Zag dat de Grinch was toegevoegd laatst.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:49 schreef J83 het volgende:
Er mogen wel wat meer Kerstfilms op Netflix, aanbod vind ik wat mager.
Gelukkig staan Home Alone 1 en 2 er wel op
En The Muppet Christmas Carolquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:49 schreef J83 het volgende:
Kijk je op de Nederlandse Netflix?quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:08 schreef Jeetjejom het volgende:
Waarom kan ik suits nergens vinden?
Of is die aangekondigd?
3 toch ook, Santa clouse 3 en the grinch ook,quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:49 schreef J83 het volgende:
Het is dinsdagquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:13 schreef Copycat het volgende:
Ik heb me deze zondagochtend heerlijk lui vermaakt met The Muppet Christmas Carol.
Ja, en eergisteren had ik een heerlijk luie zondagochtend ...quote:
Oke... dan maar de unlocator van router afhalen, alleen op apple tv zetten en streamen via nederlandse app danquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:19 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Hij staat op de Nederlandse Netflix.
Of gewoon unblock us gebruiken en switchen naar elke catalogus.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:21 schreef Jeetjejom het volgende:
[..]
Oke... dan maar de unlocator van router afhalen, alleen op apple tv zetten en streamen via nederlandse app dan
Jaquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:29 schreef Vinture het volgende:
Kun je ook via de xbox 360 de us versie kijken?
Kan je met dat Unlocator niet zo makkelijk switchen als met Unblock-us? Ik switch me altijd een ongeluk met Unblock.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:30 schreef PBateman1978 het volgende:
Of gewoon unblock us gebruiken en switchen naar elke catalogus.
Ik heb geen idee, gebruik Unlocator niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan je met dat Unlocator niet zo makkelijk switchen als met Unblock-us? Ik switch me altijd een ongeluk met Unblock.
Zie OPquote:
Ik heb nu dus dat ik een deel Nederlands ondertiteld heb en alles wat in Nederland niet 'verkrijgbaar' is, alleen met Engelse ondertiteling en beschrijving...quote:Of gewoon unblock us gebruiken en switchen naar elke catalogus.
Dat bedoel ik. Ik switch razendsnel via mijn iPad van het ene naar het andere land. Je zou er bijna een jetlag van krijgen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:32 schreef PBateman1978 het volgende:
En bij unblock us is het juist supermakkelijk, switch altijd de catalogus via de browser op mijn telefoon, zo gepiept.
Vreemd. Is 2 december toegevoegd aan de Nederlandse content.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:33 schreef Jeetjejom het volgende:
Dus net alsof ik al beide landen in een heb. Maar geen suits
zit je nou ergens ander dan thuis te kijken??quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:33 schreef Jeetjejom het volgende:
[..]
Ik heb nu dus dat ik een deel Nederlands ondertiteld heb en alles wat in Nederland niet 'verkrijgbaar' is, alleen met Engelse ondertiteling en beschrijving...
Dus net alsof ik al beide landen in een heb. Maar geen suits
Ah ok! En inderdaad!quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ik switch razendsnel via mijn iPad van het ene naar het andere land. Je zou er bijna een jetlag van krijgen.
Nope ben gewoon thuisquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:40 schreef kawa4 het volgende:
[..]
zit je nou ergens ander dan thuis te kijken??
ik heb dat ook namelijk,
als ik op het werk naar netflix.nl ga , dan kom ik op de amerikaanse uit, ( dus ik kan thuis inloggen op het werk, en dan via de laptop op de tv de USA netflix kijken)
thuis kom ik wel gewoon op de nederlandse uit
Ja dat heb ik dus ook , en ja ik probeer te bellen maar het nummer is niet bereikbaar , dus hoop dat ze het toch echt wel fixenquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:56 schreef kawa4 het volgende:
[ afbeelding ]
iemand meer last van????
en ik probeer heel de tijd dat nummer te bellen, maar dat werkt ook niet![]()
zal vanavond thuis nog wel eensch een keer kijken
Toevallig betaald met 'goedkope' eBay codes oid?quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:56 schreef kawa4 het volgende:
[ afbeelding ]
iemand meer last van????
en ik probeer heel de tijd dat nummer te bellen, maar dat werkt ook niet![]()
zal vanavond thuis nog wel eensch een keer kijken
nope,quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:16 schreef Luigi het volgende:
[..]
Toevallig betaald met 'goedkope' eBay codes oid?
Nee , er is ook niets van mijn rekening afgehaald qua betalingen . Moet zeggen dat ik het niet bereiken van customerservice wel een hele slechte zaak vind .quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:16 schreef Luigi het volgende:
[..]
Toevallig betaald met 'goedkope' eBay codes oid?
heb ik net ook even gekeken,quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:30 schreef formerjellybean het volgende:
er is ook niets van mijn rekening afgehaald qua betalingen
net ff gebeld ( wat vrij snel ging allemaal)quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:32 schreef formerjellybean het volgende:
aha het is de betalings waar die op vastloopt dan maar even paar daagjes wachten tot mijn geld er is en dan via ideal doen en dan hopen dat het probleem opgelost is.
Hierdoor ook zelf maar eens gaan kijken. Blijkbaar betaal ik ook niet meer voor netflix, bij mij staat ook Geen Betalingsgegevens. Maar m'n account werkt nog gewoonquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:01 schreef kawa4 het volgende:
[..]
heb ik net ook even gekeken,
de eerste maand heb ik gewoon 7.99 betaald
maar voor de rest kan ik bij mijn bank ook geen betalingen meer vinden
dit zie ik op Netflix
[ afbeelding ]
er is gisteren nix afgeschreven van mn rekeningen
Nu snel the killing kijken, the bridge was tofquote:Op woensdag 18 december 2013 10:54 schreef yvonne het volgende:
Dit is m'n slimste aanschaf sinds tijden.
Haquote:Op woensdag 18 december 2013 11:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nu snel the killing kijken, the bridge was tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |