is dan, dat je het niet verstaat.
Je snapt denk ik niet het probleem dat op de Apple TV de ondertitels niet kloppen maar op je Samsung app wel. Dat is vreemd. Jouw verhaal slaat derhalve dan ook nergens op. Verschillende mensen ervaren dingen die ze hier delen. Vrij normaal.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:17 schreef chansadres het volgende:
[..]
Die ondertiteling is gewoon een vertaling van de Amerikaanse. En daar is het normaal dat als ze Spaans of Frans praten, er geen ondertiteling is. De bedoeling is dan, dat je het niet verstaat.
zelfde probleem hier,quote:Op woensdag 18 december 2013 12:24 schreef Vinture het volgende:
Ik kijk ook bijna geen normale tv meer nu ik Netflix heb :p
Dat kan wel zijn, maar het is onzin om te zeggen dat het "nergens op slaat", bij sommige series is het weldegelijk zo dat buitenlandse talen expres niet vertaald worden.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Je snapt denk ik niet het probleem dat op de Apple TV de ondertitels niet kloppen maar op je Samsung app wel. Dat is vreemd. Jouw verhaal slaat derhalve dan ook nergens op. Verschillende mensen ervaren dingen die ze hier delen. Vrij normaal.
Maar bewezen niet bij The Tudors.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:30 schreef Jorwol het volgende:
Dat kan wel zijn, maar het is onzin om te zeggen dat het "nergens op slaat", bij sommige series is het weldegelijk zo dat buitenlandse talen expres niet vertaald worden.
Dat kan.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar bewezen niet bij The Tudors.
Dat is. En daar ging het nu over.quote:
Lillyhammer, nog een voorbeeld. Ik snap ook wel wat jij zegt, het gaan alleen in deze gevallen dus niet op.quote:
Genre -> televisie subgenre -> Televise Comedy. Weergeven op beste beoordeling. Sowieso de eerste 16 zijn goed.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:09 schreef Stefanovich het volgende:
Ik kijk nu steeds Parks & Rec () en heb hem op de amerikaanse staan... maar verder vind ik het aanbod niet echt wat... of ik weet niet zo goed wat ik moet kijken, heb al een paar keer gehad dat ik iets maar een poging gaf en het dan niet zoveel vond. Tijdverspilling
Wat zijn de aanraders op het gebied van Comedy en Actie/misdaad series?
die serie is zo droogquote:Op woensdag 18 december 2013 12:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Lillyhammer, nog een voorbeeld. Ik snap ook wel wat jij zegt, het gaan alleen in deze gevallen dus niet op.
ik wist niet dat je kon selecteren op beoordelingquote:Op woensdag 18 december 2013 13:19 schreef Tweek het volgende:
[..]
Genre -> televisie subgenre -> Televise Comedy. Weergeven op beste beoordeling. Sowieso de eerste 16 zijn goed.
Qua misdaad/actie. Breaking Bad, The Shield, Sons of Anarchy, Justified, White Collar, Leverage.
Ben bij de 5-6 aflevering dus nog niet echt ver, maar ik vermaak me prima inderdaadquote:Op woensdag 18 december 2013 14:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die serie is zo drooglekker hernsenloos entertainment
Dat wist ik eigenlijk ook nietquote:Op woensdag 18 december 2013 14:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik wist niet dat je kon selecteren op beoordelingnice!
Sterker nog ze raden series aan op basis van de series die je kijkt, kijk regelmatig in het lijstje aanraders voor je en je komt hele leuke dingen tegen.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
alleen op de pcversie zeker? Wij hebben n app op onze smarttv en daar kan ik t niet vindenquote:Op woensdag 18 december 2013 18:37 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Sterker nog ze raden series aan op basis van de series die je kijkt, kijk regelmatig in het lijstje aanraders voor je en je komt hele leuke dingen tegen.
TNX!!quote:Op woensdag 18 december 2013 13:19 schreef Tweek het volgende:
[..]
Genre -> televisie subgenre -> Televise Comedy. Weergeven op beste beoordeling. Sowieso de eerste 16 zijn goed.
Qua misdaad/actie. Breaking Bad, The Shield, Sons of Anarchy, Justified, White Collar, Leverage.
Dat is toch beperkt tot een 7 dagen proefperiode?quote:Op donderdag 19 december 2013 21:37 schreef capricia het volgende:
Voor de liefhebbers van Netflix met USA-content, hier de beschrijving hoe dit te doen:
In de tv-instelling, navigeer naar: Algemeen -> Netwerk -> [Jou netwerknaam] -> Configureer DNS -> Handmatig In deze fase voert u de volgende nummers: 109.123.111.024
Dit DNS nummer doet het bij mij.
Veel plezier! Hoef je geen abonnement te nemen..
(Mss ook iets voor de OP?)
Geen idee hoe lang dat nummer het blijft doen. Maar ik heb nog meer dns nummers. Ieg leuk om eens te proberen.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:41 schreef Aether het volgende:
[..]
Dat is toch beperkt tot een 7 dagen proefperiode?
Volgens mij zijn ze van playmo.tv die abbonementen van $5 verkopen om o.a. de Amerikaanse Netflix te kijken.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Geen idee hoe lang dat nummer het blijft doen. Maar ik heb nog meer dns nummers. Ieg leuk om eens te proberen.
Is een goede serie. Heb gister en vandaag seizoen 2 gekeken. Jammer dat het nu lang wachten is op seizoen 3.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:05 schreef RoW_0 het volgende:
Dat lilyhammer spreekt mij wel erg aan, effe kiek'n
Voor iets meer geld (¤3,65 per maand in totaal) heb je de hele Netflixwereld aan je voeten, niet alleen VS.quote:Op zondag 22 december 2013 14:46 schreef JtodaX het volgende:
Ik kan USAccess.ca aanbevelen voor Amerikaanse netflix, werkt simpel, goed en is goedkoop. DNS instellen en voila, gebruik het probleemloos op Apple TV, ps3 en mac.
Die Amerikaanse bibliotheek is inderdaad veel groter, dus ik laat 'm hier gewoon op staan.
De Amerikaanse heeft gewoon het meeste, heb jij veel succes bij bijv. de UK versie?quote:Op zondag 22 december 2013 15:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor iets meer geld (¤3,65 per maand in totaal) heb je de hele Netflixwereld aan je voeten, niet alleen VS.
Ik ook niet, nice!quote:Op woensdag 18 december 2013 14:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Volgens mij heeft USA helemaal niet het meest.quote:Op zondag 22 december 2013 15:07 schreef JtodaX het volgende:
De Amerikaanse heeft gewoon het meeste, heb jij veel succes bij bijv. de UK versie?
Cheapskate versie is trouwens steeds free 7-day trials bij playmo, unblock-us, unotelly of zenok doen (of tunlr zolang het werkt)
Staat ook best veel op inderdaad, denk dat 't gewoon op 'smaken verschillen' uitkomtquote:Op zondag 22 december 2013 15:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij heeft USA helemaal niet het meest.
UK heeft bijvoorbeeld alle afleveringen van Breaking Bad, ook de laatste acht. Ik maak eigenlijk meer gebruik van de UK-versie dan van de USA-versie.
Eerder op kiezen voor een extra bibliotheek of voor alle bibliotheken.quote:Op zondag 22 december 2013 15:25 schreef JtodaX het volgende:
Staat ook best veel op inderdaad, denk dat 't gewoon op 'smaken verschillen' uitkomt
http://netflixukvsusa.blogspot.nl
Ik bedoelde dat ik op US genoeg naar mijn smaak kan vinden en ik niet iets mis wat op UK staat. Ik kijk ook geen BBquote:Op zondag 22 december 2013 15:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eerder op kiezen voor een extra bibliotheek of voor alle bibliotheken.
Die is echt zo ontzettend verslavend , die heb in korte periode zo fanatiek doorheen gejast . Jessie Pinkmanquote:Op zondag 22 december 2013 15:38 schreef Copycat het volgende:
En! Je weet niet wat je mist aan Breaking Bad!
Ik ben het nog niet echt tegengekomen. Kijk nu toevallig een serie op de Nederlandse en die vertaling is gewoon goed. Welke documentaire was het? Gisteren docudagje gehad met Supersize Me en Cleanflix.quote:Op zondag 22 december 2013 16:19 schreef donroyco het volgende:
Gratis proefabonnement afgesloten, net eerste documentaire gekeken en werd chagrijnig door de slechte en rare vertaling. Is dat bij andere films/series/documentaires ook het geval?
Terms and Conditions May Apply.quote:Op zondag 22 december 2013 16:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben het nog niet echt tegengekomen. Kijk nu toevallig een serie op de Nederlandse en die vertaling is gewoon goed. Welke documentaire was het? Gisteren docudagje gehad met Supersize Me en Cleanflix.
Heb ik ook gezien, heel veel verkeerde vertalingen, was volgens mij ook zo bij You've Been Trumped.quote:
tnx voor het neerzetten, even geprobeerd, Hilarisch!quote:Op woensdag 18 december 2013 12:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Lillyhammer, nog een voorbeeld. Ik snap ook wel wat jij zegt, het gaan alleen in deze gevallen dus niet op.
Welk dns gebruik je voor de UK-Netflix?quote:Op zondag 22 december 2013 15:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij heeft USA helemaal niet het meest.
UK heeft bijvoorbeeld alle afleveringen van Breaking Bad, ook de laatste acht. Ik maak eigenlijk meer gebruik van de UK-versie dan van de USA-versie.
Dezelfde als voor alle anderen. Gewoon een keer een nieuwe dns invoeren via Unblock en daarmee heb ik overal toegang. Ik heb die op mijn iPad gezet en stream vanuit daar desgewenst naar mijn Apple tv die op de Nederlandse staat. Switchen via de site. Werkt perfect.quote:Op zondag 22 december 2013 17:10 schreef remlof het volgende:
Welk dns gebruik je voor de UK-Netflix?
quote:Op zondag 22 december 2013 16:25 schreef Copycat het volgende:
Dat is wel irritant. Nog niet gezien, maar die staat wel op mijn lijstje.
Deze spoiler pas openen na het kijken! Don-Leon mag hem wel openenquote:Op zondag 22 december 2013 16:30 schreef Don-Leon het volgende:
[..]
Heb ik ook gezien, heel veel verkeerde vertalingen, was volgens mij ook zo bij You've Been Trumped.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb gewoon een apart apparaat voor niet-Nederlandse Netflix, dus heb alleen een ip adres nodig.quote:Op zondag 22 december 2013 17:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dezelfde als voor alle anderen. Gewoon een keer een nieuwe dns invoeren via Unblock en daarmee heb ik overal toegang. Ik heb die op mijn iPad gezet en stream vanuit daar desgewenst naar mijn Apple tv die op de Nederlandse staat. Switchen via de site. Werkt perfect.
Wat is precies omslachtig?quote:Op zondag 22 december 2013 18:06 schreef DrLegato het volgende:
Stom dat het allemaal zo omslachtig is hoor, waarom regelen ze die dingen niet iets beter?
Ben wel blij dat House of Cards season 2 meteen bij ons beschikbaar is!
Was bij mij binnen drie minuten gepiept, en ik ben ver van een digitaal wonder. En enorm blond.quote:Op zondag 22 december 2013 18:09 schreef DrLegato het volgende:
Het gebruik van buitenlandse netflix, ik wil gewoon toegang tot de Amerikaanse op mn PS3 naast de NL site zonder teveel gedoe.
Kan het met 2 accounts naast elkaar?quote:Op zondag 22 december 2013 18:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was bij mij binnen drie minuten gepiept, en ik ben ver van een digitaal wonder. En enorm blond.
Ja. Tenminste als je bedoelt dat een iemand de Nederlandse, en de ander die van hetzelfde account gebruik maakt een internationale versie kijkt. Mijn moeder en ik delen een account, zij gebruikt alleen de Nederlandse en heeft dan ook niks veranderd in haar instellingen.quote:
Bestaan geen stomme vragen!quote:Op zondag 22 december 2013 18:15 schreef DrLegato het volgende:
Misschien wel een stomme vraag hoor, mijn excuses alvast :p
Oke, dus als ik het goed begrijp is het niet mogelijk om op 1 apparaat 2 verschillende landen settings te hebben (tenzij je iedere keer switcht)?quote:Op zondag 22 december 2013 18:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Tenminste als je bedoelt dat een iemand de Nederlandse, en de ander die van hetzelfde account gebruik maakt een internationale versie kijkt. Mijn moeder en ik delen een account, zij gebruikt alleen de Nederlandse en heeft dan ook niks veranderd in haar instellingen.
In netwerkinstellingen DNS op automatisch zetten voor NL, op handmatig voor buitenland. Het is inderdaad een minuutje werk, dus als je lui bent laat je 'm op 1 optie staan.quote:Op zondag 22 december 2013 18:19 schreef DrLegato het volgende:
[..]
Oke, dus als ik het goed begrijp is het niet mogelijk om op 1 apparaat 2 verschillende landen settings te hebben (tenzij je iedere keer switcht)?
Je hebt ook http://www.rottentomatoes(...)=1920&wts_only=falsequote:Op zondag 22 december 2013 19:24 schreef poker4lifee het volgende:
nog een site waarop de imdb ratings makkelijk af te lezen zijn van de netflix films?
Als er bijvoorbeeld +-20 nieuwe films op usa netflix gezet zijn, dat je ergens gelijk de cijfers kan zien zonder ze zelf allemaal langs te gaan? en evt ook voor de huidige films.
zie nu wel top 100 lijsten van netflix films enzo op imdb, dat is een begin
Netflix mag het niet faciliteren ivm copyrights volgens mij.quote:Op zondag 22 december 2013 18:06 schreef DrLegato het volgende:
Stom dat het allemaal zo omslachtig is hoor, waarom regelen ze die dingen niet iets beter?
Ben wel blij dat House of Cards season 2 meteen bij ons beschikbaar is!
Als je van ongelovelijk stupide hoofdrolspeelsters houdt welquote:Op zondag 22 december 2013 21:26 schreef Vinture het volgende:
Ben nu de pilot van revolution aan het kijken op de us versie is dat wat?
Tenenkrommend.quote:Op zondag 22 december 2013 21:26 schreef Vinture het volgende:
Revolution is vooral zonde van je tijdquote:Op zondag 22 december 2013 21:26 schreef Vinture het volgende:
thxquote:Op zondag 22 december 2013 19:27 schreef JtodaX het volgende:
Je hebt ook http://www.rottentomatoes(...)=1920&wts_only=false
Edit:
Dit lijkt me aardig in de buurt komenneemt gemiddelde cijfer van imdb en andere sites
http://www.ondvdreleases.com/rent-new-netflix-releases-2013-12/ gaat over huren
http://instantwatcher.com
http://netflixusacompletelist.blogspot.nl
Ja, het is je smaak welquote:Op zondag 22 december 2013 16:45 schreef Funksoldier het volgende:
[..]
tnx voor het neerzetten, even geprobeerd, Hilarisch!
Neequote:Op zondag 22 december 2013 21:26 schreef Vinture het volgende:
die zender had het liever alleen bij die tak gehouden zekerquote:Op zondag 22 december 2013 23:19 schreef slashdotter3 het volgende:
Lilyhammer:
http://en.wikipedia.org/wiki/Lilyhammer#Production
The first series was shot on location during 2011, with post-production finishing in November and originally intended to be aired on NRK on 1 January 2012. Due to a conflict between NRK and the producers about product placements, which was illegal under Norwegian law at the time of production, the Norwegian broadcast was put on hold. After a three-week delay, the series premiered in Norway on 25 January 2012.
=====================
Bij aflevering 3 krijgt het zoontje een Apple MacBook Pro van 2000 euro die heel prominent in beeld komt
Ja lekker luchtig en droog. En dan de taalbarriere en culuurverschillen maken het af.quote:
Pilot was nog te doen, aflevering twee niet eens uitgekekenquote:Op zondag 22 december 2013 21:26 schreef Vinture het volgende:
Ze synchroniseren Engelstalige series ook niet na in in het Zweeds? Dan zou ik nl af moeten haken. Later eens even browsen door het aanbod.quote:Op maandag 23 december 2013 12:21 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Oh ze hebben geen engelse ondertiteling, dat is wel jammer. Maar wel prima aanbod
Nee gewoon ze doen geen nasynchroniserenquote:Op maandag 23 december 2013 12:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze synchroniseren Engelstalige series ook niet na in in het Zweeds? Dan zou ik nl af moeten haken. Later eens even browsen door het aanbod.
Geen last van op de Iphonequote:Op maandag 23 december 2013 12:24 schreef Skv het volgende:
Iemand die Netflix mobiel gebruikt? Eerst waren er kleine subs onderin het scherm en nu ineens witte die het halve scherm beslaanIs dit aan te passen?
Zal even een screenshot maken zo.quote:Op maandag 23 december 2013 12:25 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Geen last van op de Iphone
Bij mij is het ook zoiets maar ik stoor me er niet aan. Misschien omdat ik het nog niet zo lang mobiel gebruik en niet anders gewend ben.quote:Op maandag 23 december 2013 12:29 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb het idee dat het gisteren nog extremer was met de afstand tussen de twee lagen ondertitels. Nergens een optie gevonden om het aan te passen iig.
Jaquote:Op maandag 23 december 2013 12:35 schreef RedFever007 het volgende:
Is er ook Spaanse netflix trouwens?
Nee, in Europa alleen UK, NL en de scandinavische landen.quote:Op maandag 23 december 2013 12:35 schreef RedFever007 het volgende:
Is er ook Spaanse netflix trouwens?
Oh ik was even in de war dan omdat mijn plug in wel Spanje kan unblocken maar dat is niet perse aan Netflix gelinkt natuurlijk.quote:Op maandag 23 december 2013 12:43 schreef JtodaX het volgende:
[..]
Nee, in Europa alleen UK, NL en de scandinavische landen.
Voor spaanstalig kan je de zuid-amerikaanse versies proberen (Mexicaanse/Argentinijnse bijv.)
En bij de rest van de afleveringen een smartphone met Android erop. Wat wil je nu zeggen dan?quote:Op zondag 22 december 2013 23:19 schreef slashdotter3 het volgende:
Lilyhammer:
http://en.wikipedia.org/wiki/Lilyhammer#Production
The first series was shot on location during 2011, with post-production finishing in November and originally intended to be aired on NRK on 1 January 2012. Due to a conflict between NRK and the producers about product placements, which was illegal under Norwegian law at the time of production, the Norwegian broadcast was put on hold. After a three-week delay, the series premiered in Norway on 25 January 2012.
=====================
Bij aflevering 3 krijgt het zoontje een Apple MacBook Pro van 2000 euro die heel prominent in beeld komt
Begrijpend lezen te moeilijk voor je?quote:Op maandag 23 december 2013 13:21 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
En bij de rest van de afleveringen een smartphone met Android erop. Wat wil je nu zeggen dan?
En ik zie op je fotoboek dat je nogal moeite hebt met code. Spreek ik hier met een digibeet? Vervelende ervaringen met compjoeters gehad?quote:Op maandag 23 december 2013 13:43 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Begrijpend lezen te moeilijk voor je?
Giftige bui vandaag?quote:Op maandag 23 december 2013 14:13 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
En ik zie op je fotoboek dat je nogal moeite hebt met code. Spreek ik hier met een digibeet? Vervelende ervaringen met compjoeters gehad?
Onderaan de post!quote:Op maandag 23 december 2013 16:26 schreef DrLegato het volgende:
Kan iemand mij even snel uitleggen (of linken naar de uitleg) hoe ik amerikaanse netflix op mijn PS3 unblock? Bij voorbaat dank. Ook ik heb vervelende ervaringen gehad met kompjoeters, nare dingen...
quote:Op maandag 23 december 2013 17:18 schreef chansadres het volgende:
[..]
Onderaan de post!
TV / Netflix #11 Met Suits, Mad Men en Battlestar Galactica
Ja, eigen lijst in Nederland blijft "in" Nederland, de lijst op de Amerikaanse blijft op de Amerikaanse.quote:Op maandag 23 december 2013 17:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]![]()
US heeft zoveel meer kom ik net achter... Kan je hier ook je eigen lijst weer maken of?
Wel genaaid dat wij zo weinig krijgen zeg![]()
Dat snap ik maar ik kan geen lijst maken @ USquote:Op maandag 23 december 2013 20:12 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja, eigen lijst in Nederland blijft "in" Nederland, de lijst op de Amerikaanse blijft op de Amerikaanse.
Raar, ik wel. Komt er geen + My List als je over een titel gaat?quote:Op maandag 23 december 2013 20:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat snap ik maar ik kan geen lijst maken @ US
Nopquote:Op maandag 23 december 2013 20:28 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Raar, ik wel. Komt er geen + My List als je over een titel gaat?
Continuum al gezien?quote:Op maandag 23 december 2013 21:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kent iemand nog een spannende serie?
Is Justified wat?
US staat het welquote:Op maandag 23 december 2013 22:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Staat zeker alleen op de Nederlandse Netflix?
http://movies.netflix.com(...)266352?trkid=2361637quote:Op maandag 23 december 2013 22:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Link? Ik zag hem namelijk niet.
Hmm, werkt niet en ik kan hem niet vinden. Heel apart.quote:Op maandag 23 december 2013 22:25 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
http://movies.netflix.com(...)266352?trkid=2361637
Post eens een trailer dan, want bij die trailer op YouTube zijn er best veel dislikes.quote:
Hmm, niet echt mijn ding. Thanks tho.quote:
kan het me voorstellen valt wel in het star trek straatje enzulksquote:Op maandag 23 december 2013 22:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hmm, niet echt mijn ding. Thanks tho.
Tja, heb ook US dus waar het probleem ligt..quote:Op maandag 23 december 2013 22:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Bij mij staat Continuum echt niet in de catalogus hoor. US.
Thanks!quote:Op maandag 23 december 2013 17:18 schreef chansadres het volgende:
[..]
Onderaan de post!
TV / Netflix #11 Met Suits, Mad Men en Battlestar Galactica
Ok top wist ik nietquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:13 schreef Chrizs het volgende:
[..]
Mijn lijst is alleen beschikbaar in het land waar je je account gecreëerd hebt
http://movies.netflix.com(...)66352?trkid=13463670quote:Op maandag 23 december 2013 22:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Bij mij staat Continuum echt niet in de catalogus hoor. US.
Werkt niet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
http://movies.netflix.com(...)66352?trkid=13463670
Heel apart.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Bij mij wel dus dan ligt het aan jou
Het zal wel aan die plugin liggen. Binnenkort toch maar weer gewoon Unblock-US gebruiken.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Misschien even zoeken of meer mensen dit soort problemen hebben ondervonden?
Justified is top.quote:Op maandag 23 december 2013 21:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kent iemand nog een spannende serie?
Is Justified wat?
Als het de UK Merlin is dan is het een aan te raden seriequote:Op dinsdag 24 december 2013 13:23 schreef Copycat het volgende:
Heeft iemand Merlin al gezien? Zie het staan in de Braziliaanse bibliotheek.
kreeg die error ook vaak op de console, daar hielp bij mij netflix opnieuw startenquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:18 schreef OverRated het volgende:
Ik kan m'n nieuwe aflevering Prison Break niet laden
'An error occurred loading this content'
Maar ik moet verder kijken
Volgens mij wel. Met John Hurt iig.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:24 schreef Friday12 het volgende:
Als het de UK Merlin is dan is het een aan te raden serie
UK wel heel vaak bij mij.quote:Op maandag 23 december 2013 23:56 schreef Smoofie het volgende:
Canada en UK kan soms beter zijn dan US
twitter:NetflixNL twitterde op dinsdag 24-12-2013 om 16:19:48Tijd voor Turbo FAST! Bekijk de avonturen van slak Turbo en zijn raceteam! #NuOpNetflix http://t.co/WzCHTQsdmp http://t.co/KYN6Lkq0TM reageer retweet
Ziet er vet uit... Eerst nog "ff" startrek afkijken. Nooit alle afleveringen gezien, dus die haal ik nu in.quote:
Jaa da's wel een mooie serie! Acteurskunsten zijn niet altijd top, maar goede verhaallijn en leuk om naar te kijken.quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:23 schreef Copycat het volgende:
Heeft iemand Merlin al gezien? Zie het staan in de Braziliaanse bibliotheek.
Ja, dat is echt een pareltje!quote:Op woensdag 25 december 2013 00:22 schreef littledrummergirl het volgende:
unsere mutter, unsere vaterprachtig gemaakt
Goed moment om eens te proberen, maar ik vrees dat ik het niks zal vindenquote:
Dat dacht ik ook, maar het bevalt mij uitstekend.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:34 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Goed moment om eens te proberen, maar ik vrees dat ik het niks zal vinden
Ik ben Battlestar Galactica aan het bingewatchen, denk dat ik seizoen 2 wel uit kan kijken vanavond.quote:
Voor die 1 euro per maand verschil :pquote:Op woensdag 25 december 2013 20:44 schreef Volksrepubliek- het volgende:
Ik kan nu op https://movies.netflix.com/ChangePlan ook kiezen voor een abonnement voor 6,99, waarbij je op 1 scherm te gelijk kan kijken.
Tja, als je toch altijd maar op 1 scherm te gelijk kijktquote:Op woensdag 25 december 2013 20:51 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Voor die 1 euro per maand verschil :p
Groot gelijk hoor, ik heb ook maar voor 1 scherm betaald.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:04 schreef S0nic het volgende:
[..]
Tja, als je toch altijd maar op 1 scherm te gelijk kijkt
Ik vind sowieso de bediening en navigatie van Netflix heel prettig. Heb helemaal niet hoeven puzzelen.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:15 schreef Volksrepubliek- het volgende:
Je kan nu kleur enz. van de ondertiteling aanpassen.
[ afbeelding ]
Nee, vindt het zelf ook allemaal erg goed alleen sommige hier zaten te klagen over dat de kleur van ondertiteling enz. niet goed was.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind sowieso de bediening en navigatie van Netflix heel prettig. Heb helemaal niet hoeven puzzelen.
Dat snap ik niet, want we zijn toch witte ondertiteling gewend?quote:Op woensdag 25 december 2013 22:22 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Nee, vindt het zelf ook allemaal erg goed alleen sommige hier zaten te klagen over dat de kleur van ondertiteling enz. niet goed was.
Tja, sommige vinden gele fijner. Ik vindt witte inderdaad ook fijner, gele leidt meer af naar mijn mening.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat snap ik niet, want we zijn toch witte ondertiteling gewend?
Geel? Ik moet er niet aan denken.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:27 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Tja, sommige vinden gele fijner. Ik vindt witte inderdaad ook fijner, gele leidt meer af naar mijn mening.
Ik heb daar nog nooit last van gehad (nu ook niet).quote:
bij ons hielp het een stuk dat we een netwerkkabel in de tv prikten ipv alles via wifiquote:
Sindsdien buffert hij hier inderdaad ook niet meer.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bij ons hielp het een stuk dat we een netwerkkabel in de tv prikten ipv alles via wifi
Die staat er niet op.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Weet iemand of Inception op Netflix staat?
Ik kijk wat uurtjes in de week, nog nooit mee gemaakt.quote:
Welke provider heb je?quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:13 schreef Funksoldier het volgende:
[..]
Ik kijk wat uurtjes in de week, nog nooit mee gemaakt.
Kwam voor mij aardig in de buurt bij BoB. Erg gave serie.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:22 schreef littledrummergirl het volgende:
De eerste drie seizoenen zeker. Het vierde -Netflix-seizoen vond ik enorm tegenvallen.quote:
Niet zo leuk als 1 t/m 3 inderdaad, maar wel vermakelijk genoeg om te kijken vind ikquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
De eerste drie seizoenen zeker. Het vierde -Netflix-seizoen vond ik enorm tegenvallen.
On ja, vergetenquote:
Ah ok.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:34 schreef Laura.b het volgende:
Oh jee. Ik ben alleen thuis en ineens heeft m'n tv geen verbinding meer dus stopt de film en nu weet ik niet wat de 'ok' knop van de afstandsbediening is. De ok is geen ok, zeg maar
Hier heb ik nog knoppen die back/return en exit hetenquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:34 schreef Laura.b het volgende:
Oh jee. Ik ben alleen thuis en ineens heeft m'n tv geen verbinding meer dus stopt de film en nu weet ik niet wat de 'ok' knop van de afstandsbediening is. De ok is geen ok, zeg maar
Mwah. Beetje te simpel en te toevallig allemaal.quote:
Whaha Weeds stond hoog ik mijn 'wil ik zien'-lijstjequote:Op zaterdag 28 december 2013 11:28 schreef Aether het volgende:
Netflix start Nieuwjaarsdag met Lionsgate deal
Netflix start het nieuwe jaar met een deal met Lionsgate waardoor er op Nieuwjaarsdag een aantal populaire titels wordt toegevoegd. Hieronder vind je alle titels die onderdeel zijn van de Lionsgate deal:
Weeds seizoen 1-8
Boss seizoen 1-2
Blue Mountain State seizoen 1-3
Nashville seizoen 1-2
The Neverending Story
American Pie
The Ninth Gate
Pumping Iron
Indeed. Ook toevallig dat de hoofdpersoon Winter heet, in Band of Brothers is dat Wintersquote:Op woensdag 25 december 2013 00:22 schreef littledrummergirl het volgende:
quote:List Of Notable TV Shows And Movies Expiring Soon On Netflix US Streaming (within two weeks)
LIST APPLIES TO NETFLIX USA STREAMING MARKET:
----------TV SHOWS--------------
EXPIRING JANUARY 1, 2014
Dark Shadows (original from late 1960s)
Saturday Night Live The 2000s
Mr Bean
The Kids In The Hall
Perfect 10 Model Boxing (Volume 1)
-----------MOVIES-----------------
EXPIRING DECEMBER 29, 2013
Transformers Dark Of The Moon
EXPIRING JANUARY 4, 2014
Alice In Wonderland (1951 Disney)
Immortals
Dynamite Warrior
EXPIRING JANUARY 1, 2014
The Rundown
Brick
Being John Malkovich
Back To School
Battle Of Britain
Born On the Fourth Of July
Braveheart
Body Of Evidence
Breakin' 2: Electric Boogaloo
Man On The Moon
Lionheart
1492 Conquest Of Paradise
Killer Klowns From Outer Space
Eternal Sunshine Of The Spotless Mind
FX
Do The Right Thing
Desperado
Up In Smoke
Can't Hardly Wait
Capote
Biloxi Blues
Seed Of Chucky
Jarhead
As Good As It Gets
In The Name Of The Father
Inside Deep Throat (documentary)
I'm Gonna Get You Sucka
In Like Flint
Hard Target
Foxy Brown
Frankenstein And The Monster From Hell
Gallipoli
Half Baked
Flashdance
50 First Dates
For The Love Of The Game
The Best Little Whorehouse In Texas
The Bad News Bears
The Russia House
The Secret Of Nimh
Revenge OF The Ninja
Roman Holiday
Rob Roy
Jay And Silent Bob Strike Back
Remo Williams
Requiem For A Dream
Quigley Down Under
Pumpkinhead
Platoon
Once Upon A Time In Mexico
October Sky
Mystery Men
The Skulls
Titanic
Ronin
Romeo And Juliet (1968)
Tales From The Crypt: Bordello Of Blood
Tales From The Crypt: Demon Knight
The Woman In Red
Top Gun
Street Fighter
TNT Jackson
Serpico
Seed Of Chucky
Scary Movie
Running Scared
Troll II
True Grit (1969)
War And Peace
Talk Radio
War Games
We Were Soldiers
What Dreams May Come
Windtalkers
World Trade Center
The Private Life Of Sherlock Holmes
The Odd Couple (1968)
The Mask Of Zorro
The Great Train Robbery
The Faculty
The Dream Team
Best Of Times
Stop! Or My Mom Will Shoot
Species
Same here, ik heb zat films gedownload en op een van m'n vele externe schijven gezet maar heb nooit zin om zo'n HD te 'mounten' om wat films te bekijken en/of naar m'n tablet te kopieren.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:14 schreef Tokus het volgende:
ik merk toch dat ik nu regelmatig een film op Netflix kijk terwijl ik die ook in de kast op dvd heb staan. Het gemak van Netflix is toch net een beetje hoger.
Oja, daar moest ik op klikken. Nouja fuck it, ik kijk wel via m'n laptop en mobiel. Echt Netflix is super chill tijdens reizen enzo, ben echt blij met Netflixquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:38 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Hier heb ik nog knoppen die back/return en exit heten
Dat hoeft niet maar video verbruikt veel data. Bij 3G zit je dan meestal snel met extra kosten door het hoge verbruik.quote:Op zondag 29 december 2013 00:02 schreef Laura.b het volgende:
Moet het perse via wifi trouwens als je via je tel kijkt? Of is dat een domme vraag?
bij mij ook al. Veel interlacing en frameratedropsquote:Op zondag 29 december 2013 15:33 schreef chansadres het volgende:
Gisteren begon Netflix enorm te hakkelen. Hopen dat het gewoon een drop was in mijn router. Met 3 a 4 afleveringen per dag gaat Dexter er lekker doorheen!
Bij welk seizoen zit je?quote:Op zondag 29 december 2013 15:33 schreef chansadres het volgende:
Gisteren begon Netflix enorm te hakkelen. Hopen dat het gewoon een drop was in mijn router. Met 3 a 4 afleveringen per dag gaat Dexter er lekker doorheen!
Begin seizoen 4. Ik denk dat we begin januari de hele serie hebben gekekenquote:
Ah, het beste seizoen. Daarna gaat het wel erg bergafwaarts, dat je het weet.quote:Op zondag 29 december 2013 16:12 schreef chansadres het volgende:
[..]
Begin seizoen 4. Ik denk dat we begin januari de hele serie hebben gekeken
Ja leuk he, jammer dat er het is gecanceldquote:
Is het alleen waard als je zorgt dat je ook de rest unblocked; dat je netflix van meerdere landen ( groter en verschillend aanbod ) kan bekijkenquote:Op zondag 29 december 2013 17:03 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Hallo, een vraagje... ik overweeg netflix te nemen. Is het t nou waard? En ik las een pagina eerder dat er films en series expiren. Wil dat zeggen dat die maar beperkt te zien zijn?
Ik vind het het zeker waard.quote:Op zondag 29 december 2013 17:03 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Hallo, een vraagje... ik overweeg netflix te nemen. Is het t nou waard? En ik las een pagina eerder dat er films en series expiren. Wil dat zeggen dat die maar beperkt te zien zijn?
In 2014 volgt het tweede seizoen.quote:Op zondag 29 december 2013 17:11 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ja leuk he, jammer dat er het is gecanceld
quote:Netflix has a lot of faith in Orange Is the New Black, their newest original TV series. They’ve renewed the show for a second season, weeks before they’ve unveiled the first.
Season one of Orange Is the New Black will be released on Thursday, July 11th and all 13 episodes will be available at once. Season two will be released next year.
Oh wist ik nietquote:Op zondag 29 december 2013 17:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
In 2014 volgt het tweede seizoen.
[..]
Ik heb geloof ik half Netflix in m'n lijst staan.quote:Op zondag 29 december 2013 17:34 schreef Jovatov het volgende:
Ik heb inmiddels trouwens 26 films/tv-series/docu's in mijn lijst staan om te bekijken.
Niet gecancelled dusquote:Op zondag 29 december 2013 17:11 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ben ik de enige die er even aan moest wennen? De enige reden dat ik überhaupt heb doorgezet is vanwege de enthousiaste reacties overal, maar ik moest er echt even in komen...quote:Op zondag 29 december 2013 17:49 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Niet gecancelled dus
Ik las dat het de best bekeken Netflix-original was en dat de kijkcijfers konden meten met shows op normale networks in Amerika, dus dat is positief nieuws.
Edit: de bestbekeken show op Netflix zelfs lees ik
Ik heb vandaag de eerste zeven afleveringen gekeken, zat er gelijk vanaf de eerste aflevering in. Donkere humor, maar er zit wel een lekkere rode draad in. Plus ik houd sowieso van Prison-series, ik vind het echt top.quote:Op zondag 29 december 2013 18:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ben ik de enige die er even aan moest wennen? De enige reden dat ik überhaupt heb doorgezet is vanwege de enthousiaste reacties overal, maar ik moest er echt even in komen...
weeds staat er gewoon op ( usa )quote:Op zondag 29 december 2013 17:58 schreef Badr_Harry het volgende:
Ik dacht vandaag aan om met weeds te beginnen, blijkt het pas met het nieuwe jaar erop te staan.. :p
Vanaf 1 januari staat hij in NL op met ondertiteling. En meteen alle seizoenen. Ik denk dat ik even ga wachtenquote:Op zondag 29 december 2013 18:04 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
weeds staat er gewoon op ( usa )
Ah okay, maar er staan dus al 8 seizoenen op en ondertiteling kan gewoon in het engels als je daar geen moeite mee hebt. Maargoed, 1 jan is al om de hoekquote:Op zondag 29 december 2013 18:17 schreef chansadres het volgende:
[..]
Vanaf 1 januari staat hij in NL op met ondertiteling. En meteen alle seizoenen. Ik denk dat ik even ga wachten
Die is niet gecanceld , zij zijn van Netflix bezig met nieuwe series van deze show (wat overigens een netflix productie zelf is) Als die nieuwe afleveringen erzijn is het net als bij Lilyhammer dat ze alle afleveringen weer in een keer er opzetten.quote:Op zondag 29 december 2013 17:11 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |